Bart van Poelgeest wordt ook genoemd als ambtenaar:quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Het gerucht gaat dat het geheimzinnige telefoontje van Rutte om half 8 's ochtends afkomstig kan zijn geweest van kamervoorzitter Arib of afkomstig van koning Willem-Alexander.
Zie nieuwsberichten.
Kan nu lastiger linkjes plaatsen, zit mobiel.
Omtzig heeft daar suggesties voorquote:Op vrijdag 2 april 2021 12:46 schreef FYazz het volgende:
[..]
Het politieke spel werd gister weer heel duidelijk inderdaad.
Ik vind overigens de discussie over de bestuurscultuur wel interessant en waardevol. Wat heeft een Tweede Kamer bijvoorbeeld aan een controlerende rol als de verdediging altijd is "geen herinnering" aan.
Waarom zijn via-via constructies mogelijk en kunnen vragen hierover onbeantwoord blijven?
Zonder meer. Het interesseert me werkelijk geen fuck. Ja, het enige wat mij interesseert is de goddelijke hypotheekrente aftrek die de VVD in stand houdt.quote:
Ook dit kan ik volledig bevestigen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. VVD-ers hechten over het algemeen niet zoveel aan moraal, integriteit of recht. Mijn ervaring is dat zij over het algemeen niet veel verder kijken dan hun neus lang is.
Alleen wel jammer dat de fractieleider van de VVD zo vergeetachtig is.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder meer. Het interesseert me werkelijk geen fuck. Ja, het enige wat mij interesseert is de goddelijke hypotheekrente aftrek die de VVD in stand houdt.
[..]
Ook dit kan ik volledig bevestigen.
Nee Mark Rutte. Na twee van zulke weken zou het raar zijn als je blijft. Het s raar dat je blijft. Heel erg raar.quote:"Ik heb 1,9 miljoen stemmen gekregen, zou raar zijn om dan na twee weken stap opzij te doen."
Vier jaar? Ik geef een volgend kabinet n twee jaar. Parlementaire enqutes komen eraan en er zullen wel nog meer lijken in de kast liggen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:03 schreef onlogisch het volgende:
Zo ontzettend fijn dat we straks gewoon weer 4 jaar Rutte krijgen. En vanwege die motie van wantrouwen weet je exact hoe het er weer uit gaat zien.
VVD
D66
CDA
CU![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Des te sneller mag ik weer op hem stemmenquote:Op vrijdag 2 april 2021 14:13 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Vier jaar? Ik geef een volgend kabinet n twee jaar. Parlementaire enqutes komen eraan en er zullen wel nog meer lijken in de kast liggen.
Sowieso; er is nu geen goed fundament.
U was weer ouderwets in vorm in dit draadje. Waarvoor hulde.quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Het meest weerzinwekkende aan de vertoning van gisteren was nog wel dat de leugen er niet eens meer is om geloofd te worden. Jorritsma werd gewoon betrapt, en gaf het impliciet eigenlijk toe, maar je kut blijkbaar beter keihard blijven doorliegen dan toegeven dat je gelogen hebt.
Er wordt een soort werkbare fictie gecreeerd, waarin de leugenaars vol kunnen houden dat er niet gelogen is terwijl iedereen weet dat er gelogen is. De schijn is wel werkbaar en de waarheid niet, en dat is zorgwekkend.
Die glij-eikel sjanste al heel lang met VVD.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht
Die willen blijkbaar de vorige coalitie doorzetten
Hier is toch geen geloofwaardige werksfeer meer? Wat gaan ze met Ollongren en Jorritsma doenquote:Op vrijdag 2 april 2021 14:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Het meest weerzinwekkende aan de vertoning van gisteren was nog wel dat de leugen er niet eens meer is om geloofd te worden. Jorritsma werd gewoon betrapt, en gaf het impliciet eigenlijk toe, maar je kut blijkbaar beter keihard blijven doorliegen dan toegeven dat je gelogen hebt.
Er wordt een soort werkbare fictie gecreeerd, waarin de leugenaars vol kunnen houden dat er niet gelogen is terwijl iedereen weet dat er gelogen is. De schijn is wel werkbaar en de waarheid niet, en dat is zorgwekkend.
Demissionair wel te verstaan . Maar Hugo de Jonge is nog niet bekwaam om een deuk in een pakje boter te slaan.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind Azarkan eigenlijk altijd wel goed. Een man met gevaarlijke ideeen maar goed in het debat en een leuke kerel ook. Simons is gewoon al 10 jaar ernstig in de war en ze moet zich niet aan grondige analyse en visie wagen, maar achterlijk is ze nooit geweest en is ze nog steeds niet.
[..]
Ik had begrepen dat hij 1e vice-premier is en dus premier zou worden wanneer Rutte moet opstappen. Daarmee heeft Rutte de Dan Quayle troefkaart in handen.
Hugo is het holmaatje van Markquote:Op vrijdag 2 april 2021 14:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Demissionair wel te verstaan . Maar Hugo de Jonge is nog niet bekwaam om een deuk in een pakje boter te slaan.
In de VS hebben ze zelfs een dementerende bejaarde tot president gekozen. Rutte kan dus nog heel lang door blijven regeren.quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:35 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Het is vreemd dat selectieve dementie zo vaak optreedt bij mensen in hoge posities. Daar zouden ze eens serieus onderzoek naar moeten doen. Want als dit verschijnsel zo doorzet wordt het een gevaar voor de stabiliteit van onze democratie.
Het was toch 1 april? Kan Rutte het allemaal gewoon weer weglachen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Zoals verwacht was natuurlijk na afgelopen nacht.quote:Vandaag heeft uw Kamer de gewijzigde motie van het lid Kaag (Kamerstuk 35 788, nr. 18) aangenomen (Handelingen II 2020/21, nr. 64, Stemmingen). Gelet op deze motie informeren wij u dat wij onze werkzaamheden als verkenners per direct als beindigd beschouwen.
T. van Ark?W. Koolmees
Wat gaat er met Ollongren en Jorritsma gebeuren?quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Die komen op het schavot , zo hoort datquote:Op vrijdag 2 april 2021 15:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat gaat er met Ollongren en Jorritsma gebeuren?
Ik weet niet of je er van op de hoogte bent, maar die hypotheekrente-aftrek wordt al jaren afgebouwd, en dat blijft voortduren. Door de VVD.quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder meer. Het interesseert me werkelijk geen fuck. Ja, het enige wat mij interesseert is de goddelijke hypotheekrente aftrek die de VVD in stand houdt.
[..]
Ook dit kan ik volledig bevestigen.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 15:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Die komen op het schavot , zo hoort dat
Het warhoofd Ollongren moet eerst nog een cursus netjes aankleden doen en leren een aktetas mee te nemen
Ja en zoals ze erbij zit onderuitgezakt met de hand onder het hoofd met warrig haar, vreselijk, totaal geen opvoeding gehadquote:Op vrijdag 2 april 2021 15:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]heb je die jurk gezien met coupenaden onder de navel
. Die arrogante bitch moet weg uit Den Haag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |