Dan zou het echt tijd zijn om met 200.000 man sterk zoals tegen de kernwapens toen naar het binnenhof te trekken ja. Écht demonstreren.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben er ook helemaal klaar mee hoor, en zou ook best willen demonstreren, maar ik ben ook realistisch: versoepelingen kan nog een paar weken niet (door geprutst van die pipo's).
Dus ik hou me nog even in. Maar als er straks een groot deel van de 50/60+ers zijn gevaccineerd en de ziekenhuis weer leegstromen, dan is dat wel het moment om enorm te versoepelen (in de loop van mei / begin juni). Als dat dat niet gebeurt, dan hoop ik wel op een massaal protest / schijt aan de maatregelen.
Maar nu nog nét even niet.
Snap ik ja.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben er ook helemaal klaar mee hoor, en zou ook best willen demonstreren, maar ik ben ook realistisch: versoepelingen kan nog een paar weken niet (door geprutst van die pipo's).
Dus ik hou me nog even in. Maar als er straks een groot deel van de 50/60+ers zijn gevaccineerd en de ziekenhuis weer leegstromen, dan is dat wel het moment om enorm te versoepelen (in de loop van mei / begin juni). Als dat dat niet gebeurt, dan hoop ik wel op een massaal protest / schijt aan de maatregelen.
Maar nu nog nét even niet.
Nederland kennende waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 31 maart 2021 15:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik betwijfel me alleen of we dan opeens wel massaal gaan protesteren.
Yup. Ik dus ook. Of dat we op slot gaan als er ook maar geruchten rondgaan over nieuwe mutaties. ''Better safe than sorry''. Dat ze iets te ver doorslaan.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Nederland kennende waarschijnlijk niet
Daarom ben ik vooral bang dat we straks elke winter vastzitten aan mondkapjes en allerlei andere onzin omdat er een griepgolf is
Haha dat doen wij ook hier. Lekker naar beneden blijven kijken en jezelf opvreten held.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:24 schreef Gunner het volgende:
Begin me steeds meer te storen aan mensen die gezellig met z'n allen naar de supermarkt gaan. Heel schijnheilig twee karren meenemen en doe dan op z'n minst nog wat items in je tweede kar om je nog een beetje geloofwaardig te maken
Ik kom gewoon elke keer wel deze voorbeelden tegen. En ik me maar braaf aan die regel houden.
Zei Marino die al maanden zou stoppen met duiden.quote:
Wat doet dat af aan het bericht zelf?quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:15 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zei Marino die al maanden zou stoppen met duiden.
Tsja uhm, heb ik zelf ook een aantal keer gedaan. Ga niet m'n vriendin buiten in de regen laten staan als we onderweg nog even langs de supermarkt gaan.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:24 schreef Gunner het volgende:
Begin me steeds meer te storen aan mensen die gezellig met z'n allen naar de supermarkt gaan. Heel schijnheilig twee karren meenemen en doe dan op z'n minst nog wat items in je tweede kar om je nog een beetje geloofwaardig te maken
Ik kom gewoon elke keer wel deze voorbeelden tegen. En ik me maar braaf aan die regel houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
4 gemeentes met 0 besmettingen
9 gemeentes met 1 besmettingen
34 gemeentes met 2-4 besmettingen
80 gemeentes met 5-9 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Goh wat zat ik er ver naast.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:12 schreef _serial_ het volgende:
Klaar voor de cijfers.
7k5 is mijn schatting (ook al mogen we niet schatten)
En waarom doen jullie dat?quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:14 schreef Draak31 het volgende:
Haha dat doen wij ook hier. Lekker naar beneden blijven kijken en jezelf opvreten held.
Ik laat mijn kind van 10 alleen thuis, zegt ook iets over de zelfstandigheid van die stelletjes als ze niet alleen boodschappen kunnen doen. Oude mannetjes en vrouwtjes die niet kunnen sjouwen buiten beschouwing latende natuurlijk bquote:Op woensdag 31 maart 2021 15:14 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Haha dat doen wij ook hier. Lekker naar beneden blijven kijken en jezelf opvreten held.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |