Nee Mark Rutte. Na twee van zulke weken zou het raar zijn als je blijft. Het ís raar dat je blijft. Heel erg raar.quote:"Ik heb 1,9 miljoen stemmen gekregen, zou raar zijn om dan na twee weken stap opzij te doen."
Vier jaar? Ik geef een volgend kabinet één á twee jaar. Parlementaire enquêtes komen eraan en er zullen wel nog meer lijken in de kast liggen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:03 schreef onlogisch het volgende:
Zo ontzettend fijn dat we straks gewoon weer 4 jaar Rutte krijgen. En vanwege die motie van wantrouwen weet je exact hoe het er weer uit gaat zien.
VVD
D66
CDA
CU![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Des te sneller mag ik weer op hem stemmenquote:Op vrijdag 2 april 2021 14:13 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Vier jaar? Ik geef een volgend kabinet één á twee jaar. Parlementaire enquêtes komen eraan en er zullen wel nog meer lijken in de kast liggen.
Sowieso; er is nu geen goed fundament.
U was weer ouderwets in vorm in dit draadje. Waarvoor hulde.quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Het meest weerzinwekkende aan de vertoning van gisteren was nog wel dat de leugen er niet eens meer is om geloofd te worden. Jorritsma werd gewoon betrapt, en gaf het impliciet eigenlijk toe, maar je kut blijkbaar beter keihard blijven doorliegen dan toegeven dat je gelogen hebt.
Er wordt een soort werkbare fictie gecreeerd, waarin de leugenaars vol kunnen houden dat er niet gelogen is terwijl iedereen weet dat er gelogen is. De schijn is wel werkbaar en de waarheid niet, en dat is zorgwekkend.
Die glij-eikel sjanste al heel lang met VVD.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht
Die willen blijkbaar de vorige coalitie doorzetten
Hier is toch geen geloofwaardige werksfeer meer? Wat gaan ze met Ollongren en Jorritsma doenquote:Op vrijdag 2 april 2021 14:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Het meest weerzinwekkende aan de vertoning van gisteren was nog wel dat de leugen er niet eens meer is om geloofd te worden. Jorritsma werd gewoon betrapt, en gaf het impliciet eigenlijk toe, maar je kut blijkbaar beter keihard blijven doorliegen dan toegeven dat je gelogen hebt.
Er wordt een soort werkbare fictie gecreeerd, waarin de leugenaars vol kunnen houden dat er niet gelogen is terwijl iedereen weet dat er gelogen is. De schijn is wel werkbaar en de waarheid niet, en dat is zorgwekkend.
Demissionair wel te verstaan . Maar Hugo de Jonge is nog niet bekwaam om een deuk in een pakje boter te slaan.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind Azarkan eigenlijk altijd wel goed. Een man met gevaarlijke ideeen maar goed in het debat en een leuke kerel ook. Simons is gewoon al 10 jaar ernstig in de war en ze moet zich niet aan grondige analyse en visie wagen, maar achterlijk is ze nooit geweest en is ze nog steeds niet.
[..]
Ik had begrepen dat hij 1e vice-premier is en dus premier zou worden wanneer Rutte moet opstappen. Daarmee heeft Rutte de Dan Quayle troefkaart in handen.
Hugo is het holmaatje van Markquote:Op vrijdag 2 april 2021 14:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Demissionair wel te verstaan . Maar Hugo de Jonge is nog niet bekwaam om een deuk in een pakje boter te slaan.
In de VS hebben ze zelfs een dementerende bejaarde tot president gekozen. Rutte kan dus nog heel lang door blijven regeren.quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:35 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Het is vreemd dat selectieve dementie zo vaak optreedt bij mensen in hoge posities. Daar zouden ze eens serieus onderzoek naar moeten doen. Want als dit verschijnsel zo doorzet wordt het een gevaar voor de stabiliteit van onze democratie.
Het was toch 1 april? Kan Rutte het allemaal gewoon weer weglachen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Zoals verwacht was natuurlijk na afgelopen nacht.quote:Vandaag heeft uw Kamer de gewijzigde motie van het lid Kaag (Kamerstuk 35 788, nr. 18) aangenomen (Handelingen II 2020/21, nr. 64, Stemmingen). Gelet op deze motie informeren wij u dat wij onze werkzaamheden als verkenners per direct als beëindigd beschouwen.
T. van Ark?W. Koolmees
Wat gaat er met Ollongren en Jorritsma gebeuren?quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Die komen op het schavot , zo hoort datquote:Op vrijdag 2 april 2021 15:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat gaat er met Ollongren en Jorritsma gebeuren?
Ik weet niet of je er van op de hoogte bent, maar die hypotheekrente-aftrek wordt al jaren afgebouwd, en dat blijft voortduren. Door de VVD.quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder meer. Het interesseert me werkelijk geen fuck. Ja, het enige wat mij interesseert is de goddelijke hypotheekrente aftrek die de VVD in stand houdt.
[..]
Ook dit kan ik volledig bevestigen.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 15:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Die komen op het schavot , zo hoort dat
Het warhoofd Ollongren moet eerst nog een cursus netjes aankleden doen en leren een aktetas mee te nemen
Ja en zoals ze erbij zit onderuitgezakt met de hand onder het hoofd met warrig haar, vreselijk, totaal geen opvoeding gehadquote:Op vrijdag 2 april 2021 15:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]heb je die jurk gezien met coupenaden onder de navel
. Die arrogante bitch moet weg uit Den Haag.
Men wil de HRA nu helemaal afschaffen en vervangen door een iets hogere IB korting en de termijn van 30 jaar naar 40 jaarquote:Op vrijdag 2 april 2021 15:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er van op de hoogte bent, maar die hypotheekrente-aftrek wordt al jaren afgebouwd, en dat blijft voortduren. Door de VVD.
Voor die tijd heb ik mijn huis al afbetaaldquote:Op vrijdag 2 april 2021 15:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er van op de hoogte bent, maar die hypotheekrente-aftrek wordt al jaren afgebouwd, en dat blijft voortduren. Door de VVD.
Oké, dan is het heel persoonlijk bij jou en zit je onder de grens dat je er last van hebt. Maar ik zie toch echt veel mensen die al een stuk minder aftrek/teruggave hebben daardoor (het is mijn vak). Aan de andere kant kunnen die het meestal wel lijden, maar ze klagen er toch flink over. En stemmen gewoon weer VVD.quote:Op vrijdag 2 april 2021 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor die tijd heb ik mijn huis al afbetaald
Er is wat dat betreft veel veranderd sinds 20 jaar terug. Toen liep half vrouwelijk Nederland in korte rokjes met hoge laarzen, en nu heet dat 'sletterig' (zie commentaar op Twitter).quote:Op vrijdag 2 april 2021 15:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Die komen op het schavot , zo hoort dat
Het warhoofd Ollongren moet eerst nog een cursus netjes aankleden doen en leren een aktetas mee te nemen
Ja, die laarzenquote:Op vrijdag 2 april 2021 16:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Er is wat dat betreft veel veranderd sinds 20 jaar terug. Toen liep half vrouwelijk Nederland in korte rokjes met hoge laarzen, en nu heet dat 'sletterig' (zie commentaar op Twitter).
Met de huidige hypotheekrente is de hra niet echt boeiend meer.quote:Op vrijdag 2 april 2021 16:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oké, dan is het heel persoonlijk bij jou en zit je onder de grens dat je er last van hebt. Maar ik zie toch echt veel mensen die al een stuk minder aftrek/teruggave hebben daardoor (het is mijn vak). Aan de andere kant kunnen die het meestal wel lijden, maar ze klagen er toch flink over. En stemmen gewoon weer VVD.
Genoeg mensen die die voor 20 jaar vast hadden gezet op 3 % of meer. Want dat gaf lekker zekerheid.quote:Op vrijdag 2 april 2021 16:31 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Met de huidige hypotheekrente is de hra niet echt boeiend meer.
Ik zag er ook niet veel geks aan. Het is een kort maar ook dik jurkje dat tot de kin dicht zit, en dat brengt het weer netjes in balans.quote:Op vrijdag 2 april 2021 16:39 schreef Glazenmaker het volgende:
Heb helemaal niks met Olongren, maar deze kledingdiscussie gaat nergens over.
Het is een vieze egoïst die zijn eigenbelang laat voorgaan op dat van een land in crisis.quote:Op vrijdag 2 april 2021 16:54 schreef Breekfast het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)iet-meer-zitten.html
Druk vanuit de jongerenorganisaties van CU, D66 en CDA om niet meer met Rutte in zee te gaan. Hoewel Rutte het debat vannacht heeft overleefd, denk ik dat hij uiteindelijk alsnog zal moeten aftreden. Een formatie gaat nooit lukken als Rutte aanblijft.
Liever dan dat gezemel over die hypotheekrente aftrekquote:Op vrijdag 2 april 2021 16:39 schreef Glazenmaker het volgende:
Heb helemaal niks met Olongren, maar deze kledingdiscussie gaat nergens over.
Misschien omdat het klaar is en er verder niks meer gebeurt. Of verwacht je nog iets van het reflecteren tijdens de Paasdagen door Kaag?quote:Op vrijdag 2 april 2021 17:03 schreef kibo het volgende:
[..]
Liever dan dat gezemel over die hypotheekaftrek
Dan mag je klagen over de Wet Hillenquote:Op vrijdag 2 april 2021 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor die tijd heb ik mijn huis al afbetaald
1 hoe wist Baudet dat Rutte gebeld was?quote:Op vrijdag 2 april 2021 17:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Misschien omdat het klaar is en er verder niks meer gebeurt. Of verwacht je nog iets van het reflecteren tijdens de Paasdagen door Kaag?
Dat lijkt me voor hem geen optie meer. Hij heeft geproefd van bijna de absolute macht en komt overal mee weg. Ik zie hem geen burgemeester worden of een pionnetje bij een multinational. Eerder een functie in de EU, dan heb je vrijwel geen last meer van die vervelende burgers.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Rutte heeft zo weer een functie bij Unilever, Shell of één of ander burgemeestersbaantje hoor, als hij zou willen.
Of nog 20 jaar MP zoals Putin.quote:Op vrijdag 2 april 2021 17:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat lijkt me voor hem geen optie meer. Hij heeft geproefd van bijna de absolute macht en komt overal mee weg. Ik zie hem geen burgemeester worden of een pionnetje bij een multinational. Eerder een functie in de EU, dan heb je vrijwel geen last meer van die vervelende burgers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |