Men wil de HRA nu helemaal afschaffen en vervangen door een iets hogere IB korting en de termijn van 30 jaar naar 40 jaarquote:Op vrijdag 2 april 2021 15:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er van op de hoogte bent, maar die hypotheekrente-aftrek wordt al jaren afgebouwd, en dat blijft voortduren. Door de VVD.
Voor die tijd heb ik mijn huis al afbetaaldquote:Op vrijdag 2 april 2021 15:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er van op de hoogte bent, maar die hypotheekrente-aftrek wordt al jaren afgebouwd, en dat blijft voortduren. Door de VVD.
Oké, dan is het heel persoonlijk bij jou en zit je onder de grens dat je er last van hebt. Maar ik zie toch echt veel mensen die al een stuk minder aftrek/teruggave hebben daardoor (het is mijn vak). Aan de andere kant kunnen die het meestal wel lijden, maar ze klagen er toch flink over. En stemmen gewoon weer VVD.quote:Op vrijdag 2 april 2021 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor die tijd heb ik mijn huis al afbetaald
Er is wat dat betreft veel veranderd sinds 20 jaar terug. Toen liep half vrouwelijk Nederland in korte rokjes met hoge laarzen, en nu heet dat 'sletterig' (zie commentaar op Twitter).quote:Op vrijdag 2 april 2021 15:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Die komen op het schavot , zo hoort dat
Het warhoofd Ollongren moet eerst nog een cursus netjes aankleden doen en leren een aktetas mee te nemen
Ja, die laarzenquote:Op vrijdag 2 april 2021 16:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Er is wat dat betreft veel veranderd sinds 20 jaar terug. Toen liep half vrouwelijk Nederland in korte rokjes met hoge laarzen, en nu heet dat 'sletterig' (zie commentaar op Twitter).
Met de huidige hypotheekrente is de hra niet echt boeiend meer.quote:Op vrijdag 2 april 2021 16:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oké, dan is het heel persoonlijk bij jou en zit je onder de grens dat je er last van hebt. Maar ik zie toch echt veel mensen die al een stuk minder aftrek/teruggave hebben daardoor (het is mijn vak). Aan de andere kant kunnen die het meestal wel lijden, maar ze klagen er toch flink over. En stemmen gewoon weer VVD.
Genoeg mensen die die voor 20 jaar vast hadden gezet op 3 % of meer. Want dat gaf lekker zekerheid.quote:Op vrijdag 2 april 2021 16:31 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Met de huidige hypotheekrente is de hra niet echt boeiend meer.
Ik zag er ook niet veel geks aan. Het is een kort maar ook dik jurkje dat tot de kin dicht zit, en dat brengt het weer netjes in balans.quote:Op vrijdag 2 april 2021 16:39 schreef Glazenmaker het volgende:
Heb helemaal niks met Olongren, maar deze kledingdiscussie gaat nergens over.
Het is een vieze egoïst die zijn eigenbelang laat voorgaan op dat van een land in crisis.quote:Op vrijdag 2 april 2021 16:54 schreef Breekfast het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)iet-meer-zitten.html
Druk vanuit de jongerenorganisaties van CU, D66 en CDA om niet meer met Rutte in zee te gaan. Hoewel Rutte het debat vannacht heeft overleefd, denk ik dat hij uiteindelijk alsnog zal moeten aftreden. Een formatie gaat nooit lukken als Rutte aanblijft.
Liever dan dat gezemel over die hypotheekrente aftrekquote:Op vrijdag 2 april 2021 16:39 schreef Glazenmaker het volgende:
Heb helemaal niks met Olongren, maar deze kledingdiscussie gaat nergens over.
Misschien omdat het klaar is en er verder niks meer gebeurt. Of verwacht je nog iets van het reflecteren tijdens de Paasdagen door Kaag?quote:Op vrijdag 2 april 2021 17:03 schreef kibo het volgende:
[..]
Liever dan dat gezemel over die hypotheekaftrek
Dan mag je klagen over de Wet Hillenquote:Op vrijdag 2 april 2021 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor die tijd heb ik mijn huis al afbetaald
1 hoe wist Baudet dat Rutte gebeld was?quote:Op vrijdag 2 april 2021 17:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Misschien omdat het klaar is en er verder niks meer gebeurt. Of verwacht je nog iets van het reflecteren tijdens de Paasdagen door Kaag?
Dat lijkt me voor hem geen optie meer. Hij heeft geproefd van bijna de absolute macht en komt overal mee weg. Ik zie hem geen burgemeester worden of een pionnetje bij een multinational. Eerder een functie in de EU, dan heb je vrijwel geen last meer van die vervelende burgers.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Rutte heeft zo weer een functie bij Unilever, Shell of één of ander burgemeestersbaantje hoor, als hij zou willen.
Of nog 20 jaar MP zoals Putin.quote:Op vrijdag 2 april 2021 17:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat lijkt me voor hem geen optie meer. Hij heeft geproefd van bijna de absolute macht en komt overal mee weg. Ik zie hem geen burgemeester worden of een pionnetje bij een multinational. Eerder een functie in de EU, dan heb je vrijwel geen last meer van die vervelende burgers.
Nee, eens. Maar ik snap dit wel ergens.quote:Op vrijdag 2 april 2021 17:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ze dit argument gebruiken kunnen ze Rutte ook niks verwijten.
Die slimmerd had zelf verteld dat hij die gegevens al om 07.30 had.quote:Op vrijdag 2 april 2021 17:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
1 hoe wist Baudet dat Rutte gebeld was?
2 waarom belde Arib Rutte om 07:30?
Er is nog wel wat uit te zoeken.
Ik verbaas me nergens meer over, maar het lijkt me sterk dat D66 en CDA dit nog een keer laten gebeuren.quote:
10 jaar MP en hij wilt nog steeds niet het stokje overgeven, zo lekker die macht.quote:Op vrijdag 2 april 2021 17:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik verbaas me nergens meer over, maar het lijkt me sterk dat D66 en CDA dit nog een keer laten gebeuren.
Rutte heeft gisteren niet alleen niet verloren, maar hij heeft ook nog eens gewonnen. Onderaan de streep zijn D66 en CDA gewoon slappe volgelingen zonder ruggengraat gebleken.
Die Kaag is van het zelfde laken een pak. Dat zag je gisteren wel hoe ze weigerde vragen te beantwoorden over haar motie van afkeuring. Met Kaag en Rutte aan het roer gaan we een vierjarige politieke hongerwinter tegemoetquote:Op vrijdag 2 april 2021 17:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik verbaas me nergens meer over, maar het lijkt me sterk dat D66 en CDA dit nog een keer laten gebeuren.
Rutte heeft gisteren niet alleen niet verloren, maar hij heeft ook nog eens gewonnen. Onderaan de streep zijn D66 en CDA gewoon slappe volgelingen zonder ruggengraat gebleken.
De politieke zandbak is in rep en roer...quote:Op vrijdag 2 april 2021 16:54 schreef Breekfast het volgende:
Druk vanuit de jongerenorganisaties van CU, D66 en CDA om niet meer met Rutte in zee te gaan. Hoewel Rutte het debat vannacht heeft overleefd, denk ik dat hij uiteindelijk alsnog zal moeten aftreden. Een formatie gaat nooit lukken als Rutte aanblijft.
Ik beantwoord normaal gesproken ook geen domme vragen. Als je sinds 2006 in de Tweede Kamer zit, weet je wat de consequenties zijn van een motie van afkeuring.quote:Op vrijdag 2 april 2021 17:59 schreef the-eye het volgende:
[..]
Die Kaag is van het zelfde laken een pak. Dat zag je gisteren wel hoe ze weigerde vragen te beantwoorden over haar motie van afkeuring. Met Kaag en Rutte aan het roer gaan we een vierjarige politieke hongerwinter tegemoet
Op zich wel knap ja hoe Kaag zo snel al compleet ongeloofwaardig is geworden met haar #nieuwleiderschap. Dat betekende dus precies niks. Eerst al Rutte namens haar het woord laten doen en gisteren in het debat der debatten uiteindelijk toch door de knieën gaan. Kaag profileerde zich als de oplossing, maar in de praktijk is ze onderdeel van het probleem. Ik wilde haar nog het voordeel van de twijfel geven, maar zo verspeelt ze wel heel snel haar krediet.quote:Op vrijdag 2 april 2021 17:59 schreef the-eye het volgende:
[..]
Die Kaag is van het zelfde laken een pak. Dat zag je gisteren wel hoe ze weigerde vragen te beantwoorden over haar motie van afkeuring. Met Kaag en Rutte aan het roer gaan we een vierjarige politieke hongerwinter tegemoet
zo was ollongren ook gekleed jaquote:Op vrijdag 2 april 2021 16:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Er is wat dat betreft veel veranderd sinds 20 jaar terug. Toen liep half vrouwelijk Nederland in korte rokjes met hoge laarzen, en nu heet dat 'sletterig' (zie commentaar op Twitter).
blijf jij eens van die jenever afquote:Op vrijdag 2 april 2021 18:27 schreef Knip het volgende:
Plot twist: Rutte treedt af als demissionair premier maar houdt wel zijn kamerzetels. Omtzigt stapt uit het CDA, waar hij op Goede Vrijdag godbetert verloochend en verraden is, en begint een partij met Rutte.
Leijten stapt uit de SP en sluit zich bij de heren aan. Dassen vindt het een ultieme stunt om vlak na zijn aantreden als Kamerlid uit Volt te stappen en sluit zich ook aan. Het kwartet is het nog niet eens of zij verder gaan als lijst L.O R. D. of als lijst D.R.O.L.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 18:27 schreef Knip het volgende:
Plot twist: Rutte treedt af als demissionair premier maar houdt wel zijn kamerzetels. Omtzigt stapt uit het CDA, waar hij op Goede Vrijdag godbetert verloochend en verraden is, en begint een partij met Rutte.
Leijten stapt uit de SP en sluit zich bij de heren aan. Dassen vindt het een ultieme stunt om vlak na zijn aantreden als Kamerlid uit Volt te stappen en sluit zich ook aan. Het kwartet is het nog niet eens of zij verder gaan als lijst L.O R. D. of als lijst D.R.O.L.
Haha dus omdat die kinderen tegen zijn gaan die partijen geen formatie in? Die staan juist te springen. De VVD heeft tien jaar lang niet zo'n slechte onderhandelingspositie gehad als nuquote:Op vrijdag 2 april 2021 16:54 schreef Breekfast het volgende:
Ik heb inderdaad het idee dat nogal wat vrouwelijke politici zich denken te moeten profileren door er qua kleding uitdagend, zo niet hoerig, bij te lopenquote:Op vrijdag 2 april 2021 18:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zo was ollongren ook gekleed ja
Als tweede kamerlid mag je wel een beetje fatsoenlijk gekleed gaan
Representatief heet dat
Ze ziet er uit of ze zo uit bed komt en ongewassen naar de tweede kamer is gegaan, zou ze zo ook gaan solliciteren?
Het is een zooitje daar, rare mensen , volksvertegenwoordigers , sa
Alsof iemand in Den Haag die Kaag jugend cs serieus neemtquote:Op vrijdag 2 april 2021 16:54 schreef Breekfast het volgende:
Druk vanuit de jongerenorganisaties van CU, D66 en CDA
nou niet hoerig gewoon netjes, schoon en haar gekamd , niet of ze zo uit bed gestapt is, niet er als een drugsgebruiker uitzienquote:Op vrijdag 2 april 2021 18:37 schreef kibo het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad het idee dat nogal wat vrouwelijke politici zich denken te moeten profileren door er qua kleding uitdagend, zo niet hoerig, bij te lopen
Dat snap ik ook niet een ook nog zo arrogant als de pest.quote:Op vrijdag 2 april 2021 15:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja en zoals ze erbij zit onderuitgezakt met de hand onder het hoofd met warrig haar, vreselijk, totaal geen opvoeding gehad
Hoe dat mens daar in de tweede kamer terecht is gekomen is me een raadsel
Dat moet voor de nette Kaag een crime zijn
Vergeet haar kaplaarzen niet die afzaktequote:Op vrijdag 2 april 2021 18:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zo was ollongren ook gekleed ja
Als tweede kamerlid mag je wel een beetje fatsoenlijk gekleed gaan
Representatief heet dat
Ze ziet er uit of ze zo uit bed komt en ongewassen naar de tweede kamer is gegaan, zou ze zo ook gaan solliciteren?
Het is een zooitje daar, rare mensen , volksvertegenwoordigers , sa
En die zijn?quote:Op vrijdag 2 april 2021 18:09 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
De politieke zandbak is in rep en roer...
Rutte aftreden gebeurt vooralsnog niet, want de motie van afkeuring gaat niet zo ver. Ik schat wel in dat Balkenende de enige naoorlogse premier blijft met een vierde kabinet.
[..]
Ik beantwoord normaal gesproken ook geen domme vragen. Als je sinds 2006 in de Tweede Kamer zit, weet je wat de consequenties zijn van een motie van afkeuring.
Ze weigerde te antwoorden op de vraag of ze wel weer binnen enkele dagen met Rutte om de tafel wilde gaan zitten ondanks haar motie van afkeuring. Een zeer legitieme vraag aangezien ze niet mee wilde gaan in de motie van wantrouwen. Maw wat beoogde ze met de motiequote:Op vrijdag 2 april 2021 18:09 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
De politieke zandbak is in rep en roer...
Rutte aftreden gebeurt vooralsnog niet, want de motie van afkeuring gaat niet zo ver. Ik schat wel in dat Balkenende de enige naoorlogse premier blijft met een vierde kabinet.
[..]
Ik beantwoord normaal gesproken ook geen domme vragen. Als je sinds 2006 in de Tweede Kamer zit, weet je wat de consequenties zijn van een motie van afkeuring.
Helemaal niet voor partijen die gisteravond de motie van wantrouwen hebben gesteund en rutte zit er nog.quote:Op vrijdag 2 april 2021 16:54 schreef Breekfast het volgende:
Voor Kaag een crime?quote:Op vrijdag 2 april 2021 15:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja en zoals ze erbij zit onderuitgezakt met de hand onder het hoofd met warrig haar, vreselijk, totaal geen opvoeding gehad
Hoe dat mens daar in de tweede kamer terecht is gekomen is me een raadsel
Dat moet voor de nette Kaag een crime zijn
Sigrid Kaag is een nette vrouw , je kunt zeggen wat je wilt, elitair en nog meer, maar ze is een keurig mens en een voorbeeld voor de politiekquote:Op vrijdag 2 april 2021 19:06 schreef kibo het volgende:
[..]
Voor Kaag een crime?
Onderschat Kaag niet, op het oog zakelijk gekleed in dat broekpak , maar een connaisseur ziet direct dat iets te strak gesneden kruis.
In ieder geval tot eventuele herverkiezingen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 19:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Helemaal niet voor partijen die gisteravond de motie van wantrouwen hebben gesteund en rutte zit er nog.
Motie van wantrouwen doe je niet voor 1 avond, die is definitief.
1. Dat wist Baudet niet;quote:Op vrijdag 2 april 2021 17:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
1 hoe wist Baudet dat Rutte gebeld was?
2 waarom belde Arib Rutte om 07:30?
Er is nog wel wat uit te zoeken.
Volgens mij heeft Rutte tijdens dat debat zelf eruit geflapt dat hij om 7.30 uur was gebeldquote:Op vrijdag 2 april 2021 19:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. Dat wist Baudet niet;
2. De bron van Rutte is onbekend.
nee Rutte zei abusievelijk dat ie het al wistquote:Op vrijdag 2 april 2021 19:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Rutte tijdens dat debat zelf eruit geflapt dat hij om 7.30 uur was gebeld
Ah ja zo ging hetquote:Op vrijdag 2 april 2021 20:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee Rutte zei abusievelijk dat ie het al wist
Toen vloog Baudet erop hoe dat kon, toen kwam Rutte opeens met het telefoontje , terwijl Rutte het wel wist, hij had het zelf gezegd en opgeschreven
j
Nee hoor, let maar op. Kaag en Hoekstra willen zo graag regeren dat ze Rutte voor lief nemen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 16:54 schreef Breekfast het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |