quote:#Vaccinatie
➡️ Half april: 4 mln 💉
👉 meeste 80+ en mensen met hoog medisch risico
➡️ Begin mei: ruim 5 mln 💉
👉 70+
👉 half mei: 60+
➡️ Begin juni: 11 mln 💉
👉 juni: 50+/40+/30+
👉 juni/juli: 20+
➡️ Begin juli: iedereen die wil een 1e prik, 2/3 geheel gevaccineerd
https://t.co/nFVLkcHMAS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
blijkbaar willen ze voor herd immunity gaan, ik vind dat helemaal niet zo'n slecht plan en als kinderen geen last van corona hebben, krijgen ze dat van zo'n vaccin ook nietquote:Op woensdag 31 maart 2021 13:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat zijn inentingen voor ziektes die ook echt ernstig zijn, Corona is geen gevaariljk virus zoals Pokken, Bof, Kinkhoest, etc.
He, kinderen die sowieso niet ziek worden, worden niet ziek na dit vaccin! Ben benieuwd naar het verschil met de controle-groep. Waarschijnlijk ook 100% effectiviteit van de placebo.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:16 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Dat is dan voor zover ik weet zonder grappen de eerste vaccinstudie in de geschiedenis die 100% effectiviteit laat zien.
Die herd community krijg je ook wel zonder vaccinatie, dat doen we al sinds de start van de mensheid, sterker nog ik denk dat vaccineren als alternatief een slechter idee is.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijkbaar willen ze voor herd immunity gaan, ik vind dat helemaal niet zo'n slecht plan en als kinderen geen last van corona hebben, krijgen ze dat van zo'n vaccin ook niet
denken ze in de VS dan toch anders overquote:Op woensdag 31 maart 2021 13:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die herd community krijg je ook wel zonder vaccinatie, dat doen we al sinds de start van de mensheid, sterker nog ik denk dat vaccineren als alternatief een slechter idee is.
Dan zitten wij ergens met de 55+'ers te kloten denk ik.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Waarschijnlijk ook prikken voor 12-15 jaar in de VS nog voor de herfst.
De lockdown doet je geen goedquote:Op woensdag 31 maart 2021 13:24 schreef Gunner het volgende:
Begin me steeds meer te storen aan mensen die gezellig met z'n allen naar de supermarkt gaan. Heel schijnheilig twee karren meenemen en doe dan op z'n minst nog wat items in je tweede kar om je nog een beetje geloofwaardig te maken
Ik kom gewoon elke keer wel deze voorbeelden tegen. En ik me maar braaf aan die regel houden.
op zich voor ons ook wel jammer want in de VS kunnen ze die grote voorraad die ze hebben nu ook daarvoor gebruiken ipv naar het arme Europa te sturenquote:Op woensdag 31 maart 2021 13:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan zitten wij ergens met de 55+'ers te kloten denk ik.
Van hun verwacht je het. Dus dat is niet zo hypocriet als een hugo de jonge die zijn bek continu vol heeft van 1,5 meter en maskers, terwijl hij maskerloos in een doehetzelf zaak gaat poseren en met z'n 20'en in een achterafhoekje de campagne aftrapt.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Alleen samen krijgen we corona onder controle.
[ afbeelding ]
Nou ja d'r gaat een keer een punt komen dat ik denk ook van 'schijt eraan'quote:
https://www.hln.be/binnen(...)-rechtbank~ab670e61/quote:
Dan zou de studie niet werkenquote:Op woensdag 31 maart 2021 13:21 schreef zoost het volgende:
[..]
He, kinderen die sowieso niet ziek worden, worden niet ziek na dit vaccin! Ben benieuwd naar het verschil met de controle-groep. Waarschijnlijk ook 100% effectiviteit van de placebo.
Is dit ook een 1 aprilgrap?quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:27 schreef Zipportal het volgende:
Overheid moet alle coronamaatregelen binnen 30 dagen opheffen, oordeelt rechtbank
https://www.hln.be/binnen(...)-rechtbank~ab670e61/
Voor een overheid zijn dat soort bedragen niets. Alsof ze je als persoon dreigen een dwangsom van 2 cent per dag op te leggen, tot een maximum van 80 cent.quote:De dwangsom bedraagt 5.000 euro per dag met een maximum van 200.000 euro.
Wat let die Brazilianen om Bolsonaro hardhandig af te zetten als Ceausescu?quote:
KROEGEN OPEN!quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:27 schreef Zipportal het volgende:
Overheid moet alle coronamaatregelen binnen 30 dagen opheffen, oordeelt rechtbank
https://www.hln.be/binnen(...)-rechtbank~ab670e61/
Het punt is denk ik vooral dat als een groot deel van de bevolking het geen reet boeit ze ook niks doen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat let die Brazilianen om Bolsonaro hardhandig af te zetten als Ceausescu?
Wat een fiasco is dat land.
Omdat ze in veel Zuid-Amerikaanse landen toch niet zo geloven in opvolgers, ze hebben meestal wel andere dingen aan hun kop.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat let die Brazilianen om Bolsonaro hardhandig af te zetten als Ceausescu?
Wat een fiasco is dat land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |