SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Alweer? Dan heeft versie 3 het een week of 4 volgehoudenquote:
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:05 schreef Haags het volgende:
Irma heeft een cameltoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mai pben rai~!
Hij gaat op clubhouse ook om 20.00u een uurtje vragen beantwoordenquote:Op maandag 8 maart 2021 19:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vanavond is Gommers ook weer op tv.
Ter info.
Mja dat land wordt dan ook geleid door BolsonaroGod.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:05 schreef heywoodu het volgende:
Het blijft toch bizar. Hier allerlei plannen, stappen, perspectief, etc, duidelijke en prima woorden. En dan een enorm land als Brazilië waar de grote leider pompiedompiedom roepend door het leven gaat en een land totaal naar de kloten helpt als een grote kip zonder kop.
Het is in Nederland niet ideaal, maar wat enorm veel beter dan op zulke plekken.
Baudet wil dat hier ook gaan doenquote:Op maandag 8 maart 2021 19:05 schreef heywoodu het volgende:
Het blijft toch bizar. Hier allerlei plannen, stappen, perspectief, etc, duidelijke en prima woorden. En dan een enorm land als Brazilië waar de grote leider pompiedompiedom roepend door het leven gaat en een land totaal naar de kloten helpt als een grote kip zonder kop.
Het is in Nederland niet ideaal, maar wat enorm veel beter dan op zulke plekken.
Dan gaat de avondklok pas om 22:00 uur inquote:Op maandag 8 maart 2021 19:04 schreef Noek het volgende:
Met Pasen nieuwe stappen. Jongeren en ondernemers krijgen dan meer ruimte
Geloof er niks meer van.
Dan is ie morgen premier af.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Zou grappig zijn als hij afsluit met '...dus, stem VVD!
Hier bekijken ze het maar met die avondklok. Niet dat ik perse weg moet maar als ik wel een keer ergens ben, het vergeet of weg moet dan stikken ze er ook maar in.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:02 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/p(...)vertrouwen~a488456e/
Nog een mooi stuk over de schandelijke gang van zaken rondom de avondklok.
En voorts ben ik van mening dat de avondklok vernietigd moet worden.
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:05 schreef Haags het volgende:
Irma heeft een cameltoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Jaaa perspectief allesquote:Op maandag 8 maart 2021 19:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alweer? Dan heeft versie 3 het een week of 4 volgehouden
Tekenend voor de onbetrouwbaarheid van deze regering in de derde golf.
Ze zijn nu al demissionair maar dat wordt ook in vrijwel geen enkel artikel meer geschreven.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan is ie morgen premier af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |