abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198819377
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 13:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Het gerucht gaat dat het geheimzinnige telefoontje van Rutte om half 8 's ochtends afkomstig kan zijn geweest van kamervoorzitter Arib of afkomstig van koning Willem-Alexander.

Zie nieuwsberichten.

Kan nu lastiger linkjes plaatsen, zit mobiel.
Bart van Poelgeest wordt ook genoemd als ambtenaar:

twitter
  vrijdag 2 april 2021 @ 13:53:00 #77
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_198819392
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 12:46 schreef FYazz het volgende:

[..]

Het politieke spel werd gister weer heel duidelijk inderdaad.

Ik vind overigens de discussie over de bestuurscultuur wel interessant en waardevol. Wat heeft een Tweede Kamer bijvoorbeeld aan een controlerende rol als de verdediging altijd is "geen herinnering" aan.
Waarom zijn via-via constructies mogelijk en kunnen vragen hierover onbeantwoord blijven?
Omtzig heeft daar suggesties voor
  Moderator vrijdag 2 april 2021 @ 14:02:52 #78
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198819498
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 12:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

@:onlogisch kan jij dit bevestigen?
Zonder meer. Het interesseert me werkelijk geen fuck. Ja, het enige wat mij interesseert is de goddelijke hypotheekrente aftrek die de VVD in stand houdt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 12:57 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Inderdaad. VVD-ers hechten over het algemeen niet zoveel aan moraal, integriteit of recht. Mijn ervaring is dat zij over het algemeen niet veel verder kijken dan hun neus lang is.

Alleen wel jammer dat de fractieleider van de VVD zo vergeetachtig is.
Ook dit kan ik volledig bevestigen.
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 2 april 2021 @ 14:03:45 #79
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198819506
Zo ontzettend fijn dat we straks gewoon weer 4 jaar Rutte krijgen. En vanwege die motie van wantrouwen weet je exact hoe het er weer uit gaat zien.

VVD
D66
CDA
CU

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
4045
onlogisch
pi_198819507
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Zonder meer. Het interesseert me werkelijk geen fuck. Ja, het enige wat mij interesseert is de goddelijke hypotheekrente aftrek die de VVD in stand houdt.
[..]

_O-

Typisch.
  vrijdag 2 april 2021 @ 14:10:48 #81
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198819578
Geenstijl:

Mark Rutte:
quote:
"Ik heb 1,9 miljoen stemmen gekregen, zou raar zijn om dan na twee weken stap opzij te doen."
Nee Mark Rutte. Na twee van zulke weken zou het raar zijn als je blijft. Het s raar dat je blijft. Heel erg raar.

Niks meer aan toe te voegen. Zeker met zijn historie van liegen en 'vergeten'. Pleur op.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198819601
Het meest weerzinwekkende aan de vertoning van gisteren was nog wel dat de leugen er niet eens meer is om geloofd te worden. Jorritsma werd gewoon betrapt, en gaf het impliciet eigenlijk toe, maar je kut blijkbaar beter keihard blijven doorliegen dan toegeven dat je gelogen hebt.

Er wordt een soort werkbare fictie gecreeerd, waarin de leugenaars vol kunnen houden dat er niet gelogen is terwijl iedereen weet dat er gelogen is. De schijn is wel werkbaar en de waarheid niet, en dat is zorgwekkend.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 2 april 2021 @ 14:13:42 #83
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_198819624
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:03 schreef onlogisch het volgende:
Zo ontzettend fijn dat we straks gewoon weer 4 jaar Rutte krijgen. En vanwege die motie van wantrouwen weet je exact hoe het er weer uit gaat zien.

VVD
D66
CDA
CU

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Vier jaar? Ik geef een volgend kabinet n twee jaar. Parlementaire enqutes komen eraan en er zullen wel nog meer lijken in de kast liggen.

Sowieso; er is nu geen goed fundament.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Moderator vrijdag 2 april 2021 @ 14:18:56 #84
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198819672
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:13 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Vier jaar? Ik geef een volgend kabinet n twee jaar. Parlementaire enqutes komen eraan en er zullen wel nog meer lijken in de kast liggen.

Sowieso; er is nu geen goed fundament.
Des te sneller mag ik weer op hem stemmen _O_
4045
onlogisch
pi_198819720
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Het meest weerzinwekkende aan de vertoning van gisteren was nog wel dat de leugen er niet eens meer is om geloofd te worden. Jorritsma werd gewoon betrapt, en gaf het impliciet eigenlijk toe, maar je kut blijkbaar beter keihard blijven doorliegen dan toegeven dat je gelogen hebt.

Er wordt een soort werkbare fictie gecreeerd, waarin de leugenaars vol kunnen houden dat er niet gelogen is terwijl iedereen weet dat er gelogen is. De schijn is wel werkbaar en de waarheid niet, en dat is zorgwekkend.
U was weer ouderwets in vorm in dit draadje. Waarvoor hulde.
pi_198819736
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 09:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]

Had ik ook niet verwacht
Die willen blijkbaar de vorige coalitie doorzetten
Die glij-eikel sjanste al heel lang met VVD.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198819775
quote:

Hier is toch geen geloofwaardige werksfeer meer? Wat gaan ze met Ollongren en Jorritsma doen
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198819797
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 12:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik vind Azarkan eigenlijk altijd wel goed. Een man met gevaarlijke ideeen maar goed in het debat en een leuke kerel ook. Simons is gewoon al 10 jaar ernstig in de war en ze moet zich niet aan grondige analyse en visie wagen, maar achterlijk is ze nooit geweest en is ze nog steeds niet.
[..]

Ik had begrepen dat hij 1e vice-premier is en dus premier zou worden wanneer Rutte moet opstappen. Daarmee heeft Rutte de Dan Quayle troefkaart in handen.
Demissionair wel te verstaan . Maar Hugo de Jonge is nog niet bekwaam om een deuk in een pakje boter te slaan.
pi_198819908
Ik vraag me wel af als er wel voor de Motie van Wilders een meerderheid was.
Hadden we binnen no-time een MP gekregen
En was er echt wel een hele andere koers opgegaan ?
  vrijdag 2 april 2021 @ 14:46:24 #90
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_198820011
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Demissionair wel te verstaan . Maar Hugo de Jonge is nog niet bekwaam om een deuk in een pakje boter te slaan.
Hugo is het holmaatje van Mark

verder helemaal niets
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 2 april 2021 @ 15:05:53 #91
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_198820247
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:35 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Het is vreemd dat selectieve dementie zo vaak optreedt bij mensen in hoge posities. Daar zouden ze eens serieus onderzoek naar moeten doen. Want als dit verschijnsel zo doorzet wordt het een gevaar voor de stabiliteit van onze democratie.
In de VS hebben ze zelfs een dementerende bejaarde tot president gekozen. Rutte kan dus nog heel lang door blijven regeren.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 2 april 2021 @ 15:07:37 #92
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_198820264
quote:

Het was toch 1 april? Kan Rutte het allemaal gewoon weer weglachen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_198820338
quote:
Vandaag heeft uw Kamer de gewijzigde motie van het lid Kaag (Kamerstuk 35 788, nr. 18) aangenomen (Handelingen II 2020/21, nr. 64, Stemmingen). Gelet op deze motie informeren wij u dat wij onze werkzaamheden als verkenners per direct als beindigd beschouwen.
T. van Ark?W. Koolmees
Zoals verwacht was natuurlijk na afgelopen nacht.

[ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2021 15:14:35 ]
pi_198820422
Fantastisch kort interview met Rutte in de Telegraaf. Mensen hebben het idee dat hij er voor iedereen is, daarom is hij populair bij de bevolking, ook al stem je anders.
pi_198820505
quote:

Wat gaat er met Ollongren en Jorritsma gebeuren?
  vrijdag 2 april 2021 @ 15:28:28 #96
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_198820540
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 15:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Wat gaat er met Ollongren en Jorritsma gebeuren?
Die komen op het schavot , zo hoort dat

Het warhoofd Ollongren moet eerst nog een cursus netjes aankleden doen en leren een aktetas mee te nemen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_198820644
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[..]

Ik weet niet of je er van op de hoogte bent, maar die hypotheekrente-aftrek wordt al jaren afgebouwd, en dat blijft voortduren. Door de VVD.
pi_198820713
ik snap niet waarom het nou zo erg is als Rutte met Jorritsma en Ollongren bespreekt
dat we wat moeten met Omtzicht.
-de taak van verkenners is alleen maar uitzoeken welke partij met welke partij wil regeren,
- en het is niet eens mogelijk [begreep ik] om een democratisch gekozen politicus een functie elders toe te wijzen.
dus dan was het toch alleen maar wat gekwebbel aan de zijlijn?
hoort toch niet thuis in de notities van de verkenners?
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_198820748
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 15:28 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Die komen op het schavot , zo hoort dat

Het warhoofd Ollongren moet eerst nog een cursus netjes aankleden doen en leren een aktetas mee te nemen
_O- heb je die jurk gezien met coupenaden onder de navel _O- . Die arrogante bitch moet weg uit Den Haag.
  vrijdag 2 april 2021 @ 15:52:51 #100
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_198820789
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 15:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

_O- heb je die jurk gezien met coupenaden onder de navel _O- . Die arrogante bitch moet weg uit Den Haag.
Ja en zoals ze erbij zit onderuitgezakt met de hand onder het hoofd met warrig haar, vreselijk, totaal geen opvoeding gehad
Hoe dat mens daar in de tweede kamer terecht is gekomen is me een raadsel

Dat moet voor de nette Kaag een crime zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')