Tis toch zo. Mijn oma van 85 heeft ook smartphone en kan er ook mee omgaan.quote:
De overheid en IT, leuke rubriek. Waarschijnlijk kan elke mongool voor een groen vinkje zorgen.quote:
Dat doet die ene in Den Haag ook, dat gillen.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben al een paar weken bij ouders. Persconferentie staat op.
Ik wil zo erg graag hard gillen!!!!
5 weken geleden zei Rutte al dat die situatie onvermijdelijk was... gewoon onzin dus. Ongetwijfeld zullen de maatregelen de besmettingen drukken, maar de Britse variant wordt echt gewoon misbruikt om steeds verder te gaan.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat komt door de maatregelen. Anders hadden we nu in een oorlogssituatie gezeten.
Leuk voor je oma van 85.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tis toch zo. Mijn oma van 85 heeft ook smartphone en kan er ook mee omgaan.
De volkskrant had hier een goed artikel over.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoho. We zijn meegegroeid! En er is veel draagvlak voor! Waar weet ik niet maar dat is zo!
Mvg,
Ferd
En voorts ben ik van mening dat de avondklok vernietigd moet worden.
Smartphone verplichten, spoedwetjequote:Op maandag 8 maart 2021 19:18 schreef Zipportal het volgende:
Niet alle boomers hebben een smartphone.
Had ik een tijdje ja, maar weer aanzetten.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb die idioot geblockt op fok.
Kan jij ook doen.
Qua coronakilo’s zijn veel mensen best gegroeid, daar heeft Ferd wel gelijk in.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoho. We zijn meegegroeid! En er is veel draagvlak voor! Waar weet ik niet maar dat is zo!
Mvg,
Ferd
En voorts ben ik van mening dat de avondklok vernietigd moet worden.
Valt mij ook op. Waarom niet gewoon een ultimatum van we stoppen de avondklok 30 maart. Punt uit. Het is zo'n ingrijpende maatregel dat we dat niet vol kunnen houden.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:18 schreef vosss het volgende:
Geen woord over het schrappen van de avondklok zodra er versoepelingen mogelijk zijn.
Dan weet je wat je in ieder geval niet moet stemmen.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:21 schreef Nattekat het volgende:
Met elke persconferentie daalt mijn vertrouwen in dit kabinet.
Britse Covid gespot!quote:Op maandag 8 maart 2021 19:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geert snapt het weer niet. What else is new.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |