Met al 10 jaar dezelfde buren op de NEDERLANDSE campingquote:Op maandag 8 maart 2021 19:11 schreef heywoodu het volgende:
"We snakken naar even een andere omgeving, even een andere cultuur."
Fred en Rita juichen, die kunnen dan weer met de kids op de camping in Frankrijk op een stoeltje zitten ipv thuis met de kids in de tuin op een stoeltje zitten.
'Op de camping aangekomen zie je veel bekenden, het zijn de buren uit de straat'quote:Op maandag 8 maart 2021 19:11 schreef heywoodu het volgende:
"We snakken naar even een andere omgeving, even een andere cultuur."
Piet en Rita juichen, die kunnen dan weer met de kids op de camping in Frankrijk op een stoeltje zitten ipv thuis met de kids in de tuin op een stoeltje zitten.
Dit ja. Walgelijk volk.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met al 10 jaar dezelfde buren op de NEDERLANDSE camping![]()
En 's avonds lekker eten bij friet van Piet.
Ik ben groter liefhebber van de lente, eerlijk gezegd.quote:
Rijen voor de supermarktquote:Op maandag 8 maart 2021 19:09 schreef Starhopper het volgende:
1 klant per 25 vierkante meter met een max van 50
1 juli wordt de nieuwe 1 aprilquote:Op maandag 8 maart 2021 19:11 schreef tompsv18 het volgende:
Voor 1 juli iedereen een prik. Gelukkig gelooft Hugo het zelf
En als het niet lukt is het de schuld van iedereen behalve Hugo, uiteraard.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:11 schreef tompsv18 het volgende:
Voor 1 juli iedereen een prik. Gelukkig gelooft Hugo het zelf
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:13 schreef Zipportal het volgende:
Alle Ajacieden krijgen dus een brief deze week.
Ik wel de goede juice, niet van die halfgare neprommel van astrazenecaquote:
En PSV.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:13 schreef Zipportal het volgende:
Alle Ajacieden krijgen dus een brief deze week.
Dit idee krijg ik ook wel. Ze spreken ons toe alsof we net een grote bah hebben gedaan.quote:
Julij.quote:
Dumfries krijgt Sputnikquote:Op maandag 8 maart 2021 19:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die krijgen de restjes als er niet genoeg in een ampul zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |