abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 maart 2021 @ 14:23:24 #101
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_198779364
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

Die 100.000 was het aantal besmettelijke mensen, dat zou aardig kunnen kloppen, maar besmettingen zijn nu eenmaal niet zo interessant als je voor alle leeftijden gaat tellen, je moet vooral naar de groep 50+ kijken, die komen in de ziekenhuizen.
Zie link hierboven. Het was 170.000 besmettingen PER DAG. 8)7
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_198779365
Maar het mooiste natuurlijk aan onze Belgische Vrijheidsheld is natuurlijk dat hiermee het draagvlak en daarmee de houdbaarheid van de maatregelen nóg verder volledig naar god gaat. De zweem van onrechtmatigheid krijg je er nooit meer af. En dat maakt het ook steeds moeilijker om ze vast te houden.
#WeesGeenWhales
pi_198779366
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

stadspark open?
Gisteren hebben ze dat schijnbaar gesloten, geen idee of dat vandaag wel open is.
pi_198779369
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:21 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

170.000 zelfs, maar dat is later afgedaan als een onnauwkeurig uitgelekt model ofzo.

https://www.ad.nl/politie(...)overspoelt~af4ba9b3/
Ah, dat was het ja. Thanks!

En inderdaad besmettingen en geen opnames. Niet goed onthouden _O-
pi_198779377
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:23 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ah, dat was het ja. Thanks!

En inderdaad besmettingen en geen opnames. Niet goed onthouden _O-
Met 170.000 heb je ook wel een probleem, want zoveel bedjes hebben we niet.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198779405
Journalisten zijn blijkbaar immuun voor corona en hoeven geen 1,5m afstand te houden van elkaar.
pi_198779421
Ik hoop dat dit weer alweer iets helpt als antivirus software.
Denk het wel want het voelt echt heel gezond, mentaal vooral. :D
Go hard or go home
  woensdag 31 maart 2021 @ 14:30:24 #108
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198779440
quote:
2s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
En we blijven het maar accepteren. Echt tenenkrommend.
Ja, maar ja... wat kunnen we er dan tegen doen?
Demonstraties worden verboden, ons parlement stemt vrolijk mee met de grote partijen.

Debatten lijken voor de buhne. Wilders en baudet blaffen wat maar uiteindelijk blijft alles zoals het was. RIVM mogen met vage modelletjes blijven rekenen. Schuld wordt zoveel mogelijk op de burger afgeschoven terwijl ze zelf niet beter doen. De tweedekamerverkiezingen hebben aangetoond dat het merendeel van het volk het wel prima vind zo. Ondertussen worden de verhalen vanuit de GGD elke dag aparter.

Iemand een idee dan wat we wel kunnen doen? Ik ben echt benieuwd.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_198779483
quote:
2s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:30 schreef Gunner het volgende:

[..]

Demonstraties worden verboden, ons parlement stemt vrolijk mee met de grote partijen.

Debatten lijken voor de buhne. Wilders en baudet blaffen wat maar uiteindelijk blijft alles zoals het was. RIVM mogen met vage modelletjes blijven rekenen. Schuld wordt zoveel mogelijk op de burger afgeschoven terwijl ze zelf niet beter doen. De tweedekamerverkiezingen hebben aangetoond dat het merendeel van het volk het wel prima vind zo.

Als er maar genoeg mensen zijn die schijt hebben aan de maatregelen geef je wel een signaal af. Er ontbreekt nog echt een massale vocale afkeur voor de gang van zaken. Naast wat boze twitteraars en mensen op een forum. Die makkelijk weggezet kunnen worden als wappies.

Daarnaast had het natuurlijk geholpen als er niet een hele grote groep mensen alsnog op de VVD/CDA/D66 zou hebben gestemd. Dat is echter wel gebeurd, dus dan geef je ze enkel het idee dat ze door moeten gaan op de oude voet omdat we er blijkbaar tevreden over zijn.

Uiteindelijk roepen politieke partijen ook dingen waarvan ze denken dat mensen die willen horen. Een partij verliest een hoop potentiële stemmers als ze op maatregelen blijven dreunen terwijl er duidelijk is dat de meerderheid daar niet meer op zou stemmen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2021 14:38:00 ]
pi_198779561
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:34 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Als er maar genoeg mensen zijn die schijt hebben aan de maatregelen geef je wel een signaal af. Er ontbreekt nog echt een massale vocale afkeur voor de gang van zaken. Naast wat boze twitteraars en mensen op een forum. Die makkelijk weggezet kunnen worden als wappies.

Daarnaast had het natuurlijk geholpen als er niet een hele grote groep mensen alsnog op de VVD/CDA/D66 zou hebben gestemd. Dat is echter wel gebeurd, dus dan geef je ze enkel het idee dat ze door moeten gaan op de oude voet omdat we er blijkbaar tevreden over zijn.

Uiteindelijk roepen politieke partijen ook dingen waarvan ze denken dat mensen die willen horen. Een partij verliest een hoop potentiële stemmers als ze op maatregelen blijven dreunen terwijl er duidelijk is dat de meerderheid daar niet meer op zou stemmen.
Nou ja, het signaal is dat de ziekenhuizen weer vol lopen, lijkt mij toch wel een goed en duidelijk signaal, toch?

Of bedoel je dat niet?
  woensdag 31 maart 2021 @ 14:45:17 #111
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_198779590
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:23 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Zie link hierboven. Het was 170.000 besmettingen PER DAG. 8)7
Ja, als alle maatregelen volledig en snel zouden worden losgelaten...
pi_198779616
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou ja, het signaal is dat de ziekenhuizen weer vol lopen, lijkt mij toch wel een goed en duidelijk signaal, toch?

Of bedoel je dat niet?
Wat ik vanochtend ook al zei. Dat de ziekenhuizen vol liggen hoeft niet automatisch te betekenen dat we dan maar dit pakket aan maatregelen moeten treffen. Of dat we dat moeten accepteren. Het is nog altijd een keuze, geen vanzelfsprekendheid.

Als er maar genoeg mensen zijn die aangeven dat ze liever wat meer vrijheid krijgen (en dan heb ik het niet eens over ''ALLES OPENEN'' - ik heb het over bepaalde maatregelen) dan zal er vanzelf wat meer geroep komen in de tweede kamer. Uiteindelijk kiest het volk. Als wij bereid zijn om wat meer risico te nemen dan straalt dat vanzelf over naar de tweede kamer.
pi_198779618
quote:
2s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:30 schreef Gunner het volgende:

[..]

Debatten lijken voor de buhne. Wilders en baudet blaffen wat maar uiteindelijk blijft alles zoals het was. RIVM mogen met vage modelletjes blijven rekenen. Schuld wordt zoveel mogelijk op de burger afgeschoven terwijl ze zelf niet beter doen. De tweedekamerverkiezingen hebben aangetoond dat het merendeel van het volk het wel prima vind zo. Ondertussen worden de verhalen vanuit de GGD elke dag aparter.

Open je ogen, kijk over de grenzen en kom tot de conclusie dat de hele wereld in hetzelfde schuitje zit. We hebben een pandemie. Met een behoorlijk besmettelijk virus, wat via de lucht wordt overgedragen, waar tegen nog maar heel weinig immuniteit is, en wat voor een klein percentage mensen tot een zeer ernstig ziektebeeld leidt.
Dat kleine percentage zijn alleen in absolute aantallen toch een groot aantal mensen. Geen enkel zorgsysteem is daar tegen bestand. Dat zie je over heel de wereld!

In afwachting van vaccinatie is er maar 1 ding dat helpt: Zo min mogelijk contact tussen mensen. Op welke manier dat gerealiseerd moet worden daar kun je van mening over verschillen, maar je moet vooral niet te veel focussen op individuele maatregelen, maar op het grote plaatje. Natuurlijk kun je relatief veilig naar een kroeg of restaurant, maar niet als het hele land dat doet. Je kan hoofdschudden gaan reageren op het afsluiten van parken als het 25 graden is, maar ook dat wordt gedaan om te voorkomen dat mensen bij elkaar komen..

En ja, in de bestrijding , de coördinatie, de aankoop van persoonlijke beschermingsmiddelen, en de vaccinaties gaan dingen mis net als over heel de wereld. In Duitsland gaan dingen mis, in Oostenrijk gaan dingen mis, en in landen waar de overheid het compleet laat ligen gaat het heel, heel mis.

Zo vaag zijn de modelletjes van het RIVM niet. Dat jij ze niet begrijpt of de wetenschap erachter niet kan volgen wil niet zeggen dat iets "vaag" is. Er zit wetenschap achter, veel ook, maar epidemiologie is een heel erg lastig vakgebied, omdat je met heel veel variabelen te maken hebt.

En Wilders en Baudet riepen, net als een aantal andere partijen, krap 3 weken geleden dat de terrassen maar open moesten.Kijk even naar de cijfers van vandaag en vorm zelf even een oordeel of dat verstandig was of niet. Ik weet wel wat ik er van vindt.
pi_198779664
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Wat ik vanochtend ook al zei. Dat de ziekenhuizen vol liggen hoeft niet automatisch te betekenen dat we dan maar dit pakket aan maatregelen moeten treffen. Of dat we dat moeten accepteren. Het is nog altijd een keuze, geen vanzelfsprekendheid.

Als er maar genoeg mensen zijn die aangeven dat ze liever wat meer vrijheid krijgen (en dan heb ik het niet eens over ''ALLES OPENEN'' - ik heb het over bepaalde maatregelen) dan zal er vanzelf wat meer geroep komen in de tweede kamer. Uiteindelijk kiest het volk. Als wij bereid zijn om wat meer risico te nemen dan straalt dat vanzelf over naar de tweede kamer.
De maatregelen zijn een keuze, dat de ziekenhuizen vol komen te liggen en de zorg overloopt is een vanzelfsprekendheid. Dat die realiteit na een jaar pandemie nou nog steeds niet is ingedaald is echt stuitend...

Verder is er natuurlijk ook nog een grote groep mensen die bijvorbeeld in de zorg werkt en al een jaar lang geconfronteerd wordt met de gevolgen van de pandemie. Die laten zich ook horen en naar mijn mening mag daar meer naar geluisterd worden dan naar mensen die graag naar een park willen op een dag waarop het 25 graden is.
pi_198779729
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Probleem is denk ik ook dat we als maatschappij hebben laten blijken niet met die verantwoordelijkheid om te kunnen gaan. Hoe veel of weinig maatregelen er ook zijn, 'we' proberen altijd de grens op te zoeken (en daar net overheen te gaan) en dat weet de overheid natuurlijk net zo goed. We zijn als land daarin gewoon echt stront eigenwijs en hebben - na die eerste angstige periode in maart / april 2020 - het WIJ SAMEN eigenlijk direct weer losgelaten.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_198779751
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:51 schreef JFlip het volgende:

[..]

