neequote:Op maandag 8 maart 2021 19:41 schreef Sfancta het volgende:
Maar de belangrijkste vraag, kan ik weer naar de Action voor wat plastic bakken te halen zonder me dagen van te voren moeten aanmelden?
Luisteren is een vak hè. De 27e is nooit genoemd voor wat dan ook.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:43 schreef alors het volgende:
Die ‘correctie’ voor winkels gaat dus pas 27ste in. Jezus nee daar hebben ze wat aan hoor. Mijn god zeg, wat een slappe hap.
Serieus?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:43 schreef alors het volgende:
Die ‘correctie’ voor winkels gaat dus pas 27ste in. Jezus nee daar hebben ze wat aan hoor. Mijn god zeg, wat een slappe hap.
Volgende week hadden ze het over dacht ik, de 17e.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Laffe angsthazen, excuse le mot.
En voorts ben ik van mening dat de avondklok vernietigd moet worden.
Stop hiermee.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ligt eraan op welk moment je naar Github kijkt. Schrödingers app.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lekker tegenstrijdig weer Hugo. De app is klaar maar wordt de komende tijd ook verder ontwikkelt. Wat is het nou.
Maar gemiddeld is het 0,98? Dus overall daalt het, terwijl de Britse variant én een hogere R waarde heeft én een groter aandeel inneemt... hoe kan dat?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:41 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
R van de Britse variant is hoger dan de R van de traditionele variant.
@Treinhoerquote:Op maandag 8 maart 2021 19:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
stop met deze actquote:Op maandag 8 maart 2021 19:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
BLM variant uit Afrika hoor je niks meer over.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:45 schreef Discombobulate het volgende:
Het is toch echt een shitshow dit.
En donder op met je Britse variant des doods... Het klopt gewoon niet. We zullen, mark my words, over een aantal maanden tot een jaar zeggen van "Oh, jongens we hadden het veel te duister ingeschat."
Stukje ebola.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
BLM variant uit Afrika hoor je niks meer over.
hij heeft weer tijd verspeelt aan onzin, dadelijk is het gros gevaccineerd.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lekker tegenstrijdig weer Hugo. De app is klaar maar wordt de komende tijd ook verder ontwikkelt. Wat is het nou.
Ja dat was het moment dat ik naar buiten ging om te rokenquote:Op maandag 8 maart 2021 19:43 schreef F.Sinatra het volgende:
Heeft die Peppie nu echt gezegd 'er komen ook testen die aangeven dat u niet besmet bent'
?
Die werkt nietquote:Op maandag 8 maart 2021 19:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
BLM variant uit Afrika hoor je niks meer over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |