quote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef Noek het volgende:
En nog 2 weken en dan zit je op 170.000 besmettingen
Rutte zei iets dat je wel onderweg naar huis met vrienden in het Vondelpark mag zitten.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoe zit het met de verkiezingen en de avondklok?
Dan pas? Volgende week moet ook wel lukken.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef Noek het volgende:
En nog 2 weken en dan zit je op 170.000 besmettingen
Is gewoon verteld.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
1 vanuit de overheid acht ik, 1 vanuit een medische organisatie (volgens mij gaat in dat nieuwsbericht over die app).quote:
De Britse variant neemt toch de overhand? Het R-getal zou dan toch juist moeten stijgen? Hoe is dit mogelijk?quote:
Ik weet wel zeker dat ik de komende tijd gewoon prive blijf pilsen zolang een horecabezoek een militaire operatie is.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef Pvt.Webster het volgende:
Iedereen die ook gelijk het terras op wil de 31e. Lekker als een stel schapen weer de drukte in.
Bewijst wel het gelijk van Mark en Hugo om daar dus voorzichtig mee te zijn, ondanks dat er op de terrassen zelf ruimte is.
Heb liever geen avondklok op dat moment. Dan kun je gewoon tot in de late avond pilsjes drinken met wat mensen in de tuin of een dakterrasje. Net zo gezellig en een stuk goedkoper.
Met wat mensen? Met één (bezoeker).quote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef Pvt.Webster het volgende:
Iedereen die ook gelijk het terras op wil de 31e. Lekker als een stel schapen weer de drukte in.
Bewijst wel het gelijk van Mark en Hugo om daar dus voorzichtig mee te zijn, ondanks dat er op de terrassen zelf ruimte is.
Heb liever geen avondklok op dat moment. Dan kun je gewoon tot in de late avond pilsjes drinken met wat mensen in de tuin of een dakterrasje. Net zo gezellig en een stuk goedkoper.
je kan gewoon op bezoek bij vrienden.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nee, je mag overal zitten, behalve in het Vondelpark... dat vind ik dan wel weer primaquote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Rutte zei iets dat je wel onderweg naar huis met vrienden in het Vondelpark mag zitten.
Er waren in het begin allerlei kandidaten, dat is waar dat nieuwsbericht ook over ging. Zat heel veel troep tussen.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1 vanuit de overheid acht ik, 1 vanuit een medische organisatie (volgens mij gaat in dat nieuwsbericht over die app).
Denken dat de ene maatregel de andere rechtvaardigt.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ja weet ik. Die gast waar ik op reageer zit te trollen.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:38 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Er waren in het begin allerlei kandidaten, dat is waar dat nieuwsbericht ook over ging. Zat heel veel troep tussen.
In mijn vakgebied is het best goed bewijsquote:
Denk eerder dat hij geen idee heeft waar hij het over heeft.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja weet ik. Die gast waar ik op reageer zit te trollen.
ja, helaas hier wel...quote:Op maandag 8 maart 2021 19:38 schreef RedFever007 het volgende:
1 bezoeker thuis, houdt iemand zich daaraan?
Om het bezoek te ontmoedigen natuurlijkquote:Nooit begrepen waarom dat niet 1 huishouden is
Theekransje in de supermarkt.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:38 schreef RedFever007 het volgende:
1 bezoeker thuis, houdt iemand zich daaraan?
Nooit begrepen waarom dat niet 1 huishouden is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |