Doe niet zo triest, spreek haar erop aan via Twitter...quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:30 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ze gaat over haar eigen woorden met zoals alle andere Kamerleden. Maar spreek haar er gerust op aan via Twitter als het je zo dwars zit.
Ja laten we het erop houden dat we een bijzonder figuur erbij hebben gekregenquote:Op vrijdag 2 april 2021 12:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vond haar vergelijking met mannen en tien keer vreemd gaan ook bijzonder.
Er speelt alleen politiek geneuzel, niets meer en niets minder.quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:26 schreef FYazz het volgende:
[..]
Is dat zo?
Volgens mij speelt er inmiddels wel meer dan alleen het zinnetje "functie elders".
Dat zal ongetwijfeld. Maar ik verwacht niet dat die zo'n probleem hebben met haar manier van uitdrukken als jij dat hebt. Over triest gesproken.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Doe niet zo triest, spreek haar erop aan via Twitter...![]()
Ik neem aan dat ze haar eigen team heeft, die haar adviezen geeft.
Je weet echt wel of je een bepaalde naam herhaaldelijk hebt uitgesproken. Zeker als het de naam is van een markante politicus.quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:30 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Als jij 17 gesprekken op een dag hebt, weet je ook niet meer precies wat er gezegd is. Daarvoor heb je opschrijvers. Die zijn er niet voor niets en die kun je ook ter verantwoording roepen. Is eerder gebeurd in de TK.
Ik vond het in geen enkel opzicht naar van Jesse en de vragen logisch en correct.quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:43 schreef Mondkapje het volgende:
Het was een naar kruisverhoor van Jesse Klaver gisteren tov Jorritsma, het leek wel een rechtbank van de hoogste orde, waarbij de andere kant geen advocaat had, ik miste het 'objection!' om de zoveel minuten.
Ik ben bang dat het gewoon gaat zoals eerstquote:Op vrijdag 2 april 2021 12:43 schreef Scorpie het volgende:
Overigens kan je het nu wel uittekenen hè, Kaag gaat voor premierschap, VVD zal voor het blok worden gezet, of ze accepteren dat en komen in de coalitie of het worden nieuwe verkiezingen.
Het politieke spel werd gister weer heel duidelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:37 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Er speelt alleen politiek geneuzel, niets meer en niets minder.
Door het systeemrot kan dat.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:46 schreef FYazz het volgende:
[..]
Het politieke spel werd gister weer heel duidelijk inderdaad.
Ik vind overigens de discussie over de bestuurscultuur wel interessant en waardevol. Wat heeft een Tweede Kamer bijvoorbeeld aan een controlerende rol als de verdediging altijd is "geen herinnering" aan.
Waarom zijn via-via constructies mogelijk en kunnen vragen hierover onbeantwoord blijven?
Ik weet niet hoe vervelend nieuwe verkiezingen zijn voor de VVD. Ze verliezen wellicht wat maar ik vermoed dat ze nog steeds de grootste blijven. Zetels zullen vooral richting PVV/FVD en wellicht CDA weglekken.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:43 schreef Scorpie het volgende:
Overigens kan je het nu wel uittekenen hè, Kaag gaat voor premierschap, VVD zal voor het blok worden gezet, of ze accepteren dat en komen in de coalitie of het worden nieuwe verkiezingen.
Niet heel vervelend. VVD stemmers maken zich hier echt niet druk om. Deden ze ook bij alle eerdere affaires niet en zelfs na de toeslagenaffaire komt Rutte als grote winnaar uit de bus.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:49 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vervelend nieuwe verkiezingen zijn voor de VVD.
@onlogisch kan jij dit bevestigen?quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:52 schreef FYazz het volgende:
[..]
Niet heel vervelend. VVD stemmers maken zich hier echt niet druk om. Deden ze ook bij alle eerdere affaires niet en zelfs na de toeslagenaffaire komt Rutte als grote winnaar uit de bus.
Inderdaad. VVD-ers hechten over het algemeen niet zoveel aan moraal, integriteit of recht. Mijn ervaring is dat zij over het algemeen niet veel verder kijken dan hun neus lang is.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:52 schreef FYazz het volgende:
[..]
Niet heel vervelend. VVD stemmers maken zich hier echt niet druk om. Deden ze ook bij alle eerdere affaires niet en zelfs na de toeslagenaffaire komt Rutte als grote winnaar uit de bus.
Of misschien omdat ze het grotere geheel zien en stemmen op de koers en visie van een partij?quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. VVD-ers hechten over het algemeen niet zoveel aan moraal en integriteit.
Alleen wel jammer dat de fractieleider van de VVD zo vergeetachtig is.
Nee, als er één partij is waarbij visie geen rol speelt dan is het de VVD wel.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Of misschien omdat ze het grotere geheel zien en stemmen op de koers en visie van een partij?
Voor de volledigheid; daar zegt hij ook over dat hij dat nooit zo had moeten zeggen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, als er één partij is waarbij visie geen rol speelt dan is het de VVD wel.
Rutte zei niet voor niets ooit dat visie een olifant is die het zicht belemmerd, en dat heeft hij meerdere keren herhaald zelfs.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Of misschien omdat ze het grotere geheel zien en stemmen op de koers en visie van een partij?
Dit en een gesprek met een van de meest belangrijke spelers vergeet je niet, was ook hun eerste gesprek.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:39 schreef FYazz het volgende:
[..]
Je weet echt wel of je een bepaalde naam herhaaldelijk hebt uitgesproken. Zeker als het de naam is van een markante politicus.
[..]
Ik vond het in geen enkel opzicht naar van Jesse en de vragen logisch en correct.
De meeste mensen kijken door al deze spelletjes heen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:49 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vervelend nieuwe verkiezingen zijn voor de VVD. Ze verliezen wellicht wat maar ik vermoed dat ze nog steeds de grootste blijven. Zetels zullen vooral richting PVV/FVD en wellicht CDA weglekken.
En dan kan Rutte claimen nog het vertrouwen van de kiezer te hebben wat gelijk zijn onderhandelingspositie weer verbetert.
Dus verkiezingen lijken me niet in het voordeel van Kaag of Wopke op het moment.
Ja laten we de messenger gaan shootenquote:Op vrijdag 2 april 2021 11:49 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Dit. Terwijl er zoveel andere manieren zijn om hier uit te komen. Het begint met de media die in feite, heel ongepast, een foto van persoonlijke papieren neemt. De media die al twee jaren bezig is om Rutte te vloeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |