Valt mij ook op. Waarom niet gewoon een ultimatum van we stoppen de avondklok 30 maart. Punt uit. Het is zo'n ingrijpende maatregel dat we dat niet vol kunnen houden.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:18 schreef vosss het volgende:
Geen woord over het schrappen van de avondklok zodra er versoepelingen mogelijk zijn.
Dan weet je wat je in ieder geval niet moet stemmen.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:21 schreef Nattekat het volgende:
Met elke persconferentie daalt mijn vertrouwen in dit kabinet.
Britse Covid gespot!quote:Op maandag 8 maart 2021 19:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geert snapt het weer niet. What else is new.
En de oplossingen van rutte en co hetzelfde als baldrick zn oplossing voor het lage plafond bij zn moeder....dr hoofd er af hakken.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb hem hier al 100x gepost, maar moet elke keer weer denken aan de scene uit Blackadder en de Battle Plans.
'It's the same plan we used last time. And the 17 times before that'.
- 'Exactly, and that is what is so brilliant about it. Doing exactly the same thing we've done 18 times before is precisely the last thing they'll expect us to do this time'
Het virus is heviger tussen 21:00 en 04:00 dus daarom is hetquote:Op maandag 8 maart 2021 19:21 schreef josja het volgende:
Hugo en een app, dat komt dus vast wel goed. Verder, fuck die avondklok echt. Die gaat er nooit meer af als het aan hem ligt. Oh, hij heeft effect hoor ik, ben benieuwd,.
Nah, die CoronaMelder app hebben ze ook wel aardig gedaan (na het eerst volledig te verknallen). Dus dat ie er komt geloof ik wel, en dat het werkt ook wel.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De overheid en IT, leuke rubriek. Waarschijnlijk kan elke mongool voor een groen vinkje zorgen.
Verlicht ons evenquote:Op maandag 8 maart 2021 19:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geert snapt het weer niet. What else is new.
Bijgewerkte Corona kapsels zijn het nieuwe normaalquote:Op maandag 8 maart 2021 19:22 schreef Arizona het volgende:
Rutte's kapper heeft overigens maar matig werk verricht zaterdag.
Alsof de ratten eraan gevreten hebben.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:22 schreef Arizona het volgende:
ik denk echt dat dat een verkiezingsstrategie is. “kijk ik lijd ook nog steeds onder de Corona-maatregelen hoorquote:Op maandag 8 maart 2021 19:22 schreef Arizona het volgende:
Wisten anderen dat maar.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan weet je wat je in ieder geval niet moet stemmen.
Heb ik gelezen. Ik hoop dat er tijdens het kamerdebat iemand hem Amerikaanse stijl op A0 afdrukt en op een Ezel naast zich zet.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De volkskrant had hier een goed artikel over.
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:23 schreef Questular het volgende:
Ik ga die avondklok dadelijk nog missen... Waar moeten we het dan over hebben hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |