Ik vind het echt kut voor de horeca, maar als ik stras alleen met een test/app/whatever naar binnen mag en dan ook al die andere regeltjes er nog bij wordt het gewoon een no-go.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja leuk maar daar hebben die ondernemers niks aan.
Die mogen ook wel eens wat perspectief hebben
Hij is open source?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:45 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ligt eraan op welk moment je naar Github kijkt. Schrödingers app.
Inmiddels gaan ook de vluchten uit het VK boven de maatregel die “bovenst” op de stapel lag? Man man manquote:
@Treinhomoquote:Op maandag 8 maart 2021 19:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan @:trein2000
Wie weet horen ze je ooit in Den Haag
Wij zijn tegen elke vorm van racisme.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
BLM variant uit Afrika hoor je niks meer over.
Geen mods kunnen blocken met abo.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dit is dan mod.
En je maar afvragen waarom dit topic compleet verkankert is.
Ja, das makkelijk nu het voor Britten vrijwel onmogelijk is gemaakt om het land uit te kunnen reizen zonder dat je daar een heeeeeeeeeel erg goede reden voorzien van het nodige papierwerk voor hebt.quote:
Niet mijn strategie.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wij zijn tegen elke vorm van racisme.
Net 3 vakanties geboektquote:Op maandag 8 maart 2021 19:47 schreef Vasilevski het volgende:
23 maart nieuw reisadvies, hoeft niet hoor Mark. Ik veeg nog heerlijk m'n reet af met het oude, dat gaat nog maanden mee.
Ja, gepost.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:49 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
COR / [COR-Feedback] Covid-19 #9 Feedback, klachten of complimenten
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Op @:trein2000 zijn grafsteen staat dadelijk geschreven: voorts ben ik van mening dat de avondklok vernietigd moet worden.
Dit kabinetsbeleid is ook één grote grap.quote:
Dat is al veel eerdere of valt bij jouw iedereen onder de risicogroep? Plus je constant laten testen is ook niet echt een normaal leven.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat betekent dat je tot eind juli moet wachten voor dat kan. Veel zaken zullen dat niet halen en alle andere moeten daarvoor maandenlang extra aan het staatsinfuus om te overleven.
En die groep die jij noemt kan gewoon ook naar binnen met een recente negatieve test. En om hele sectoren kapot te maken omdat je anders een zeer zeer kleine groep kwetst die geen vaccin mag krijgen lijkt me een heel dom idee.
Dat is prima maar dat is geen reden om hen gesloten te houden.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vind het echt kut voor de horeca, maar als ik stras alleen met een test/app/whatever naar binnen mag en dan ook al die andere regeltjes er nog bij wordt het gewoon een no-go.
Was weer matig tegen Vitesse inderdaad.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:49 schreef groenen het volgende:
Het wordt tijd dat AZ goed gaat leveren, aldus Hugo.
[..]quote:Op maandag 8 maart 2021 19:50 schreef ipa84 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 8 maart 2021 19:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat betekent dat je tot eind juli moet wachten voor dat kan. Veel zaken zullen dat niet halen en alle andere moeten daarvoor maandenlang extra aan het staatsinfuus om te overleven.
En die groep die jij noemt kan gewoon ook naar binnen met een recente negatieve test. En om hele sectoren kapot te maken omdat je anders een zeer zeer kleine groep kwetst die geen vaccin mag krijgen lijkt me een heel dom idee.
Een verdubbeling elke zes dagen!quote:Op maandag 8 maart 2021 19:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De Britse variant neemt toch de overhand? Het R-getal zou dan toch juist moeten stijgen? Hoe is dit mogelijk?
Die is nog bezig een nieuwe routekaart in elkaar te flanzen.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:50 schreef MichaelScott het volgende:
Ik denk dat de stagiair in slaap is gevallen bij het verhaaltje van Mark en Hugo want er staat nog steeds geen update op de site van de Rijksoverheid.
Inderdaad. Daarom SylvanaGodin.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:52 schreef halfway het volgende:
Welke mongool hier stemt nog op Rutte trouwens?
hiet gaat iets misquote:Op maandag 8 maart 2021 19:50 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Dat is al veel eerdere of valt bij jouw iedereen onder de risicogroep? Plus je constant laten testen is ook niet echt een normaal leven.
Hoe vaak zijn die schattingen inmiddels al naar beneden bijgesteld...quote:
Blikkengeluid bij Studio Voetbal gisteren. Niet mien merk.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Die talkshows zouden minder gasten hebben en meer via facetime, hebben ze sowieso niet of amper gedaan.
Alleen Van der Vaart bij Studio Voetbalquote:Op maandag 8 maart 2021 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Die talkshows zouden minder gasten hebben en meer via facetime, hebben ze sowieso niet of amper gedaan.
Wie niet? Nog een paar maand en hij heeft persoonlijk corona uitgeroeid.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:52 schreef halfway het volgende:
Editquote:Op maandag 8 maart 2021 19:52 schreef halfway het volgende:
Ik vertrek 28 maart, krijg de schijt maar Mark en Hugo.quote:
Het gaat echt nog maanden duren voordat alle risicogroepen gevaccineerd zijn. Totaal onnodig om de deuren van cultuur en horeca al die tijd gesloten te houden terwijl je komend weekend al open kan voor gevaccineerden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |