Ja maar het is geen 100%. Eigenlijk is het dus beter om gevaccinneerden ook gewoon te laten testen. Is dat hele vaccinatiebewijs niet nodig en ook geen wetswijziging.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:34 schreef Cynicio het volgende:
Er is toch al data uit het buitenland, denk aan de VS en Israel, waaruit blijkt dat vaccins ook transmissie voorkomen? Vraag me af hoe snel Jaap zich hier achter gaat scharen.
True. Hier is alles een aanname. Zit geen wetenschappelijke onderbouwing achter want die data ontbreekt.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn vakgebied is het best goed bewijs
Maar dat is Data Science, niet natte vingers in de lucht houden en het een model noemen.
Ik schrijf wel een briefje voor je.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:39 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Is dit bevestigt? Kan ik om 23:00 naar huis rijden?
Alleen als je op Rutte stemtquote:Op maandag 8 maart 2021 19:39 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nein.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:41 schreef Sfancta het volgende:
Maar de belangrijkste vraag, kan ik weer naar de Action voor wat plastic bakken te halen zonder me dagen van te voren moeten aanmelden?
Tijdens die drie dagen is de melding 'kom van het kieskantoor' voldoende. Dus in principe, ja. Maar als jij compleet bezopen zegt dat je bij het kieskantoor vandaan komt, weet ik niet zeker of dat direct voor waarheid aangenomen wordt.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:39 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Of gewoon alleen naar de druk op zorg kijken en accepteren dat er soms mensen doodgaan. Laat mensen lekker zelf die keuze maken, zodra de zorg het weer aan kan.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:40 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja maar het is geen 100%. Eigenlijk is het dus beter om gevaccinneerden ook gewoon te laten testen. Is dat hele vaccinatiebewijs niet nodig en ook geen wetswijziging.
Nouhou..quote:Op maandag 8 maart 2021 19:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Dit is een net zo ene erge shitshow als die van Barbie
R van de Britse variant is hoger dan de R van de traditionele variant.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De Britse variant neemt toch de overhand? Het R-getal zou dan toch juist moeten stijgen? Hoe is dit mogelijk?
https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/quote:Op maandag 8 maart 2021 19:41 schreef Sfancta het volgende:
Maar de belangrijkste vraag, kan ik weer naar de Action voor wat plastic bakken te halen zonder me dagen van te voren moeten aanmelden?
Dat laatste zou ik sowieso niet rijdend doen.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tijdens die drie dagen is de melding 'kom van het kieskantoor' voldoende. Dus in principe, ja. Maar als jij compleet bezopen zegt dat je bij het kieskantoor vandaan komt, weet ik niet zeker of dat direct voor waarheid aangenomen wordt.
Als ik om 5 voor 9 heb gestemd krijg ik ook zo'n melding mee? En wat is zo'n melding dan.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tijdens die drie dagen is de melding 'kom van het kieskantoor' voldoende. Dus in principe, ja. Maar als jij compleet bezopen zegt dat je bij het kieskantoor vandaan komt, weet ik niet zeker of dat direct voor waarheid aangenomen wordt.
70% 0,07% meer besmettelijkerquote:Op maandag 8 maart 2021 19:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De Britse variant neemt toch de overhand? Het R-getal zou dan toch juist moeten stijgen? Hoe is dit mogelijk?
Misschien hebben ze de Zuid-Afrikaanse variant toch maar weer buiten de berekening gelaten.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ja leuk maar daar hebben die ondernemers niks aan.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef Pvt.Webster het volgende:
Iedereen die ook gelijk het terras op wil de 31e. Lekker als een stel schapen weer de drukte in.
Bewijst wel het gelijk van Mark en Hugo om daar dus voorzichtig mee te zijn, ondanks dat er op de terrassen zelf ruimte is.
Heb liever geen avondklok op dat moment. Dan kun je gewoon tot in de late avond pilsjes drinken met wat mensen in de tuin of een dakterrasje. Net zo gezellig en een stuk goedkoper.
De melding is dat jij zegt tegen een handhaver 'kom van het kieskantoor'.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik om 5 voor 9 heb gestemd krijg ik ook zo'n melding mee? En wat is zo'n melding dan.
Alors is het duidelijk niet mee eens.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:43 schreef alors het volgende:
Die ‘correctie’ voor winkels gaat dus pas 27ste in. Jezus nee daar hebben ze wat aan hoor. Mijn god zeg, wat een slappe hap.
hmm oké.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De melding is dat jij zegt tegen een handhaver 'kom van het kieskantoor'.
neequote:Op maandag 8 maart 2021 19:41 schreef Sfancta het volgende:
Luisteren is een vak hè. De 27e is nooit genoemd voor wat dan ook.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:43 schreef alors het volgende:
Die ‘correctie’ voor winkels gaat dus pas 27ste in. Jezus nee daar hebben ze wat aan hoor. Mijn god zeg, wat een slappe hap.
Serieus?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:43 schreef alors het volgende:
Volgende week hadden ze het over dacht ik, de 17e.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Laffe angsthazen, excuse le mot.
En voorts ben ik van mening dat de avondklok vernietigd moet worden.
Stop hiermee.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ligt eraan op welk moment je naar Github kijkt. Schrödingers app.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lekker tegenstrijdig weer Hugo. De app is klaar maar wordt de komende tijd ook verder ontwikkelt. Wat is het nou.
Maar gemiddeld is het 0,98? Dus overall daalt het, terwijl de Britse variant én een hogere R waarde heeft én een groter aandeel inneemt... hoe kan dat?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:41 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
R van de Britse variant is hoger dan de R van de traditionele variant.
@Treinhoerquote:Op maandag 8 maart 2021 19:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
stop met deze actquote:Op maandag 8 maart 2021 19:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
BLM variant uit Afrika hoor je niks meer over.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:45 schreef Discombobulate het volgende:
Het is toch echt een shitshow dit.
En donder op met je Britse variant des doods... Het klopt gewoon niet. We zullen, mark my words, over een aantal maanden tot een jaar zeggen van "Oh, jongens we hadden het veel te duister ingeschat."
Stukje ebola.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
BLM variant uit Afrika hoor je niks meer over.
hij heeft weer tijd verspeelt aan onzin, dadelijk is het gros gevaccineerd.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lekker tegenstrijdig weer Hugo. De app is klaar maar wordt de komende tijd ook verder ontwikkelt. Wat is het nou.
Ja dat was het moment dat ik naar buiten ging om te rokenquote:Op maandag 8 maart 2021 19:43 schreef F.Sinatra het volgende:
Heeft die Peppie nu echt gezegd 'er komen ook testen die aangeven dat u niet besmet bent'
?
Die werkt nietquote:Op maandag 8 maart 2021 19:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
BLM variant uit Afrika hoor je niks meer over.
Ik vind het echt kut voor de horeca, maar als ik stras alleen met een test/app/whatever naar binnen mag en dan ook al die andere regeltjes er nog bij wordt het gewoon een no-go.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja leuk maar daar hebben die ondernemers niks aan.
Die mogen ook wel eens wat perspectief hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |