nee zo werkt dat niet mexquote:Op zondag 11 april 2021 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kun jij de stok een keer naar Zoetermeer verplaatsen.
Dan wordt ie vervolgens nooit meer verplaatst.quote:Op zondag 11 april 2021 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kun jij de stok een keer naar Zoetermeer verplaatsen.
leugens henkquote:Op zondag 11 april 2021 09:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan wordt ie vervolgens nooit meer verplaatst.
Als jij hem dan even ophaalt komt ie weer in het noorden te liggen, is ook weer eens leuk.quote:Op zondag 11 april 2021 09:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan wordt ie vervolgens nooit meer verplaatst.
Hij kan beter een nickchange aanvragen. Zurekat is nog vrij.quote:Op zondag 11 april 2021 10:14 schreef Rob het volgende:
[..]
zeikwijf.
Een gemeentebord is ook een plaatsbepaling.
Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet....quote:Op zondag 11 april 2021 10:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij kan beter een nickchange aanvragen. Zurekat is nog vrij.
Lekker bezig. Ik ben weer thuis.quote:
Nee hoor, gewoon weer een bord van mijn lijstjequote:Op zondag 11 april 2021 11:13 schreef Rob het volgende:
[..]
Dacht je het even moeilijk te maken was de halve wereld al onderweg
* OscarMopperkont is echt nog nooit gecontroleerd op deze "uitgezonderd bestemmingsverkeer" plekkenquote:Op zondag 11 april 2021 14:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon weer een bord van mijn lijstje
Heb er trouwens wel een wandeling van een uurtje van gemaakt daar. Weg is bestemmingsverkeer, maar zag alweer voor me dat ik uit moest gaan leggen wat mijn bestemming wasMaar wel mooi wandelingetje.
Haarlem heeft het geannexeerd in 1927.quote:Op zondag 11 april 2021 16:45 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja, het is een wijk en geen plaats, dus dat is niet raar, maar hij komt ook niet in de wijkoverzichten.
En dan erkennen ze het anno 2021 niet eens meer als officiële wijk. Treurig.quote:Op zondag 11 april 2021 16:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Haarlem heeft het geannexeerd in 1927.
quote:- In 2005 zijn - op verzoek van Stichting Historisch Schoten - op de voormalige gemeentegrenzen witte plaatsnaamborden geplaatst met de tekst "Schoten gem. Haarlem".
het noord aa is mooierquote:Op zondag 11 april 2021 17:05 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
maar niet zo mooi als Zoetermeer toch?
De grote boze randstad hè, je weet het nooit!quote:Op zondag 11 april 2021 15:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont is echt nog nooit gecontroleerd op deze "uitgezonderd bestemmingsverkeer" plekken
Het lijkt mij dan ook meer als afschrikmiddel.... en als ze al controleren zal dat eerder tijdens spitstijden zijn
quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:24 schreef Spockjuh_ het volgende:
Niet even melden dat je de stok haalt....
Ik heb jullie gehoordquote:Op dinsdag 13 april 2021 17:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
Ssssssssssst, niet tegen de anderen zeggen
Als ik niet in quarantaine had gezeten was hij al weg geweestquote:Op dinsdag 13 april 2021 18:20 schreef Deisyy het volgende:
Als de stok < 1 uur rijden had gelegen had ik hem wel gehaald
Zit jij nou in quarantaine doordat je coronamelderapp je heeft verteld dat je misschien met iemand in contact bent geweest die misschien corona heeft?quote:Op dinsdag 13 april 2021 18:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik niet in quarantaine had gezeten was hij al weg geweest
Correct. Ben op 't moment dat ik de melding binnenkreeg rechtstreeks naar huis gegaan. Ben vanmorgen getest. Hopelijk morgen de uitslag. Heb overigens totaal geen klachten die op corona wijzen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 18:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zit jij nou in quarantaine doordat je coronamelderapp je heeft verteld dat je misschien met iemand in contact bent geweest?
24 uur heb jequote:Op dinsdag 13 april 2021 18:31 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zal de stok dit weekend ergens dumpen, ok?
Plemp dat ding dan gauw ergens waar ik 'm morgen kan halenquote:Op dinsdag 13 april 2021 17:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
Ssssssssssst, niet tegen de anderen zeggen
Zal mij niks verbazen als hij de stok niet heeft dusquote:
Hij heeft nooit gezegd dat hij hem had, en ik speelde het spelletje gewoon meequote:Op woensdag 14 april 2021 10:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen als hij de stok niet heeft dus
Spockjuh is een grappenmaker soms die mensen op het verkeerde been zet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
Bekende omgeving, vaak in de buurt gewandeld.quote:
Ja iets als:quote:
Nou dit is een 3 in 1 foto. De stok, omgeving en het bord staan duidelijk op 1 fotoquote:Op donderdag 15 april 2021 12:59 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja iets als:
• Neem daar minimaal 3 foto's van, die je z.s.m. in het lopende topic plaatst:
- Een van de voorkant én een van de achterkant van het nieuwe plaatsnaambord.
- plus een foto waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is.
Ja de voor en achterkant staan er ook zo lekker duidelijk opquote:Op donderdag 15 april 2021 13:02 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou dit is een 3 in 1 foto. De stok, omgeving en het bord staan duidelijk op 1 foto
Hoewel ik met meer dan regelmaat in die buurt aan het wandelen ben, is het mij nog niet gelukt om hem te pinpointenquote:Op donderdag 15 april 2021 13:58 schreef Spockjuh_ het volgende:
Niet zo lastig, verrassende plek wel. Veel plezier
Tja als iemand een foto in het donker maakt zie je ook geen hol op de foto dus zie het probleem nietquote:Op donderdag 15 april 2021 13:13 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ja de voor en achterkant staan er ook zo lekker duidelijk op
Het probleem is dat er regels zijn om het spel leuk en speelbaar te houden. Nu worden die regels steeds meer genegeerd en dat is jammer. Zo moeilijk en onduidelijk zijn ze niet.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:54 schreef Goitske het volgende:
[..]
Tja als iemand een foto in het donker maakt zie je ook geen hol op de foto dus zie het probleem niet
En door!
Dit dusquote:Op donderdag 15 april 2021 15:07 schreef DW457 het volgende:
[..]
Het probleem is dat er regels zijn om het spel leuk en speelbaar te houden. Nu worden die regels steeds meer genegeerd en dat is jammer. Zo moeilijk en onduidelijk zijn ze niet.
Jij bent degene die jankt, want de spelregels staan duidelijk in de OP.quote:Op donderdag 15 april 2021 16:50 schreef Nattekat het volgende:
Ga ergens anders janken. Echt, wat verlang ik terug naar de goede oude tijd voordat er om het minste gehuild werd.
goed gesproken, opperchef janksmoelquote:Op donderdag 15 april 2021 16:50 schreef Nattekat het volgende:
Ga ergens anders janken. Echt, wat verlang ik terug naar de goede oude tijd voordat er om het minste gehuild werd.
Kom vechten dan.quote:Op donderdag 15 april 2021 16:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
goed gesproken, opperchef janksmoel
stap nou maar in die auto
het lijkt mij constructiever als jij even naar bilthoven rijdt kusjekroel aai over je bolquote:
Dat kan jij ook best. Ik ga uiteraard gewoon een kutfoto maken de volgende keer dat ik hem heb, moeten we niet willen nu.quote:Op donderdag 15 april 2021 17:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
het lijkt mij constructiever als jij even naar de bilt rijdt kusjekroel aai over je bol
Inderdaad, en die stok een beetje nar het westen haalt.quote:Op donderdag 15 april 2021 17:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
het lijkt mij constructiever als jij even naar bilthoven rijdt kusjekroel aai over je bol
ik heb pas nog verplaatst. jij bent!quote:Op donderdag 15 april 2021 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kan jij ook best. Ik ga uiteraard gewoon een kutfoto maken de volgende keer dat ik hem heb, moeten we niet willen nu.
Er wordt al jaren vaak maar 1 foto geplaatst. Vaak omdat alles al zichtbaar genoeg is.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:07 schreef DW457 het volgende:
[..]
Het probleem is dat er regels zijn om het spel leuk en speelbaar te houden. Nu worden die regels steeds meer genegeerd en dat is jammer. Zo moeilijk en onduidelijk zijn ze niet.
Ik heb hem in 1xquote:Op donderdag 15 april 2021 17:31 schreef Starflyer het volgende:
Ik heb hem nog niet kunnen pinpointen, dus helaas.
Ga halen dan!quote:
Ik was in een goeie bui vandaag en ben net nog ff langs gereden op de terugweg naar huis.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2021 19:26 schreef Puala het volgende:
Eh dr valt me nu alleen 1 ding op. Ik heb vanmiddag heel snel foto's gemaakt en ben gelijk gaan rijden. Maar euh ik zie geen stok meer aan t slot.. ?
Maakt niet uit we maken er vanaf nu het fokslot topic vanquote:Op donderdag 15 april 2021 19:26 schreef Puala het volgende:
Eh dr valt me nu alleen 1 ding op. Ik heb vanmiddag heel snel foto's gemaakt en ben gelijk gaan rijden. Maar euh ik zie geen stok meer aan t slot.. ?
quote:Op donderdag 15 april 2021 19:56 schreef Puala het volgende:
Dr is gezaagd, neem t slot mee. Straks foto’s
Wtfquote:Op donderdag 15 april 2021 19:56 schreef Puala het volgende:
Hou opquote:Op donderdag 15 april 2021 19:56 schreef Puala het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |