Hij werkt helemaal niet meer, daarom dalen de cijfers nietquote:Op maandag 8 maart 2021 19:17 schreef Drekkoning het volgende:
Eindelijk wat perspectief, en de erkenning dat dit geen modus is die nog heel lang werkt
Hun probleem.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:18 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Nou nou. Het is Internationale Vrouwendag, maat.
Precies, want dat is hoe je om moet gaan met een democratische uitslagquote:Op maandag 8 maart 2021 19:17 schreef DarkPrometheus het volgende:
En ik hoop dat de tering uitbreekt als de VVD wint met de verkiezingen.
Dat is de angstpsychose.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:17 schreef MrBadGuy het volgende:
Die Britse variant worden we al sinds kerst bang voor gemaakt, 1,5 maand geleden was die al verantwoordelijk voor ruim 50% van de gevallen, 2 persconferenties geleden was die derde golf zogenaamd al onvermijdelijk... en tot nu toe zijn het aantal besmettingen nog steeds stabiel. Begint best wel ongeloofwaardig te worden...
Duurt lang eer die ademtest goedkeuring heeft...quote:Op maandag 8 maart 2021 19:18 schreef RipCity het volgende:
Nooit meer concert zonder stok in je neus
Dit. Alsof het niets is. Heel smerig hebben ze dit er doorheen gekregen.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:18 schreef vosss het volgende:
Geen woord over het schrappen van de avondklok zodra er versoepelingen mogelijk zijn.
Dan kopen ze er maar eentje? We leven in 2021 hoorquote:Op maandag 8 maart 2021 19:18 schreef Zipportal het volgende:
Niet alle boomers hebben een smartphone.
Heb nu meermaals stok in neus gehad, voor m'n lol ga ik dat echt niet doenquote:Op maandag 8 maart 2021 19:18 schreef RipCity het volgende:
Nooit meer concert zonder stok in je neus
Hoho. We zijn meegegroeid! En er is veel draagvlak voor! Waar weet ik niet maar dat is zo!quote:Op maandag 8 maart 2021 19:18 schreef vosss het volgende:
Geen woord over het schrappen van de avondklok zodra er versoepelingen mogelijk zijn.
Wel met een 'maximum aantal mensen per tafeltje en per terras'. Dat laatste belooft weer weinig goeds.quote:
Jemig wat een domme post.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan kopen ze er maar eentje? We leven in 2021 hoor
Ik heb hem hier al 100x gepost, maar moet elke keer weer denken aan de scene uit Blackadder en de Battle Plans.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik kan er echt niks aan doen, maar ik heb echt het idee dat ik naar 1 groot lul verhaal zit te luisteren waar straks vervolgens weer geen barst van terechtkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |