Update staat eindelijk online:quote:Op maandag 8 maart 2021 20:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar ik heb de persconferentie gemist (stond op tennisbaan).
Iets over kroegen besloten? Wanneer gaan ze open?
Zeum.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:02 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die zeuven zeggen heb ik een pittige mening over.
Enige manier om hier vanaf te komen is om er massaal geen gehoor aan te geven. Maar dat gebeurd niet. Dat weten ze.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de avondklok (waarvan ik tevens van mening ben dat deze vernietigd moet worden) er niet is gekomen met het oog op het bestrijden van het virus, maar zodat er op een later tijdstip politiek opportunisme mee kon worden bedreven. Wat nu ook overduidelijk gebeurt. Ach, willen de burgertjes weer naar school? Tsja maar dan moet de klok toch echt blijven. Wisselgeld, machtsmiddel, ditdat.
Inderdaad, iemand die Rutte wel klemlult... hij begint nu zelfs laconiek te doen over de avondklok. Jammer dat dit niet uitgezonden wordt en dat maar weinig mensen dit meekrijgen.quote:
ik zie jou niet protesterenquote:Op maandag 8 maart 2021 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op het moment dat ik die prik heb als allerlaatste groep in Nederland, dan hebben alle kwetsbaren allang bescherming en mag alles open. Als alles dan niet open is, dan gaan er echt protesten uitbreken
Voorts ben ook ik van mening dat de avondklok vernietigd moet worden.
Vond ik nog reuze meevallen, had ik meer verwacht. Ook qua maatregelen e.d, hoewel het geen toeval is dat ze nu wel specifieke perspectieven schetsen.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:03 schreef capricia het volgende:
Vonden jullie dit een verkiezings-persconferentie?
Ik kom uit Utereg. Daar is het zeuven. Als onderscheid tot de negen.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:02 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die zeuven zeggen heb ik een pittige mening over.
1e vraag: Nee, totaal niet eigenlijk.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:03 schreef capricia het volgende:
Vonden jullie dit een verkiezings-persconferentie?
Of heb je ook het gevoel dat de wal het schip aan het keren is?
Rutte: 'Het is volstrekt duidelijk dat we de lockdown in deze vorm niet veel langer vol gaan houden.'
Of zoiets.
Op Twitter wordt die oorlog wel gevoerd.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vond ik nog reuze meevallen, had ik meer verwacht. Ook qua maatregelen e.d, hoewel het geen toeval is dat ze nu wel specifieke perspectieven schetsen.
Doemdenker.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:04 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Terras mogelijk open op 31 maart, niet zeker, dus gaat niet gebeuren.
Wij tennissers zijn privilegedquote:Op maandag 8 maart 2021 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
RutteGod. Ik mag weer dubbelen
Beter gaat de kantine ook snel weer open
Omdat ik het toch wel iets vind dat ze dat al een jaar roepen, en nu ineens dit. OMT leden en andere experts roepen ook steeds, nog steeds, dat we er dan vanaf kunnen.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:58 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ze hebben geen glazen bol, dus ze moeten een paar slagen om de arm houden.
Waarom meteen die doemscenarios
Ze heeft wel een prettige stem. Zo eens even kijken of ze ASMR doetquote:Op maandag 8 maart 2021 20:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ze heeft haar mondkap boven op haar hoofd
Is dit satire?quote:Op maandag 8 maart 2021 20:06 schreef falling_away het volgende:
Ik ben toch wel een beetje bezorgd om die Britse variant.. we staan volgens Rutte toch echt aan de vooravond van die derde golf, pas maar goed op elkaar mensen, hou vol.
Viel mij ook op. Dat deed ze heel goed.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Inderdaad, iemand die Rutte wel klemlult... hij begint nu zelfs laconiek te doen over de avondklok. Jammer dat dit niet uitgezonden wordt en dat maar weinig mensen dit meekrijgen.
Nog evenquote:Op maandag 8 maart 2021 20:06 schreef falling_away het volgende:
Ik ben toch wel een beetje bezorgd om die Britse variant.. we staan volgens Rutte toch echt aan de vooravond van die derde golf, pas maar goed op elkaar mensen, hou vol.
Genot. Bedanktquote:Op maandag 8 maart 2021 20:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Belangrijkste is terrassen per 31 maart open. Rest is bijzaak.
In de zomer zijn er 3 besmettingen en 0 ziekenhuisopnames, dan kun je vast wel weer je ongewenste knuffels uitvoeren.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:05 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Omdat ik het toch wel iets vind dat ze dat al een jaar roepen, en nu ineens dit. OMT leden en andere experts roepen ook steeds, nog steeds, dat we er dan vanaf kunnen.
Maar goed, ik hoor de Jonge later uitliggen uitgebreid dat er zowieso een endemisch moment komt dat het weg kan. En alleen over de tussenfase gaat.
Ik snap niet., met vaccins is er toch niet een overgangsfase? Dat gaat toch vrij sudden dan?
Ja, avondklok eens, die had ik ook niet zo lang verwacht.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Avondklok zou ook maar twee weken zijn, horeca zou in december ook maar 5 weken dicht gaan
Dat zei ik toen al tegen je Scrummie!!!!!quote:Op maandag 8 maart 2021 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, avondklok eens, die had ik ook niet zo lang verwacht.
Maar verder is het logisch dat je iets niet open gooit (waar we op dat moment zaten qua niveau).
quote:Op maandag 8 maart 2021 20:06 schreef falling_away het volgende:
Zo heet zal die soep ook niet gegeten worden. Op een gegeven moment gooien ze de zooi open met op papier nog die regel maar ik gok de eerste weken nog wel in bijvoorbeeld stadions en theater. En officieel horeca zonder zich er echt heel druk op te handhaven maar gewoon om te zorgen dat je niet massaal een Big Bang krijgt. En dan is het meten en nog eens meten. En uiteindelijk ga je denk ik eerst nog even voor evenementen naar een Max per oppervlakte is die al kleiner is dan 1.5 meter maar nog iets groter dan 15 cm zoals je wel eens hebt.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:53 schreef eragon2890 het volgende:
Wacht even, zei Rutte nou dat als iedereen gevaccineerd is dat die 1,5m dan misschien nog steeds blijft gelden? Wat gaan we nou beleven? Wanneer krijgen we dan onze vrijheid terug en weer normaal gezellig vrij spontaan leven ipv opgesloten in deze levende hel?
Ja. Twitter.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op Twitter wordt die oorlog wel gevoerd.
Alsof je naast elkaar gaat staan met dubbelen.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:08 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat is niet eens zeker en je dubbel partijtje is ook met mitsen en maren, want 1,5m afstand.
quote:Op maandag 8 maart 2021 20:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Twitter.![]()
Heb wel 5.000+ volgers. Maar wat een riool is dat.
forum.fok.nl/POL is allergrootste riool op internetquote:Op maandag 8 maart 2021 20:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Twitter.![]()
Heb wel 5.000+ volgers. Maar wat een riool is dat.
Dat is modus operandi hier. Een uitspraak pakken en dan volledige paniekmodus. Niemand corrigeert eragon ook, want dat is helemaal niet wat Rutte zei. Hij zei: Het is nu nog niet bekend of het dan kan. Dat moet dan bekeken worden.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:58 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ze hebben geen glazen bol, dus ze moeten een paar slagen om de arm houden.
Waarom meteen die doemscenarios
na elk punt een low fivequote:Op maandag 8 maart 2021 20:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alsof je naast elkaar gaat staan met dubbelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |