abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198815168
Er was geen hoofdelijke stemming, Hoekstra stemde namens het CDA tégen de motie van wantrouwen. Was dat echt overeenkomstig de unanieme wil van de hele fractie?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198815171
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 08:22 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Zegt zij nu dat Pieter Omtzigt eigenlijk Jezus van Nazareth is? _O-
Als je goed leest , lees je iets anders.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198815183
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 06:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Een complete wanvertoning gisteravond en bizar dat Rutte er voor de zoveelste keer mee weg komt. Het is een diep trieste poppenkast. Nederland is een corrupte bananenrepubliek.

In feite kun je liegen, bedriegen, de boel belazeren en gekozen volksvertegenwoordigers weg proberen te werken: het maakt niks uit.

En Kaag en Hoekstra moeten helemaal hun ogen uit hun kop schamen. Nieuw leiderschap...proest.
Het is gewoon wachten op het volgende schandaal zoals de toeslagenaffaire en de reacties daarop.
pi_198815187
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 08:22 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Zowel D66 en CDA zouden te winnen hebben bij nieuwe verkiezingen.
Wat ze nu hebben gedaan is ook prima. Rutte zit nu aan de lijn en is nu te sturen voor een nieuw sociaal contract, datgene waar Omtzigt over geschreven heeft in zijn boek.
En wie van de VVD had Rutte zijn plaats ingenomen? De onzichtbare nummer twee. Dat was geen garantie voor verbetering.

De toon is gezet, men heeft het er eens stevig met elkaar over gehad en ik hoop dat hiermee de weg vrij is voor een nieuwe verkenningsronde. Hoop nog steeds van harte dat CDA voor de oppositie kiest.
Hoe hadden ze volgens jou Rutte naar huis kunnen sturen? Dan bedoel ik als kamerlid, niet als demissionair premier.
pi_198815191
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 08:26 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Als je goed leest , lees je iets anders.
Wie is volgens jou dan de Jezus in dit verhaal?
pi_198815192
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 08:22 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Zowel D66 en CDA zouden te winnen hebben bij nieuwe verkiezingen.
Wat ze nu hebben gedaan is ook prima. Rutte zit nu aan de lijn en is nu te sturen voor een nieuw sociaal contract, datgene waar Omtzigt over geschreven heeft in zijn boek.
En wie van de VVD had Rutte zijn plaats ingenomen? De onzichtbare nummer twee. Dat was geen garantie voor verbetering.

De toon is gezet, men heeft het er eens stevig met elkaar over gehad en ik hoop dat hiermee de weg vrij is voor een nieuwe verkenningsronde. Hoop nog steeds van harte dat CDA voor de oppositie kiest.
De oppositie in voor CDA zou inderdaad het beste zijn. Maar dan krijg je ook geen regering bij elkaar want wie stapt nu nog op een half zinkend schip.
Het mooiste zou nieuwe verkiezingen zijn . Of D66 en CDA daar op garen spinnen durf ik niet te stellen.
  vrijdag 2 april 2021 @ 08:32:19 #207
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198815214
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 08:27 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Het is gewoon wachten op het volgende schandaal zoals de toeslagenaffaire en de reacties daarop.
Dat is iedere keer zo. Gewoon wachten op het volgende. Want teflon markie komt overal mee weg.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 2 april 2021 @ 08:34:00 #208
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198815227
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 08:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

De oppositie in voor CDA zou inderdaad het beste zijn. Maar dan krijg je ook geen regering bij elkaar want wie stapt nu nog op een half zinkend schip.
Het mooiste zou nieuwe verkiezingen zijn . Of D66 en CDA daar op garen spinnen durf ik niet te stellen.
Risico is natuurlijk als bij die herverkiezingen VVD met Rutte wederom de grootste wordt.
Dan zijn ze het momentum kwijt.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198815236
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 08:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Wie is volgens jou dan de Jezus in dit verhaal?
Het gaat niet om Jezus.

Het gaat om de Judassen die hier mee weg komen.
pi_198815240
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 08:34 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Risico is natuurlijk als bij die herverkiezingen VVD met Rutte wederom de grootste wordt.
Dan zijn ze het momentum kwijt.
Zou dat zelfs nu nog gebeuren? Dat klinkt heel eng.
pi_198815247
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 08:28 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Hoe hadden ze volgens jou Rutte naar huis kunnen sturen? Dan bedoel ik als kamerlid, niet als demissionair premier.
Kamerleden kan je gelukkig niet naar huis sturen. :) Ze hadden hem enkel als D-MP naar huis kunnen sturen.
pi_198815257
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 08:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Zou dat zelfs nu nog gebeuren? Dat klinkt heel eng.
Ik ben benieuwd naar de peilingen van de Hond aankomende zondag. Niet de betrouwbaarste, maar die laten wel de tendens zien. Het zou me niets verbazen als de VVD nog steeds veruit de grootste is. Zelfs na deze toestand.
  vrijdag 2 april 2021 @ 08:39:21 #213
151515 verita
Happy days
pi_198815259
Als Omtzigt nu vertrekt met een man of vijf in zijn kielzog, dan kan de meerderheid niet meer zoals ze nu voorstaan (vvd, d66, cda,cu). Dus in feite heeft Omtzigt nu meer macht dan gedacht
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_198815274
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 08:39 schreef verita het volgende:
Als Omtzigt nu vertrekt met een man of vijf in zijn kielzog, dan kan de meerderheid niet meer zoals ze nu voorstaan (vvd, d66, cda,cu). Dus in feite heeft Omtzigt nu meer macht dan gedacht
Waarom zou Omtzigt vertrekken? En waarom zou hij met 5 zetels meer macht hebben? Op zijn beleidsterreinen vertegenwoordigd hij nu 15 zetels in de tweede kamer, eerste kamerleden, vele statenleden en vele raadsleden.
  vrijdag 2 april 2021 @ 08:42:41 #215
65846 Bocaj
47th President.
pi_198815278
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 04:25 schreef Eightyone het volgende:
Op Radio 1 zijn nu al wat boze debat-kijkers te horen.

(Maar o.k., dat deel dat het niet boeit belt natuurlijk niet. Die zullen er ook best wat zijn.)

Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers van NPO Politiek, trouwens.

En nog een mooie foto:

[ link | afbeelding ]
Kaag en Marijnissen zullen nooit politieke vriendinnen worden... :N
  vrijdag 2 april 2021 @ 08:45:07 #216
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_198815293
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 08:41 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Waarom zou Omtzigt vertrekken? En waarom zou hij met 5 zetels meer macht hebben? Op zijn beleidsterreinen vertegenwoordigd hij nu 15 zetels in de tweede kamer, eerste kamerleden, vele statenleden en vele raadsleden.
Waarom zou hij vertrekken? Waarom zou hij bij een partij blijven die een mes in zijn rug heeft gezet? Het CDA heeft bedenkelijke prioriteiten en had altijd voor Omtzicht moeten kiezen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 2 april 2021 @ 08:45:07 #217
151515 verita
Happy days
pi_198815294
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 08:41 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Om druk te zetten op de formatie en het CDA in het bjizonder, natuurlijk. Dreigen met vertrek kan voldoende zijn om iets er door te drukken
pi_198815308
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 08:45 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Waarom zou hij vertrekken? Waarom zou hij bij een partij blijven die een mes in zijn rug heeft gezet? Het CDA heeft bedenkelijke prioriteiten en hadden altijd voor Omtzicht moeten kiezen.
Nonsens. Er is geen mes in zijn rug gezet. Enkele partijbobo's hebben anoniem in de media onaardige dingen gezegd. Die spreken niet namens het CDA. En ook gisteren is Hoekstra goed opgekomen voor Omtzigt.
  vrijdag 2 april 2021 @ 08:47:25 #219
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198815311
Tot hoelaat zijn ze doorgegaan vannacht? :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198815315
quote:
84s.gif Op vrijdag 2 april 2021 08:47 schreef Starhopper het volgende:
Tot hoelaat zijn ze doorgegaan vannacht? :T
3 uur
pi_198815319
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 08:45 schreef verita het volgende:

[..]

Om druk te zetten op de formatie en het CDA in het bjizonder, natuurlijk. Dreigen met vertrek kan voldoende zijn om iets er door te drukken
Dat is niet de politiek die Omtzigt wil bedrijven. Dreigen met vertrek om zaken gedaan te krijgen. Dat is net zoiets als een stampende peuter in de supermarkt. Of je vertrekt of je vertrekt niet.
  vrijdag 2 april 2021 @ 08:49:15 #222
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198815329
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 08:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

3 uur
:D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 2 april 2021 @ 08:50:51 #223
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_198815342
Een groot toneelstuk. De enige met een beetje zelfrespect daar is Azarkan. Om te kotsen en pijnlijk duidelijk dus dat alle stemmen die je doet behalve die voor Azarkan waardeloos zijn.
  vrijdag 2 april 2021 @ 08:50:55 #224
151515 verita
Happy days
pi_198815344
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 08:46 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Nonsens. Er is geen mes in zijn rug gezet. Enkele partijbobo's hebben anoniem in de media onaardige dingen gezegd. Die spreken niet namens het CDA. En ook gisteren is Hoekstra goed opgekomen voor Omtzigt.
Dan heb jij wat anders gezien dan ik, dat kan. Ik heb een Hoekstra gezien die niet bijzonder voor Omtzigt opkwam. Dat had veel sterker gekund.
pi_198815376
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 08:50 schreef verita het volgende:

[..]

Dan heb jij wat anders gezien dan ik, dat kan. Ik heb een Hoekstra gezien die niet bijzonder voor Omtzigt opkwam. Dat had veel sterker gekund.
Hoekstra is niet iemand van toneelstukjes. Ja, hij had uit zijn plaat kunnen gaan, dat is niet zoals hij is. Blijf dicht bij jezelf, ook in de politiek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')