De maatregelen zijn een keuze, dat de ziekenhuizen vol komen te liggen en de zorg overloopt is een vanzelfsprekendheid. Dat die realiteit na een jaar pandemie nou nog steeds niet is ingedaald is echt stuitend...

Verder is er natuurlijk ook nog een grote groep mensen die bijvorbeeld in de zorg werkt en al een jaar lang geconfronteerd wordt met de gevolgen van de pandemie. Die laten zich ook horen en naar mijn mening mag daar meer naar geluisterd worden dan naar mensen die graag naar een park willen op een dag waarop het 25 graden is.
Dat de ziekenhuizen vol komen te liggen bij het opheffen van alle maatregelen is een vanzelfsprekendheid ja. Maar ik heb het over selectieve maatregelen. Waarom maak je buiten niet wat meer mogelijk? In plaats van enkel te denken in ''kan niet, mag niet, foei''. Probeer over te stappen naar ''dit kan niet, máár DAT mag wel''. Niet elke versoepeling zorgt automatisch voor doomsday in de ziekenhuizen.

Inderdaad. In de ziekenhuizen zijn er een hoop artsen e.d. die al een jaar lang geconfronteerd worden met de gevolgen van de pandemie. Maar je vergeet even dat dat geldt voor de gehele bevolking. Kinderen hebben veel les moeten missen; jongeren hebben ook een hoop sociale groei moeten missen omdat alles nu al een jaar digitaal moet; ondernemers zijn failliet gegaan/failliet aan het gaan; mensen hebben hun banen verloren; mensen zijn vereenzaamt. Er is veel meer dan enkel schade van Corona zelf. Er ontstaat elders ook fikse schade. Daar moet ook naar geluisterd worden. Het afgelopen jaar draait het echter enkel om de zorg. Deels begrijpelijk; anderzijds mag je andere delen van de samenleving ook wel wat meer ruimte geven.

Leuk hoe je het probeert te brengen hoor, maar het gaat veel verder dan ''mensen die graag naar een park zouden willen''.
  woensdag 31 maart 2021 @ 14:59:20 #117
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198779755
Bedankt voor je reactie, ik pak er even een paar dingen uit als je het goed vind :)

quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:47 schreef JFlip het volgende:
Je kan hoofdschudden gaan reageren op het afsluiten van parken als het 25 graden is, maar ook dat wordt gedaan om te voorkomen dat mensen bij elkaar komen..
Zijn we er na een jaar al uit hoe de transmissie in de buitenlucht is? volgens mij wel toch?

quote:
En ja, in de bestrijding , de coördinatie, de aankoop van persoonlijke beschermingsmiddelen, en de vaccinaties gaan dingen mis net als over heel de wereld. In Duitsland gaan dingen mis, in Oostenrijk gaan dingen mis, en in landen waar de overheid het compleet laat ligen gaat het heel, heel mis.
Prima. maar wat De Jonge en de GGD doen is heen en weer vingertje wijzen over wat er fout gaat. Problemen moeten opgelost worden. Maar het begint erop te lijken dat de zoveelste belofte niet waargemaakt kan worden.

quote:
Zo vaag zijn de modelletjes van het RIVM niet. Dat jij ze niet begrijpt of de wetenschap erachter niet kan volgen wil niet zeggen dat iets "vaag" is. Er zit wetenschap achter, veel ook, maar epidemiologie is een heel erg lastig vakgebied, omdat je met heel veel variabelen te maken hebt.
Ja, precies. en een aantal van deze variabelen zijn toch niet openbaar waardoor we niet dezelfde scenario's kunnen doorrekenen? Dat is niet heel transparant als je draagvlak nodig hebt voor maatregelen. Veel scenario's zijn ook niet uitgekomen omdat niet met belangrijke variabelen rekening is gehouden.
pi_198779780
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:57 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Probleem is denk ik ook dat we als maatschappij hebben laten blijken niet met die verantwoordelijkheid om te kunnen gaan. Hoe veel of weinig maatregelen er ook zijn, 'we' proberen altijd de grens op te zoeken (en daar net overheen te gaan) en dat weet de overheid natuurlijk net zo goed. We zijn als land daarin gewoon echt stront eigenwijs en hebben - na die eerste angstige periode in maart / april 2020 - het WIJ SAMEN eigenlijk direct weer losgelaten.
Daar ben ik het wel mee eens ja. Maar ze moeten toch ook zien dat mensen nu massaal buiten willen afspreken met het lekkere weer? In plaats van dat toe te juichen gaan ze micro managen. Jagen ze mensen juist weer mee naar binnen.

Echt, hoeveel extra draagvlak zou er ontstaan deze laatste paar maanden als ze tenminste buiten weer minder in zouden grijpen. Laat mensen buiten sporten; ook in wat grotere groepjes; zorg voor open terrasjes. Hou het gewoon bij buiten versoepelingen.

Er moet toch meer mogelijk zijn dan dit.
pi_198779814
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:01 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens ja. Maar ze moeten toch ook zien dat mensen nu massaal buiten willen afspreken met het lekkere weer? In plaats van dat toe te juichen gaan ze micro managen. Jagen ze mensen juist weer mee naar binnen.

Echt, hoeveel extra draagvlak zou er ontstaan deze laatste paar maanden als ze tenminste buiten weer minder in zouden grijpen. Laat mensen buiten sporten; ook in wat grotere groepjes; zorg voor open terrasjes. Hou het gewoon bij buiten versoepelingen.

Er moet toch meer mogelijk zijn dan dit.
Sporten in grotere groepjes is al versoepeld (zij het minimaal). Als ze de terrassen zouden openen, staat de volgende branche wel weer op om hun vinger omhoog te houden. Dat is het probleem van deze fase waar we nu in zitten. Er is waarschijnlijk echt wel meer mogelijk, maar het sneeuwbaleffect zorgt er voor dat je als overheid alsnog continu aan het wikken en wegen blijft wat wel/niet kan.
pi_198779820
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:34 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik ben er ook helemaal klaar mee hoor, en zou ook best willen demonstreren, maar ik ben ook realistisch: versoepelingen kan nog een paar weken niet (door geprutst van die pipo's).

Dus ik hou me nog even in. Maar als er straks een groot deel van de 50/60+ers zijn gevaccineerd en de ziekenhuis weer leegstromen, dan is dat wel het moment om enorm te versoepelen (in de loop van mei / begin juni). Als dat dat niet gebeurt, dan hoop ik wel op een massaal protest / schijt aan de maatregelen.

Maar nu nog nét even niet.
pi_198779827
Present.
pi_198779839
Ze moeten niet zo zeiken. Ze moeten dingen niet verbieden, ze moeten kijken naar mogelijkheden hoe het veilig kan.

Als deze dagen in het weekend zouden zijn, had de samenleving dat zelf wel opgelost.
Hopelijk snel!
Go hard or go home
pi_198779842
Alles open *O*
pi_198779844
Gooi 'm er nogmaals in, alles onder de 9000 zou dus een verdere krimp van de groei betekenen:

twitter

Denk zelf zo'n 8000 vandaag.
pi_198779849
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:05 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Sporten in grotere groepjes is al versoepeld (zij het minimaal). Als ze de terrassen zouden openen, staat de volgende branche wel weer op om hun vinger omhoog te houden. Dat is het probleem van deze fase waar we nu in zitten. Er is waarschijnlijk echt wel meer mogelijk, maar het sneeuwbaleffect zorgt er voor dat je als overheid alsnog continu aan het wikken en wegen blijft wat wel/niet kan.
Maar is het dan beter om niet de dingen te versoepelen die wel versoepelt zouden kunnen worden? Alleen maar omdat er dan andere branches ook gaan smeken?

Ik heb ook een bias hoor - ik zou heel graag een open terras willen - maar ik vraag me oprecht af waarom dat niet zou kunnen. Daar ontstaan echt niet opeens doomsday taferelen van. Sporten in grotere groepjes is nog wel meer ruimte voor ook imo; haal bijvoorbeeld die leeftijdsgrens weg.
pi_198779872
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:05 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik ben er ook helemaal klaar mee hoor, en zou ook best willen demonstreren, maar ik ben ook realistisch: versoepelingen kan nog een paar weken niet (door geprutst van die pipo's).

Dus ik hou me nog even in. Maar als er straks een groot deel van de 50/60+ers zijn gevaccineerd en de ziekenhuis weer leegstromen, dan is dat wel het moment om enorm te versoepelen (in de loop van mei / begin juni). Als dat dat niet gebeurt, dan hoop ik wel op een massaal protest / schijt aan de maatregelen.

Dan zou het echt tijd zijn om met 200.000 man sterk zoals tegen de kernwapens toen naar het binnenhof te trekken ja. Écht demonstreren.

Zelfs van dissel zei van de week dat 1 juni álle maatregelen van tafel kunnen in zijn presentatie.
#WeesGeenWhales
pi_198779892
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:05 schreef Piles het volgende:

[..]

Snap ik ja.

Ik betwijfel me alleen of we dan opeens wel massaal gaan protesteren.
pi_198779901
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:11 schreef AlwaysHappy het volgende:

Ik betwijfel me alleen of we dan opeens wel massaal gaan protesteren.
Nederland kennende waarschijnlijk niet :')

Daarom ben ik vooral bang dat we straks elke winter vastzitten aan mondkapjes en allerlei andere onzin omdat er een griepgolf is :{
pi_198779903
Klaar voor de cijfers.

7k5 is mijn schatting (ook al mogen we niet schatten)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198779917
*meldt :)
pi_198779920
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:12 schreef Piles het volgende:

[..]

Nederland kennende waarschijnlijk niet :')

Daarom ben ik vooral bang dat we straks elke winter vastzitten aan mondkapjes en allerlei andere onzin omdat er een griepgolf is :{
Yup. Ik dus ook. Of dat we op slot gaan als er ook maar geruchten rondgaan over nieuwe mutaties. ''Better safe than sorry''. Dat ze iets te ver doorslaan.

Maar hopelijk komt het niet zo ver. Stukje pessimisme :P
pi_198779922
twitter
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:14:36 #133
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_198779924
quote:
2s.gif Op woensdag 31 maart 2021 13:24 schreef Gunner het volgende:
Begin me steeds meer te storen aan mensen die gezellig met z'n allen naar de supermarkt gaan. Heel schijnheilig twee karren meenemen en doe dan op z'n minst nog wat items in je tweede kar om je nog een beetje geloofwaardig te maken :r

Ik kom gewoon elke keer wel deze voorbeelden tegen. En ik me maar braaf aan die regel houden.
Haha dat doen wij ook hier. Lekker naar beneden blijven kijken en jezelf opvreten held.
pi_198779938
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Zei Marino die al maanden zou stoppen met duiden.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198779948
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:15 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Zei Marino die al maanden zou stoppen met duiden.
Wat doet dat af aan het bericht zelf?
pi_198779952
twitter
pi_198779955
Update van 31 maart:

- 7.633 nieuw gemelde positieve testen
- 257 nieuwe ziekenhuisopnames
- 42 nieuwe IC-opnames
- 29 nieuwe overlijdens
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:16:13 #138
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_198779960
quote:
2s.gif Op woensdag 31 maart 2021 13:24 schreef Gunner het volgende:
Begin me steeds meer te storen aan mensen die gezellig met z'n allen naar de supermarkt gaan. Heel schijnheilig twee karren meenemen en doe dan op z'n minst nog wat items in je tweede kar om je nog een beetje geloofwaardig te maken :r

Ik kom gewoon elke keer wel deze voorbeelden tegen. En ik me maar braaf aan die regel houden.
Tsja uhm, heb ik zelf ook een aantal keer gedaan. Ga niet m'n vriendin buiten in de regen laten staan als we onderweg nog even langs de supermarkt gaan.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_198779961
Laatste update: 31-03-2021 - 15:16

Totaal aantal besmettingen: 7684

Gemeentes met +10 besmettingen:
399 Rotterdam
303 Amsterdam
243 's-Gravenhage
164 Tilburg
155 Utrecht
110 Nijmegen
102 Eindhoven
95 Zaanstad
92 Venlo
84 Westland
80 's-Hertogenbosch
76 Haarlem
72 Amersfoort
71 Haarlemmermeer
68 Dordrecht
67 Edam-Volendam
64 Alphen aan den Rijn
60 Enschede
59 Ede
55 Arnhem
54 Nissewaard
54 Apeldoorn
53 Breda
53 Roermond
53 Capelle aan den IJssel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast zijn er:
4 gemeentes met 0 besmettingen
9 gemeentes met 1 besmettingen
34 gemeentes met 2-4 besmettingen
80 gemeentes met 5-9 besmettingen

Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.php
  Redactie Frontpage woensdag 31 maart 2021 @ 15:16:18 #140
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_198779962
#COVID19NL

Positief getest: 7.684
Totaal: 1.272.616 (+7.633 ivm -51 corr.)

Perc. positief 27 mrt - 29 mrt: 8,5%

Opgenomen: 257
Huidig: 1.653 (-75)

Opgenomen op IC: 42
Huidig: 681 (-1)

Overleden: 29
Totaal: 16.538
https://twitter.com/mzelst/status/1377248310701006851
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_198779963
Kroegen open *G* B:)B *O*
pi_198779965
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:12 schreef _serial_ het volgende:
Klaar voor de cijfers.

7k5 is mijn schatting (ook al mogen we niet schatten)
Goh wat zat ik er ver naast.
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:16:33 #143
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198779966
JAAAAAAA KROEGEN OPENN!!!!!!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198779968
Groeipercentage zakt richting 9% _O_
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:16:55 #145
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_198779974
quote:
14s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:14 schreef Draak31 het volgende:
Haha dat doen wij ook hier. Lekker naar beneden blijven kijken en jezelf opvreten held.
En waarom doen jullie dat?
Durf je niet alleen?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_198779975
Enschede ook weer flinke stijging
Alius aliud dicit
pi_198779976
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Goed nieuws ^O^
pi_198779981
Kaartjes komen wat later vandaag. @Mammietje
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:17:23 #149
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_198779984
quote:
14s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:14 schreef Draak31 het volgende:

[..]

Ik laat mijn kind van 10 alleen thuis, zegt ook iets over de zelfstandigheid van die stelletjes als ze niet alleen boodschappen kunnen doen. Oude mannetjes en vrouwtjes die niet kunnen sjouwen buiten beschouwing latende natuurlijk b
pi_198779988
NETJES MAN.
Zonder wrijving geen glans
pi_198779989
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:17 schreef Zipportal het volgende:
Kaartjes komen wat later vandaag. @:mammietje
:N
pi_198779994
https://www.rtlnieuws.nl/(...)egelen-binnen-dertig

Rechter eist dat Belgie alle coronamaatregelen binnen dertig dagen opheft.

Lees ik hier, maar ik geloof het zelf niet.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:18:19 #153
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_198779998
vandaag 7.633, vorige week woensdag 7.579.

We stijgen niet heel hard meer _O_
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:18:23 #154
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_198780000
Mooie cijfers *O*
pi_198780008
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:18 schreef Oliver23 het volgende:
vandaag 7.633, vorige week woensdag 7.579.

We stijgen niet heel hard meer _O_
+9% en dalend.. volgende week hopelijk weer echt onder de nullijn :)
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:20:21 #156
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198780019
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:08 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Had je anders verwacht dan? De persco van 13 April wordt gewoon een nieuwe verlenging van de maatregelen. Pas als het vaccineren in Mei op gang komt en de cijfers genoeg beginnen te dalen door beter weer (en dat vaccineren) zullen ze aan versoepelingen willen gaan denken. Als de Horeca met Hemelvaart of Pinksteren open kan mag het in de handjes knijpen denk ik.
Welke test?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:20:46 #157
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198780029
Het verkiezingsfeestjepiek van de tweede kamer partijen moet nog komen hé
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198780033
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:20 schreef popje het volgende:

[..]

Welke test?
Wat?
pi_198780034
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:17 schreef Zipportal het volgende:
Kaartjes komen wat later vandaag. @:mammietje
Nah.... vooruit dan maar. ;)
Het is je vergeven vanwege het prachtige weer! :P
Fijn dat je het meldt, hoef ik er niet op te wachten: kontje weer in de zon! *O*
pi_198780049
quote:
Tot nu toe zijn er 2.505.283 prikken gezet. Dit cijfer omvat zowel eerste als tweede prikken.
Gisteren 2.440.xxx
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:22:52 #161
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_198780055
quote:
5s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:16 schreef kasper het volgende:

[..]

En waarom doen jullie dat?
Durf je niet alleen?
Omdat wij daar zin aan hebben.
pi_198780082
pi_198780086
quote:
14s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:22 schreef Draak31 het volgende:

[..]

Omdat wij daar zin aan hebben.
Check deze stoere boi eens!
pi_198780088
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:22 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Gisteren 2.440.xxx
Hopelijk zien we vanaf nu alleen nog maar een stijging in het aantal prikken per dag. 65.000 stuks dus, we moeten naar 350.000 per dag volgens de belofte van 2,5 miljoen per week.
pi_198780110
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:22 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Gisteren 2.440.xxx
The Netherlands reported 61,282 new estimated administered doses yesterday, raising the total estimated administered doses to 2,440,088

+65000 dus?

twitter
pi_198780118
quote:
2s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:59 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat de ziekenhuizen vol komen te liggen bij het opheffen van alle maatregelen is een vanzelfsprekendheid ja. Maar ik heb het over selectieve maatregelen. Waarom maak je buiten niet wat meer mogelijk?
Omdat "buiten" niet heilig is. Het gaat niet om waar of hoe een individuele activiteit plaats vindt,maar het gaat om het grote geheel. Dat jij en ik samen met onze partners binnen 1,5 meter in een parkje gaan zitten is geen probleem, maar wel als 40% van de mensen dat gaat doen.
quote:
In plaats van enkel te denken in ''kan niet, mag niet, foei''.
Verkeerde veronderstelling. Dat is gewoon simpelweg niet wat er gebeurd. Leuk debattrucje maar geeft meer je vooringenomen houding tegen de maatregelen aan dan dat je echt openstaat voor debat.
Het zijn kleine stapjes, maar inmiddels mag er bijvoorbeeld door mensen onder de 27 weer buiten gesport worden. Fieldlabs probeert te bekijken hoe bepaalde activiteiten weer mogelijk gemaakt kunnen worden.
quote:
Probeer over te stappen naar ''dit kan niet, máár DAT mag wel''. Niet elke versoepeling zorgt automatisch voor doomsday in de ziekenhuizen.
Dat is precies wat er gebeurd. Dat is precies wat er al het hele jaar gebeurd. Misschien te voorzichtig en te langzaam, maar het is nu eenmaal bijzonder lastig om te modelleren welke versoepeling wel en welke versoepeling niet tot "doomsday" in het ziekenhuis leidt. Probleem is echter dat als het wel "doomsday" wordt, het dan wel een hele lange tijd duurt voordat we die "doomsday" weer hebben weggewerkt, en dat verder tot een nog grotere verslechtering van alle andere punten in je post leidt. Bovendien brengt dat onnoemelijk leed met zich mee. Dat leed is vermijdbaar.

Verder is het natuurlijk een complete misvatting dat er verder geen oog is bij de voorstanders van de bestrijding van de pandemie voor overige zaken die je aanhaalt. Wellicht zou het verstandig zijn om te onderkennen dat een groot deel van de punten die je aanhaalt een gevolg zijn van een pandemie, en niet direct van maatregelen. Je begrijpt hopelijk wel dat bijvoorbeeld het sluiten van scholen, hoe verschrikkelijk (ook ik) dat vind, een heel verstandige maatregelen was. Net zoals bijvoorbeeld het verbieden van bezoek in de verpleeghuizen. En ook het failliet gaan van bedrijven en het kwijtraken van banen is werkelijk verschrikkelijk, maar in mijn ogen een gevolg van een pandemie.
Wellicht vallen er minder bedrijven om als je de horeca open laat. Ik kan je met zekerheid vertellen dat dat wel meer slachtoffers kost.

En begrijp me niet verkeerd: ik vind dat werkelijk alles uit de kast gehaald moet worden om de gevolgen van de pandemie zo veel mogelijk te beperken. Trek de schatkist maar open. Vergelijk het maar met de watersnoodramp van 53. Niemand heeft hier om gevraagd, niemand heeft hier schuld aan, en toen werden er ook miljarden uitgegeven om de schade te herstellen en om te voorkomen dat het nog een keer zou gebeuren. Enig idee wat het onderhoud aan de dijken en deltawerken kost?
pi_198780120
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:26 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

The Netherlands reported 61,282 new estimated administered doses yesterday, raising the total estimated administered doses to 2,440,088

+65000 dus?
7 x 65K is nog steeds te weinig. We houden het in de gaten.
pi_198780124
Seizoensinvloed begint duidelijk op stoom te komen _O_

Nu de vaccins nog :')
blablablabla
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:28:21 #169
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_198780133
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:25 schreef Questular het volgende:

[..]

Check deze stoere boi eens!
Ben echt g'd up inderdaad. Mensen weten de dilly.
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:28:35 #170
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_198780135
[Hier had een gifje kunnen staan van een blije hond] :P
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_198780137
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:27 schreef aartstyle het volgende:

[..]

7 x 65K is nog steeds te weinig. We houden het in de gaten.
Gisteren 61k, nu 65k.. als dat zo doorstijgt ga je het toch wel aantikken in een week.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 31 maart 2021 @ 15:29:10 #172
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_198780141
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:16 schreef LTVDK het volgende:
#COVID19NL

Mooie cijfers.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:29:55 #173
14505 OProg
A Life in Music
pi_198780149
quote:

+65000 dus?
Yep. En als je uit gaat van 100.000 totaal in twee dagen weekeinde had je er nu toch wel 90.000 moeten doen.

Zo gaan we wederom niet naar de weekdoelstelling komen en dat is gewoon shit. :(
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_198780159
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:28 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Gisteren 61k, nu 65k.. als dat zo doorstijgt ga je het toch wel aantikken in een week.
Iedereen zit buiten of heeft in elk geval ramen of deuren open dat scheelt al een stuk.
blablablabla
pi_198780164
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Iedereen zit buiten of heeft in elk geval ramen of deuren open dat scheelt al een stuk.
Het gaat in deze om vaccinaties.
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:31:42 #176
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198780184
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:27 schreef JFlip het volgende:

[..]

Omdat "buiten" niet heilig is. Het gaat niet om waar of hoe een individuele activiteit plaats vindt,maar het gaat om het grote geheel. Dat jij en ik samen met onze partners binnen 1,5 meter in een parkje gaan zitten is geen probleem, maar wel als 40% van de mensen dat gaat doen.
[..]

Verkeerde veronderstelling. Dat is gewoon simpelweg niet wat er gebeurd. Leuk debattrucje maar geeft meer je vooringenomen houding tegen de maatregelen aan dan dat je echt openstaat voor debat.
Het zijn kleine stapjes, maar inmiddels mag er bijvoorbeeld door mensen onder de 27 weer buiten gesport worden. Fieldlabs probeert te bekijken hoe bepaalde activiteiten weer mogelijk gemaakt kunnen worden.
[..]

Dat is precies wat er gebeurd. Dat is precies wat er al het hele jaar gebeurd. Misschien te voorzichtig en te langzaam, maar het is nu eenmaal bijzonder lastig om te modelleren welke versoepeling wel en welke versoepeling niet tot "doomsday" in het ziekenhuis leidt. Probleem is echter dat als het wel "doomsday" wordt, het dan wel een hele lange tijd duurt voordat we die "doomsday" weer hebben weggewerkt, en dat verder tot een nog grotere verslechtering van alle andere punten in je post leidt. Bovendien brengt dat onnoemelijk leed met zich mee. Dat leed is vermijdbaar.

Verder is het natuurlijk een complete misvatting dat er verder geen oog is bij de voorstanders van de bestrijding van de pandemie voor overige zaken die je aanhaalt. Wellicht zou het verstandig zijn om te onderkennen dat een groot deel van de punten die je aanhaalt een gevolg zijn van een pandemie, en niet direct van maatregelen. Je begrijpt hopelijk wel dat bijvoorbeeld het sluiten van scholen, hoe verschrikkelijk (ook ik) dat vind, een heel verstandige maatregelen was. Net zoals bijvoorbeeld het verbieden van bezoek in de verpleeghuizen. En ook het failliet gaan van bedrijven en het kwijtraken van banen is werkelijk verschrikkelijk, maar in mijn ogen een gevolg van een pandemie.
Wellicht vallen er minder bedrijven om als je de horeca open laat. Ik kan je met zekerheid vertellen dat dat wel meer slachtoffers kost.

En begrijp me niet verkeerd: ik vind dat werkelijk alles uit de kast gehaald moet worden om de gevolgen van de pandemie zo veel mogelijk te beperken. Trek de schatkist maar open. Vergelijk het maar met de watersnoodramp van 53. Niemand heeft hier om gevraagd, niemand heeft hier schuld aan, en toen werden er ook miljarden uitgegeven om de schade te herstellen en om te voorkomen dat het nog een keer zou gebeuren. Enig idee wat het onderhoud aan de dijken en deltawerken kost?
Hugo?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198780190
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:31 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Het gaat in deze om vaccinaties.
Oh lol
Dat mag wel wat vlotter
blablablabla
pi_198780245
Maar goed mensen krijgen nu in ieder geval hopelijk ook door dat je je vacciantie afspraak naar voren kan halen als je belt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:38:36 #179
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198780264
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:16 schreef LTVDK het volgende:
#COVID19NL

Niet eens 'its over 9000'?

Damn. Beter.

Bij 90.400 tests. Komt morgen wel weer als er 105.000 tests zijn gedaan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198780283
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Net als tijdens de laatste golf in december komen de meldingen van positieve testen uit het hele land, blijkt uit cijfers van het RIVM. Bijna tweederde (64 procent) van de Nederlandse gemeenten zit op waarden die door het ministerie als zeer ernstig worden beschouwd.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ging-30-maart-daling
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:39:56 #181
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198780286
quote:

[..]

+65000 dus?

[ twitter ]
Geschat, dus niet bevestigd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:43:10 #182
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198780321
Virologen: ook buiten risico op coronabesmetting door groepsvorming

quote:
Amsterdam - Bij mooi weer zien we de groepjes buiten ontstaan, wat uiterst gevaarlijk is in verband met de corona-epidemie. Viroloog Marion Koopmans van het OMT waarschuwt: ,,Houd afstand, ook buiten moet de anderhalve meter worden aangehouden. We zitten op een spannend punt. In de buitenlanden waar mooi weer is, zien we de ic's vollopen. Ik weet niet of wij het op de ic's kunnen houden als in ons land de besmettingen nu snel toenemen."
Marion Koopmans.....
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:43:21 #183
68638 Zwansen
pi_198780326
Eindelijk een beetje tempo in die vaccinaties. Zowel vandaag als gister een dagrecord volgens mij.
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:43:31 #184
14505 OProg
A Life in Music
pi_198780331
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik neem toch aan dat ze die telling doen op basis van afgegeven planning. En dat is gewoon niet goed genoeg dus daar moet de druk gewoon opgevoerd worden over hoe ze dit nu wel denken te gaan doen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:44:24 #185
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198780342
quote:
Onzin!

THEFXR
pi_198780343
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Klopt, wat wil je er mee zeggen?
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:44:52 #187
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_198780351
quote:
En ze verwacht zeker over 2 weken een piek? :')

We moeten immers wel bang blijven, he.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_198780358
Wat ik me afvraag, stel we hebben volgende week 170.000 besmettingen per dag, wat niet ondenkbaar is. Hoeveel tests zouden we dan dagelijks moeten doen om dat in kaart te brengen?
pi_198780360
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:43 schreef Zwansen het volgende:
Eindelijk een beetje tempo in die vaccinaties. Zowel vandaag als gister een dagrecord volgens mij.
Tempo? We lopen bijna een miljoen prikken achter. Volgens hugo zouden we er halverwege april 2 miljoen per week kunnen zetten. Kuipers zegt dat alleen de ziekenhuizen er 2 miljoen per week kunnen zetten.

Dan is 65 duizend nog steeds veeeeel te weinig. Zeker als er een miljoen vaccins liggen te wachten.
pi_198780389
Ik vraag mij dus oprecht af als er nu ineens een verrassing zou zijn dat we volgende week woensdag 20 miljoen vaccins zouden krijgen. Hoelang zou het dan duren voordat die allemaal in een arm zitten. Ik denk nog steeds tot ver in juni want dat was de planning van de leveringen. En we willen natuurlijk geen overcapaciteit hebben.
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:47:47 #192
68638 Zwansen
pi_198780397
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:45 schreef aartstyle het volgende:

[..]

Tempo? We lopen bijna een miljoen prikken achter. Volgens hugo zouden we er halverwege april 2 miljoen per week kunnen zetten. Kuipers zegt dat alleen de ziekenhuizen er 2 miljoen per week kunnen zetten.

Dan is 65 duizend nog steeds veeeeel te weinig. Zeker als er een miljoen vaccins liggen te wachten.
Ik zeg toch ook ‘een beetje tempo’. Ik ben allang blij dat er beweging inzit.

En volgens mij hebben we nog nooit 65k prikken gezet in die 13 weken dat we bezig zijn dus in die zin ben ik enigszins optimistisch voor wat er komen gaat.
pi_198780401
Prima cijfers *O*

:') x 10001
pi_198780415
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:47 schreef Zwansen het volgende:

[..]

En volgens mij hebben we nog nooit 65k prikken gezet in die 13 weken dat we bezig zijn dus in die zin ben ik enigszins optimistisch voor wat er komen gaat.
Ik was optimistisch geweest als we die miljoen overschot in 1,5 week hadden ingehaald. Maar we houden de reguliere leveringen niet eens bij.

Maar ik snap je standpunt wel hoor. Elke stijging is meegenomen met Hugo in het achterhoofd.
pi_198780434
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:47 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Op een na beste dag inderdaad:

pi_198780450
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:45 schreef Za het volgende:
Wat ik me afvraag, stel we hebben volgende week 170.000 besmettingen per dag, wat niet ondenkbaar is. Hoeveel tests zouden we dan dagelijks moeten doen om dat in kaart te brengen?
Hoe gaan we van 8000 besmettingen ineens naar 170.000 besmettingen per dag volgens jou?
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:52:41 #197
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198780463
quote:
ze zegt toch niks verkeerds
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:53:24 #198
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_198780476
Prima besmettingscijfers. Het oplopen is nu echt afgevlakt en we kunnen langzaam maar zeker hopen dat afgelopen zaterdag de piek van deze golf al was. Nu de lente is gestart gaat ook het seizoenseffect zijn intrede doen dus misschien zijn we er nu wel klaar mee. Wel even afkloppen.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_198780499
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Prima besmettingscijfers. Het oplopen is nu echt afgevlakt en we kunnen langzaam maar zeker hopen dat afgelopen zaterdag de piek van deze golf al was. Nu de lente is gestart gaat ook het seizoenseffect zijn intrede doen dus misschien zijn we er nu wel klaar mee. Wel even afkloppen.
Het is nu zomers warm, over een paar dagen (in en na het weekend) schiet je gewoon weer de herfst in met 10 graden en regen.
pi_198780550
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:36 schreef raptorix het volgende:
Maar goed mensen krijgen nu in ieder geval hopelijk ook door dat je je vacciantie afspraak naar voren kan halen als je belt.
:')
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')