SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Dan krijgt hij gewoon een motie van wantrouwen aan z’n broek hoor.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn nu al demissionair maar dat wordt ook in vrijwel geen enkel artikel meer geschreven.
Och gaan we dat weer krijgen ja?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:09 schreef Arizona het volgende:
We mogen weer dubbelen met tennis
Maar er niet met ons vieren naartoe fietsen
dit gaat op geen enkele manier in op mijn post maar waarvan akte.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan krijgt hij gewoon een motie van wantrouwen aan z’n broek hoor.
En voorts ben ik van mening dat de avondklok vernietigd moet worden.
En bij de dames van plezier.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:09 schreef Haags het volgende:
Die tijdslots kun je ook inzetten door dierentuinen etc te openen, paardenlul.
Hop hop gas erop
Omdat de zomer er weer aan komt ofzoquote:
Ja, vrij logisch dus. Ik bedoelde dus waarom je eenquote:Op maandag 8 maart 2021 19:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Omdat de zomer er weer aan komt ofzoWeetnie
quote:
Zei ik je toch al vanmiddagquote:Op maandag 8 maart 2021 19:09 schreef Questular het volgende:
Dit is veel beter dan naar de persconferentie kijken.
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:09 schreef Discombobulate het volgende:
Het interesseert me lekker niet meer.![]()
Ben er officieel na deze persco klaar mee (wat ik al hele tijd zeg). Binnenkort even een feestje geven denk ik.
Living in the edgequote:Op maandag 8 maart 2021 19:09 schreef Fascination het volgende:
Nou nou, met vier mensen buiten sporten op 1,5 meter afstand. Dat is gedurfd
Is wel een typische versoepeling die voor een kleine groep echt wel helpt. Met z’n vieren kun je een stuk meer oefeningetjes doen dan met z’n tweeën in menig balsport namelijk.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:09 schreef Fascination het volgende:
Nou nou, met vier mensen buiten sporten op 1,5 meter afstand. Dat is gedurfd
Met al 10 jaar dezelfde buren op de NEDERLANDSE campingquote:Op maandag 8 maart 2021 19:11 schreef heywoodu het volgende:
"We snakken naar even een andere omgeving, even een andere cultuur."
Fred en Rita juichen, die kunnen dan weer met de kids op de camping in Frankrijk op een stoeltje zitten ipv thuis met de kids in de tuin op een stoeltje zitten.
'Op de camping aangekomen zie je veel bekenden, het zijn de buren uit de straat'quote:Op maandag 8 maart 2021 19:11 schreef heywoodu het volgende:
"We snakken naar even een andere omgeving, even een andere cultuur."
Piet en Rita juichen, die kunnen dan weer met de kids op de camping in Frankrijk op een stoeltje zitten ipv thuis met de kids in de tuin op een stoeltje zitten.
Dit ja. Walgelijk volk.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met al 10 jaar dezelfde buren op de NEDERLANDSE camping![]()
En 's avonds lekker eten bij friet van Piet.
Ik ben groter liefhebber van de lente, eerlijk gezegd.quote:
Rijen voor de supermarktquote:Op maandag 8 maart 2021 19:09 schreef Starhopper het volgende:
1 klant per 25 vierkante meter met een max van 50
1 juli wordt de nieuwe 1 aprilquote:Op maandag 8 maart 2021 19:11 schreef tompsv18 het volgende:
Voor 1 juli iedereen een prik. Gelukkig gelooft Hugo het zelf
En als het niet lukt is het de schuld van iedereen behalve Hugo, uiteraard.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:11 schreef tompsv18 het volgende:
Voor 1 juli iedereen een prik. Gelukkig gelooft Hugo het zelf
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:13 schreef Zipportal het volgende:
Alle Ajacieden krijgen dus een brief deze week.
Ik wel de goede juice, niet van die halfgare neprommel van astrazenecaquote:
En PSV.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:13 schreef Zipportal het volgende:
Alle Ajacieden krijgen dus een brief deze week.
Dit idee krijg ik ook wel. Ze spreken ons toe alsof we net een grote bah hebben gedaan.quote:
Julij.quote:
Dumfries krijgt Sputnikquote:Op maandag 8 maart 2021 19:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die krijgen de restjes als er niet genoeg in een ampul zit.
ZIEKENHUIZEN VOL!! MAY DAY!!quote:Op maandag 8 maart 2021 19:15 schreef Haags het volgende:
Jahooorrrrrrrrrrrrrrr daar istie weeeerrrr
De Britse variant
Ik ben tegen racisme.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:16 schreef Dimachaerus het volgende:
''klassieke'' variant
zeg gewoon batshit chinese varriant
Joh, geen hond neemt dit nu nog serieus.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik kan er echt niks aan doen, maar ik heb echt het idee dat ik naar 1 groot lul verhaal zit te luisteren waar straks vervolgens weer geen barst van terechtkomt.
Man man man manquote:Op maandag 8 maart 2021 19:15 schreef Zipportal het volgende:
Jij gaat domme dingen doen.
Stukje Flodder.
Ach, komt dat domme wijf ook weer eens voorbijquote:Op maandag 8 maart 2021 19:16 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Kijk alle vragen die gesteld moeten worden, maar niet gesteld worden.
Annelies is een complotwappiequote:Op maandag 8 maart 2021 19:16 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dumfries rolt 5 meter door na dat spuitje
Precies. Bioscopen OPEN.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:17 schreef 3rr0r het volgende:
van op het terras zitten wordt ook wel gedaan alsof het hemels is
Kritische vragen en perscoquote:Op maandag 8 maart 2021 19:16 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Hugo gelooft ook nog in Sinterklaasquote:Op maandag 8 maart 2021 19:16 schreef tompsv18 het volgende:
Is dat sprookje van de Britse variant nog steeds in leven?
Dat komt door de maatregelen. Anders hadden we nu in een oorlogssituatie gezeten.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:17 schreef MrBadGuy het volgende:
Die Britse variant worden we al sinds kerst bang voor gemaakt, 1,5 maand geleden was die al verantwoordelijk voor ruim 50% van de gevallen, 2 persconferenties geleden was die derde golf zogenaamd al onvermijdelijk... en tot nu toe zijn het aantal besmettingen nog steeds stabiel. Begint best wel ongeloofwaardig te worden...
Zomertijd afschaffen, spoedwetjequote:Op maandag 8 maart 2021 19:16 schreef Nattekat het volgende:
Avondklok in combinatie met zomertijd
Stem dit volk weg, echt.
Nou nou. Het is Internationale Vrouwendag, maat.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, komt dat domme wijf ook weer eens voorbij
Hoi, ik heb hoofdpijnquote:Op maandag 8 maart 2021 19:17 schreef michiel_merk het volgende:
Ggd bellen bij hoofdpijn man man man
Hij werkt helemaal niet meer, daarom dalen de cijfers nietquote:Op maandag 8 maart 2021 19:17 schreef Drekkoning het volgende:
Eindelijk wat perspectief, en de erkenning dat dit geen modus is die nog heel lang werkt
Hun probleem.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:18 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Nou nou. Het is Internationale Vrouwendag, maat.
Precies, want dat is hoe je om moet gaan met een democratische uitslagquote:Op maandag 8 maart 2021 19:17 schreef DarkPrometheus het volgende:
En ik hoop dat de tering uitbreekt als de VVD wint met de verkiezingen.
Dat is de angstpsychose.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:17 schreef MrBadGuy het volgende:
Die Britse variant worden we al sinds kerst bang voor gemaakt, 1,5 maand geleden was die al verantwoordelijk voor ruim 50% van de gevallen, 2 persconferenties geleden was die derde golf zogenaamd al onvermijdelijk... en tot nu toe zijn het aantal besmettingen nog steeds stabiel. Begint best wel ongeloofwaardig te worden...
Duurt lang eer die ademtest goedkeuring heeft...quote:Op maandag 8 maart 2021 19:18 schreef RipCity het volgende:
Nooit meer concert zonder stok in je neus
Dit. Alsof het niets is. Heel smerig hebben ze dit er doorheen gekregen.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:18 schreef vosss het volgende:
Geen woord over het schrappen van de avondklok zodra er versoepelingen mogelijk zijn.
Dan kopen ze er maar eentje? We leven in 2021 hoorquote:Op maandag 8 maart 2021 19:18 schreef Zipportal het volgende:
Niet alle boomers hebben een smartphone.
Heb nu meermaals stok in neus gehad, voor m'n lol ga ik dat echt niet doenquote:Op maandag 8 maart 2021 19:18 schreef RipCity het volgende:
Nooit meer concert zonder stok in je neus
Hoho. We zijn meegegroeid! En er is veel draagvlak voor! Waar weet ik niet maar dat is zo!quote:Op maandag 8 maart 2021 19:18 schreef vosss het volgende:
Geen woord over het schrappen van de avondklok zodra er versoepelingen mogelijk zijn.
Wel met een 'maximum aantal mensen per tafeltje en per terras'. Dat laatste belooft weer weinig goeds.quote:
Jemig wat een domme post.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan kopen ze er maar eentje? We leven in 2021 hoor
Ik heb hem hier al 100x gepost, maar moet elke keer weer denken aan de scene uit Blackadder en de Battle Plans.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik kan er echt niks aan doen, maar ik heb echt het idee dat ik naar 1 groot lul verhaal zit te luisteren waar straks vervolgens weer geen barst van terechtkomt.
Tis toch zo. Mijn oma van 85 heeft ook smartphone en kan er ook mee omgaan.quote:
De overheid en IT, leuke rubriek. Waarschijnlijk kan elke mongool voor een groen vinkje zorgen.quote:
Dat doet die ene in Den Haag ook, dat gillen.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben al een paar weken bij ouders. Persconferentie staat op.
Ik wil zo erg graag hard gillen!!!!
5 weken geleden zei Rutte al dat die situatie onvermijdelijk was... gewoon onzin dus. Ongetwijfeld zullen de maatregelen de besmettingen drukken, maar de Britse variant wordt echt gewoon misbruikt om steeds verder te gaan.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat komt door de maatregelen. Anders hadden we nu in een oorlogssituatie gezeten.
Leuk voor je oma van 85.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tis toch zo. Mijn oma van 85 heeft ook smartphone en kan er ook mee omgaan.
De volkskrant had hier een goed artikel over.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoho. We zijn meegegroeid! En er is veel draagvlak voor! Waar weet ik niet maar dat is zo!
Mvg,
Ferd
Smartphone verplichten, spoedwetjequote:Op maandag 8 maart 2021 19:18 schreef Zipportal het volgende:
Niet alle boomers hebben een smartphone.
Had ik een tijdje ja, maar weer aanzetten.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb die idioot geblockt op fok.
Kan jij ook doen.
Qua coronakilo’s zijn veel mensen best gegroeid, daar heeft Ferd wel gelijk in.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoho. We zijn meegegroeid! En er is veel draagvlak voor! Waar weet ik niet maar dat is zo!
Mvg,
Ferd
Valt mij ook op. Waarom niet gewoon een ultimatum van we stoppen de avondklok 30 maart. Punt uit. Het is zo'n ingrijpende maatregel dat we dat niet vol kunnen houden.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:18 schreef vosss het volgende:
Dan weet je wat je in ieder geval niet moet stemmen.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:21 schreef Nattekat het volgende:
Met elke persconferentie daalt mijn vertrouwen in dit kabinet.
Britse Covid gespot!quote:Op maandag 8 maart 2021 19:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geert snapt het weer niet. What else is new.
En de oplossingen van rutte en co hetzelfde als baldrick zn oplossing voor het lage plafond bij zn moeder....dr hoofd er af hakken.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb hem hier al 100x gepost, maar moet elke keer weer denken aan de scene uit Blackadder en de Battle Plans.
'It's the same plan we used last time. And the 17 times before that'.
- 'Exactly, and that is what is so brilliant about it. Doing exactly the same thing we've done 18 times before is precisely the last thing they'll expect us to do this time'
Het virus is heviger tussen 21:00 en 04:00 dus daarom is hetquote:Op maandag 8 maart 2021 19:21 schreef josja het volgende:
Hugo en een app, dat komt dus vast wel goed. Verder, fuck die avondklok echt. Die gaat er nooit meer af als het aan hem ligt. Oh, hij heeft effect hoor ik, ben benieuwd,.
Nah, die CoronaMelder app hebben ze ook wel aardig gedaan (na het eerst volledig te verknallen). Dus dat ie er komt geloof ik wel, en dat het werkt ook wel.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De overheid en IT, leuke rubriek. Waarschijnlijk kan elke mongool voor een groen vinkje zorgen.
Verlicht ons evenquote:Op maandag 8 maart 2021 19:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geert snapt het weer niet. What else is new.
Bijgewerkte Corona kapsels zijn het nieuwe normaalquote:Op maandag 8 maart 2021 19:22 schreef Arizona het volgende:
Rutte's kapper heeft overigens maar matig werk verricht zaterdag.
Alsof de ratten eraan gevreten hebben.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:22 schreef Arizona het volgende:
ik denk echt dat dat een verkiezingsstrategie is. “kijk ik lijd ook nog steeds onder de Corona-maatregelen hoorquote:Op maandag 8 maart 2021 19:22 schreef Arizona het volgende:
Wisten anderen dat maar.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan weet je wat je in ieder geval niet moet stemmen.
Heb ik gelezen. Ik hoop dat er tijdens het kamerdebat iemand hem Amerikaanse stijl op A0 afdrukt en op een Ezel naast zich zet.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De volkskrant had hier een goed artikel over.
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:23 schreef Questular het volgende:
Ik ga die avondklok dadelijk nog missen... Waar moeten we het dan over hebben hier.
Voor de ouderen komen ze wel met een oplossing mag ik hopen. Gewoon een printje bij een negatieve testquote:Op maandag 8 maart 2021 19:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nah, die CoronaMelder app hebben ze ook wel aardig gedaan (na het eerst volledig te verknallen). Dus dat ie er komt geloof ik wel, en dat het werkt ook wel.
Maar ik geloof totaal niet in dat idee dat je 'meer mag' met zo'n tering app. Laat staan voor alle mensen (zoals opa) zonder smartphone.
Gelijk doorpakkenquote:De Jonge: 'toegangs-app' mogelijk dit weekend al ingezet
De app die het kabinet in ontwikkeling heeft voor mensen die negatief getest zijn op corona, wordt mogelijk dit weekend al ingezet, zegt minister De Jonge. Dat zou dan moeten gebeuren bij de Fieldlab-muziekevenementen op het Lowlands-terrein in Biddinghuizen. Volgens De Jonge is de app "zo goed als klaar".
Het kabinet wil de app de komende maanden inzetten op niet-essentiële plekken, zoals evenementen. De app, die Coronacheck gaat heten, geeft bezoekers van bijvoorbeeld concerten en musea de mogelijkheid om aan de deur aan te tonen dat ze recent negatief getest zijn. De app laat dan een groen vinkje zien.
https://nos.nl/artikel/23(...)kend-al-ingezet.html
Alsof zo'n app niet na te bootsen is zodat zo'n mislukte VMBO beveiliger niet ziet dat het niet echt is. (lol) En hoe wil je controleren of het je eigen mobiel is. 100% eens verder ja.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nah, die CoronaMelder app hebben ze ook wel aardig gedaan (na het eerst volledig te verknallen). Dus dat ie er komt geloof ik wel, en dat het werkt ook wel.
Maar ik geloof totaal niet in dat idee dat je 'meer mag' met zo'n tering app. Laat staan voor alle mensen (zoals opa) zonder smartphone.
Hmm?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Heb ik gelezen. Ik hoop dat er tijdens het kamerdebat iemand hem Amerikaanse stijl op A0 afdrukt en op een Ezel naast zich zet.
De voorbereidingen op Bevrijdingsdag. Waar verheug jij je het meest op?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:23 schreef Questular het volgende:
Ik ga die avondklok dadelijk nog missen... Waar moeten we het dan over hebben hier.
Worden als 26-delige set uitgegeven volgend jaar. Collectors item.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:24 schreef Monolith het volgende:
Hebben we nog iets aan die routekaart? Zeker, ik heb er een stuk of duizend geprint. Ideaal om te reet mee af te vegen, aldus Hugo.
Althans dat zou je verwachten als reactie.
Zie je in het Amerikaanse parlement nog wel eens. Dat ze een soort poster afdrukken en naast zich zetten tijdens hun speech.quote:
Als je een kikker in heet water doet, springt ie er meteen uit... als je hem in koel water doet en de temperatuur langzaam opvoert, dan blijft ie mooi zitten tot ie levend gekookt wordt.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mvg,
Ferd
“Er is nog steeds een dreiging van een derde golf”quote:Op maandag 8 maart 2021 19:25 schreef Discombobulate het volgende:
Straks zien we een seizoenseffect en dan zegt het OMT van "Héé! Kijk, de avondklok werkt ontzettend goed" met als gevolg dat we in april en mei nog met een avondklok zitten.
Zoveel cynisme ben ik niet van u gewend beste Mono.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:24 schreef Monolith het volgende:
Hebben we nog iets aan die routekaart? Zeker, ik heb er een stuk of duizend geprint. Ideaal om te reet mee af te vegen, aldus Hugo.
Althans dat zou je verwachten als reactie.
Lekkere lovehandlesquote:Op maandag 8 maart 2021 19:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zo'n app echt binnen een uur nagemaakt
Succes ermee, ik ga met de bejaarden naar een festival!
Vakanties!quote:Op maandag 8 maart 2021 19:23 schreef Questular het volgende:
Maar wat is de inhoud van dit artikel?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zie je in het Amerikaanse parlement nog wel eens. Dat ze een soort poster afdrukken en naast zich zetten tijdens hun speech.
Als je nooit een doel hebt gehad dan staat die route ook niet vast nee.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:24 schreef quirina het volgende:
De corona TomTom waar de route steeds wijzigt.
De BrItSe VaRiAnTquote:Op maandag 8 maart 2021 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
“Er is nog steeds een dreiging van een derde golf”
Het is zo treurig en lachwekkend tegelijk.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:26 schreef Cynicio het volgende:
Prachtig hoe Hugo het openen van de terrassen in de routekaart probeert te laten passen. Voor risiconiveau's "zeer ernstig" en "ernstig" staat toch echt een algehele sluiting van de horeca.
Dat de avondklok de van de maatregelen is met het minste draagvlak en dat het draagvlak daalt en niet stijgt zoals Grapperhaus beweert.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wat is de inhoud van dit artikel?
HOAXquote:Op maandag 8 maart 2021 19:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als je een kikker in heet water doet, springt ie er meteen uit... als je hem in koel water doet en de temperatuur langzaam opvoert, dan blijft ie mooi zitten tot ie levend gekookt wordt.
Daar houd ik je aan. Wel posten op fok! uiteraardquote:Op maandag 8 maart 2021 19:25 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja, je kunt moeilijk stellen dat die routekaart ooit ook maar enige relevantie heeft gehad.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zoveel cynisme ben ik niet van u gewend beste Mono.
B100 uit New York.quote:
Ik haat het dat ze dat niet gewoon zeggen/toegeven. Slappe zakken zijn het wat dat betreft wel.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:26 schreef Kickinalfa het volgende:
Enige punt dat ze wel schetsen is dat we eigenlijk nog tot begin zomer aan dit pakket vastzitten.
Maar het komt Rutte goed uit, dus waarom zou je niet liegen?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat de avondklok de van de maatregelen is met het minste draagvlak en dat het draagvlak daalt en niet stijgt zoals Grapperhaus beweert.
Uiteraard!quote:Op maandag 8 maart 2021 19:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar houd ik je aan. Wel posten op fok! uiteraard
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:25 schreef Nattekat het volgende:
Allemaal de schuld van Meghan Markle.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:28 schreef RedFever007 het volgende:
Rutteecht ik kan die huichelaar niet meer aanhoren en aankijken
Dat is een fabeltje.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als je een kikker in heet water doet, springt ie er meteen uit... als je hem in koel water doet en de temperatuur langzaam opvoert, dan blijft ie mooi zitten tot ie levend gekookt wordt.
Klopt. Ik vraag me al tijden af waarom ze eigenlijk de moeite nemen om zo'n ding te verzinnen.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt moeilijk stellen dat die routekaart ooit ook maar enige relevantie heeft gehad.
En zodra ik dat wel weet, heb ik binnen een uur een kopie. Misschien niet helemaal functioneel, maar het gaat om het idee dat het legitiem is.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal niet. Je hebt helemaal geen idee hoe het precies gaat werkenMan man man.
Heel veel mensen #doennietmeermee en geef het nog 1 mooi weekend en dan is t zo klaarquote:Op maandag 8 maart 2021 19:28 schreef Discombobulate het volgende:
Stiekem hoop ik gewoon op gigantische burgerlijke ongehoorzaamheid.
Oke man.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En zodra ik dat wel weet, heb ik binnen een uur een kopie. Misschien niet helemaal functioneel, maar het gaat om het idee dat het legitiem is.
Githubquote:Op maandag 8 maart 2021 19:30 schreef raptorix het volgende:
Hoezo is die app af? Waar is de broncode?
"de avondklok is nu wel ingeburgerd en geaccepteerd, die hoeft er niet als eerste af"quote:Op maandag 8 maart 2021 19:30 schreef Haags het volgende:
Pietje paardenlul Grappenhuis zit nu nog even bij de afterparty op1.
Ben wel heel benieuwd hoe ze dat gaan vormgeven. Want je wil ook geen verplichte centrale database van wie er gevaccineerd is lijkt me. Je mag niet voor niets weigeren om je data aan het RIVM door te geven.quote:
geheid lopen er in de nacht ook pedofielen en terroristen rond dus beter houden we die avondklok voor altijdquote:Op maandag 8 maart 2021 19:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
"de avondklok is nu wel ingeburgerd en geaccepteerd, die hoeft er niet als eerste af"
DAT IS ASOCIAAL!quote:Op maandag 8 maart 2021 19:30 schreef Haags het volgende:
Pietje paardenlul Grappenhuis zit nu nog even bij de afterparty op1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |