Vakanties!quote:Op maandag 8 maart 2021 19:23 schreef Questular het volgende:
Ik ga die avondklok dadelijk nog missen... Waar moeten we het dan over hebben hier.
Maar wat is de inhoud van dit artikel?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zie je in het Amerikaanse parlement nog wel eens. Dat ze een soort poster afdrukken en naast zich zetten tijdens hun speech.
En voorts ben ik van mening dat de avondklok vernietigd moet worden.
Als je nooit een doel hebt gehad dan staat die route ook niet vast nee.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:24 schreef quirina het volgende:
De corona TomTom waar de route steeds wijzigt.
De BrItSe VaRiAnTquote:Op maandag 8 maart 2021 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
“Er is nog steeds een dreiging van een derde golf”
Het is zo treurig en lachwekkend tegelijk.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:26 schreef Cynicio het volgende:
Prachtig hoe Hugo het openen van de terrassen in de routekaart probeert te laten passen. Voor risiconiveau's "zeer ernstig" en "ernstig" staat toch echt een algehele sluiting van de horeca.
Dat de avondklok de van de maatregelen is met het minste draagvlak en dat het draagvlak daalt en niet stijgt zoals Grapperhaus beweert.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wat is de inhoud van dit artikel?
HOAXquote:Op maandag 8 maart 2021 19:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als je een kikker in heet water doet, springt ie er meteen uit... als je hem in koel water doet en de temperatuur langzaam opvoert, dan blijft ie mooi zitten tot ie levend gekookt wordt.
Daar houd ik je aan. Wel posten op fok! uiteraardquote:Op maandag 8 maart 2021 19:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zo'n app echt binnen een uur nagemaakt
Succes ermee, ik ga met de bejaarden naar een festival!
Nou ja, je kunt moeilijk stellen dat die routekaart ooit ook maar enige relevantie heeft gehad.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zoveel cynisme ben ik niet van u gewend beste Mono.
B100 uit New York.quote:
Ik haat het dat ze dat niet gewoon zeggen/toegeven. Slappe zakken zijn het wat dat betreft wel.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:26 schreef Kickinalfa het volgende:
Enige punt dat ze wel schetsen is dat we eigenlijk nog tot begin zomer aan dit pakket vastzitten.
Maar het komt Rutte goed uit, dus waarom zou je niet liegen?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat de avondklok de van de maatregelen is met het minste draagvlak en dat het draagvlak daalt en niet stijgt zoals Grapperhaus beweert.
En voorts ben ik van mening dat de avondklok vernietigd moet worden.
Uiteraard!quote:Op maandag 8 maart 2021 19:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar houd ik je aan. Wel posten op fok! uiteraard
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zo'n app echt binnen een uur nagemaakt
Succes ermee, ik ga met de bejaarden naar een festival!
Allemaal de schuld van Meghan Markle.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:28 schreef RedFever007 het volgende:
Rutteecht ik kan die huichelaar niet meer aanhoren en aankijken
Dat is een fabeltje.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als je een kikker in heet water doet, springt ie er meteen uit... als je hem in koel water doet en de temperatuur langzaam opvoert, dan blijft ie mooi zitten tot ie levend gekookt wordt.
Klopt. Ik vraag me al tijden af waarom ze eigenlijk de moeite nemen om zo'n ding te verzinnen.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt moeilijk stellen dat die routekaart ooit ook maar enige relevantie heeft gehad.
En zodra ik dat wel weet, heb ik binnen een uur een kopie. Misschien niet helemaal functioneel, maar het gaat om het idee dat het legitiem is.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal niet. Je hebt helemaal geen idee hoe het precies gaat werkenMan man man.
Heel veel mensen #doennietmeermee en geef het nog 1 mooi weekend en dan is t zo klaarquote:Op maandag 8 maart 2021 19:28 schreef Discombobulate het volgende:
Stiekem hoop ik gewoon op gigantische burgerlijke ongehoorzaamheid.
Oke man.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En zodra ik dat wel weet, heb ik binnen een uur een kopie. Misschien niet helemaal functioneel, maar het gaat om het idee dat het legitiem is.
Githubquote:Op maandag 8 maart 2021 19:30 schreef raptorix het volgende:
Hoezo is die app af? Waar is de broncode?
"de avondklok is nu wel ingeburgerd en geaccepteerd, die hoeft er niet als eerste af"quote:Op maandag 8 maart 2021 19:30 schreef Haags het volgende:
Pietje paardenlul Grappenhuis zit nu nog even bij de afterparty op1.
Ben wel heel benieuwd hoe ze dat gaan vormgeven. Want je wil ook geen verplichte centrale database van wie er gevaccineerd is lijkt me. Je mag niet voor niets weigeren om je data aan het RIVM door te geven.quote:
geheid lopen er in de nacht ook pedofielen en terroristen rond dus beter houden we die avondklok voor altijdquote:Op maandag 8 maart 2021 19:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
"de avondklok is nu wel ingeburgerd en geaccepteerd, die hoeft er niet als eerste af"
DAT IS ASOCIAAL!quote:Op maandag 8 maart 2021 19:30 schreef Haags het volgende:
Pietje paardenlul Grappenhuis zit nu nog even bij de afterparty op1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |