Papieren vliegtuigjes en propjes naar hem gooien. Aan zijn haren trekken. Zo’n papiertje met “schop mij” op zijn rug plakken. Kauwgum in zijn haar doen. Zeggen dat er donderdag een feestje ergens is, maar dat er dan niemand komt...quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:28 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Hoe hadden ze volgens jou Rutte naar huis kunnen sturen? Dan bedoel ik als kamerlid, niet als demissionair premier.
quote:Rutte heeft ternauwernood een motie van wantrouwen overleefd, maar daarmee is het nog niet gedaan, aldus NOS-verslaggever Ron Fresen. "Bij het CDA van Omtzigt is veel kapot gemaakt en ook bij andere mogelijke regeringspartners zijn het wantrouwen en de ontsteltenis groot over wat er is gebeurd." Rutte gaat nu Pasen gebruiken om na te denken en hij wacht af hoe de nieuwe informateur de formatie zal opstarten.
Tja, mijn partij niet en ik zal er nooit op stemmen. Farizeeërs zijn het.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:46 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Nonsens. Er is geen mes in zijn rug gezet. Enkele partijbobo's hebben anoniem in de media onaardige dingen gezegd. Die spreken niet namens het CDA. En ook gisteren is Hoekstra goed opgekomen voor Omtzigt.
Vind jij. Er zullen vast wat rotte appels tussen zitten, maar die vind je overal in elke politieke partij.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:56 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Tja, mijn partij niet en ik zal er nooit op stemmen. Farizeeërs zijn het.
Rutte blijft premier.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:02 schreef VersKers het volgende:
motie van afkeuring is door de drie-eenheid afgekeurd (cda, cu en D66)
dat is dus de kier naar rutte 4 en dezelfde kabinetsformatie als rutte 3
Rutte treedt af, en Kaag wordt premier
Motie van afkeuring is aangenomen, ook door CDA en D66. Motie van wantrouwen is verworpen door VVD, CDA, D66 en CU.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:02 schreef VersKers het volgende:
motie van afkeuring is door de drie-eenheid afgekeurd (cda, cu en D66)
dat is dus de kier naar rutte 4 en dezelfde kabinetsformatie als rutte 3
Rutte treedt af, en Kaag wordt premier
Yep. Hij gaat gewoon door alsof er niets is gebeurd. CDA en D'66 hebben met opzet stennis gemaakt zodat ze straks in een betere onderhandelingspositie zitten. Puur politiek.quote:
CUquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:04 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Motie van afkeuring is aangenomen, ook door CDA en D66. Motie van wantrouwen is verworpen door VVD, CDA, D66 en CU.
Zou zo maar kunnen inderdaad...quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:05 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Yep. Hij gaat gewoon door alsof er niets is gebeurd. CDA en D'66 hebben met opzet stennis gemaakt zodat ze straks in een betere onderhandelingspositie zitten. Puur politiek.
ik bedoelde idd wantrouwenquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:04 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Motie van afkeuring is aangenomen, ook door CDA en D66. Motie van wantrouwen is verworpen door VVD, CDA, D66 en CU.
Omtzigt is gewoon een pain in the Aquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:05 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Yep. Hij gaat gewoon door alsof er niets is gebeurd. CDA en D'66 hebben met opzet stennis gemaakt zodat ze straks in een betere onderhandelingspositie zitten. Puur politiek.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:05 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Klopt. Ik snap wel dat mensen erg cynisch worden over onze politiek.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:05 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Ik denk een positie elders in de EU.quote:
Jesse Klaverquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Wie is volgens jou dan de Jezus in dit verhaal?
Probeer eens aan iemand uit te leggen waarom je moet stemmen...quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt. Ik snap wel dat mensen erg cynisch worden over onze politiek.
Ja nu kan D66 voltooid leven een punt maken want dat zijn echt de belangrijkste issues in het land op dit momentquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:08 schreef Scheepskok het volgende:
Zodat ze straks bij de formatie woordeloos kunnen smalen: vergeet niet Mark, we hebben je kop onder het hakbijl vandaan gehaald.
Slim spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |