SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.What can change the nature of a man?
Welk data lek?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:31 schreef S95Sedan het volgende:
Die app waarvan laatst een flinke datalek was?
Eh, nee dankje
Ja ook geen idee nog.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd hoe ze dat gaan vormgeven. Want je wil ook geen verplichte centrale database van wie er gevaccineerd is lijkt me. Je mag niet voor niets weigeren om je data aan het RIVM door te geven.
En voorts ben ik van mening dat de avondklok vernietigd moet worden.
De corona app is wel goed in elkaar gezet.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De overheid en IT... vorige week lag de belastingdienst er ook (heel voorspelbaar weer) 24/7 voor 4 dagen uit... nee, daar heb ik weinig vertrouwen in.
Nee: https://github.com/minvws/nl-covid19-coronacheck-app-coordinationquote:
Klopt, heb ik ook gelezen hier op FOK!quote:Op maandag 8 maart 2021 19:34 schreef Cynicio het volgende:
Er is toch al data uit het buitenland, denk aan de VS en Israel, waaruit blijkt dat vaccins ook transmissie voorkomen? Vraag me af hoe snel Jaap zich hier achter gaat scharen.
Jazeker. Zijn bijzondere persoonsgegevens.quote:
Dat is niet de coronamelder app.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)orden-op-straat.html
Nu kijken hoe het uit gaat werken... nu redelijk overkomen is niet zo gek, mocht hij er over een paar weken toch weer naast zitten, dan zijn de verkiezingen iig al weer geweest.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:35 schreef XSbig het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik de antwoorden dit keer best redelijk vind van Hugo. Klinkt alsof er nu wel een redelijk plan achter de schermen klaar ligt.
Precies. Zo'n database mag niet, het moet dus lokaal. Alles wat lokaal is, kan gespoofd worden. Vooral twijfelen aan app developers als ik als buitenstaander verder hoor, wat weet ik er nou vanquote:Op maandag 8 maart 2021 19:31 schreef trein2000 het volgende:
Ben wel heel benieuwd hoe ze dat gaan vormgeven. Want je wil ook geen verplichte centrale database van wie er gevaccineerd is lijkt me. Je mag niet voor niets weigeren om je data aan het RIVM door te geven.
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:31 schreef trein2000 het volgende:
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef Noek het volgende:
En nog 2 weken en dan zit je op 170.000 besmettingen
Rutte zei iets dat je wel onderweg naar huis met vrienden in het Vondelpark mag zitten.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoe zit het met de verkiezingen en de avondklok?
Dan pas? Volgende week moet ook wel lukken.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef Noek het volgende:
En nog 2 weken en dan zit je op 170.000 besmettingen
Is gewoon verteld.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
1 vanuit de overheid acht ik, 1 vanuit een medische organisatie (volgens mij gaat in dat nieuwsbericht over die app).quote:
De Britse variant neemt toch de overhand? Het R-getal zou dan toch juist moeten stijgen? Hoe is dit mogelijk?quote:
Ik weet wel zeker dat ik de komende tijd gewoon prive blijf pilsen zolang een horecabezoek een militaire operatie is.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef Pvt.Webster het volgende:
Iedereen die ook gelijk het terras op wil de 31e. Lekker als een stel schapen weer de drukte in.
Bewijst wel het gelijk van Mark en Hugo om daar dus voorzichtig mee te zijn, ondanks dat er op de terrassen zelf ruimte is.
Heb liever geen avondklok op dat moment. Dan kun je gewoon tot in de late avond pilsjes drinken met wat mensen in de tuin of een dakterrasje. Net zo gezellig en een stuk goedkoper.
Met wat mensen? Met één (bezoeker).quote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef Pvt.Webster het volgende:
Iedereen die ook gelijk het terras op wil de 31e. Lekker als een stel schapen weer de drukte in.
Bewijst wel het gelijk van Mark en Hugo om daar dus voorzichtig mee te zijn, ondanks dat er op de terrassen zelf ruimte is.
Heb liever geen avondklok op dat moment. Dan kun je gewoon tot in de late avond pilsjes drinken met wat mensen in de tuin of een dakterrasje. Net zo gezellig en een stuk goedkoper.
je kan gewoon op bezoek bij vrienden.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nee, je mag overal zitten, behalve in het Vondelpark... dat vind ik dan wel weer primaquote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Rutte zei iets dat je wel onderweg naar huis met vrienden in het Vondelpark mag zitten.
Er waren in het begin allerlei kandidaten, dat is waar dat nieuwsbericht ook over ging. Zat heel veel troep tussen.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1 vanuit de overheid acht ik, 1 vanuit een medische organisatie (volgens mij gaat in dat nieuwsbericht over die app).
Denken dat de ene maatregel de andere rechtvaardigt.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ja weet ik. Die gast waar ik op reageer zit te trollen.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:38 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Er waren in het begin allerlei kandidaten, dat is waar dat nieuwsbericht ook over ging. Zat heel veel troep tussen.
In mijn vakgebied is het best goed bewijsquote:
Denk eerder dat hij geen idee heeft waar hij het over heeft.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja weet ik. Die gast waar ik op reageer zit te trollen.
ja, helaas hier wel...quote:Op maandag 8 maart 2021 19:38 schreef RedFever007 het volgende:
1 bezoeker thuis, houdt iemand zich daaraan?
Om het bezoek te ontmoedigen natuurlijkquote:Nooit begrepen waarom dat niet 1 huishouden is
Theekransje in de supermarkt.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:38 schreef RedFever007 het volgende:
1 bezoeker thuis, houdt iemand zich daaraan?
Nooit begrepen waarom dat niet 1 huishouden is
Kan ook, in elk geval zit ik mijn tijd te verdoen aan onzin.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:39 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij geen idee heeft waar hij het over heeft.
Ja maar het is geen 100%. Eigenlijk is het dus beter om gevaccinneerden ook gewoon te laten testen. Is dat hele vaccinatiebewijs niet nodig en ook geen wetswijziging.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:34 schreef Cynicio het volgende:
Er is toch al data uit het buitenland, denk aan de VS en Israel, waaruit blijkt dat vaccins ook transmissie voorkomen? Vraag me af hoe snel Jaap zich hier achter gaat scharen.
True. Hier is alles een aanname. Zit geen wetenschappelijke onderbouwing achter want die data ontbreekt.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn vakgebied is het best goed bewijs
Maar dat is Data Science, niet natte vingers in de lucht houden en het een model noemen.
Ik schrijf wel een briefje voor je.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:39 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Is dit bevestigt? Kan ik om 23:00 naar huis rijden?
Alleen als je op Rutte stemtquote:Op maandag 8 maart 2021 19:39 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nein.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:41 schreef Sfancta het volgende:
Maar de belangrijkste vraag, kan ik weer naar de Action voor wat plastic bakken te halen zonder me dagen van te voren moeten aanmelden?
Tijdens die drie dagen is de melding 'kom van het kieskantoor' voldoende. Dus in principe, ja. Maar als jij compleet bezopen zegt dat je bij het kieskantoor vandaan komt, weet ik niet zeker of dat direct voor waarheid aangenomen wordt.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:39 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Of gewoon alleen naar de druk op zorg kijken en accepteren dat er soms mensen doodgaan. Laat mensen lekker zelf die keuze maken, zodra de zorg het weer aan kan.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:40 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja maar het is geen 100%. Eigenlijk is het dus beter om gevaccinneerden ook gewoon te laten testen. Is dat hele vaccinatiebewijs niet nodig en ook geen wetswijziging.
Nouhou..quote:Op maandag 8 maart 2021 19:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Dit is een net zo ene erge shitshow als die van Barbie
R van de Britse variant is hoger dan de R van de traditionele variant.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De Britse variant neemt toch de overhand? Het R-getal zou dan toch juist moeten stijgen? Hoe is dit mogelijk?
https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/quote:Op maandag 8 maart 2021 19:41 schreef Sfancta het volgende:
Maar de belangrijkste vraag, kan ik weer naar de Action voor wat plastic bakken te halen zonder me dagen van te voren moeten aanmelden?
Dat laatste zou ik sowieso niet rijdend doen.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tijdens die drie dagen is de melding 'kom van het kieskantoor' voldoende. Dus in principe, ja. Maar als jij compleet bezopen zegt dat je bij het kieskantoor vandaan komt, weet ik niet zeker of dat direct voor waarheid aangenomen wordt.
Als ik om 5 voor 9 heb gestemd krijg ik ook zo'n melding mee? En wat is zo'n melding dan.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tijdens die drie dagen is de melding 'kom van het kieskantoor' voldoende. Dus in principe, ja. Maar als jij compleet bezopen zegt dat je bij het kieskantoor vandaan komt, weet ik niet zeker of dat direct voor waarheid aangenomen wordt.
70% 0,07% meer besmettelijkerquote:Op maandag 8 maart 2021 19:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De Britse variant neemt toch de overhand? Het R-getal zou dan toch juist moeten stijgen? Hoe is dit mogelijk?
Misschien hebben ze de Zuid-Afrikaanse variant toch maar weer buiten de berekening gelaten.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ja leuk maar daar hebben die ondernemers niks aan.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef Pvt.Webster het volgende:
De melding is dat jij zegt tegen een handhaver 'kom van het kieskantoor'.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik om 5 voor 9 heb gestemd krijg ik ook zo'n melding mee? En wat is zo'n melding dan.
Alors is het duidelijk niet mee eens.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:43 schreef alors het volgende:
Die ‘correctie’ voor winkels gaat dus pas 27ste in. Jezus nee daar hebben ze wat aan hoor. Mijn god zeg, wat een slappe hap.
hmm oké.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De melding is dat jij zegt tegen een handhaver 'kom van het kieskantoor'.
neequote:Op maandag 8 maart 2021 19:41 schreef Sfancta het volgende:
Luisteren is een vak hè. De 27e is nooit genoemd voor wat dan ook.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:43 schreef alors het volgende:
Die ‘correctie’ voor winkels gaat dus pas 27ste in. Jezus nee daar hebben ze wat aan hoor. Mijn god zeg, wat een slappe hap.
Serieus?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:43 schreef alors het volgende:
Volgende week hadden ze het over dacht ik, de 17e.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Laffe angsthazen, excuse le mot.
Stop hiermee.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ligt eraan op welk moment je naar Github kijkt. Schrödingers app.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lekker tegenstrijdig weer Hugo. De app is klaar maar wordt de komende tijd ook verder ontwikkelt. Wat is het nou.
Maar gemiddeld is het 0,98? Dus overall daalt het, terwijl de Britse variant én een hogere R waarde heeft én een groter aandeel inneemt... hoe kan dat?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:41 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
R van de Britse variant is hoger dan de R van de traditionele variant.
@Treinhoerquote:Op maandag 8 maart 2021 19:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
stop met deze actquote:Op maandag 8 maart 2021 19:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
BLM variant uit Afrika hoor je niks meer over.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:45 schreef Discombobulate het volgende:
Het is toch echt een shitshow dit.
En donder op met je Britse variant des doods... Het klopt gewoon niet. We zullen, mark my words, over een aantal maanden tot een jaar zeggen van "Oh, jongens we hadden het veel te duister ingeschat."
Stukje ebola.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
BLM variant uit Afrika hoor je niks meer over.
hij heeft weer tijd verspeelt aan onzin, dadelijk is het gros gevaccineerd.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lekker tegenstrijdig weer Hugo. De app is klaar maar wordt de komende tijd ook verder ontwikkelt. Wat is het nou.
Ja dat was het moment dat ik naar buiten ging om te rokenquote:Op maandag 8 maart 2021 19:43 schreef F.Sinatra het volgende:
Heeft die Peppie nu echt gezegd 'er komen ook testen die aangeven dat u niet besmet bent'
?
Die werkt nietquote:Op maandag 8 maart 2021 19:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik vind het echt kut voor de horeca, maar als ik stras alleen met een test/app/whatever naar binnen mag en dan ook al die andere regeltjes er nog bij wordt het gewoon een no-go.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja leuk maar daar hebben die ondernemers niks aan.
Die mogen ook wel eens wat perspectief hebben
Hij is open source?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:45 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ligt eraan op welk moment je naar Github kijkt. Schrödingers app.
Inmiddels gaan ook de vluchten uit het VK boven de maatregel die “bovenst” op de stapel lag? Man man manquote:
@Treinhomoquote:Op maandag 8 maart 2021 19:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan @:trein2000
Wie weet horen ze je ooit in Den Haag
Wij zijn tegen elke vorm van racisme.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen mods kunnen blocken met abo.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dit is dan mod.
En je maar afvragen waarom dit topic compleet verkankert is.
Ja, das makkelijk nu het voor Britten vrijwel onmogelijk is gemaakt om het land uit te kunnen reizen zonder dat je daar een heeeeeeeeeel erg goede reden voorzien van het nodige papierwerk voor hebt.quote:
Niet mijn strategie.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wij zijn tegen elke vorm van racisme.
Net 3 vakanties geboektquote:Op maandag 8 maart 2021 19:47 schreef Vasilevski het volgende:
23 maart nieuw reisadvies, hoeft niet hoor Mark. Ik veeg nog heerlijk m'n reet af met het oude, dat gaat nog maanden mee.
Ja, gepost.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:49 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
COR / [COR-Feedback] Covid-19 #9 Feedback, klachten of complimenten
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Op @:trein2000 zijn grafsteen staat dadelijk geschreven: voorts ben ik van mening dat de avondklok vernietigd moet worden.
Dit kabinetsbeleid is ook één grote grap.quote:
Dat is al veel eerdere of valt bij jouw iedereen onder de risicogroep? Plus je constant laten testen is ook niet echt een normaal leven.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat betekent dat je tot eind juli moet wachten voor dat kan. Veel zaken zullen dat niet halen en alle andere moeten daarvoor maandenlang extra aan het staatsinfuus om te overleven.
En die groep die jij noemt kan gewoon ook naar binnen met een recente negatieve test. En om hele sectoren kapot te maken omdat je anders een zeer zeer kleine groep kwetst die geen vaccin mag krijgen lijkt me een heel dom idee.
Dat is prima maar dat is geen reden om hen gesloten te houden.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vind het echt kut voor de horeca, maar als ik stras alleen met een test/app/whatever naar binnen mag en dan ook al die andere regeltjes er nog bij wordt het gewoon een no-go.
Was weer matig tegen Vitesse inderdaad.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:49 schreef groenen het volgende:
Het wordt tijd dat AZ goed gaat leveren, aldus Hugo.
[..]quote:Op maandag 8 maart 2021 19:50 schreef ipa84 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 8 maart 2021 19:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat betekent dat je tot eind juli moet wachten voor dat kan. Veel zaken zullen dat niet halen en alle andere moeten daarvoor maandenlang extra aan het staatsinfuus om te overleven.
En die groep die jij noemt kan gewoon ook naar binnen met een recente negatieve test. En om hele sectoren kapot te maken omdat je anders een zeer zeer kleine groep kwetst die geen vaccin mag krijgen lijkt me een heel dom idee.
Een verdubbeling elke zes dagen!quote:Op maandag 8 maart 2021 19:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die is nog bezig een nieuwe routekaart in elkaar te flanzen.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:50 schreef MichaelScott het volgende:
Ik denk dat de stagiair in slaap is gevallen bij het verhaaltje van Mark en Hugo want er staat nog steeds geen update op de site van de Rijksoverheid.
Inderdaad. Daarom SylvanaGodin.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:52 schreef halfway het volgende:
Welke mongool hier stemt nog op Rutte trouwens?
hiet gaat iets misquote:Op maandag 8 maart 2021 19:50 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Dat is al veel eerdere of valt bij jouw iedereen onder de risicogroep? Plus je constant laten testen is ook niet echt een normaal leven.
Hoe vaak zijn die schattingen inmiddels al naar beneden bijgesteld...quote:
Blikkengeluid bij Studio Voetbal gisteren. Niet mien merk.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Die talkshows zouden minder gasten hebben en meer via facetime, hebben ze sowieso niet of amper gedaan.
Alleen Van der Vaart bij Studio Voetbalquote:Op maandag 8 maart 2021 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Die talkshows zouden minder gasten hebben en meer via facetime, hebben ze sowieso niet of amper gedaan.
Wie niet? Nog een paar maand en hij heeft persoonlijk corona uitgeroeid.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:52 schreef halfway het volgende:
Editquote:Op maandag 8 maart 2021 19:52 schreef halfway het volgende:
Ik vertrek 28 maart, krijg de schijt maar Mark en Hugo.quote:
Het gaat echt nog maanden duren voordat alle risicogroepen gevaccineerd zijn. Totaal onnodig om de deuren van cultuur en horeca al die tijd gesloten te houden terwijl je komend weekend al open kan voor gevaccineerden.quote:
Ik heb het afgezet. Herhaling is wel goed volgens mij, of ik heb me vergist net. (5 minuten gekeken)quote:Op maandag 8 maart 2021 19:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Blikkengeluid bij Studio Voetbal gisteren. Niet mien merk.
Kortom? Waar leid je dat uit af?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:53 schreef alpeko het volgende:
Kortom, de avondklok blijft nog veel langer.
Lekker voor het draagvlak bij de rest.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gaat echt nog maanden duren voordat alle risicogroepen gevaccineerd zijn. Totaal onnodig om de deuren van cultuur en horeca al die tijd gesloten te houden terwijl je komend weekend al open kan voor gevaccineerden.
Eentje in mei, eentje in juli, eentje in Oktober. En dan nog weekendje weg in maart en april. Doeiiiiquote:Op maandag 8 maart 2021 19:53 schreef popje het volgende:
[..]
Ik vertrek 28 maart, krijg de schijt maar Mark en Hugo.
Die tyfus mondkap blijft dan ook zeker?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:53 schreef eragon2890 het volgende:
Wacht even, zei Rutte nou dat als iedereen gevaccineerd is dat die 1,5m dan misschien nog steeds blijft gelden? Wat gaan we nou beleven? Wanneer krijgen we dan onze vrijheid terug en weer normaal gezellig vrij spontaan leven ipv opgesloten in deze levende hel?
Willen ze het nou toch voor eeuwig maken? Wat de fuck?
Waarom zegt hij dit ineens?
Willen ze nou toch voor eeuwig social distancing gaan doen? Wat de fuck krijgen we nou?
Waarom zegt hij niet gewoon wat die verslaggever ook zegt "dan is het klaar"?
Ik bedoel, als we er dan nog niet van afkomen komen we er nooit meer van af toch? Uiteindelijk wil ik wel gewoon terug naar het oude normaal natuurlijk! Da fuck?
Eerst was het ook na keronaquote:Op maandag 8 maart 2021 19:53 schreef eragon2890 het volgende:
Wacht even, zei Rutte nou dat als iedereen gevaccineerd is dat die 1,5m dan misschien nog steeds blijft gelden? Wat gaan we nou beleven? Wanneer krijgen we dan onze vrijheid terug en weer normaal gezellig vrij spontaan leven ipv opgesloten in deze levende hel?
Willen ze nou toch voor eeuwig social distancing gaan doen? Wat de fuck krijgen we nou?
Ik bedoel, als we er dan nog niet van afkomen komen we er nooit meer van af toch? Uiteindelijk wil ik wel gewoon terug naar het oude normaal natuurlijk! Da fuck?
je krijgt het doorquote:Op maandag 8 maart 2021 19:53 schreef eragon2890 het volgende:
En ik mag weer kunstrijden!quote:Op maandag 8 maart 2021 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
RutteGod. Ik mag weer dubbelen
Beter gaat de kantine ook snel weer open
Dat smaakt naar gravel.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat denkt iedereen. Op wat overijverige BOAtjes en agenten na.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:53 schreef eragon2890 het volgende:
Moet je tijdens dat dubbelen wel niet dichter dan 1,5m bij elkaar komen, anders krijg je een prent van een boze boa.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat is al eerder gebleken. Men denkt dat als die prik erin zit dat je weer loos kan.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:53 schreef eragon2890 het volgende:
Lekker boeiend joh. In de praktijk zal er niets overblijven van die anderhalve meter regel, waar je ook komt. Zelfs nu al niet over het algemeen.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:53 schreef eragon2890 het volgende:
Lenny is 12.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Moet je tijdens dat dubbelen wel niet dichter dan 1,5m bij elkaar komen, anders krijg je een prent van een boze boa.
Ben blij dat ik in een gat woon waar toch nooit politie komt.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:57 schreef halfway het volgende:
Maar goed, blij dat ik een hond heb.
Ze hebben geen glazen bol, dus ze moeten een paar slagen om de arm houden.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:53 schreef eragon2890 het volgende:
Inderdaad, dat was na het versoepelen rond juno ook vrij snel weer verdwenen.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker boeiend joh. In de praktijk zal er niets overblijven van die anderhalve meter regel, waar je ook komt. Zelfs nu al niet over het algemeen.
Ze mogen adviseren wat ze willen wat mij betreft, daar hoef je niets mee te doen.
Op het moment dat ik die prik heb als allerlaatste groep in Nederland, dan hebben alle kwetsbaren allang bescherming en mag alles open. Als alles dan niet open is, dan gaan er echt protesten uitbrekenquote:Op maandag 8 maart 2021 19:58 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Dat is al eerder gebleken. Men denkt dat als die prik erin zit dat je weer loos kan.
Niets is minder waar. Nog steeds afstand houden etc. etc.
Moet ik om 14uur al beginnen om rond 20.45 zat te zijn.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:55 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Mogelijk eerst de terrassen open en daarna pas de avondklok weg.
Het is een te handhaven maatregel. De enige manier waarop je thuisbezoek (grote bron van besmetting en doet economisch niks) echt kunt inperken. Dat is de enige zinnige motivering die ik kan bedenken. Ik vind hem volstrekt onvoldoende. Maar dat is iets anders.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:57 schreef josja het volgende:
Wat maakt nou ineens dat die avondklok als zo heilig wordt gezien? Ik doe mijn best maar ik snap het niet. Werkelijk iedereen spuugt erop, gaat eerder op bezoek of blijft slapen, maar ineens is het het ultieme redmiddel geworden. Wat zit daar achter?
Vraag je dit voor een Gordon?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:59 schreef Gehrman het volgende:
Wanneer komt er eigenlijk een HIV vaccin. Wel zo prettig als we straks weer los mogen.
Alleen maar voordelen dusquote:Op maandag 8 maart 2021 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
MIsschien wat meer bij onbekenden, en geen handen schudden
Nou dikke prima.
Lekker voor het draagvlak bij de rest.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gaat echt nog maanden duren voordat alle risicogroepen gevaccineerd zijn. Totaal onnodig om de deuren van cultuur en horeca al die tijd gesloten te houden terwijl je komend weekend al open kan voor gevaccineerden.
Ik geef het een maand. Corona zal niets meer zijn dan de griep, en als er idioten zijn die nog steeds pleiten voor maatregelen, dan zijn die echt rijp voor het gekkenhuis waar ze thuis horen.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:59 schreef Zipportal het volgende:
Ons ouDe leVEN
Dat is voorgoed veranderd.
Belangrijkste is terrassen per 31 maart open. Rest is bijzaak.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar ik heb de persconferentie gemist (stond op tennisbaan).
Iets over kroegen besloten? Wanneer gaan ze open?
Dat is nog niet zeker tochquote:Op maandag 8 maart 2021 20:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Belangrijkste is terrassen per 31 maart open. Rest is bijzaak.
1 juli misschienquote:Op maandag 8 maart 2021 20:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op maandag 8 maart 2021 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef het een maand. Corona zal niets meer zijn dan de griep, en als er idioten zijn die nog steeds pleiten voor maatregelen, dan zijn die echt rijp voor het gekkenhuis waar ze thuis horen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:11 schreef Scarface88 het volgende:
Weer zon virus die wereldwijde paniek gaat zaaien en met een sisser afloopt. Aantal jaren geleden vreeste men nog voor een apocalypse met ebola.
quote:Op maandag 8 maart 2021 20:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Belangrijkste is terrassen per 31 maart mogelijk ,maar zeer onwaarschijnlijk, open. Rest is bijzaak.
Ik ben van mening dat de avondklok (waarvan ik tevens van mening ben dat deze vernietigd moet worden) er niet is gekomen met het oog op het bestrijden van het virus, maar zodat er op een later tijdstip politiek opportunisme mee kon worden bedreven. Wat nu ook overduidelijk gebeurt. Ach, willen de burgertjes weer naar school? Tsja maar dan moet de klok toch echt blijven. Wisselgeld, machtsmiddel, ditdat.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is een te handhaven maatregel. De enige manier waarop je thuisbezoek (grote bron van besmetting en doet economisch niks) echt kunt inperken. Dat is de enige zinnige motivering die ik kan bedenken. Ik vind hem volstrekt onvoldoende. Maar dat is iets anders.
Alleen itt een jaar geleden is er nu geen enkele redfen om nog maatregelen te hebben. 0 komma 0.quote:
Update staat eindelijk online:quote:Op maandag 8 maart 2021 20:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zeum.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:02 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die zeuven zeggen heb ik een pittige mening over.
Enige manier om hier vanaf te komen is om er massaal geen gehoor aan te geven. Maar dat gebeurd niet. Dat weten ze.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de avondklok (waarvan ik tevens van mening ben dat deze vernietigd moet worden) er niet is gekomen met het oog op het bestrijden van het virus, maar zodat er op een later tijdstip politiek opportunisme mee kon worden bedreven. Wat nu ook overduidelijk gebeurt. Ach, willen de burgertjes weer naar school? Tsja maar dan moet de klok toch echt blijven. Wisselgeld, machtsmiddel, ditdat.
Inderdaad, iemand die Rutte wel klemlult... hij begint nu zelfs laconiek te doen over de avondklok. Jammer dat dit niet uitgezonden wordt en dat maar weinig mensen dit meekrijgen.quote:
ik zie jou niet protesterenquote:Op maandag 8 maart 2021 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op het moment dat ik die prik heb als allerlaatste groep in Nederland, dan hebben alle kwetsbaren allang bescherming en mag alles open. Als alles dan niet open is, dan gaan er echt protesten uitbreken
Voorts ben ook ik van mening dat de avondklok vernietigd moet worden.
Vond ik nog reuze meevallen, had ik meer verwacht. Ook qua maatregelen e.d, hoewel het geen toeval is dat ze nu wel specifieke perspectieven schetsen.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:03 schreef capricia het volgende:
Vonden jullie dit een verkiezings-persconferentie?
Ik kom uit Utereg. Daar is het zeuven. Als onderscheid tot de negen.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:02 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die zeuven zeggen heb ik een pittige mening over.
1e vraag: Nee, totaal niet eigenlijk.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:03 schreef capricia het volgende:
Of heb je ook het gevoel dat de wal het schip aan het keren is?
Rutte: 'Het is volstrekt duidelijk dat we de lockdown in deze vorm niet veel langer vol gaan houden.'
Of zoiets.
Op Twitter wordt die oorlog wel gevoerd.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vond ik nog reuze meevallen, had ik meer verwacht. Ook qua maatregelen e.d, hoewel het geen toeval is dat ze nu wel specifieke perspectieven schetsen.
Doemdenker.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:04 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Terras mogelijk open op 31 maart, niet zeker, dus gaat niet gebeuren.
Wij tennissers zijn privilegedquote:Op maandag 8 maart 2021 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Omdat ik het toch wel iets vind dat ze dat al een jaar roepen, en nu ineens dit. OMT leden en andere experts roepen ook steeds, nog steeds, dat we er dan vanaf kunnen.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:58 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ze hebben geen glazen bol, dus ze moeten een paar slagen om de arm houden.
Waarom meteen die doemscenarios
Ze heeft wel een prettige stem. Zo eens even kijken of ze ASMR doetquote:Op maandag 8 maart 2021 20:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ze heeft haar mondkap boven op haar hoofd
Is dit satire?quote:Op maandag 8 maart 2021 20:06 schreef falling_away het volgende:
Ik ben toch wel een beetje bezorgd om die Britse variant.. we staan volgens Rutte toch echt aan de vooravond van die derde golf, pas maar goed op elkaar mensen, hou vol.
Viel mij ook op. Dat deed ze heel goed.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Inderdaad, iemand die Rutte wel klemlult... hij begint nu zelfs laconiek te doen over de avondklok. Jammer dat dit niet uitgezonden wordt en dat maar weinig mensen dit meekrijgen.
Nog evenquote:Op maandag 8 maart 2021 20:06 schreef falling_away het volgende:
Ik ben toch wel een beetje bezorgd om die Britse variant.. we staan volgens Rutte toch echt aan de vooravond van die derde golf, pas maar goed op elkaar mensen, hou vol.
Genot. Bedanktquote:Op maandag 8 maart 2021 20:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Belangrijkste is terrassen per 31 maart open. Rest is bijzaak.
In de zomer zijn er 3 besmettingen en 0 ziekenhuisopnames, dan kun je vast wel weer je ongewenste knuffels uitvoeren.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:05 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Omdat ik het toch wel iets vind dat ze dat al een jaar roepen, en nu ineens dit. OMT leden en andere experts roepen ook steeds, nog steeds, dat we er dan vanaf kunnen.
Maar goed, ik hoor de Jonge later uitliggen uitgebreid dat er zowieso een endemisch moment komt dat het weg kan. En alleen over de tussenfase gaat.
Ik snap niet., met vaccins is er toch niet een overgangsfase? Dat gaat toch vrij sudden dan?
Ja, avondklok eens, die had ik ook niet zo lang verwacht.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Avondklok zou ook maar twee weken zijn, horeca zou in december ook maar 5 weken dicht gaan
Dat zei ik toen al tegen je Scrummie!!!!!quote:Op maandag 8 maart 2021 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, avondklok eens, die had ik ook niet zo lang verwacht.
Maar verder is het logisch dat je iets niet open gooit (waar we op dat moment zaten qua niveau).
quote:Op maandag 8 maart 2021 20:06 schreef falling_away het volgende:
Zo heet zal die soep ook niet gegeten worden. Op een gegeven moment gooien ze de zooi open met op papier nog die regel maar ik gok de eerste weken nog wel in bijvoorbeeld stadions en theater. En officieel horeca zonder zich er echt heel druk op te handhaven maar gewoon om te zorgen dat je niet massaal een Big Bang krijgt. En dan is het meten en nog eens meten. En uiteindelijk ga je denk ik eerst nog even voor evenementen naar een Max per oppervlakte is die al kleiner is dan 1.5 meter maar nog iets groter dan 15 cm zoals je wel eens hebt.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:53 schreef eragon2890 het volgende:
Ja. Twitter.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op Twitter wordt die oorlog wel gevoerd.
Alsof je naast elkaar gaat staan met dubbelen.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:08 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat is niet eens zeker en je dubbel partijtje is ook met mitsen en maren, want 1,5m afstand.
quote:Op maandag 8 maart 2021 20:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Twitter.![]()
Heb wel 5.000+ volgers. Maar wat een riool is dat.
forum.fok.nl/POL is allergrootste riool op internetquote:Op maandag 8 maart 2021 20:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Twitter.![]()
Heb wel 5.000+ volgers. Maar wat een riool is dat.
Dat is modus operandi hier. Een uitspraak pakken en dan volledige paniekmodus. Niemand corrigeert eragon ook, want dat is helemaal niet wat Rutte zei. Hij zei: Het is nu nog niet bekend of het dan kan. Dat moet dan bekeken worden.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:58 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ze hebben geen glazen bol, dus ze moeten een paar slagen om de arm houden.
Waarom meteen die doemscenarios
na elk punt een low fivequote:Op maandag 8 maart 2021 20:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alsof je naast elkaar gaat staan met dubbelen.
Maar zoals ik al eerder zei, en anderen ook,. die teringregel moet van tafel voor nachtclubs, festivals, bios, horeca etc. Die kunnen risico niet nemen.Ik trouwens ook niet als ik gewoon weet ik veel een picnic wil organiseren of een cosplay meet in een park ofzo.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker boeiend joh. In de praktijk zal er niets overblijven van die anderhalve meter regel, waar je ook komt. Zelfs nu al niet over het algemeen.
Ze mogen adviseren wat ze willen wat mij betreft, daar hoef je niets mee te doen.
Gaat toch prima zo?quote:Op maandag 8 maart 2021 20:06 schreef falling_away het volgende:
Ja, de koplamp van de aanstormende intercity met daarin de Britse variant.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:11 schreef quirina het volgende:
Is er al licht aan het einde van de tunnel?
de tunnel is ingestort, tijden vernietiging van de avondklok!quote:Op maandag 8 maart 2021 20:11 schreef quirina het volgende:
Een ieder heeft zijn eigen lebenstijl natuurlijk.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tot juno zit ik meestal toch amper op het terras.
Hello chaps!quote:Op maandag 8 maart 2021 20:12 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ja, de koplamp van de aanstormende intercity met daarin de Britse variant.
Mind the gapquote:Op maandag 8 maart 2021 20:12 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ja, de koplamp van de aanstormende intercity met daarin de Britse variant.
Iedereen die wil kan dit gewoon zien, wordt uitgezonden op verschillende kanalen.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Inderdaad, iemand die Rutte wel klemlult... hij begint nu zelfs laconiek te doen over de avondklok. Jammer dat dit niet uitgezonden wordt en dat maar weinig mensen dit meekrijgen.
Ja uiteraard en ik denk natuurlijk ook niet bij elke maatregel alleen aan mezelf. (zo deed deze opmerking misschien een beetje aan)quote:Op maandag 8 maart 2021 20:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Een ieder heeft zijn eigen lebenstijl natuurlijk.
Mijn laatste keer voor corona op terras in de stad was intocht sinterklaas 2019.
Tevens ook de laatste keer dat ik in de binnenstad was terwijl ik gewoon echt naast de binnenstad woon.
Heb me derhalve nooit een schaap gevoeld. Heb nooit spastisch gedaan.
Maar ook ik ben er nu wel klaar mee.
Endemisch kan nog jaren zijn, kan nog tientallen jaren zijn.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:05 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Omdat ik het toch wel iets vind dat ze dat al een jaar roepen, en nu ineens dit. OMT leden en andere experts roepen ook steeds, nog steeds, dat we er dan vanaf kunnen.
Maar goed, ik hoor de Jonge later uitliggen uitgebreid dat er zowieso een endemisch moment komt dat het weg kan. En alleen over de tussenfase gaat.
Ik snap niet., met vaccins is er toch niet een overgangsfase? Dat gaat toch vrij sudden dan?
Ik vind het ook erg verleidelijk om dat te denken. Maar wat zou dan het motief daar voor zijn. Dan kom je al bijna automatisch uit op duistere motieven en complotgelul. Daar weiger ik echt in mee te gaan.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de avondklok (waarvan ik tevens van mening ben dat deze vernietigd moet worden) er niet is gekomen met het oog op het bestrijden van het virus, maar zodat er op een later tijdstip politiek opportunisme mee kon worden bedreven. Wat nu ook overduidelijk gebeurt. Ach, willen de burgertjes weer naar school? Tsja maar dan moet de klok toch echt blijven. Wisselgeld, machtsmiddel, ditdat.
Maar vervolgens roept ie van alles waaruit blijkt dat we dit nog wel maanden moeten volhouden.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:03 schreef capricia het volgende:
Of heb je ook het gevoel dat de wal het schip aan het keren is?
Rutte: 'Het is volstrekt duidelijk dat we de lockdown in deze vorm niet veel langer vol gaan houden.'
Of zoiets.
Zo.quote:
Dan hadden ze hem er nu, voor de verkiezingen, vanaf gehaald.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg verleidelijk om dat te denken. Maar wat zou dan het motief daar voor zijn. Dan kom je al bijna automatisch uit op duistere motieven en complotgelul. Daar weiger ik echt in mee te gaan.
zoet hout smaakt beterquote:Op maandag 8 maart 2021 20:16 schreef quirina het volgende:
Beetje volk zoethouden met begrip maar.............
Ik heb ergens ook het vermoeden dat dit daarom ook (ten minste een beetje) gedaan is; er staat immers morgen nog een corona-verkiezings-debat op de agenda.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem er nu, voor de verkiezingen, vanaf gehaald.
En dat is dus niet gedaan.
Ja, de lampen van de volgende tunnel komen al in zicht.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:11 schreef quirina het volgende:
Laten zien wie er de baas is.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg verleidelijk om dat te denken. Maar wat zou dan het motief daar voor zijn. Dan kom je al bijna automatisch uit op duistere motieven en complotgelul. Daar weiger ik echt in mee te gaan.
Ik heb dezequote:Op maandag 8 maart 2021 20:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Endemisch kan nog jaren zijn, kan nog tientallen jaren zijn.
@:_serial_ Heb jij toevallig een uitsplitsing van alle positieve tests (cumulatief) per leeftijdsgroep? Om dat horrorscenario van 'eind april liggen de ziekenhuizen overvol' te halen moeten er dus midden april al flinke toestroom zijn, eens kijken of we een beetje kunnen berekenen hoeveel besmettingen dat moeten zijn.
Voor Hugo is het de beste tijd van zn leven, het liefst gaat het voor hem voor altijd door.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Zou bijna gaan denken dat Rutte het jammer vindt dat het bijna over is.
Ik woon in de voor sommigen in de ohzo verderfelijke randstad.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja uiteraard en ik denk natuurlijk ook niet bij elke maatregel alleen aan mezelf. (zo deed deze opmerking misschien een beetje aan)
Ik zeg hier ook altijd dat we gemakkelijk praten hebben. (woon in Friesland waar de rust en ruimte zo te vinden is)
Hugo had het in ieder geval nooit willen missen!quote:Op maandag 8 maart 2021 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Of de 1000euro van Ruttequote:Op maandag 8 maart 2021 20:22 schreef halfway het volgende:
Doet mij denken aan "het zoet" van Balkenende.
Is die overledenquote:Op maandag 8 maart 2021 19:57 schreef Charlies het volgende:
[..]
Mogen/mochten we die grap ook bij jou maken een jaar nadat je moeder is overleden? Idiootm
Ik heb als zorgprofessional gewerkt. Uitzonderlijke situaties, zoals een patiënt met creutzfeldt jakob, zijn ook echt meest bijzondere en spectaculaire situaties waar ik oprecht van genoot.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:21 schreef Nattekat het volgende:
VOC mentaliteit van Jansenquote:Op maandag 8 maart 2021 20:22 schreef halfway het volgende:
Doet mij denken aan "het zoet" van Balkenende.
Hugo werkt dan ook niet al een jaar thuis achter een Zoom-schermpje.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:23 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Hugo had het in ieder geval nooit willen missen!
Heb je toevallig een totaal? Hoeveel in de leeftijdsgroep 10-19/20-29 etc sinds de start van de pandemie positief getest zijn. Bijvoorbeeld 20-29 120.000 keer, 10-19 150.000 keer etcquote:Op maandag 8 maart 2021 20:21 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik heb deze
https://rivm.useless.nl/leeftijd.php
Bedoel je dat?
Yep, hij zou het met geen goud hebben willen missen (letterlijk zijn eigen woorden)quote:Op maandag 8 maart 2021 20:22 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Voor Hugo is het de beste tijd van zn leven, het liefst gaat het voor hem voor altijd door.
Nee. We gaan nooit meer knuffelen!quote:Op maandag 8 maart 2021 20:29 schreef eragon2890 het volgende:
Het maakt me niet uit of het nog 4 of 8 maanden duurt, ik MOET gewoon weten dat die 1,5m onzin maar tijdelijk is! Ik wil niet de rest van m'n leven zo leven !
Oh, want die sectoren hadden een keus? Als ze toch open gingen kregen ze een boete van 4000,-. Dat noem ik een maatregel. Is het niet zelfs wettelijk vastgelegd?quote:Op maandag 8 maart 2021 20:29 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe retorische truc.
Draadje even lezen
Ja. Maar in deze gaat het erom dat een sluiting geen maatregel is. Want de eerste maatregel die wordt afgeschaft is de avondklok.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:31 schreef chratnox het volgende:
[..]
Oh, want die sectoren hadden een keus? Als ze toch open gingen kregen ze een boete van 4000,-. Dat noem ik een maatregel. Is het niet zelfs wettelijk vastgelegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |