Dan lees je goed verkeerd. Ik heb geen locatie gehad van Nostra, en die had ik ook niet nodig verder, aangezien ik voorlopig in quarantaine zit.quote:
Toen ik om 19:05 de auto startte was er ook nog niemand onderweg, en had er ook nog niemand de intentie uitgesproken om te gaan rijden.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
Bij mij was het overduidelijk dat niemand onderweg was of de intentie had uitgesproken om te rijden. Klein verschil
Dat zal ik de volgende keer weer doen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:37 schreef Puala het volgende:
[..]
En hoe moeilijk was het om even eerder te melden dat je hem had?
Gisteravond was dat ook niet het geval?quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
Bij mij was het overduidelijk dat niemand onderweg was of de intentie had uitgesproken om te rijden. Klein verschil
rtquote:Op zondag 11 april 2021 07:28 schreef DW457 het volgende:
Wat een gezeur weer zeg, wees blij dat die stok weer lekker onderweg is.
Misschien kun jij de stok een keer naar Zoetermeer verplaatsen.quote:
nee zo werkt dat niet mexquote:Op zondag 11 april 2021 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kun jij de stok een keer naar Zoetermeer verplaatsen.
Dan wordt ie vervolgens nooit meer verplaatst.quote:Op zondag 11 april 2021 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kun jij de stok een keer naar Zoetermeer verplaatsen.
leugens henkquote:Op zondag 11 april 2021 09:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan wordt ie vervolgens nooit meer verplaatst.
Als jij hem dan even ophaalt komt ie weer in het noorden te liggen, is ook weer eens leuk.quote:Op zondag 11 april 2021 09:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan wordt ie vervolgens nooit meer verplaatst.
Hij kan beter een nickchange aanvragen. Zurekat is nog vrij.quote:Op zondag 11 april 2021 10:14 schreef Rob het volgende:
[..]
zeikwijf.
Een gemeentebord is ook een plaatsbepaling.
Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet....quote:Op zondag 11 april 2021 10:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij kan beter een nickchange aanvragen. Zurekat is nog vrij.
Lekker bezig. Ik ben weer thuis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |