Laten we dat hopenquote:Op zondag 4 april 2021 12:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
. Er komt geen nieuwe regering met Rutte.
Dat is onwaarquote:Op zondag 4 april 2021 12:47 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Om milieu voorrang te geven. Opeens niet meer belangrijk, staat in de aantekeningen van de verkenningen. Dat is wel héél snel een veranderingen van gedachten.
Zou nog zomaar kunnen dat dat de tactiek is. De andere partijen kunnen dan óf inbinden en gezichtsverlies lijden, òf uiteindelijk zonder de VVD een kabinet proberen te vormen. Dat zal dan een weinig stabiel kabinet zijn en de VVD profiteert daar dan weer van bij de volgende (voortijdige) verkiezingen, met Rutte stevig in het zadel en aan de leiding.quote:Op zondag 4 april 2021 12:44 schreef the-eye het volgende:
[..]
De VVD weet dat D66 dan een coalitie moet vormen met te veel partijen dus die gaan rustig achterover leunen totdat D66 op hangende pootjes terugkomt
Als jij zo moe bent van media, waarom blijf je er dan niet van weg?quote:Op zondag 4 april 2021 12:50 schreef Mondkapje het volgende:
Ik hoop wel op nog een regering Rutte, de mediadoctrine begint me zo de keel uit te hangen dat alleen al om de media te pesten ik hoop dat Rutte het weer gaat doen.
Interessant artikel:
https://www.groene.nl/artikel/de-macht-van-de-media
Hoe zou dat moeten?quote:Op zondag 4 april 2021 12:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als jij zo moe bent van media, waarom blijf je er dan niet van weg?
Gewoon stoppen.quote:
Alle media.quote:
Precies jaquote:Op zondag 4 april 2021 12:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zou nog zomaar kunnen dat dat de tactiek is. De andere partijen kunnen dan óf inbinden en gezichtsverlies lijden, òf uiteindelijk zonder de VVD een kabinet proberen te vormen. Dat zal dan een weinig stabiel kabinet zijn en de VVD profiteert daar dan weer van bij de volgende (voortijdige) verkiezingen, met Rutte stevig in het zadel en aan de leiding.
Niet te snel oordelen want het kan een misser zijn van de notulisten.quote:Op zondag 4 april 2021 12:47 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Om milieu voorrang te geven. Opeens niet meer belangrijk, staat in de aantekeningen van de verkenningen. Dat is wel héél snel een veranderingen van gedachten.
Dat hoor ik dan graag van Kaag, vóórdat ze MP zou worden.quote:Op zondag 4 april 2021 13:09 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Niet te snel oordelen want het kan een misser zijn van de notulisten.
Ik snap het hele probleem ook niet zo als Pinokkio 18 maart een hartaanval had gekregen en in een houte kist moest liggen hadden ze ook een ander naar voren geschoven.quote:Op zondag 4 april 2021 12:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze kunnen Mark ook overslaan en direct aan de VVD laten weten dat ze een coalitie met de VVD prima zien zitten maar dan wel zonder Rutte. En ze daarna heel veel sterkte wensen met het maken van de beslissing. Erg verstandig om je hele campagne om 1 man te laten draaien en dan gedwongen worden hem te wippen als je wilt regeren.
'k Weetnie hoor, ik denk dat ze 'm gewoon de verkiezingen in hadden geduwdquote:Op zondag 4 april 2021 13:59 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik snap het hele probleem ook niet zo als Pinokkio 18 maart een hartaanval had gekregen en in een houte kist moest liggen hadden ze ook een ander naar voren geschoven.
De pers heeft een controlerende functie he, zo gaat dat.quote:Op zondag 4 april 2021 18:37 schreef eigendeegcookie het volgende:
ik snap niet dat politici zich zo laten domineren door de pers.
wat maakt t nou uit wat Ollongren onder haar arm droeg?
politici kunnen toch zeggen van: nog even geduld dames en heren,
wanneer de verkenners hun rapport hebben afgerond hoort u t wel.
welnee, niet in die mate.quote:Op zondag 4 april 2021 18:39 schreef DW457 het volgende:
[..]
De pers heeft een controlerende functie he, zo gaat dat.
welnee, niet in die mate.quote:Op zondag 4 april 2021 18:39 schreef DW457 het volgende:
[..]
De pers heeft een controlerende functie he, zo gaat dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |