quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Oh het is te doen hoor, maar a) morgen heb ik geen tijd, donderdag wellicht wel, maar dan issie vast al wegquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:03 schreef Spockjuh_ het volgende:
Was mij niet opgevallen dat het qua OV lastig zou zijn
goedemorgne!quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:07 schreef Bronson het volgende:
De OV nu voor dit soort nutteloze kolder gebruiken.
Het is maar net hoe je je lijn trekt want je kunt hem gewoon tegenkomenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:41 schreef Vonkenboer het volgende:
Jammer, niet in de buurt gaat hem niet worden.
Als iemand hem achterlaat ergens op de lijn Enschede --> Groningen dan kan ik hem donderdag wel op pikken
Haal zelf, je weet precies waar hij ligtquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:16 schreef wolfrolf het volgende:
@:Nattekat ben je al onderweg om de stok naar zoetermeer te brengen
geen tijdquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Haal zelf, je weet precies waar hij ligt
Mwah, zo ver van de kortste lijn wijk ik niet af denk ikquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:32 schreef Toverstokje het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je je lijn trekt want je kunt hem gewoon tegenkomen
Voel je je dan niet compleet nutteloos?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh het is te doen hoor, maar a) morgen heb ik geen tijd, donderdag wellicht wel, maar dan issie vast al wegen b) ik heb er een beetje genoeg van om om vijf uur op te staan en voor zessen in de trein te zitten. Iets te vaak gedaan nu.
Nee. Totaal niet. Ik zit dagelijks in het OV. Dus of ik nou op pad ben voor de stok of voor iets anders, maakt geen verschil.quote:Op woensdag 7 april 2021 07:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Voel je je dan niet compleet nutteloos?
Iedereen gaat netjes naar zijn werk en jij zit ertussen om een stok aan een bord op te halen
Ben je al onderweg dan?quote:
quote:
Goed punt, @Nattekatquote:
Ja doe maar ergens in alkmaar ofzo.quote:
niet haten op stokquote:Op woensdag 7 april 2021 17:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik gooi hem in de vuurkorf de volgende keer dat ik hem heb
nee de hel is synoniem voor Zoetermeerquote:Op woensdag 7 april 2021 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
niet haten op stok
of is de vuurkorf synoniem voor zoetermeer
okquote:Op woensdag 7 april 2021 20:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee de hel is synoniem voor Zoetermeer
Die hebben wél werkquote:Op zaterdag 10 april 2021 08:15 schreef Toverstokje het volgende:
* Toverstokje vraagt zich af waar nu al die fokkers zijn die de afgelopen tijd steeds hun mening moesten geven of vonden dat ze moesten ingrijpen?
Het is zo stil hier......
Zeg dat ze veel werken dan is dat bij de meeste max 9 uur per dag..blijven er nog heel wat uurtjes overquote:
Ik was vandaag nog in Zoetermeerquote:
Je linkjes werken niet.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:04 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks van gezien. Moest rechtsomkeert naar huis maken.quote:
Brr, daar krijg ik in (of bij beelden van) Noord-Brabant ook altijd de kriebels van.quote:
Zo.quote:
zonde je hebt echt wat sensationeels gemistquote:Op zaterdag 10 april 2021 17:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niks van gezien. Moest rechtsomkeert naar huis maken.
Helaas. Ik kreeg toen ik in Leiden stond een melding binnen van de coronamelderapp dat ik twee dagen geleden mogelijk contact heb gehad met een besmet iemand, dus ben rechtstreeks omgedraaid naar huis.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zonde je hebt echt wat sensationeels gemist
lol, en daar ben ik dus nog langsgekomen op weg naar huisquote:Op zaterdag 10 april 2021 17:56 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zo.
edit: dacht ze gefixt te hebben, maar mobiel doet alleen de onderste het, poging 2.
Oei! Hopelijk niet besmet!quote:Op zaterdag 10 april 2021 18:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Helaas. Ik kreeg toen ik in Leiden stond een melding binnen van de coronamelderapp dat ik twee dagen geleden mogelijk contact heb gehad met een besmet iemand, dus ben rechtstreeks omgedraaid naar huis.
Wat doe ik nou fout?quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:56 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zo.
edit: dacht ze gefixt te hebben, maar mobiel doet alleen de onderste het, poging 2.
Toch niet @Rob hè?quote:Op zaterdag 10 april 2021 18:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Helaas. Ik kreeg toen ik in Leiden stond een melding binnen van de coronamelderapp dat ik twee dagen geleden mogelijk contact heb gehad met een besmet iemand, dus ben rechtstreeks omgedraaid naar huis.
Kwam ik niet achter, dus heb ze gewoon opnieuw geupload naar imgur (als ik doorklikte kreeg ik op pc wel werkende afbeeldingen namelijk).quote:
Ah, zo. Thanks!quote:Op zaterdag 10 april 2021 18:25 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Kwam ik niet achter, dus heb ze gewoon opnieuw geupload naar imgur (als ik doorklikte kreeg ik op pc wel werkende afbeeldingen namelijk).
Nee, hoewel ik die gisteren wel gezien heb. Ik heb 8 april eigenlijk alleen maar in de trein gezeten , ben even naar eindhoven geweest die dag.quote:
Mensen de locatie sturenquote:Op zaterdag 10 april 2021 20:29 schreef nostra het volgende:
Pinpoint is een beetje een uitdaging want ik zie na een DM van DJMO dat het bord nog niet op Google Maps staat. Maar: er is water op de achtergrond en het hek op de derde foto stond er toen ook.
Hoe haal je dat nu weer uit mijn tekst?quote:
Ik kan goed tussen de regels lezenquote:Op zaterdag 10 april 2021 20:54 schreef nostra het volgende:
[..]
Hoe haal je dat nu weer uit mijn tekst?
Ze kon hem niet vinden, nog steeds niet.quote:
Nooit wit als kleur moeten kiezen.quote:
Leasebak, kan er niet zoveel mee. Wel grgr aan Mark dat ik voor 100 euro per maand een auto mag rijden, want de ijsbeertjes.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Das wel zonde ja
Mocht je er van af willen...
Halen dan.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:00 schreef Nattekat het volgende:
Gevonden, zo lastig was dat helemaal niet
YOLO.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:19 schreef Light het volgende:
En door!2 verplaatsingen op 1 dag genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu naar zoetermeer brengen @Nattekatlekker faxen heel de dag echt genot
Jij ook niet, dus waar brengt dat ons?quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:24 schreef Spockjuh_ het volgende:
Niet even melden dat je de stok haalt....
quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:24 schreef Spockjuh_ het volgende:
Niet even melden dat je de stok haalt....
zit je al in de auto? avondklok is een aanvaardbaar risico ja tochquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij ook niet, dus waar brengt dat ons?
En door!En hoe moeilijk was het om even eerder te melden dat je hem had?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En door!Prima verplaatsing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Die heeft ie al wat jaren. Nog in het echt mogen aanschouwen.quote:
lekker ritje gehad tochquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:37 schreef Puala het volgende:
[..]
En hoe moeilijk was het om even eerder te melden dat je hem had?
Je bent zelf toch ook onaangekondigd op pad gegaan? Hoort er ook wel een beetje bij.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:37 schreef Puala het volgende:
[..]
wat schaft de pot vanavondquote:Op zaterdag 10 april 2021 22:10 schreef Light het volgende:
Net voor de avondklok binnen. Nu eerst eten.
Dan lees je goed verkeerd. Ik heb geen locatie gehad van Nostra, en die had ik ook niet nodig verder, aangezien ik voorlopig in quarantaine zit.quote:
Toen ik om 19:05 de auto startte was er ook nog niemand onderweg, en had er ook nog niemand de intentie uitgesproken om te gaan rijden.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
Bij mij was het overduidelijk dat niemand onderweg was of de intentie had uitgesproken om te rijden. Klein verschil
Dat zal ik de volgende keer weer doen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Gisteravond was dat ook niet het geval?quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
Bij mij was het overduidelijk dat niemand onderweg was of de intentie had uitgesproken om te rijden. Klein verschil
rtquote:Op zondag 11 april 2021 07:28 schreef DW457 het volgende:
Wat een gezeur weer zeg, wees blij dat die stok weer lekker onderweg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |