Dat is correct. Dat zag je ook met scholen, dat is de reden dat we nu constant kinderen testen zonder klachten.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:03 schreef popje het volgende:
[..]
Ja zo gebeurt het elke keer... ik heb het idee dat versoepelen, hoe klein ook, een soort angststorm met zich meebrengt die met alle macht voorkomen moet worden dat die versoepelingen ook echt plaatsvinden tot echt alle kwetsbaren gevaccineerd zijn. De voorspellingen van het RIVM zijn nog nooit uitgekomen...
Vergeet die versoepelingen maar. Ja.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:07 schreef Arcee het volgende:
Ziekenhuizen stellen noodgedwongen hart- en kankeroperaties uit door volstromende ic’s
Versoepelingen.
Nee joh, de overheid heeft ff de Volkskrant ingeschakeld om paniek te zaaien zodat ze niet hoeven te versoepelen. Is niets van waar.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:07 schreef Arcee het volgende:
Ziekenhuizen stellen noodgedwongen hart- en kankeroperaties uit door volstromende ic’s
Versoepelingen.
Komende 4 weken bij mooi weer iedere dag bomvolle parkenquote:Op zaterdag 10 april 2021 20:07 schreef Arcee het volgende:
Versoepelingen.
Ik zie echt niet in waarom het afschaffen van de avondklok tot vollere IC's zou moeten leiden.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:10 schreef MoreDakka het volgende:
Geen idee waar de relatie IC-bezetting nu <-> toekomstige versoepelingen maatregelen vandaan komt.
Utrecht is de jongste stad van het land. De helft is <35, dus daar heb je sowieso wat meer kansquote:Op zaterdag 10 april 2021 19:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan zeker, maar dat ziekenhuis in Utrecht ziet het dus ook.
Dit dus. Het is toch niet te geloven dat Mark Rutte het gemekker van die gasten niet meteen de kop heeft ingedruktquote:Op zaterdag 10 april 2021 17:20 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Idd.. Snap sowieso niet dat wanneer je lid bent van zo'n team je continu in de openbaarheid jouw mening overal ventileert. Ik kan daar echt niet bij en vind het erg onprofessioneel. Van meerdere van die figuren trouwens.
Eigenlijk te debiel voor woorden dat we het normaal zijn gaan vinden.
quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Utrecht is de jongste stad van het land. De helft is <35, dus daar heb je sowieso wat meer kans.
“...maar het is te vroeg, zegt ic-arts Diederik Gommers. "Binnen de muren van het ziekenhuis is er echt een crisis aan de gang."quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:03 schreef popje het volgende:
[..]
Ja zo gebeurt het elke keer... ik heb het idee dat versoepelen, hoe klein ook, een soort angststorm met zich meebrengt die met alle macht voorkomen moet worden dat die versoepelingen ook echt plaatsvinden tot echt alle kwetsbaren gevaccineerd zijn. De voorspellingen van het RIVM zijn nog nooit uitgekomen...
Ze verkondigen continue onzin. Blijkbaar is de meerderheid van dit land te dom om te poepen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 19:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Toch vind ik dit een opmerkelijke redenatie. ‘Ze’ weten toch ook dat er heel veel informatie wordt voorzien, allerlei cijfers gedeeld en in grafieken gezet. Het zou best dom zijn om zaken de wereld in te helpen die complete onzin zijn in de hoop dat mensen dan binnen blijven.
5k per avondquote:Op zaterdag 10 april 2021 20:26 schreef popje het volgende:
Feyenoord
Zelf gaat de intensivist nog even niet naar zijn favoriete voetbalclub, Feyenoord. De Kuip zal open zijn tijdens de wedstrijd tegen Vitesse op 25 april, maar hij moet er nog even niet aan denken. "Ik kan niet op de IC gemist worden", zegt hij veelbetekenend.
Citaat Gommers
Maar hij kan wel elke week bij Beau of Op 1 gaan zitten a 5k per avond?
Er moet wel brood op de plank komenquote:Op zaterdag 10 april 2021 20:26 schreef popje het volgende:
Feyenoord
Zelf gaat de intensivist nog even niet naar zijn favoriete voetbalclub, Feyenoord. De Kuip zal open zijn tijdens de wedstrijd tegen Vitesse op 25 april, maar hij moet er nog even niet aan denken. "Ik kan niet op de IC gemist worden", zegt hij veelbetekenend.
Citaat Gommers
Maar hij kan wel elke week bij Beau of Op 1 gaan zitten a 5k per avond?
Waar komen die bedragen vandaan? Weet jij dat?quote:
Er wordt elke keer gezegd in dit topic (weet niet hoe betrouwbaar dat is) dat gasten bij Op1 5k per optreden krijgen. Voor Beau of Jinek weet ik dat niet.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waar komen die bedragen vandaan? Weet jij dat?
Uit een dikke duimquote:Op zaterdag 10 april 2021 20:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waar komen die bedragen vandaan? Weet jij dat?
Tja, alles is toch dicht.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:12 schreef popje het volgende:
[..]
Ik zie echt niet in waarom het afschaffen van de avondklok tot vollere IC's zou moeten leiden.
Voor een speciale gast misschien, maar lijkt mij sterk dat iedereen hetzelfde krijgt die daar komt.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:29 schreef popje het volgende:
[..]
Er wordt elke keer gezegd in dit topic (weet niet hoe betrouwbaar dat is) dat gasten bij Op1 5k per optreden krijgen. Voor Beau of Jinek weet ik dat niet.
Laat zag je al dat het bijna niet meer handhaafbaar was op een dinsdag dat 90% aan het werk was. Nog 2,5 tot koningsdag. Maak je borst maar nat als het dan mooi weer is.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Komende 4 weken bij mooi weer iedere dag bomvolle parken
Wat een genot
Ik lees net dat gasten van Matthijs 5 jaar geleden EUR 2000 kregen... dus het zal niet minder zijn geworden.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:30 schreef potjecreme het volgende:
Kreeg Peter Rrr de Vries niet ¤5000,- voor een avondje aan tafel?
Verklaring Peter R. de Vriesquote:Op zaterdag 10 april 2021 20:31 schreef popje het volgende:
[..]
Ik lees net dat gasten van Matthijs 5 jaar geleden EUR 2000 kregen... dus het zal niet minder zijn geworden.
https://www.televizier.nl(...)ris-peter-r-de-vriesquote:In de woensdagavond-aflevering van Pauw verdedigde De Vries zijn dikke salaris (2000 tot 5000 euro per tv-optreden) met de volgende tekst:
„Het is niet zo, wat veel mensen denken, dat het alleen een kwestie is van even binnenschuiven, je verhaaltje doen en klaar is Kees, maar jullie vragen mij vaak rechtszaken te volgen. Dan zit je de hele dag in de rechtbank. Of om bepaalde misdaadboeken te lezen. Of een Kamerdebat te volgen in de zaak van Volkert van der Graaf. Dan verwacht kennelijk een groot gedeelte van Nederland dat je dat allemaal voor niks doet. Dat je dan om 2 uur ’s nachts thuiskomt en zegt: ‘Een hartstikke fijne avond gehad, gezellig en daar hoef ik niet voor betaald te worden.’ Het zit iets anders dus.”
Maar die verklaring overtuigde lang niet iedereen.
Volgend weekend wordt het mooi weer, reken maar van yes dat ik dan in het park lig met een kleedje (en nee ik ga niet festivalachtig feesten), maar dan bouw ik wel mijn eigen terrasje en neem ik klapstoeltjes mee.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:31 schreef maan_man het volgende:
[..]
Laat zag je al dat het bijna niet meer handhaafbaar was op een dinsdag dat 90% aan het werk was. Nog 2,5 tot koningsdag. Maak je borst maar nat als het dan mooi weer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |