Die heeft de PM van Rob wel gehad, maar wilde destijds graag uit de lijst, daarom staat ze er niet meer tussen nu.quote:
No problem. Schrok alleen ff.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die heeft de PM van Rob wel gehad, maar wilde destijds graag uit de lijst, daarom staat ze er niet meer tussen nu.
EN @:OscarMopperkont: sorry voor m'n twijfel, jij was de laatste verplaatser , ik had moeten beseffen dat jij net zo enthousiast was om gewoon lekker verder te spelen. Sorry mi amore
Ah oke, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die heeft de PM van Rob wel gehad, maar wilde destijds graag uit de lijst, daarom staat ze er niet meer tussen nu.
EN @:OscarMopperkont: sorry voor m'n twijfel, jij was de laatste verplaatser , ik had moeten beseffen dat jij net zo enthousiast was om gewoon lekker verder te spelen. Sorry mi amore
Ik denk dat we allemaal geschrokken zijn van deze verschrikkelijke gebeurtenis.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
No problem. Schrok alleen ff.
TBH? Ik had het wel verwacht. Ik heb al sinds de verdwijning van de eennalaatste stok het gevoel dat iemand me uit dit topic wil weg hebbenquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal geschrokken zijn van deze verschrikkelijke gebeurtenis.
Niet alles op je zelf betrekken johquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
TBH? Ik had het wel verwacht. Ik heb al sinds de verdwijning van de eennalaatste stok het gevoel dat iemand me uit dit topic wil weg hebben
Maw: jij kotst op mij. Ben jij wellicht de dader?quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:54 schreef isax het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat het iemand is die hier niet post maar wel flinke hekel aan DJMO heeft?
Want ik zie hier geen andere users die flinke kots neigingen lijkt op te wekken bij verschillende users.
Het is dan wachten tot iemand IRL gaat zieken.
Heel vervelend, ik denk dat het lastig zal zijn herhaling te voorkomen maar als er geen pagina's aandacht aan gewijd word is de plezier er wel sneller af voor de dader.
Ja, leg hem dan ook gewoon wegquote:
Huh? Hoe is dit een logische reactiequote:Op zaterdag 3 april 2021 21:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Maw: jij kotst op mij. Ben jij wellicht de dader?
Logica. Vanuit daderkennis reageren.quote:
waarom heb je die code aan zoveel mensen gegeven? Oorspronkelijk hadden alleen jij en Rob de code toch?quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:13 schreef DJMO het volgende:
Voor zover ik nu kan nagaan hebben alleen
Ik, Rob, Maringo, TARAraboemdijee, Nattekat, Spockjuh_, m1st1g, just me, Light, Dagoduck, Houniet, Iamredleader, KapiteinIglo, Superkimmi, WolfRolf, OscarMopperkont en Puala de huidige code.
Ga maar afstrepen wie de saboteur is. Ik durf Rob, SK&KI, Dago, Wolfrolf, Iamredleader en Light iig uit te sluiten, aangezien zij gewoon enthousiast het spel weer oppakten met de nieuwe stok.
En nee, je kunt mij niet wijsmaken dat er binnen drie weken drie stokken verdwijnen omdat een er een overijverige gemeente ambtenaar een slijptol meesleept.
Maar dan moet die dader wel de code weten. En die groep is dus vanwege het nieuwe slot erg klein.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:54 schreef isax het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat het iemand is die hier niet post maar wel flinke hekel aan DJMO heeft?
Want ik zie hier geen andere users die flinke kots neigingen lijkt op te wekken bij verschillende users.
Het is dan wachten tot iemand IRL gaat zieken.
Heel vervelend, ik denk dat het lastig zal zijn herhaling te voorkomen maar als er geen pagina's aandacht aan gewijd word is de plezier er wel sneller af voor de dader.
Ja johquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik sluit bepaalde mensen juist uit, omdat ik die volkomen vertrouw.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:59 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nu is opeens iedereen in jouw ogen de dader, he
De account van degenen die de code hebben kan ook gehackt zijnquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar dan moet die dader wel de code weten. En die groep is dus vanwege het nieuwe slot erg klein.
nou sorry, je moet wel stekeblind zijn als je niet ziet dat je niet de meest geliefde poster in dit topic bent. Dont blame the messenger.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop