abonnement Unibet Coolblue
pi_198373843


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creëren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.



Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198373845
twitter
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198374220
twitter


Stimulus pump incoming.
  zondag 7 maart 2021 @ 13:55:31 #4
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198374457
Iemand de x30 gepakt op Hoge?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198374703
Vanavond zes uur komt er een pomp aan. Volgens mij is deze wel serieus. Munt wordt nog aangekondigd, op binance Exchange in ieder geval verkrijgbaar en je moet btc hebben om aan te schaffen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  zondag 7 maart 2021 @ 14:08:37 #6
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_198374716
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 14:07 schreef Aloulu het volgende:
Vanavond zes uur komt er een pomp aan. Volgens mij is deze wel serieus. Munt wordt nog aangekondigd, op binance Exchange in ieder geval verkrijgbaar en je moet btc hebben om aan te schaffen.
BNB zeker. :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 maart 2021 @ 14:19:53 #7
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198374926
Ik heb echt zo'n hekel aan die Chinezen... wmb gaat heel die handel kapot.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 7 maart 2021 @ 14:25:02 #8
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198375031
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 14:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan die Chinezen... wmb gaat heel die handel kapot.
Het houdt je wel bezig hè.
Huilen dan.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 maart 2021 @ 14:25:41 #9
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198375045
quote:
11s.gif Op zondag 7 maart 2021 14:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het houdt je wel bezig hè.
Omdat hun zwendel praktijken iedere keer in dit topic voorbij komen :(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198375851
Morgen verschijnt BSCStarter op Pancakeswap en donderdag BSCView. Het is nu makkelijk verdienen aan alles wat op BSC verschijnt.

BSCPad is ook al 6x gegaan sinds ik die heb opgepikt.
  Moderator zondag 7 maart 2021 @ 15:47:33 #11
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198376571
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 13:42 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

Stimulus pump incoming.
1900 miljard ook echt _O_

Die geldpersen staan echt overuren te draaien. Murricagoden _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_198377602
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 15:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

1900 miljard ook echt _O_

Die geldpersen staan echt overuren te draaien. Murricagoden _O_
Het is echt krankzinnig.

Nu is het wachten op dat Yellen crypto gaat reguleren omdat iedereen van de Dollar wegvlucht.
  Moderator zondag 7 maart 2021 @ 18:00:47 #13
42184 crew  DaMart
pi_198379166
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 14:07 schreef Aloulu het volgende:
Vanavond zes uur komt er een pomp aan. Volgens mij is deze wel serieus. Munt wordt nog aangekondigd, op binance Exchange in ieder geval verkrijgbaar en je moet btc hebben om aan te schaffen.
Kijkend naar de koersontwikkeling, is MTH een goede kandidaat.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_198379404
Ik heb nog een restje van zon 200 euro op bincance staan, iemand leuke ideen waar ik het in kan stoppen?
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 maart 2021 @ 18:39:47 #15
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198379939
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 18:14 schreef mtchel112 het volgende:
Ik heb nog een restje van zon 200 euro op bincance staan, iemand leuke ideen waar ik het in kan stoppen?
Bitcoin, en dan zo snel mogelijk weg van die exchange.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 7 maart 2021 @ 18:42:12 #16
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198379986
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 18:14 schreef mtchel112 het volgende:
Ik heb nog een restje van zon 200 euro op bincance staan, iemand leuke ideen waar ik het in kan stoppen?
Xrp
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198380025
Iemand ervaring met BitForex? Zie daar een leuk muntje op staan, alleen weet ik niet of ik dat kan vertrouwen..
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_198380279
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 18:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bitcoin, en dan zo snel mogelijk weg van die exchange.
Why? weinig mis mee lijkt mij?
pi_198380360
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 18:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bitcoin, en dan zo snel mogelijk weg van die exchange.
Binance BTC withdrawal kost alleen al 0.0005 BTC. Dat is al zo'n 10% van z'n 200 euro.
pi_198380385
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 18:14 schreef mtchel112 het volgende:
Ik heb nog een restje van zon 200 euro op bincance staan, iemand leuke ideen waar ik het in kan stoppen?
Koop BNB en zet het in een wallet om er vervolgens nieuwe BSC shitcoins op Pancakeswap mee te kopen.

De meeste van die projecten gaan redelijk hard als je er vroeg bij bent.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 maart 2021 @ 19:04:07 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198380404
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 18:57 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Why? weinig mis mee lijkt mij?
Een exchange met een eigen gecentraliseerde coin waar ze dik aan verdienen die aan marktmanipulatie doet en aan het tegenwerken van de concurrentie. Echt geweldig, zo'n partij.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198380586
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 19:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Een exchange met een eigen gecentraliseerde coin waar ze dik aan verdienen die aan marktmanipulatie doet en aan het tegenwerken van de concurrentie. Echt geweldig, zo'n partij.
Ahja :')
Ik ben verder niet heel bekend... Ik geloof je wel gelijk uiteraard. Welke exchange zou je wel aanbevelen?
  zondag 7 maart 2021 @ 19:17:15 #23
385887 Pritt_Plakstift
Oplosmiddelvrij
pi_198380657
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 14:07 schreef Aloulu het volgende:
Vanavond zes uur komt er een pomp aan. Volgens mij is deze wel serieus. Munt wordt nog aangekondigd, op binance Exchange in ieder geval verkrijgbaar en je moet btc hebben om aan te schaffen.
Nu BTC verkopen om altcoins aan te schaffen... :')
  zondag 7 maart 2021 @ 21:43:11 #24
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198383939
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 19:17 schreef Pritt_Plakstift het volgende:

[..]

Nu BTC verkopen om altcoins aan te schaffen... :')
Memo gemist? Het is altseason.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198384217
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 19:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Een exchange met een eigen gecentraliseerde coin waar ze dik aan verdienen die aan marktmanipulatie doet en aan het tegenwerken van de concurrentie. Echt geweldig, zo'n partij.
Uiteraard, als je het uit idealistisch oogpunt bekijkt is Binance "crypto maffia" en begrijp ik je punt.

Als ik het vanuit m'n wallet bekijk heb ik m'n BNB stack in minder dan een week verdubbeld dankzij de vele kutcoins die er op gelanceerd worden die moon gaan (omdat ETH te duur is geworden).
Evengoed zijn er ook een hoop scams / rugs dus zou zeker spreiden en niet op iedere coin duiken die je ziet.
pi_198386585
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 19:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Een exchange met een eigen gecentraliseerde coin waar ze dik aan verdienen die aan marktmanipulatie doet en aan het tegenwerken van de concurrentie. Echt geweldig, zo'n partij.
En compleet onduidelijk waar ze zitten, ik zit nu op Kraken, misschien niet ideaal maar zit tenminste in de VS
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 8 maart 2021 @ 06:06:52 #27
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198386784
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 02:29 schreef raptorix het volgende:

[..]

En compleet onduidelijk waar ze zitten, ik zit nu op Kraken, misschien niet ideaal maar zit tenminste in de VS
Wou je langsgaan om je coins te halen?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198386822
quote:
14s.gif Op maandag 8 maart 2021 06:06 schreef fathank het volgende:

[..]

Wou je langsgaan om je coins te halen?
Nee maar is wel handig bij eventuele rechtszaken, overigens was er bij Binance vorige week een hoop gedoe met het uitbetalen van Fiat.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198387549
Zie hier waarom de Ledger hack serieus is:

https://tweakers.net/nieu(...)van-simswapping.html
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198387583
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 18:42 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Xrp
Is er nog wat uit die rechtzaak gekomen?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198387645
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 19:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Een exchange met een eigen gecentraliseerde coin waar ze dik aan verdienen die aan marktmanipulatie doet en aan het tegenwerken van de concurrentie. Echt geweldig, zo'n partij.
Een groot gedeelte van de coins zijn gecentraliseerde projecten die aan manipulatie doen. Stipt iemand dit in hier aan ben je er als de kippen bij om diegene op zijn plek te wijzen. Nu gaat het je eigen Ethereum aan en moet de hele handel kapot. :') Derhalve heb je groot gelijk qua BNB/BSC. Het toont vooral het gevaar aan als een gecentraliseerde partij te groot wordt.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 8 maart 2021 @ 09:12:11 #32
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198387893
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 06:27 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee maar is wel handig bij eventuele rechtszaken, overigens was er bij Binance vorige week een hoop gedoe met het uitbetalen van Fiat.
Ik heb gisteravond om 22:00 wat fiat laten uitbetalen met Binance en het staat nu al op de rekening.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198388059
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 06:27 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee maar is wel handig bij eventuele rechtszaken, overigens was er bij Binance vorige week een hoop gedoe met het uitbetalen van Fiat.
Ik denk dat CZ genoeg legitieme business met een hoop rendement heeft om zich niet met schimmige zaken bezig te hoeven houden. BNB is gewoon een hele slimme zet: ETH heeft een fee-probleem, en Binance heeft heel veel klanten.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198388089
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:46 schreef dimmak het volgende:

[..]

Is er nog wat uit die rechtzaak gekomen?
Ben ik ook wel benieuwd naar..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_198388110
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:12 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik heb gisteravond om 22:00 wat fiat laten uitbetalen met Binance en het staat nu al op de rekening.
Het is inmiddels opgelost begreep ik, maar het vervelend was dat support ook niet reageerde of een melding gaf dat er wat mis was.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198388139
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:23 schreef recursief het volgende:

[..]

Ik denk dat CZ genoeg legitieme business met een hoop rendement heeft om zich niet met schimmige zaken bezig te hoeven houden. BNB is gewoon een hele slimme zet: ETH heeft een fee-probleem, en Binance heeft heel veel klanten.
Ik zeg niet dat het schimmige business is, ik vind het alleen vreemd dat zo onduidelijk is waar ze nu zitten, nu trade ik met hele kleine bedragen dus voor mij zou het niet erg zijn, ik vond Binance gewoon een beetje te druk qua interface ook.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198388182
Verkeerd
pi_198389622
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 11:15 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Voor wie nog eens een triljoen tokens wil bezitten heb ik nog een leuke shitcoin gevonden:

https://www.reddit.com/r/CryptoMoonShots/comments/lyts1d/100_rugfree_launched_on_dxsale_and_lp_locked_on/

Absoluut geen investeringsadvies maar aangezien alles op BSC zo'n beetje moon gaat, ook geen giga risico :P

Ga er vanuit de je gerugged wordt, kan het alleen maar meevallen :D

aTypisch is al ingestapt hoorde ik uit betrouwbare kringen! O-)
Al x10 en nog steeds maar een $300k marketcap _O-

  Moderator / Redactie Sport maandag 8 maart 2021 @ 11:38:35 #39
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198389766
Ik hou vast aan mijn principes :(

Niet dat ik veel keus heb, aangezien Bittrex geen scamcoins heeft, maar hé.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 8 maart 2021 @ 11:42:02 #40
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_198389812
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik hou vast aan mijn principes :(

Niet dat ik veel keus heb, aangezien Bittrex geen scamcoins heeft, maar hé.
Nou... Ik zie toch al direct ADA, Doge, Tron, Reddcoin, Tezos, XRP, ETC, Verge, Neo

Keuze zat
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_198390441
Check je oude wallets voor je ze wegpleurt. Ik vond net 0.988 ETH *O*
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198390482
Toen ik deze wallet nog gebruikte was dat waarschijnlijk "dust". Nu toch een leuk extraatje
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198390484
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:26 schreef recursief het volgende:
Check je oude wallets voor je ze wegpleurt. Ik vond net 0.988 ETH *O*
*O*
pi_198390512
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:28 schreef recursief het volgende:
Toen ik deze wallet nog gebruikte was dat waarschijnlijk "dust". Nu toch een leuk extraatje
Ja, dat zijn lekkere vondsten. Ik vond nog eens (in 2015?) ~1 BTC op een Poolse miningpool waar ik in 2012 wat gemined heb.
Niet dat ik die BTC nog heb :@
pi_198390536
Ik moet nog 6 wallets checken :P
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198390548
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:30 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Al x10 en nog steeds maar een $300k marketcap _O-

[ afbeelding ]
Ik dacht gooi er 2 BNB tegen aan maar krijg een foutmelding wanneer ik het probeer te swappen:

The transaction cannot succeed due to error: PancakeRouter: INSUFFICIENT_OUTPUT_AMOUNT. This is probably an issue with one of the tokens you are swapping.

Enige idee?
pi_198390563
Even een exotisch idee voorleggen hier :)

Stel, je kan zo'n 100k overwaarde uit je woning opnemen. Oorspronkelijke idee was om hier vastgoed mee in te stappen, maar vanwege hogere overdrachtsbelasting en oververhitte huizenmarkt wellicht niet zo'n goed moment.

Zit nu een half jaar in BTC (DCA met ca. ¤ 500,- per maand inleg) en overweeg steeds meer om 'Full Saylor' te gaan en de overwaarde te gebruiken om BTC te kopen, de vlucht omhoog mee te pakken en dan maar over een jaar of 6 / 7 vastgoed in te stappen met de winsten uit BTC.

Concreet betekent dit maandlasten zo'n ¤ 325,- omhoog versus de huidige ¤ 500,- maandelijkse inleg in BTC. Voelt als een no-brainer met als risico uiteraard dat 1) Bitcoin daalt in prijs en 2) dat de huizenmarkt een dusdanige knauw krijgt dat ons huis onder water komt te staan. 3) Eventueel verbod van regering om BTC om te zetten naar fiat.

Thoughts? :)
pi_198390567
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:31 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Ik dacht gooi er 2 BNB tegen aan maar krijg een foutmelding wanneer ik het probeer te swappen:

The transaction cannot succeed due to error: PancakeRouter: INSUFFICIENT_OUTPUT_AMOUNT. This is probably an issue with one of the tokens you are swapping.

Enige idee?
De coin heeft 5% fees voor liquidity providers en 5% voor holders, dus je hebt sowieso een slippage van 10%.
En van de trade zelf heb je ook nog 1 of 2% slippage.

Dus ik zou slippage op 11% zetten en anders nog iets hoger (tandwieltje op Pancakeswap).

Ik verwacht trouwens nog wel een flinke correctie, meestal komt die wel na zo'n groene kaars. Er zijn altijd mensen die 10x wel genoeg vinden en dan hun winst pakken.
pi_198390645
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:33 schreef Thrilled het volgende:
Even een exotisch idee voorleggen hier :)

Stel, je kan zo'n 100k overwaarde uit je woning opnemen. Oorspronkelijke idee was om hier vastgoed mee in te stappen, maar vanwege hogere overdrachtsbelasting en oververhitte huizenmarkt wellicht niet zo'n goed moment.

Zit nu een half jaar in BTC (DCA met ca. ¤ 500,- per maand inleg) en overweeg steeds meer om 'Full Saylor' te gaan en de overwaarde te gebruiken om BTC te kopen, de vlucht omhoog mee te pakken en dan maar over een jaar of 6 / 7 vastgoed in te stappen met de winsten uit BTC.

Concreet betekent dit maandlasten zo'n ¤ 325,- omhoog versus de huidige ¤ 500,- maandelijkse inleg in BTC. Voelt als een no-brainer met als risico uiteraard dat 1) Bitcoin daalt in prijs en 2) dat de huizenmarkt een dusdanige knauw krijgt dat ons huis onder water komt te staan. 3) Eventueel verbod van regering om BTC om te zetten naar fiat.

Thoughts? :)
Het klinkt niet als het meest risicovolle plan dat ik ooit heb gezien.
Je huis zal niet naar 0 gaan, Bitcoin ook niet.
En zolang we in de EU zitten, raak je je BTC vast nog wel ergens kwijt ;)

Ik zou het zelf niet doen met zo'n constructie maar dat blijft een eigen keuze.
pi_198390746
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:33 schreef Thrilled het volgende:
Even een exotisch idee voorleggen hier :)

Stel, je kan zo'n 100k overwaarde uit je woning opnemen. Oorspronkelijke idee was om hier vastgoed mee in te stappen, maar vanwege hogere overdrachtsbelasting en oververhitte huizenmarkt wellicht niet zo'n goed moment.

Zit nu een half jaar in BTC (DCA met ca. ¤ 500,- per maand inleg) en overweeg steeds meer om 'Full Saylor' te gaan en de overwaarde te gebruiken om BTC te kopen, de vlucht omhoog mee te pakken en dan maar over een jaar of 6 / 7 vastgoed in te stappen met de winsten uit BTC.

Concreet betekent dit maandlasten zo'n ¤ 325,- omhoog versus de huidige ¤ 500,- maandelijkse inleg in BTC. Voelt als een no-brainer met als risico uiteraard dat 1) Bitcoin daalt in prijs en 2) dat de huizenmarkt een dusdanige knauw krijgt dat ons huis onder water komt te staan. 3) Eventueel verbod van regering om BTC om te zetten naar fiat.

Thoughts? :)
Persoonlijk zie ik niet zoveel risico als je dit voor langer termijn wil doen. De vraag is alleen of jij sterk genoeg bent om bear markets en fud uit te zitten met een 100k lening.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198390749
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:31 schreef recursief het volgende:
Ik moet nog 6 wallets checken :P
Leeg.

Tipje: voor je je gevonden ETH overhevelt: check even of er nog tokens zijn die enige waarde hebben en verhuis die eerst. :')
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198390767
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:33 schreef Thrilled het volgende:
Even een exotisch idee voorleggen hier :)

Stel, je kan zo'n 100k overwaarde uit je woning opnemen. Oorspronkelijke idee was om hier vastgoed mee in te stappen, maar vanwege hogere overdrachtsbelasting en oververhitte huizenmarkt wellicht niet zo'n goed moment.

Zit nu een half jaar in BTC (DCA met ca. ¤ 500,- per maand inleg) en overweeg steeds meer om 'Full Saylor' te gaan en de overwaarde te gebruiken om BTC te kopen, de vlucht omhoog mee te pakken en dan maar over een jaar of 6 / 7 vastgoed in te stappen met de winsten uit BTC.

Concreet betekent dit maandlasten zo'n ¤ 325,- omhoog versus de huidige ¤ 500,- maandelijkse inleg in BTC. Voelt als een no-brainer met als risico uiteraard dat 1) Bitcoin daalt in prijs en 2) dat de huizenmarkt een dusdanige knauw krijgt dat ons huis onder water komt te staan. 3) Eventueel verbod van regering om BTC om te zetten naar fiat.

Thoughts? :)
Ik zou dit niet doen, ten eerste word er veel te makkelijk gedacht dat BTC "wel even" omhoog gaat, daarnaast moet je rekening houden met 2 zaken:

-BTC levert geen rendement op als je het gewoon in je wallet houd
-Je verliest liquiditeit, nu kun je wel zeggen: Ja ik kan het omwisselen, maar wat nu als de koers dan erg laag staat?

Beetje offtopic, een kennis van mij investeert nu veel in Engels vastgoed, schijnt goede handel te zijn :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198390837
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:33 schreef Thrilled het volgende:
Even een exotisch idee voorleggen hier :)

Stel, je kan zo'n 100k overwaarde uit je woning opnemen. Oorspronkelijke idee was om hier vastgoed mee in te stappen, maar vanwege hogere overdrachtsbelasting en oververhitte huizenmarkt wellicht niet zo'n goed moment.

Zit nu een half jaar in BTC (DCA met ca. ¤ 500,- per maand inleg) en overweeg steeds meer om 'Full Saylor' te gaan en de overwaarde te gebruiken om BTC te kopen, de vlucht omhoog mee te pakken en dan maar over een jaar of 6 / 7 vastgoed in te stappen met de winsten uit BTC.

Concreet betekent dit maandlasten zo'n ¤ 325,- omhoog versus de huidige ¤ 500,- maandelijkse inleg in BTC. Voelt als een no-brainer met als risico uiteraard dat 1) Bitcoin daalt in prijs en 2) dat de huizenmarkt een dusdanige knauw krijgt dat ons huis onder water komt te staan. 3) Eventueel verbod van regering om BTC om te zetten naar fiat.

Thoughts? :)
Ik denk dat eea heel erg van je persoonlijke situatie afhangt. Hoe oud ben je? Heb je een gezin of niet? Is je pensioen goed geregeld? De move op zich is high risk/high reward, maar sommige mensen kunnen zonder kleerscheuren voor een ton het schip in gaan en voor anderen zou dat een groot drama zijn. Ik denk dat zo niet te zeggen is of voor jou de gok de moeite waard is.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 8 maart 2021 @ 12:54:06 #54
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198390900
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik hou vast aan mijn principes :(

Niet dat ik veel keus heb, aangezien Bittrex geen scamcoins heeft, maar hé.
Principes kun je geen huur van betalen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198390948
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:33 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

De coin heeft 5% fees voor liquidity providers en 5% voor holders, dus je hebt sowieso een slippage van 10%.
En van de trade zelf heb je ook nog 1 of 2% slippage.

Dus ik zou slippage op 11% zetten en anders nog iets hoger (tandwieltje op Pancakeswap).

Ik verwacht trouwens nog wel een flinke correctie, meestal komt die wel na zo'n groene kaars. Er zijn altijd mensen die 10x wel genoeg vinden en dan hun winst pakken.
Lol, gelukt. :D

Heb behoorlijk wat BNB die ik jaren geleden op 5 dollar heb gekocht. Wil nu een gedeelte in shit/hype/moon coins gaan omzetten. :')
pi_198390966
quote:
14s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:54 schreef fathank het volgende:

[..]

Principes kun je geen huur van betalen.
Klopt.

De koers van SafeMoon gaat bijna net zo goed als die van VET :P

pi_198391030
Pamp it.
pi_198391243
Ok, dank ten eerste voor het spelen van de bal en niet de man ;)

Ik hoor een aantal dingen:
- Laag risico want zowel het huis als BTC zullen waarschijnlijk niet naar 0 gaan
Eens, doordat ik dit zie als een besparing op de maandelijkse inleg in BTC voorzie ik ook geen problemen met het doorbetalen van de hypotheek / vaste lasten. Gezien de institutionele instappers de laatste tijd zie ik 40k-ish ook wel als een nieuwe ondergrens voor BTC.

- BTC is zeer waarschijnlijk altijd wel te verkopen in de EU
Goed punt, dus óf als het plan slaagt moet je als miljonair Nederland uit. Als het plan faalt moet ik met verlies verkopen in het buitenland?

- Grootste risico ligt bij mij; hoe ga je om met bearmarket / FUD
Ik ben aardig overtuigd van het potentieel, snap de cyclische werking van BTC en geloof aardig sterk in plan B en zijn model. Uiteraard geen enkele vorm van garantie, maar hierdoor kijk ik wel naar dips als zijnde uitverkoop dus op dit moment zie ik hier geen risico in. Gewoon nog niet verkopen in een bearmarket en pas nadenken over een exit-strategie na de volgende halving.

- te makkelijk aannemen dat BTC stijgt
Zeker waar, maar de huidige signalen (steunmaatregelen / CBDC / inflatie tot de max en de institutionele interesses) ondersteunen alleen maar de 'number goes up'-theorie. Ik zie 'worst case' als zijnde 0 winst maken, maar gewoon quitte spelen. Daarvoor moet BTC dus over 7 jaar nog steeds op 40k staan; niemand heeft de glazen bol dus ik kan dit ook niet onderbouwen. Ik denk alleen niet dat dit zo gaat zijn.

- geen rendement op BTC als het in je wallet zit
Het rendement is pas rendement bij verkoop, eens. Hiervoor zat ik in aandelen en was ik blij met een paar procent per jaar, wat ook pas rendement zou zijn als ik het zou verkopen. Mijn huidige BTC portfolio is meer dan verdubbeld sinds september, maar is inderdaad nog maar een theoretisch rendement.

- verliest liquiditeit, stel dat de koers laag staat als je wilt/moet verkopen?
Dat is in mijn alternatieve plan (DCA met ¤ 500,- per maand) niet anders, dus dit argument vind ik minder relevant.

- doet het pijn als je een ton verliest?
Bij mijn vriendin wat meer dan bij mij gok ik :') Als je dit voor de lange termijn doet en op papier de DCA-inleg wegstreept tegen de aflossing van de extra hypotheek zou je dus geld overhouden. Dat geld zou je bij een crash van BTC sowieso verloren hebben, dus linksom of rechtsom verlies je dan geld. Zuur is het wel, we eindigen in ieder geval niet bij de voedselbank.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 maart 2021 @ 13:15:16 #60
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198391273
quote:
14s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:54 schreef fathank het volgende:

[..]

Principes kun je geen huur van betalen.
Van hodlen ook niet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198391507
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Van hodlen ook niet.
HODL lang genoeg en je koopt een huis, cash. :9
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 maart 2021 @ 13:32:21 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198391567
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

HODL lang genoeg en je koopt een huis, cash. :9
Dat is wel mijn idee, maar dan moet ik in obscure coins gaan investeren. Daar heb ik trauma's aan overgehouden, en de eerste keer dit jaar dat ik het gedaan heb heeft die token door de plee gespoeld.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198391679
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat is wel mijn idee, maar dan moet ik in obscure coins gaan investeren. Daar heb ik trauma's aan overgehouden, en de eerste keer dit jaar dat ik het gedaan heb heeft die token door de plee gespoeld.
Probeer TIPS eens.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 maart 2021 @ 13:40:33 #64
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198391686
quote:
6s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:40 schreef Oriente het volgende:

[..]

Probeer TIPS eens.
Dat was Toto.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198391704
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat was Toto.
Ja, weet ik.

Je kunt eens naar LTO kijken, dat schijnt wel een degelijke coin te zijn en half reddit.com/r/cryptocurrency zit er in
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 maart 2021 @ 13:41:45 #66
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198391711
quote:
6s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:41 schreef Oriente het volgende:
half reddit.com/r/cryptocurrency zit er in
Dan ben je al te laat :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 8 maart 2021 @ 13:41:56 #67
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_198391712
VET ATH *O*, op naar de VEN ATH *O*
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_198391731
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dan ben je al te laat :P
Enigszins waar, ja. :P
4chan/biz is ook nog wel leuk om in de gaten te houden voor potentiële moonshots (en dan ben je er vaak al wat eerder bij dan reddit.com/r/cryptocurrency) maar uiteindelijk is het voor een groot deel gewoon een gok natuurlijk. Gewoon lekker vasthouden aan ETH, die ontwikkelt zich prima door :+
pi_198391744
quote:
3s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:41 schreef Rossdale het volgende:
VET ATH *O*, op naar de VEN ATH *O*
Boven de 6 cent usd blijven/sluiten en weg naar boven... eindelijk!
  maandag 8 maart 2021 @ 13:46:10 #70
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_198391780
quote:
6s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:41 schreef Oriente het volgende:

[..]

Ja, weet ik.

Je kunt eens naar LTO kijken, dat schijnt wel een degelijke coin te zijn en half reddit.com/r/cryptocurrency zit er in
Dat is meer een sellsignal dan buysignal...

Als je echt wil gokken dan moet je https://www.reddit.com/r/CryptoMoonShots/ in de gaten houden. Maar dat is wel echt het ultieme shitcoincasino
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_198391834
quote:
3s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:46 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat is meer een sellsignal dan buysignal...

Als je echt wil gokken dan moet je https://www.reddit.com/r/CryptoMoonShots/ in de gaten houden. Maar dat is wel echt het ultieme shitcoincasino
Klopt.

Al heb ik wel MochiSwap, Oxbull.tech, FlashX Ultra, ShareDeFi, BOG en Safemoon daar vandaan _O-
En tot nu toe bestaan ze allemaal nog en groeien m'n BNB rustig door :P
  maandag 8 maart 2021 @ 13:53:19 #72
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_198391855
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:51 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Klopt.

Al heb ik wel MochiSwap, Oxbull.tech, FlashX Ultra, ShareDeFi, BOG en Safemoon daar vandaan _O-
En tot nu toe bestaan ze allemaal nog en groeien m'n BNB rustig door :P
Netjes baasje _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_198391861
quote:
3s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:53 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Netjes baasje _O_
* klopt af
pi_198391874
Zo ziet het er uit na de verwachte correctie:

  maandag 8 maart 2021 @ 14:06:44 #75
62913 Blik
The one and Only!
pi_198392009
quote:
3s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:41 schreef Rossdale het volgende:
VET ATH *O*, op naar de VEN ATH *O*
Choo Choo!
  maandag 8 maart 2021 @ 14:23:13 #76
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198392240
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Van hodlen ook niet.
Laat staan hoge fees betalen voor shitcoins.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198392272
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:51 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Klopt.

Al heb ik wel MochiSwap, Oxbull.tech, FlashX Ultra, ShareDeFi, BOG en Safemoon daar vandaan _O-
En tot nu toe bestaan ze allemaal nog en groeien m'n BNB rustig door :P
Ik heb een meevaller (Inkomstenbelasting). Ik zoek nog een doel voor het geld wat vrijkomt :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 maart 2021 @ 14:31:09 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198392338
quote:
14s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:23 schreef fathank het volgende:

[..]

Laat staan hoge fees betalen voor shitcoins.
Momenteel ben ik meer kwijt aan de koers die in elkaar is gedonderd dan die fees :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 8 maart 2021 @ 14:33:29 #79
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198392370
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:13 schreef Thrilled het volgende:
Ok, dank ten eerste voor het spelen van de bal en niet de man ;)

Ik hoor een aantal dingen:
- Laag risico want zowel het huis als BTC zullen waarschijnlijk niet naar 0 gaan
Eens, doordat ik dit zie als een besparing op de maandelijkse inleg in BTC voorzie ik ook geen problemen met het doorbetalen van de hypotheek / vaste lasten. Gezien de institutionele instappers de laatste tijd zie ik 40k-ish ook wel als een nieuwe ondergrens voor BTC.

Als BTC daalt naar 5000 dan heb je 90% van je verlies al geleden. Dat het niet naar nul kan wil niet zeggen dat het risico laag is. Het risico is juist zeer hoog, gezien de volatiliteit. Iedere beginnende belegger weet dat. Het risico op een huis is laag, dat houdt zijn gebruikerswaarde sowieso altijd.

- BTC is zeer waarschijnlijk altijd wel te verkopen in de EU
Goed punt, dus óf als het plan slaagt moet je als miljonair Nederland uit. Als het plan faalt moet ik met verlies verkopen in het buitenland?

Er is juist, in tegenstelling tot zowat alle andere assets, een risico dat BTC illegaal verklaard wordt, het netwerk plat gaat of dat alle transacties bevroren worden (van BTC naar EUR)

- te makkelijk aannemen dat BTC stijgt
Zeker waar, maar de huidige signalen (steunmaatregelen / CBDC / inflatie tot de max en de institutionele interesses) ondersteunen alleen maar de 'number goes up'-theorie. Ik zie 'worst case' als zijnde 0 winst maken, maar gewoon quitte spelen. Daarvoor moet BTC dus over 7 jaar nog steeds op 40k staan; niemand heeft de glazen bol dus ik kan dit ook niet onderbouwen. Ik denk alleen niet dat dit zo gaat zijn.

Laat nu eens zien welke serieuze institutionele belegger dan in BTC is gestapt?

- geen rendement op BTC als het in je wallet zit
Het rendement is pas rendement bij verkoop, eens. Hiervoor zat ik in aandelen en was ik blij met een paar procent per jaar, wat ook pas rendement zou zijn als ik het zou verkopen. Mijn huidige BTC portfolio is meer dan verdubbeld sinds september, maar is inderdaad nog maar een theoretisch rendement.

Dat is geen rendement maar speculatie. Rendement is als er een dividend wordt uitbetaald van de winst die gemaakt wordt. Is onmogelijk bij BTC.

- doet het pijn als je een ton verliest?
Bij mijn vriendin wat meer dan bij mij gok ik :') Als je dit voor de lange termijn doet en op papier de DCA-inleg wegstreept tegen de aflossing van de extra hypotheek zou je dus geld overhouden. Dat geld zou je bij een crash van BTC sowieso verloren hebben, dus linksom of rechtsom verlies je dan geld. Zuur is het wel, we eindigen in ieder geval niet bij de voedselbank.
Drogredenering. Of je nu een ton verliest van geld waar je voor gewerkt hebt of van winstgeld van BTC maakt niks uit. Een ton is een ton. Het maakt niet uit waar dat geld vandaan komt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 8 maart 2021 @ 14:46:41 #80
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198392576
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:51 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Klopt.

Al heb ik wel MochiSwap, Oxbull.tech, FlashX Ultra, ShareDeFi, BOG en Safemoon daar vandaan _O-
En tot nu toe bestaan ze allemaal nog en groeien m'n BNB rustig door :P
Heb je ook Bogged?

Hoe kom je zo vroeg bij die coins? Als het op biz of reddit staat is het meestal al te laat.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198392638
Je kunt BTC wel staken hè. Minimaal iets van 5% rendement geloof ik. Natuurlijk niet geheel veilig, want dan moet je het geloof ik altijd op de exchange laten staan.

Zelf begin ik er ook steeds meer in te zien om al mijn spaargeld in BTC te stoppen. Bij mij gaat het niet om een ton, maar wel bijna genoeg om miljonair te worden als ik nu instap en BTC naar een miljoen gaat. ;-) Ik vind het ergens de gok wel waard. Want als BTC laten we zeggen halveert, ben je maar 25.000 euro kwijt, en als BTC naar een miljoen gaat, hoef je nooit meer te werken.

De vraag is natuurlijk: als BTC op een miljoen staat, wil je hem dan nog verkopen? Want mogelijk kun je dan met een BTC meer dan met de euro of de dollar ... dan heeft BTC zo'n macht, dat je hem eigenlijk niet meer kwijt wil. Maar ja, misschien koop je dan wel een prachtig paleis ervoor.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_198392726
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:46 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Heb je ook Bogged?

Hoe kom je zo vroeg bij die coins? Als het op biz of reddit staat is het meestal al te laat.
Soms krijg ik tips maar deze komen allemaal van Reddit CryptoMoonshots.
  maandag 8 maart 2021 @ 14:58:04 #83
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_198392753
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:50 schreef JohnDDD het volgende:
Je kunt BTC wel staken hè. Minimaal iets van 5% rendement geloof ik. Natuurlijk niet geheel veilig, want dan moet je het geloof ik altijd op de exchange laten staan.

Zelf begin ik er ook steeds meer in te zien om al mijn spaargeld in BTC te stoppen. Bij mij gaat het niet om een ton, maar wel bijna genoeg om miljonair te worden als ik nu instap en BTC naar een miljoen gaat. ;-) Ik vind het ergens de gok wel waard. Want als BTC laten we zeggen halveert, ben je maar 25.000 euro kwijt, en als BTC naar een miljoen gaat, hoef je nooit meer te werken.

De vraag is natuurlijk: als BTC op een miljoen staat, wil je hem dan nog verkopen? Want mogelijk kun je dan met een BTC meer dan met de euro of de dollar ... dan heeft BTC zo'n macht, dat je hem eigenlijk niet meer kwijt wil. Maar ja, misschien koop je dan wel een prachtig paleis ervoor.
Laat je het ooit zover komen dan? Als BTC binnen een maand op 100k zit, wordt het ook verleidelijk om (een deel) te verkopen. En dat gaat ook weer gebeuren als ie op bijvoorbeeld 200k, 500k, etc. staat.
pi_198392762
Ik heb nu allemaal winsten omgezet in BTC en USDT. Sinds januari toch weer een 300% stijging gehad.
Zit nu op een mooi bedragje, maar wil weer even wat shitcoins kopen. Waarom? Ik zit nog een beetje in Vechain. Ik was te laat met Cardano.
Veel van dit soort coins staan bij de meest exotische exchanges. Ik heb enkel Bittrex, Binance en Kraken.
- Op welke exchanges zitten jullie allemaal?
- Hoe kan ik het goedkoopst coins omzetten? Fee van usdt en btc zijn vrij hoog.
- Met zuidelijke groet -
pi_198392813
Deze doet het ook al goed, is een launch op Oxbull.tech

https://www.coingecko.com/en/coins/spacecowboy

Heb er zo'n 650 en ondertussen ook zo'n 14 stuks gestaked (met OXB).
Liquidity Pools doe ik niet aan maar single side staking vind ik wel interessant. Rendement is lager maar het risico ook (geen impermanent loss).


  maandag 8 maart 2021 @ 15:03:42 #86
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198392851
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:58 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Laat je het ooit zover komen dan? Als BTC binnen een maand op 100k zit, wordt het ook verleidelijk om (een deel) te verkopen. En dat gaat ook weer gebeuren als ie op bijvoorbeeld 200k, 500k, etc. staat.
Bitcoin op 500K.

Ik zeg niet dat het nooit zal gebeuren, want daar ben ik al vaker mee de mist ingegaan.

Maar realiseer je wel dat als dit gebeurt, de reward voor het minen van een bitcoin zó hoog zal zijn dat het gemiddelde energieverbruik dan gelijk zal zijn aan de opbrengst van 170 kerncentrales! Per definitie en bij min of meer gelijkblijvende energieprijzen
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 8 maart 2021 @ 15:04:21 #87
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198392858
Met andere woorden: het is dan rendabel voor de miners om collectief zo veel energie in te kopen om te minen, als ze een enkele Bitcoin voor 500K kunnen verkopen!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198392900
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:04 schreef LXIV het volgende:
Met andere woorden: het is dan rendabel voor de miners om collectief zo veel energie in te kopen om te minen, als ze een enkele Bitcoin voor 500K kunnen verkopen!
Het is niet zo ingewikkeld.

Als minen niet meer uit kan voor miners, dan stoppen de miners met de hoogste kosten als eerste.
Dan zakt de hashrate iets in en dus ook de difficulty (is een paar keer voorgekomen).

Heeft verder amper invloed op de blockrate, hooguit daalt die tijdelijk iets tot de volgende dif-change en als de blockrate daalt, daalt de aanvoer van nieuwe bitcoins ook (wat positief werkt op de prijs).

Zolang het uit kan, zullen miners minen... wat het equivalent aan kerncentrales dat wordt qua gebruik? Zeg het maar....

Hogere hashrate betekent overigens niet automatisch meer energie, de miners (ASIC's) worden ook steeds efficiënter.
Je kan nu met 1 ASIC al 100.000.000.000.000 hashes per seconde genereren (100THash) waar een videokaart destijds zo'n 400.000.000 hashes per seconde haalde (400Mhash).

[ Bericht 3% gewijzigd door TheFreshPrince op 08-03-2021 15:14:09 ]
  maandag 8 maart 2021 @ 15:14:20 #89
62913 Blik
The one and Only!
pi_198392997
https://cointelegraph.com(...)u-only-need-0-01-btc

HIer gaan ze er vanuit dat als je 0.01 BTC hebt je over 10 jaar wellicht wel eens miljonair zou kunnen zijn. Holy shit
pi_198393023
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:14 schreef Blik het volgende:
https://cointelegraph.com(...)u-only-need-0-01-btc

HIer gaan ze er vanuit dat als je 0.01 BTC hebt je over 10 jaar wellicht wel eens miljonair zou kunnen zijn. Holy shit
de hardcap zou toch pas in 21xx bereikt worden
pi_198393029
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:14 schreef Blik het volgende:
https://cointelegraph.com(...)u-only-need-0-01-btc

HIer gaan ze er vanuit dat als je 0.01 BTC hebt je over 10 jaar wellicht wel eens miljonair zou kunnen zijn. Holy shit
Heel strikt genomen zijn er maar maximaal 21 miljoen bitcoins voor 7 miljard mensen, dus kan je nooit meer dan 0,003 BTC per persoon uitdelen zou je dat eerlijk willen doen.

Dus op zich geen gekke gedachte.
pi_198393067
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:16 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Heel strikt genomen zijn er maar maximaal 21 miljoen bitcoins voor 7 miljard mensen, dus kan je nooit meer dan 0,003 BTC per persoon uitdelen zou je dat eerlijk willen doen.

Dus op zich geen gekke gedachte.
Alleen als iedereen 0,003 BTC zou hebben zou BTC niks waard zijn.
pi_198393088
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:18 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Alleen als iedereen 0,003 BTC zou hebben zou BTC niks waard zijn.
Waarom zou dat zo zijn volgens jou? Denk jij dat als iedereen 0,003 BTC bezit, dat er dan niemand meer is die méér dan 0,003 BTC wil bezitten?

Het is ook meer een theoretische som natuurlijk om uit te leggen hoe schaars bitcoins zijn, in de praktijk hebben whales duizenden BTC en een de grote meerderheid niet eens een satoshi op dit moment.

Hetzelfde (ik herhaal het nog eens) geldt voor het aantal miljonairs.
We hebben wereldwijd naar schatting zo'n 47 miljoen miljonairs en maar 21 miljoen bitcoins.
Verdeel dat maar eens ;)
pi_198393102
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
Denk jij dat als iedereen 0,003 BTC bezit, dat er dan niemand meer is die méér dan 0,003 BTC wil bezitten?
Jawel, maar dan heeft dus niet meer iedereen 0,003 BTC.
pi_198393116
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:20 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Jawel, maar dan heeft dus niet meer iedereen 0,003 BTC.
Initieel wel, bij het verdelen :P Maar het was theoretisch, zie aanvulling.
  maandag 8 maart 2021 @ 15:30:19 #96
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198393248
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:06 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het is niet zo ingewikkeld.

Als minen niet meer uit kan voor miners, dan stoppen de miners met de hoogste kosten als eerste.
Dan zakt de hashrate iets in en dus ook de difficulty (is een paar keer voorgekomen).

Heeft verder amper invloed op de blockrate, hooguit daalt die tijdelijk iets tot de volgende dif-change en als de blockrate daalt, daalt de aanvoer van nieuwe bitcoins ook (wat positief werkt op de prijs).

Zolang het uit kan, zullen miners minen... wat het equivalent aan kerncentrales dat wordt qua gebruik? Zeg het maar....

Hogere hashrate betekent overigens niet automatisch meer energie, de miners (ASIC's) worden ook steeds efficiënter.
Je kan nu met 1 ASIC al 100.000.000.000.000 hashes per seconde genereren (100THash) waar een videokaart destijds zo'n 400.000.000 hashes per seconde haalde (400Mhash).
Het maakt helemaal niet uit hoe efficient er gemined wordt. Dat is nu juist de hele grap.

Het is ook niet zo dat het niet 'uit komt'. Het komt dan juist heel erg goed uit!!

Als je een bitcoin kunt verkopen voor $500.000, dan is het voor een miner dus lucratief om te doen zolang de miningkosten minder dan die $500K kosten. Het gros van die kosten zijn electriciteitskosten. Er zal dus steeds capaciteit bijgeplust worden zolang het lucratief is. De moeilijkheidsgraad wordt automatisch aangepast, dus is geen factor.

Als er op een prijs van $50.000 dus het equivalent aan electriciteit van 17 kerncentrales aan energie verstookt kan/mag worden om een bitcoin te minen, dan zijn dat er op een prijs van $500.000 dus 10 keer zoveel. Of dat in de vorm van kerncentrales gebeurt of met wind of wat dan ook maakt niks uit. Als je dat niet begrijpt dan snap je het hele principe niet.

De vraag is dus wat er dan gaat gebeuren. Die electriciteitscapaciteit is er helemaal niet. De vraag zal het aanbod overtreffen. De totale vraag is dan dus zo groot geworden dat de er tekorten aan electriciteit zullen ontstaan.
Zullen overheden ingrijpen? Als de miners dan niet kunnen leveren vanwege tekorten wordt het waarschijnlijk weer interessant voor particulieren. Die kunnen ook meedoen wanneer het weer lucratief wordt als je voor $100.000 een coin kunt minen en hem voor $500.000 kunt verkopen. Misschien heeft het zelfs een verder prijsopdrijvend effect, omdat het aanbod wegens nieuwe aanvoer dus opdroogt.

Interessante tijden in ieder geval.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 8 maart 2021 @ 15:31:44 #97
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198393265
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:14 schreef Blik het volgende:
https://cointelegraph.com(...)u-only-need-0-01-btc

HIer gaan ze er vanuit dat als je 0.01 BTC hebt je over 10 jaar wellicht wel eens miljonair zou kunnen zijn. Holy shit
Dan is de koers van een BTC dus 100 miljoen. 2.0000 x de prijs van nu. Dan is het theoretisch energieverbruik ook 2.000 de prijs van nu. Dat overstijgt de huidige productiecapaciteit in zijn geheel.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198393306
Domme vraag misschien, maar waarom verdubbeld het energieverbruik als de prijs verdubbeld? Zit hier een lineair verband in?
  maandag 8 maart 2021 @ 15:39:15 #99
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198393402
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:33 schreef Thrilled het volgende:
Domme vraag misschien, maar waarom verdubbeld het energieverbruik als de prijs verdubbeld? Zit hier een lineair verband in?
Dat leg ik hierboven uit.

Miners willen winst maken. Het is alleen lucratief om te minen als een coin meer oplevert dan dat het kost om hem te minen (geld natuurlijk voor iedere grondstof).
Als een bitcoin 50K kost dan zullen miners hun capaciteit uitbreiden totdat het niet meer lucratief is (stel, 40.000 dollar aan kosten per coin). Het gros van die kosten zijn stroomkosten.

Als de prijs nu verdubbelt naar 100K dan wordt de marge per coin $60.000. Dit zal tot gevolg hebben dat de capaciteit wordt uitgebreid (tot iets van 80K aan kosten per coin). Een verdubbeling dus.

De efficiency van de miners maakt hierbij niets uit. Het algoritme past de moeilijkheidsgraad automatisch aan aan de totale capaciteit van de miners. Met andere woorden, als er door technolische vooruitgang 2x zo efficient gemined kan worden, dan wordt de moeilijkheidsgraad ook 2x zo hoog, zonder dat de prjs omhoog moet.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198393455
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat leg ik hierboven uit.

Miners willen winst maken. Het is alleen lucratief om te minen als een coin meer oplevert dan dat het kost om hem te minen (geld natuurlijk voor iedere grondstof).
Als een bitcoin 50K kost dan zullen miners hun capaciteit uitbreiden totdat het niet meer lucratief is (stel, 40.000 dollar aan kosten per coin). Het gros van die kosten zijn stroomkosten.

Als de prijs nu verdubbelt naar 100K dan wordt de marge per coin $60.000. Dit zal tot gevolg hebben dat de capaciteit wordt uitgebreid (tot iets van 80K aan kosten per coin). Een verdubbeling dus.

De efficiency van de miners maakt hierbij niets uit. Het algoritme past de moeilijkheidsgraad automatisch aan aan de totale capaciteit van de miners. Met andere woorden, als er door technolische vooruitgang 2x zo efficient gemined kan worden, dan wordt de moeilijkheidsgraad ook 2x zo hoog, zonder dat de prjs omhoog moet.
Bij lagere prijzen omgekeerd verhaal. Maarja eigenlijk kansloos dat gestook.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198393496
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:30 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het maakt helemaal niet uit hoe efficient er gemined wordt. Dat is nu juist de hele grap.

Het is ook niet zo dat het niet 'uit komt'. Het komt dan juist heel erg goed uit!!

Als je een bitcoin kunt verkopen voor $500.000, dan is het voor een miner dus lucratief om te doen zolang de miningkosten minder dan die $500K kosten. Het gros van die kosten zijn electriciteitskosten. Er zal dus steeds capaciteit bijgeplust worden zolang het lucratief is. De moeilijkheidsgraad wordt automatisch aangepast, dus is geen factor.

Als er op een prijs van $50.000 dus het equivalent aan electriciteit van 17 kerncentrales aan energie verstookt kan/mag worden om een bitcoin te minen, dan zijn dat er op een prijs van $500.000 dus 10 keer zoveel. Of dat in de vorm van kerncentrales gebeurt of met wind of wat dan ook maakt niks uit. Als je dat niet begrijpt dan snap je het hele principe niet.

De vraag is dus wat er dan gaat gebeuren. Die electriciteitscapaciteit is er helemaal niet. De vraag zal het aanbod overtreffen. De totale vraag is dan dus zo groot geworden dat de er tekorten aan electriciteit zullen ontstaan.
Zullen overheden ingrijpen? Als de miners dan niet kunnen leveren vanwege tekorten wordt het waarschijnlijk weer interessant voor particulieren. Die kunnen ook meedoen wanneer het weer lucratief wordt als je voor $100.000 een coin kunt minen en hem voor $500.000 kunt verkopen. Misschien heeft het zelfs een verder prijsopdrijvend effect, omdat het aanbod wegens nieuwe aanvoer dus opdroogt.

Interessante tijden in ieder geval.
Stroomprijs dik omhoog vanwege bitcoin.. Pure verspilling ook nog met al dat klimaatgeneuzel, totaal kansloze exercitie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198393553
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat leg ik hierboven uit.

Miners willen winst maken. Het is alleen lucratief om te minen als een coin meer oplevert dan dat het kost om hem te minen (geld natuurlijk voor iedere grondstof).
Als een bitcoin 50K kost dan zullen miners hun capaciteit uitbreiden totdat het niet meer lucratief is (stel, 40.000 dollar aan kosten per coin). Het gros van die kosten zijn stroomkosten.

Als de prijs nu verdubbelt naar 100K dan wordt de marge per coin $60.000. Dit zal tot gevolg hebben dat de capaciteit wordt uitgebreid (tot iets van 80K aan kosten per coin). Een verdubbeling dus.

De efficiency van de miners maakt hierbij niets uit. Het algoritme past de moeilijkheidsgraad automatisch aan aan de totale capaciteit van de miners. Met andere woorden, als er door technolische vooruitgang 2x zo efficient gemined kan worden, dan wordt de moeilijkheidsgraad ook 2x zo hoog, zonder dat de prjs omhoog moet.
Ok klinkt plausibel, maar dat betekent dus aan de energie-kant ook meer vraag is om energie te leveren, dus uitbreiding in energieopwekkers (dit kan goed of slecht uitpakken, zo kunnen ze ook naar Ijsland gaan waar energie amper wat kost en in overvloed aanwezig is, of bouwen we wat kerncentrales bij). Zie je dit als bedreiging voor bitcoin?
  maandag 8 maart 2021 @ 15:49:12 #103
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198393591
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Stroomprijs dik omhoog vanwege bitcoin.. Pure verspilling ook nog met al dat klimaatgeneuzel, totaal kansloze exercitie.
Het leven is een totaal kansloze exercitie.
Huilen dan.
pi_198393659
quote:
7s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het leven is een totaal kansloze exercitie.
De dood ook, geen ontsnappen aan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 8 maart 2021 @ 15:54:18 #105
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198393679
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Bij lagere prijzen omgekeerd verhaal. Maarja eigenlijk kansloos dat gestook.
Ja, bij lagere prijzen zal het aanbod dalen, want niemand gaat $50.000 aan stroom verstoken om een coin voor $40.000 te verkopen.
Maar ook dan past het algoritme zich aan en wordt het minen gemakkelijker totdat het weer wel lucratief is.

Ik snap niet dat mensen dit hele principe van bitcoin niet begrijpen maar wel hun vakantiegeld er zonder mankeren geheel instorten.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 8 maart 2021 @ 15:56:07 #106
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198393710
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:47 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Ok klinkt plausibel, maar dat betekent dus aan de energie-kant ook meer vraag is om energie te leveren, dus uitbreiding in energieopwekkers (dit kan goed of slecht uitpakken, zo kunnen ze ook naar Ijsland gaan waar energie amper wat kost en in overvloed aanwezig is, of bouwen we wat kerncentrales bij). Zie je dit als bedreiging voor bitcoin?
De vraag is of we (zeker in deze CO2-tijden) bereid zijn om onze capaciteit zo enorm uit te breiden om hieraan te voldoen. Let wel, nu is het verbruik ongeveer hetzelfde als dat van Argentinie. Gaat de prijs 10x omhoog, dan wordt dit ongeveer het gebruik van heel Zuid-Amerika. Een heel continent!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 8 maart 2021 @ 15:58:10 #107
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198393733
Het is ook inherent aan de hele manier waarop bitcoin is opgezet. Dat is niet te fixen met een patch.
In zekere zin is bitcoin ook slachtoffer van zijn eigen succes, want ik denk niet dat Satochi dit 10 jaar geleden voorzien had.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198393783
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:58 schreef LXIV het volgende:
Het is ook inherent aan de hele manier waarop bitcoin is opgezet. Dat is niet te fixen met een patch.
In zekere zin is bitcoin ook slachtoffer van zijn eigen succes, want ik denk niet dat Satochi dit 10 jaar geleden voorzien had.
Het is op zich wel te fixen met een patch (fork), het zal niet de eerste coin zijn die van PoW naar PoS is gegaan.
Misschien dat in de toekomst een PoW / PoS hybride vorm mogelijk is.

Je zal echter wel een meerderheid moeten hebben voor zo'n verandering en daar zit hem het punt (miners zullen daar geen trek in hebben), anders heb je niet meer dan een nieuwe coin en bitcoin die ieder hun eigen weg gaan vanaf de vork.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 maart 2021 @ 16:05:54 #109
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198393846
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Je zal echter wel een meerderheid moeten hebben voor zo'n verandering en daar zit hem het punt (miners zullen daar geen trek in hebben), anders heb je niet meer dan een nieuwe coin en bitcoin die ieder hun eigen weg gaan vanaf de vork.
Wat al twee keer gebeurd is dus.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198393853
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat al twee keer gebeurd is dus.
Minimaal.
  maandag 8 maart 2021 @ 16:08:53 #111
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198393889
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:02 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het is op zich wel te fixen met een patch (fork), het zal niet de eerste coin zijn die van PoW naar PoS is gegaan.
Misschien dat in de toekomst een PoW / PoS hybride vorm mogelijk is.

Je zal echter wel een meerderheid moeten hebben voor zo'n verandering en daar zit hem het punt (miners zullen daar geen trek in hebben), anders heb je niet meer dan een nieuwe coin en bitcoin die ieder hun eigen weg gaan vanaf de vork.
Klopt
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198393977
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:56 schreef LXIV het volgende:

[..]

De vraag is of we (zeker in deze CO2-tijden) bereid zijn om onze capaciteit zo enorm uit te breiden om hieraan te voldoen. Let wel, nu is het verbruik ongeveer hetzelfde als dat van Argentinie. Gaat de prijs 10x omhoog, dan wordt dit ongeveer het gebruik van heel Zuid-Amerika. Een heel continent!
Volgens mij moeten overheden het gewoon verbieden.. Maar okay, die gokten dat het wel zou stuklopen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 8 maart 2021 @ 16:16:45 #113
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198394012
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Volgens mij moeten overheden het gewoon verbieden.. Maar okay, die gokten dat het wel zou stuklopen.
Het is nu natuurlijk nog niet zo nijpend (want het verbruik is verdeeld over de hele wereld) dat er echt merkbare effecten zijn. Dat wordt het met een prijs van 500.000 wel. Dan ontstaan dus echt stroomtekorten in delen van de wereld. Om iets uit te rekenen wat meteen daarna gediscard wordt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198394256
Ik kan niet wachten tot bitcoin de grootste engerieverbruiker van de wereld is. _O_

Eindelijk wordt er dan een doorbraak gebracht voor het genereren van puur groene energie.

Bitcoin gaat meer bereiken voor een beter klimaat dan welke domme klimaatakkoord ooit gaat bereiken. Het is bijna alsof capitalisme echt werkt!

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2021 16:29:04 ]
pi_198394324
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Volgens mij moeten overheden het gewoon verbieden.. Maar okay, die gokten dat het wel zou stuklopen.
Overheden en verbieden is altijd popcorn time!

pi_198394367
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:32 schreef Piva het volgende:

[..]

Overheden en verbieden is altijd popcorn time!

[ afbeelding ]
Denk dat ze het wel kapot hadden zien gaan maar ach. Blockchain achtig principe is niet erg. Als het maar een beetje duurzaam is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 8 maart 2021 @ 16:36:01 #117
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198394413
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:28 schreef Piva het volgende:
Ik kan niet wachten tot bitcoin de grootste engerieverbruiker van de wereld is. _O_

Eindelijk wordt er dan een doorbraak gebracht voor het genereren van puur groene energie.

Bitcoin gaat meer bereiken voor een beter klimaat dan welke domme klimaatakkoord ooit gaat bereiken. Het is bijna alsof capitalisme echt werkt!
Wat denk jij dan? Dat er wereldwijd 540.000 windmolens geplaatst gaan worden omdat mensen zo graag op bitcoin speculeren? Dat we bijvoorbeeld op iedere vierkante kilometer in Nederland een windmolen plaatsen enkel omdat er gemined kan worden? Denk je dat daar geen weerstnad tegen komt?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Eindredactie Games maandag 8 maart 2021 @ 16:37:27 #118
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198394442
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:36 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat denk jij dan? Dat er wereldwijd 540.000 windmolens geplaatst gaan worden omdat mensen zo graag op bitcoin speculeren? Dat we bijvoorbeeld op iedere vierkante kilometer in Nederland een windmolen plaatsen enkel omdat er gemined kan worden? Denk je dat daar geen weerstnad tegen komt?
Daarom, stoppen met banken

0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 8 maart 2021 @ 16:38:58 #119
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198394466
quote:
4s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:37 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Daarom, stoppen met banken

[ afbeelding ]
Maar banken handelen miljarden transacties af voor die energie, hypotheken, bedrijfsleningen, allocatie van kapitaal etc.
Bitcoin is nu nog enkel een store of value.

Bovendien is dit volgens mij een verouderde grafeik en gebruikt BTC op dit moment veel meer.

En nu is het nog te doen anders merkte we het wel. Ik heb het over als BTC op 500.00 staat. Dan is het dus een factor 10 meer (minstens)
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Eindredactie Games maandag 8 maart 2021 @ 16:57:10 #120
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198394750
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar banken handelen miljarden transacties af voor die energie, hypotheken, bedrijfsleningen, allocatie van kapitaal etc.
Bitcoin is nu nog enkel een store of value.

Bovendien is dit volgens mij een verouderde grafeik en gebruikt BTC op dit moment veel meer.

En nu is het nog te doen anders merkte we het wel. Ik heb het over als BTC op 500.00 staat. Dan is het dus een factor 10 meer (minstens)
Dan streep je het ene weg tegen het andere.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games maandag 8 maart 2021 @ 16:57:25 #121
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198394755
Mr Robot had toch gelijk _O_

0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 8 maart 2021 @ 16:58:05 #122
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198394766
quote:
4s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:57 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Dan streep je het ene weg tegen het andere.
Wat tegen wat?
BTC kan het banking systen niet vervangen
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198394773
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:38 schreef LXIV het volgende:
Maar banken handelen miljarden transacties af voor die energie, hypotheken, bedrijfsleningen, allocatie van kapitaal etc.
Inderdaad, geldleningen aan de wereld verstrekken, herverpakken, verkopen is een veel betere acitiviteit voor kapitaal! Vooral met de extreme properties die het inmiddels zijn geworden.
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:36 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat denk jij dan? Dat er wereldwijd 540.000 windmolens geplaatst gaan worden omdat mensen zo graag op bitcoin speculeren? Dat we bijvoorbeeld op iedere vierkante kilometer in Nederland een windmolen plaatsen enkel omdat er gemined kan worden? Denk je dat daar geen weerstnad tegen komt?
Zoek eens op de toekomst van zonneenergie en de potentie die daar mee te bereiken is.

Daarnaast kernenergie en Fusion power.

De wereld heeft totaal geen gebrek aan energie.
  Eindredactie Games maandag 8 maart 2021 @ 16:59:48 #124
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198394788
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat tegen wat?
BTC kan het banking systen niet vervangen
Goud ook niet en toch geloven wij nog in kettingkjes en kraaltjes
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_198394798
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat tegen wat?
BTC kan het banking systen niet vervangen
Wat is precies niet mogelijk dan?

En alsjeblieft kom niet met "het aantal transacties is te laag".
pi_198394893
Proud to be a norwegian today! Kjell Inge Røkke announces a $59 million investment in Bitcoin and the Norwegian government already indirectly owns 2000 bitcoin.

De val van fiat geld over de hele wereld is begonnen en niemand die het nog beseft. Prachtig dit.
pi_198395119
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar banken handelen miljarden transacties af voor die energie, hypotheken, bedrijfsleningen, allocatie van kapitaal etc.
Bitcoin is nu nog enkel een store of value.

Bovendien is dit volgens mij een verouderde grafeik en gebruikt BTC op dit moment veel meer.

En nu is het nog te doen anders merkte we het wel. Ik heb het over als BTC op 500.00 staat. Dan is het dus een factor 10 meer (minstens)
twitter


Grappig niet? Waar de ene mens pessimise me ziet, ziet een ander mens opportuniteit. Wie zal gelijk krijgen, de $5.5 bil guy of de doomdenker?

Reminder:

pi_198395125
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:07 schreef Piva het volgende:
Proud to be a norwegian today! Kjell Inge Røkke announces a $59 million investment in Bitcoin and the Norwegian government already indirectly owns 2000 bitcoin.

De val van fiat geld over de hele wereld is begonnen en niemand die het nog beseft. Prachtig dit.
Bitcoin zal geen vervanger worden van Fiat geld, nooit.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198395160
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:19 schreef raptorix het volgende:

[..]

Bitcoin zal geen vervanger worden van Fiat geld, nooit.
Wat gaat er gebeuren met fiat denk je? Kapitaal vluchten gaan sneller en sneller, totdat geld waardeloos is.. Lees anders even over de Weimar Mark.

Nu zijn het een handje vol bedrijven die fiat omzetten naar bitcoin. Over 5 jaar zijn het duizende bedrijven tegelijk..
pi_198395240
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:58 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Laat je het ooit zover komen dan? Als BTC binnen een maand op 100k zit, wordt het ook verleidelijk om (een deel) te verkopen. En dat gaat ook weer gebeuren als ie op bijvoorbeeld 200k, 500k, etc. staat.
Nou als ik 1 bitcoin koop voor 50.000 euro, ga ik hem niet bij 100.000 verkopen. Want dan neem ik liever het risico dat hij verder stijgt, dan te cashen voor 100.000 euro, waar ik momenteel niets aan heb. Ik vind het eigenlijk pas interessant worden op bedragen waar ik een prima huis voor kan kopen in de Randstad of de rest van mijn leven minder van kan gaan werken, dus boven de 500.000 euro. Ik denk niet dat ik hem eerder dan dat zou verkopen. En ik denk ook niet dat de prijs nu weer helemaal gaat instorten tot niveaus van een jaar geleden of lager. 40.000 dollar is denk ik momenteel wel echt de bodem, zeker nu Tesla en andere exchanges e.d. er voor zoveel geld in zitten en er net enorm veel geld is bijgedrukt.

Het zwakke punt van de bitcoin is inderdaad het enorme energieverbruik van het minen. Dat schijnt nu al zoveel energie te verbruiken als Argentinië. In Iran hangen de zwarte wolken boven Teheran en zitten mensen soms zonder stroom omdat de overheid aan een stuk door aan het minen is. Zeker met de milieuproblematiek in het achterhoofd vind ik het ethisch persoonlijk moeilijk, en denk ik ook dat de overheid op een bepaald moment misschien moet ingrijpen.

Maar zonder dat de overheid ingrijpt en met eventuele inflatie en waardedaling van de dollar in het achterhoofd zie ik niet waarom de bitcoin niet snel veel meer waard gaat worden.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_198395242
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:21 schreef Piva het volgende:

[..]

Wat gaat er gebeuren met fiat denk je? Kapitaal vluchten gaan sneller en sneller, totdat geld waardeloos is.. Lees anders even over de Weimar Mark.

Nu zijn het een handje vol bedrijven die fiat omzetten naar bitcoin. Over 5 jaar zijn het duizende bedrijven tegelijk..
Heb je het nu over Bitcoin of Cryptovaluta?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198395264
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:25 schreef raptorix het volgende:

[..]

Heb je het nu over Bitcoin of Cryptovaluta?
Centrale bankiers crypto munten die gedigitaliseerd zijn uiteraard!
pi_198395301
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:27 schreef Piva het volgende:

[..]

Centrale bankiers crypto munten die gedigitaliseerd zijn uiteraard!
Geloof me, ze zullen weer de zelfde trucjes gaan uithalen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 8 maart 2021 @ 17:28:55 #134
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198395314
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:58 schreef Piva het volgende:

[..]

Inderdaad, geldleningen aan de wereld verstrekken, herverpakken, verkopen is een veel betere acitiviteit voor kapitaal! Vooral met de extreme properties die het inmiddels zijn geworden.
[..]

Zoek eens op de toekomst van zonneenergie en de potentie die daar mee te bereiken is.

Daarnaast kernenergie en Fusion power.

De wereld heeft totaal geen gebrek aan energie.
Ja, maar dat gaan we niet allemaal aanwenden om de koers van bitcoin te ondersteunen!

Kun je je het voorstellen? Dat Rutte op televisie verkondigd dat Nederland 20 kerncentrales gaat bouwen om bitcoin te kunnen minen?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 8 maart 2021 @ 17:31:00 #135
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198395357
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:00 schreef Piva het volgende:

[..]

Wat is precies niet mogelijk dan?

En alsjeblieft kom niet met "het aantal transacties is te laag".
Bitcoin kan effectief helemaal niks. Sowieso geen lening beoordelen op kredietwaardigheid. Maar inderdaad, ook geen transacties kostenefficient en in volume afhandelen of hypotheken verstrekken, mensen adviseren over financiele keuzes et cetera.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198395372
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:28 schreef raptorix het volgende:

[..]

Geloof me, ze zullen weer de zelfde trucjes gaan uithalen.
Lol
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:28 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja, maar dat gaan we niet allemaal aanwenden om de koers van bitcoin te ondersteunen!

Kun je je het voorstellen? Dat Rutte op televisie verkondigd dat Nederland 20 kerncentrales gaat bouwen om bitcoin te kunnen minen?
Waarom zou Rutte dat moeten verkondigen? Wie "moet" dat bouwen en waarom "moet" er specifiek meer energie verbruikt worden om bitcoin te minen?

Lees eens in op de volgende termen: "Game theory", "Capitalism", "Bitcoin difficult adjustment"
  maandag 8 maart 2021 @ 17:32:06 #137
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198395373
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:07 schreef Piva het volgende:
Proud to be a norwegian today! Kjell Inge Røkke announces a $59 million investment in Bitcoin and the Norwegian government already indirectly owns 2000 bitcoin.

De val van fiat geld over de hele wereld is begonnen en niemand die het nog beseft. Prachtig dit.
Met die val (of tenminste zware problemen) van fiat ben ik het wel met je eens. Maar niet door bitcoin maar door onverstandig monetair beleid. En bitcoin is noch de reden van de val van fiat, noch de oplossing
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198395394
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

Met die val (of tenminste zware problemen) van fiat ben ik het wel met je eens. Maar niet door bitcoin maar door onverstandig monetair beleid. En bitcoin is noch de reden van de val van fiat, noch de oplossing
Daar denken miljarden dollars van bedrijfskapitaal anders over.

Maar ik kan je gerust een link geven naar een platform waar je bitcoin kan shorten. Zo verdien ik wat aan je trading en kan jij kapitalen maken met jou visie!
  maandag 8 maart 2021 @ 17:37:24 #139
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198395471
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:21 schreef Piva het volgende:

[..]

Wat gaat er gebeuren met fiat denk je? Kapitaal vluchten gaan sneller en sneller, totdat geld waardeloos is.. Lees anders even over de Weimar Mark.

Nu zijn het een handje vol bedrijven die fiat omzetten naar bitcoin. Over 5 jaar zijn het duizende bedrijven tegelijk..
Er is niet genoeg ruimte in BTC om dat te ondersteunen. Ga je uit van $90T aan geld, moet iedere bitcoin 4 miljard waard worden om die marketcap te evenaren. Dan moeten we een dyson-sphere bouwen rond de zon om die energie te kunnen oogsten!

Het kan goed een digitale, op cryptotechnologie gebaseerde munt worden. Maar nooit BTC
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 8 maart 2021 @ 17:38:37 #140
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198395492
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:33 schreef Piva het volgende:

[..]

Daar denken miljarden dollars van bedrijfskapitaal anders over.

Maar ik kan je gerust een link geven naar een platform waar je bitcoin kan shorten. Zo verdien ik wat aan je trading en kan jij kapitalen maken met jou visie!
Ik zeg niks over de koers. Dat doe ik niet meer, want bij 20K wist ik zeker dat het ging dalen en nooit meer terug zou komen, en zie wat er nu op de borden staat!

ik zeg alleen dat we 170 kerncentrales aan power nodig hebben om een keors van $500K te ondersteunen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 8 maart 2021 @ 17:39:02 #141
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198395502
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:32 schreef Piva het volgende:

[..]

Lol
[..]

Waarom zou Rutte dat moeten verkondigen? Wie "moet" dat bouwen en waarom "moet" er specifiek meer energie verbruikt worden om bitcoin te minen?

Lees eens in op de volgende termen: "Game theory", "Capitalism", "Bitcoin difficult adjustment"
Lees gewoon eens de vorige pagina.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 17:40:08 #142
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198395523
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 8 maart 2021 @ 17:41:13 #143
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198395532
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:25 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Nou als ik 1 bitcoin koop voor 50.000 euro, ga ik hem niet bij 100.000 verkopen. Want dan neem ik liever het risico dat hij verder stijgt, dan te cashen voor 100.000 euro, waar ik momenteel niets aan heb. Ik vind het eigenlijk pas interessant worden op bedragen waar ik een prima huis voor kan kopen in de Randstad of de rest van mijn leven minder van kan gaan werken, dus boven de 500.000 euro. Ik denk niet dat ik hem eerder dan dat zou verkopen. En ik denk ook niet dat de prijs nu weer helemaal gaat instorten tot niveaus van een jaar geleden of lager. 40.000 dollar is denk ik momenteel wel echt de bodem, zeker nu Tesla en andere exchanges e.d. er voor zoveel geld in zitten en er net enorm veel geld is bijgedrukt.

Het zwakke punt van de bitcoin is inderdaad het enorme energieverbruik van het minen. Dat schijnt nu al zoveel energie te verbruiken als Argentinië. In Iran hangen de zwarte wolken boven Teheran en zitten mensen soms zonder stroom omdat de overheid aan een stuk door aan het minen is. Zeker met de milieuproblematiek in het achterhoofd vind ik het ethisch persoonlijk moeilijk, en denk ik ook dat de overheid op een bepaald moment misschien moet ingrijpen.

Maar zonder dat de overheid ingrijpt en met eventuele inflatie en waardedaling van de dollar in het achterhoofd zie ik niet waarom de bitcoin niet snel veel meer waard gaat worden.
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:25 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Nou als ik 1 bitcoin koop voor 50.000 euro, ga ik hem niet bij 100.000 verkopen. Want dan neem ik liever het risico dat hij verder stijgt, dan te cashen voor 100.000 euro, waar ik momenteel niets aan heb. Ik vind het eigenlijk pas interessant worden op bedragen waar ik een prima huis voor kan kopen in de Randstad of de rest van mijn leven minder van kan gaan werken, dus boven de 500.000 euro. Ik denk niet dat ik hem eerder dan dat zou verkopen. En ik denk ook niet dat de prijs nu weer helemaal gaat instorten tot niveaus van een jaar geleden of lager. 40.000 dollar is denk ik momenteel wel echt de bodem, zeker nu Tesla en andere exchanges e.d. er voor zoveel geld in zitten en er net enorm veel geld is bijgedrukt.

Het zwakke punt van de bitcoin is inderdaad het enorme energieverbruik van het minen. Dat schijnt nu al zoveel energie te verbruiken als Argentinië. In Iran hangen de zwarte wolken boven Teheran en zitten mensen soms zonder stroom omdat de overheid aan een stuk door aan het minen is. Zeker met de milieuproblematiek in het achterhoofd vind ik het ethisch persoonlijk moeilijk, en denk ik ook dat de overheid op een bepaald moment misschien moet ingrijpen.

Maar zonder dat de overheid ingrijpt en met eventuele inflatie en waardedaling van de dollar in het achterhoofd zie ik niet waarom de bitcoin niet snel veel meer waard gaat worden.
Er zal nooit snel genoeg capaciteit bijgebouwd kunnen worden. Wat dan gaat gebeuren is gewoon wat de markt altidj doet: de prijs van stroom zal stijgen.
Als een KwH eenmaal een dollar kost omdat er zo nodig BTC gemined moet worden komen de mensen vanzelf in opstand en grijpt de politiek in.
Zo’n miningfarm is onmogelijk te verstoppen (volg het stroomverbruik) en heel eenvoudig af te sluiten)
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198395636
twitter


lol
  maandag 8 maart 2021 @ 17:48:28 #145
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198395639
Dat minen in Iran is trouwens wel een interessant verhaal, want door de sancties kan Iran zijn olie niet meer kwijt en daarom stoken ze het maar op om zo te kunnen minen en alsnog harde valuta te ontvangen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198395644
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

[..]

Er zal nooit snel genoeg capaciteit bijgebouwd kunnen worden. Wat dan gaat gebeuren is gewoon wat de markt altidj doet: de prijs van stroom zal stijgen.
Als een KwH eenmaal een dollar kost omdat er zo nodig BTC gemined moet worden komen de mensen vanzelf in opstand en grijpt de politiek in.
Zo’n miningfarm is onmogelijk te verstoppen (volg het stroomverbruik) en heel eenvoudig af te sluiten)
Er kunnen wel genoeg miners gebouwt worden in de wereld, maar niet genoeg energie capiciteit? Ergens loopt je denkvermogen een beetje vast..

De ultieme race naar een betere energie source lijkt er inderdaad te gaan komen! Daarom ook niet vreemd dat daar nu al in geinvesteerd wordt! Degene die zowel de goedkoopste manier van groene energie kan bemachtingen en ook de hoogste capiciteit aan bitcoin mining gaat leveren wordt de nieuwe Rockerfeller.

Ik zal er niet om liegen, een prachtige manier om kapitalisme aan het werk te zien en de wereld te zien verbeteren.
  maandag 8 maart 2021 @ 17:49:33 #147
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198395662
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:48 schreef Piva het volgende:

[..]

Er kunnen wel genoeg miners gebouwt worden in de wereld, maar niet genoeg energie capiciteit? Ergens loopt je denkvermogen een beetje vast..

De ultieme race naar een betere energie source lijkt er inderdaad te gaan komen! Daarom ook niet vreemd dat daar nu al in geinvesteerd wordt! Degene die zowel de goedkoopste manier van groene energie kan bemachtingen en ook de hoogste capiciteit aan bitcoin mining gaat leveren wordt de nieuwe Rockerfeller.

Ik zal er niet om liegen, een prachtige manier om kapitalisme aan het werk te zien en de wereld te zien verbeteren.
Het kan wel, maar ik denk dat het niet gebeurd. We gaan geen 170 kerncentreales bouwen enkel voor crypto
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198395896
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het kan wel, maar ik denk dat het niet gebeurd. We gaan geen 170 kerncentreales bouwen enkel voor crypto
Als ze in 1900 zeiden dat er binnen 100 jaar 29.000 passigiers vliegtuigen rond zouden vliegen, had je ze dan geloofd?

Waar moet al die kerosine vandaan komen? Waar moeten ze landen!? Gaan ze niet botsen!? Hoe kan je ooit zoveel grote machines bouwen!?
pi_198396073
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:48 schreef LXIV het volgende:
Dat minen in Iran is trouwens wel een interessant verhaal, want door de sancties kan Iran zijn olie niet meer kwijt en daarom stoken ze het maar op om zo te kunnen minen en alsnog harde valuta te ontvangen.
Misschien levert een vat olie wel meer op als je er bitcoins mee minet dan wanneer je het verkoopt.

Sowieso kun je je afvragen: als overheden hier bitcoins gaan reguleren of verbieden, hebben ze alsnog geen macht over landen als Iran of Noord-Korea. We hebben het bovendien over landen met (mogelijke) kernwapens.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 8 maart 2021 @ 18:13:45 #150
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198396095
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 18:01 schreef Piva het volgende:

[..]

Als ze in 1900 zeiden dat er binnen 100 jaar 29.000 passigiers vliegtuigen rond zouden vliegen, had je ze dan geloofd?

Waar moet al die kerosine vandaan komen? Waar moeten ze landen!? Gaan ze niet botsen!? Hoe kan je ooit zoveel grote machines bouwen!?
Het nut van bitcoin weegt niet op tegen de investering. Bij vliegen wel.
Wat heb je dan voor die giga-investering? Een store of value voor een klein groepje mensen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 8 maart 2021 @ 18:15:07 #151
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198396121
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 18:12 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Misschien levert een vat olie wel meer op als je er bitcoins mee minet dan wanneer je het verkoopt.

S
Natuurlijk. Anders deden ze het niet. Het geeft enkel de waanzin aan.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198396801
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:32 schreef Piva het volgende:

[..]

Lol
Het is al gaande, het merendeel van de Bitcoins zijn niet in de handen van vrijdenkers.
Paar weken terug was WIllem Middelkoop te gast bij de Cryptocast, en die legde even uit hoe Centrale bankiers denken en werken, als je denkt dat dat geen handige jongens zijn dan heb je het mis.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben een groot voorstander van cryptocurrencies als vervanger voor Fiat, maar ik ben ook een realist.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 8 maart 2021 @ 18:50:24 #153
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198396863
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 18:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Natuurlijk. Anders deden ze het niet. Het geeft enkel de waanzin aan.
Kan je ook over goudwinning zeggen.
Huilen dan.
  maandag 8 maart 2021 @ 19:18:43 #154
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198397687
Er is vast wel een grafiekje te vinden van energieverbruik VS prijs
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 8 maart 2021 @ 19:20:44 #155
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198397765
quote:
14s.gif Op maandag 8 maart 2021 19:18 schreef fathank het volgende:
Er is vast wel een grafiekje te vinden van energieverbruik VS prijs
Los van het energieverbruik is die goudwinning een vrij vieze business met veel lokale ellende.
Huilen dan.
  maandag 8 maart 2021 @ 19:24:37 #156
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198397866
quote:
7s.gif Op maandag 8 maart 2021 19:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Los van het energieverbruik is die goudwinning een vrij vieze business met veel lokale ellende.
Goud heb je toch nodig om miners te kunnen bouwen..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 8 maart 2021 @ 19:24:52 #157
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198397874
quote:
7s.gif Op maandag 8 maart 2021 18:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Kan je ook over goudwinning zeggen.
Dat klopt.

quote:
Gold gets dug out of the ground in Africa, or some place. Then we melt it down, dig another hole, bury it again and pay people to stand around guarding it. It has no utility. Anyone watching from Mars would be scratching their head.
Dit zei Buffet daar over. Maar goed. Aan het einde van het proces heb je dan wat goud. In het geval van Bitcoin heb je eigenlijk niks, behalve wat energie verbrand.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 8 maart 2021 @ 19:25:27 #158
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198397892
quote:
14s.gif Op maandag 8 maart 2021 19:18 schreef fathank het volgende:
Er is vast wel een grafiekje te vinden van energieverbruik VS prijs
Energieverbruik ijlt na op de prijs
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 8 maart 2021 @ 20:15:12 #159
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198399459
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 19:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Energieverbruik ijlt na op de prijs
Maar als het zo hard gerelateerd is dan kun je dat makkelijk terugzien..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 8 maart 2021 @ 20:20:55 #160
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198399590
quote:
14s.gif Op maandag 8 maart 2021 20:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Maar als het zo hard gerelateerd is dan kun je dat makkelijk terugzien..
Klopt
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198400346
quote:
Name checks out.
pi_198400449
quote:
Perfect storm voor PYR dit.

Algehele marktsentiment, NFTs zijn hot, gamecoins zijn hot en overdelevering van producten door vulcanforgeddestory.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2021 21:00:50 ]
pi_198400552
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 19:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Energieverbruik ijlt na op de prijs
Valt wel mee, steeds meer BTC word natuurlijk industrieel gemined in gebieden waar energie geen drol kost.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 8 maart 2021 @ 21:07:28 #165
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198400623
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:04 schreef raptorix het volgende:

[..]

Valt wel mee, steeds meer BTC word natuurlijk industrieel gemined in gebieden waar energie geen drol kost.
Dat is irrelevant
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198400670
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is irrelevant
Toon het maar aan dan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 8 maart 2021 @ 21:19:55 #167
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198400993
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:09 schreef raptorix het volgende:

[..]

Toon het maar aan dan.
Het gaat niet om de prijs maar om het verbruik
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198401177
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het gaat niet om de prijs maar om het verbruik
Dan nog is het niet heel relevant, BTC word voornamelijk door middel van zeer groene stroom gemined. En wat betreft andere coins, daar komen nu ook al toepassingen waar het minder energie verbruikt, of een nuttig doel dient.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198401245
Tja zo’n waardetransport rijdt ook niet op water natuurlijk.
.
  maandag 8 maart 2021 @ 21:37:48 #170
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198401416
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:28 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dan nog is het niet heel relevant, BTC word voornamelijk door middel van zeer groene stroom gemined. En wat betreft andere coins, daar komen nu ook al toepassingen waar het minder energie verbruikt, of een nuttig doel dient.
Stroom is stroom. Als die groene stroom niet voor bitcoin gebruikt werd dan zou die groene stroom voor andere zaken gebruikt kunnen worden en kon er dus vuile stroom weg.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198401430
Zit iedereen al in de FEGtoken trein ?

300% in 1.5 dag, iedereen is een token miljonair daar.
hele gekke coin burns en rewards

p.s het is een soort van Doge maar who cares,
ze hebben een usecase, eigen exchange komt eraan, marketing en nieuwe partnerships.

MC van 12M gister naar 30m nu
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198401542
quote:
ik verdien nu meer met NFT's dan met crypto zelf :D
200-500% in een week is normaal
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198401546
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:37 schreef LXIV het volgende:

[..]

Stroom is stroom. Als die groene stroom niet voor bitcoin gebruikt werd dan zou die groene stroom voor andere zaken gebruikt kunnen worden en kon er dus vuile stroom weg.
Of de groene stroom had uberhaupt niet worden omgewekt, maar het stroom verhaaltje is weer een mooi dingetje wat overheden er bij kunnen slepen. Laat ze eerst eens lekker naar de olie en goudwinning kijken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 8 maart 2021 @ 21:45:44 #174
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198401581
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:44 schreef raptorix het volgende:

[..]

Of de groene stroom had uberhaupt niet worden omgewekt, maar het stroom verhaaltje is weer een mooi dingetje wat overheden er bij kunnen slepen. Laat ze eerst eens lekker naar de olie en goudwinning kijken.
Goudwinning vind ik ook onzin. Olie wordt al teruggebracht.

Ik ben benieuwd wat overheden gaan doen wanneer als gevolg van mining stroomtekorten ontstaan.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198401617
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

Goudwinning vind ik ook onzin. Olie wordt al teruggebracht.

Ik ben benieuwd wat overheden gaan doen wanneer als gevolg van mining stroomtekorten ontstaan.
waarschijnlijk gewoon beperken
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198401646
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

Goudwinning vind ik ook onzin. Olie wordt al teruggebracht.

Ik ben benieuwd wat overheden gaan doen wanneer als gevolg van mining stroomtekorten ontstaan.
Dat zal niet gebeuren, mining farms zullen dan nog vaker bij Groene bronnen worden neergezet, daarnaast dooft Bitcoin op een gegeven moment ook wel uit omdat het niet meer rendabel is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 8 maart 2021 @ 21:50:56 #177
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198401656
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:47 schreef Predator40 het volgende:

[..]

waarschijnlijk gewoon beperken
Dat is heel lastig, want dan krijg je de situatie dat een bitcoin $50.000 aan stroom kost en $150.000 euro waard is.

Dan kun je beter stroom die gebruikt wordt voor mining 3x zo duur maken. In Iran is er al zo’n systeem voor particulieren.
Voor de prijs van bitcoin of voor de miners maakt het overigens niets uit hoeveel ze voor de stroom betalen, mits het een level playing field is. Als voor iedereen de stroom 10x zo duur wordt, wordt de moeilijkheidsgraad gewoon 10x zo laag en blijven opbrengsten en kosten gelijk.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198402005
Welke exchanges zitten jullie? Ik wil eentje waar de wat kleinere coins/kutcoins ook op staan?
- Met zuidelijke groet -
pi_198402046
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:07 schreef Schnitzels het volgende:
Welke exchanges zitten jullie? Ik wil eentje waar de wat kleinere coins/kutcoins ook op staan?
bijna alles staat op uniswap en pancakeswap....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198402047
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:07 schreef Schnitzels het volgende:
Welke exchanges zitten jullie? Ik wil eentje waar de wat kleinere coins/kutcoins ook op staan?
Het is net wat je wil.

Op dit moment zijn (vanwege de lage fees) projecten op BNB heel interessant.
En daar kan je bij o.a. PancakeSwap terecht om je coins te swappen.

Heb meerdere coins op BNB die vandaag 30 tot 800% omhoog zijn gegaan.

OXBull.tech, SCB (SpaceCowboy van OXBull.tech), SafeMoon, Bogged, Mochi, Moola, ShareDeFi en FlashX Ultra.
pi_198402072
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:50 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is heel lastig, want dan krijg je de situatie dat een bitcoin $50.000 aan stroom kost en $150.000 euro waard is.

Dan kun je beter stroom die gebruikt wordt voor mining 3x zo duur maken. In Iran is er al zo’n systeem voor particulieren.
Voor de prijs van bitcoin of voor de miners maakt het overigens niets uit hoeveel ze voor de stroom betalen, mits het een level playing field is. Als voor iedereen de stroom 10x zo duur wordt, wordt de moeilijkheidsgraad gewoon 10x zo laag en blijven opbrengsten en kosten gelijk.
Je maakt een denkfout, datacenters hebben gewoon een vaste capaciteit en die miners draaien altijd 100% het is niet zo dat zo een datacenter even meer gaat slurpen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198402168
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:09 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het is net wat je wil.

Op dit moment zijn (vanwege de lage fees) projecten op BNB heel interessant.
En daar kan je bij o.a. PancakeSwap terecht om je coins te swappen.

Heb meerdere coins op BNB die vandaag 30 tot 800% omhoog zijn gegaan.

OXBull.tech, SCB (SpaceCowboy van OXBull.tech), SafeMoon, Bogged, Mochi, Moola, ShareDeFi en FlashX Ultra.
Safemoon zit/zat ik ook aan de te denken maar heb al 450 in FEG gestopt gister en 2000 aan NFT's die weer verkocht moeten worden, dit keer iets voorzichtiger dan in 2018.....toen te laat ingestapt en in pure shitcoins.
hoop geld verloren.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198402233
Let op BTC weer wat omhoog, dan hobbelt ADA er achteraan, ik zet in op 1.18 in 4 uur :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198402250
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:15 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Safemoon zit/zat ik ook aan de te denken maar heb al 450 in FEG gestopt gister en 2000 aan NFT's die weer verkocht moeten worden, dit keer iets voorzichtiger dan in 2018.....toen te laat ingestapt en in pure shitcoins.
hoop geld verloren.

Tuurlijk, het heeft ook geen zin om overal maar achteraan te hollen.
Heb BNB nu een beetje als m'n crypto speeltuin ;)
pi_198402254
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:18 schreef raptorix het volgende:
Let op BTC weer wat omhoog, dan hobbelt ADA er achteraan, ik zet in op 1.18 in 4 uur :)
....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198402323
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:19 schreef Predator40 het volgende:

[..]

handel je met leverage dan ? anders is het vrij boring
Nee, maar wil ze eigenlijk al een paar dagen terug weer verkopen voor 1.20, maar elke keer loopt ie op, om dan weer naar beneden te druppelen. Ik wil ze desnoods ook wel lang Hodlen, en het gaat maar om iets van 180 coins dus ook geen ramp.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198402422
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:46 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Heb je ook Bogged?

Hoe kom je zo vroeg bij die coins? Als het op biz of reddit staat is het meestal al te laat.
Bog net op Coingecko gelist, vaak wel goed voor de prijs.

https://www.coingecko.com/en/coins/bogged-finance
  maandag 8 maart 2021 @ 22:31:16 #188
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_198402502
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:18 schreef raptorix het volgende:
Let op BTC weer wat omhoog, dan hobbelt ADA er achteraan, ik zet in op 1.18 in 4 uur :)
Ik kijk erg uit naar de eerstvolgende dump van de alts, maar BTC werkt tegen tot nu toe :D _O-
pi_198402636
Ik lees hier net wel ergens dat er in de komende jaren misschien ook mini-kernreactoren te verwachten zijn voor thuisgebruik. Dat betekent dat je dan dus je eigen kernreactor thuis kunt gebruiken om energie op te wekken en bijvoorbeeld bitcoins te minen. Wat een prachtige toekomst gaan we toch tegemoet!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_198402661
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:37 schreef JohnDDD het volgende:
Ik lees hier net wel ergens dat er in de komende jaren misschien ook mini-kernreactoren te verwachten zijn voor thuisgebruik. Dat betekent dat je dan dus je eigen kernreactor thuis kunt gebruiken om energie op te wekken en bijvoorbeeld bitcoins te minen. Wat een prachtige toekomst gaan we toch tegemoet!
Geen Flux Capacitor hebben :')

:P
pi_198402687
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Flux Capacitor
De strijd om de bitcoins zou op zich wel een nieuwe dimensie krijgen als tijdreizen mogelijk zou zijn. :D
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_198402699
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:37 schreef JohnDDD het volgende:
Ik lees hier net wel ergens dat er in de komende jaren misschien ook mini-kernreactoren te verwachten zijn voor thuisgebruik. Dat betekent dat je dan dus je eigen kernreactor thuis kunt gebruiken om energie op te wekken en bijvoorbeeld bitcoins te minen. Wat een prachtige toekomst gaan we toch tegemoet!
Dat is al vrij oud, daar las ik jaar of 10 terug over, maar dat was volgens mij een kleintje die dan goed is voor 1 woonwijk.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198402727
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:37 schreef JohnDDD het volgende:
Ik lees hier net wel ergens dat er in de komende jaren misschien ook mini-kernreactoren te verwachten zijn voor thuisgebruik. Dat betekent dat je dan dus je eigen kernreactor thuis kunt gebruiken om energie op te wekken en bijvoorbeeld bitcoins te minen. Wat een prachtige toekomst gaan we toch tegemoet!
totdat er een ontploft :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198402781
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:41 schreef Predator40 het volgende:

[..]

totdat er een ontploft :D
https://en.wikipedia.org/wiki/Small_modular_reactor
Ze zijn redelijk veilig :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198402957
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:27 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Bog net op Coingecko gelist, vaak wel goed voor de prijs.

https://www.coingecko.com/en/coins/bogged-finance
ik heb net ook wat gekocht....voor de fun gewoon ...
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198403465
@weetjewel5 en aan wie er verder nog (vol geduld) in RFI / ELE zitten:

twitter


Er is een audit geweest, er is met een groepje van zo'n 10-15 users getest op testnet, er is nog een 2e audit geweest (ander bedrijf) en nu moeten we los kunnen (RFI is de meest gekloonde coin van de afgelopen 3 maanden, vrijwel iedere nieuwe "DeFi" coin lanceert met een variatie op die code).
pi_198403556
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 23:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
@:weetjewel5 en aan wie er verder nog (vol geduld) in RFI / ELE zitten:

[ twitter ]

Er is een audit geweest, er is met een groepje van zo'n 10-15 users getest op testnet, er is nog een 2e audit geweest (ander bedrijf) en nu moeten we los kunnen (RFI is de meest gekloonde coin van de afgelopen 3 maanden, vrijwel iedere nieuwe "DeFi" coin lanceert met een variatie op die code).
Ben benieuwd. heb me nog niet echt verdiept in ELE. Ik zit wel in Enreach, andere partner van RFI.
pi_198403649
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 23:40 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Ben benieuwd. heb me nog niet echt verdiept in ELE. Ik zit wel in Enreach, andere partner van RFI.
ELE geeft me ongeveer 3x meer coins dan RFI dus wel mooi om in te zitten. Is ook goedkoper momenteel en minder aantal in circulatie.

ELE is elastic, als er transacties zijn is er deflatie en krijg je fees, als er geen transacties zijn krijg je coins uit de inflatie. Dus als je hodlt is er ieder ETH blok inkomen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 maart 2021 @ 23:54:11 #199
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198403679
ETH is gestopt met niets doen :o

Altseason *O*
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198403832
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:43 schreef dimmak het volgende:
Zie hier waarom de Ledger hack serieus is:

https://tweakers.net/nieu(...)van-simswapping.html
Ja klopt. Bij mij is er ook een poging gedaan.

Schijnt ook erg makkelijk te zijn zodra je iemands persoonsgegevens hebt.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 07:50:55 #201
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198405057
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 20:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Klopt
Laat maar zien dan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198405604
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 00:20 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ja klopt. Bij mij is er ook een poging gedaan.

Schijnt ook erg makkelijk te zijn zodra je iemands persoonsgegevens hebt.
Holy shit. Hoe ben je daar achter gekomen?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198405721
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:09 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het is net wat je wil.

Op dit moment zijn (vanwege de lage fees) projecten op BNB heel interessant.
En daar kan je bij o.a. PancakeSwap terecht om je coins te swappen.

Heb meerdere coins op BNB die vandaag 30 tot 800% omhoog zijn gegaan.

OXBull.tech, SCB (SpaceCowboy van OXBull.tech), SafeMoon, Bogged, Mochi, Moola, ShareDeFi en FlashX Ultra.
Dat werkt wel een stuk anders dan de reguliere exchanges zoals Binance, Bittrex etc?
- Met zuidelijke groet -
pi_198405851
Twijfel of ik CHZ moet verkopen. Ben op 7.2 eurocent ingestapt.. zal ie nog verder stijgen .. dilemma altijd.
pi_198405883
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 09:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
Twijfel of ik CHZ moet verkopen. Ben op 7.2 eurocent ingestapt.. zal ie nog verder stijgen .. dilemma altijd.
Ik leer nu ook dat genoegen nemen met winst beter is dan maar altijd de top proberen te raden.
pi_198405908
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 09:15 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik leer nu ook dat genoegen nemen met winst beter is dan maar altijd de top proberen te raden.
Ja dat is ook zo. Ik denk er aan om wellicht de helft nu te pakken en de helft te laten staan. Zie ik het echt dalen kan ik altijd nog met een goede winst verkopen (alleen wat minder..).
pi_198405957
Jaa
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 23:54 schreef Nattekat het volgende:
ETH is gestopt met niets doen :o

Altseason *O*
aaa... Het gaat nog los komende maanden :D
  Moderator dinsdag 9 maart 2021 @ 09:23:07 #208
42184 crew  DaMart
pi_198406019
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 23:54 schreef Nattekat het volgende:
ETH is gestopt met niets doen :o

Altseason *O*
Goede keus geweest dus om er een paar bij te kopen afgelopen week *O*.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_198406200
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 19:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Energieverbruik ijlt na op de prijs
Hoewel dit klopt, valt de prijs/energie correlatie wel mee. Net zoals het meeste wat je tot nu toe in het topic hebt gepost zijn het hele zwart/wit conclusies die gedeeltelijk waar zijn eigenlijk laten blijken dat je je er niet zo in verdiept. Dat is niet erg, kritiek is goed, maar onderbouw het dan ook.



Hierboven zie het minimum TWh en geschatte TWh per jaar. (Ik betwijfel overigens de aantallen, er zijn ook bronnen die het hoger schatten, maar verloop is hetzelfde.) Je ziet dat het energieverbruik vooral NA de bullrun van 2017/begin 2018 is opgelopen, dat is dus nadat de prijs is ingestort. Daarnaast zie je ook dat het verbruik de laatste jaren niet veel hoger is geworden en af en toe dalen kent (in tegenstelling tot de hashrate). Dit heeft o.a. te maken met efficiëntie van miners. BTCWiki verklaart het volgende:

1. Hogere koers van Bitcoin en/of hogere fees -> meer hashing power (miningkracht) -> meer stroomverbruik
2. Halving, lagere koers van Bitcoin en/of lagere fees -> minder hashing power -> minder stroomverbruik
3. Efficiëntere ASIC miners komen op de markt -> meer hashing power bij gelijk stroomverbruik -> teveel aan hashing power -> minst efficiente miners schakelen af -> totaal stroomverbruik grofweg gelijk

Verder is het niet zo dat omdat de prijs nu stijgt er ineens 30.000 nieuwe miners automagisch aan het werk worden. Er zit ook een cap aan energie, hardware etc. Uiteraard is het energieverbruik hoog, maar ook dat valt te nuanceren:

quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 09:29 schreef dimmak het volgende:

[..]

[..]

Miners gebruiken het liefst zoveel mogelijk hernieuwbare energie en zijn grotendeels te vinden op plekken met een energieoverschot. Bijv. in Sichuan tijdens regenseizoen. Of in Oekraïne met overtollige kernernergie. Of in Rusland (hydrocentrale/kernenergie of door het verbranden van bijproducten van olieboren). Ze moeten ook wel, anders is minen niet rendabel. Miners moeten zo efficiënt mogelijk werken en zullen inefficiënte miners de markt uit werken.

Bovendien zorgt de investeringen van energie voor de veiligheid van het netwerk. En om mijn vermogen te beschermen tegen o.a. geldprinterij mag er best wat geïnvesteerd worden.
Hier nog een goed artikel door Bert Slagter mocht je wat meer te weten willen komen.

Het is een grote fout om het zwart/wit te zien. De belangrijkste vraag is denk ik of je het nuttig stroomverbruik vindt. Wat mij betreft is onze financiële vrijheid het waard. Verder kun je niet voorspellen of Bitcoin meer energie gaat gebruiken of groener gaat worden, techniek staat echter niet stil en het ontwerp van Bitcoin dwingt eigenlijk het hele ecosysteem om te innoveren.

[ Bericht 0% gewijzigd door dimmak op 09-03-2021 09:50:29 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198406474
Heeft iemand een simpele how-to of handige linkjes voor gebruik van Uniswap?
pi_198406491
twitter
pi_198407186
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 08:51 schreef dimmak het volgende:

[..]

Holy shit. Hoe ben je daar achter gekomen?


Ik kreeg ineens deze berichten van KPN terwijl ik geen overstapverzoek heb ingediend.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2021 12:54:09 ]
pi_198407211
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:45 schreef Gehrman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik kreeg ineens deze berichten van KPN terwijl ik geen overstapverzoek heb ingediend.
Toch wel fijn dat ze enige vorm van beveiliging er in hebben bij KPN dan. Belachelijk dat dit zo makkelijk kan. 8)7 Paar jaar geleden na een nachtje stevig doorhalen moest ik mijn PUK code invoeren (don't ask). Telefoonnummer is van de zaak en zonder enige verificatie kreeg ik mijn PUK code van Vodafone. :') Toen wel fijn, want had op dat moment geen zin in vragen van mijn werkgever. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198407257
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 09:01 schreef Schnitzels het volgende:

[..]

Dat werkt wel een stuk anders dan de reguliere exchanges zoals Binance, Bittrex etc?
Klopt, je kiest de coins die je wil swappen en dat is het. Geen inlog, deposit, withdrawal, kyc, etc. Authenticatie doe je met je wallet (bijvoorbeeld Metamask).
pi_198407837
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:45 schreef Gehrman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik kreeg ineens deze berichten van KPN terwijl ik geen overstapverzoek heb ingediend.
Is dit niet dat sim swapping wat ze proberen?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198407862
Cardano knalt trouwens lekker door nu :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 9 maart 2021 @ 11:37:38 #217
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_198407878
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:36 schreef raptorix het volgende:
Cardano knalt trouwens lekker door nu :)
Net op tijd nog wat gekocht voor 0.94 per stuk. Denk dat die dezer dagen naar de 1,2 of 1,5 gaat.
pi_198409102
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:34 schreef raptorix het volgende:

[..]

Is dit niet dat sim swapping wat ze proberen?
Ja precies, daar hadden we het over. Dat schijnt erg makkelijk te gaan. Providers doen alleen maar een NAW + geboortedatum check. Volgens mij kun je bij T-Mobile wel een wachtwoord instellen maar ook dat stelt weinig voor.

Maar goed, volgens mij is sim swapping in Nederland nog niet zo'n probleem. Ik heb verhalen gelezen van mensen in de VS en Canada die ermee te maken hebben gehad en daar is het schijnbaar helemaal triviaal.
pi_198409199
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:00 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ja precies, daar hadden we het over. Dat schijnt erg makkelijk te gaan. Providers doen alleen maar een NAW + geboortedatum check. Volgens mij kun je bij T-Mobile wel een wachtwoord instellen maar ook dat stelt weinig voor.

Maar goed, volgens mij is sim swapping in Nederland nog niet zo'n probleem. Ik heb verhalen gelezen van mensen in de VS en Canada die ermee te maken hebben gehad en daar is het schijnbaar helemaal triviaal.
Ik las toevallig laatst dat ze medewerkers hadden opgepakt van een telco, zou me niet verbazen als ze in de berichten naar bepaalde codes hebben gezocht, in combinatie met email/password lijsten, want met die 2 ben je er een heel eind. Overigens word SMS ook al afgeraden voor 2way authenticatie. Kortom het beste is toch een normale authenticator en een goede beurs te gebruiken. Uiteraard nog verstandiger om je grotere assets gewoon koud op te slaan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 maart 2021 @ 13:20:49 #220
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198409398
KOM OP ETH, JE KAN HET
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198409486
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:20 schreef Nattekat het volgende:
KOM OP ETH, JE KAN HET
Ok boomer!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 maart 2021 @ 13:30:37 #222
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198409538
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:27 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ok boomer!
Volgens mij ben jij twee keer zo oud als ik :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198409691
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij twee keer zo oud als ik :P
Volgens mij net niet meer ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 9 maart 2021 @ 13:44:18 #224
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198409760
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:20 schreef Nattekat het volgende:
KOM OP ETH, JE KAN HET
Hoeveel % van je portfolio?
Huilen dan.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 maart 2021 @ 13:44:45 #225
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198409769
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hoeveel % van je portfolio?
90%
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198409782
ETH gaat toch meestal gelijk mee met BTC? :@
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 maart 2021 @ 13:46:39 #227
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198409808
quote:
4s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:45 schreef Leonos het volgende:
ETH gaat toch meestal gelijk mee met BTC? :@
Ja, nu wil ik juist dat ie weer losbreekt van BTC en terug gaat naar 0,040.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 9 maart 2021 @ 13:48:13 #228
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198409833
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]

90%
Dacht dat ik zwaar in de ETH zat maar baas boven baas.
Huilen dan.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 maart 2021 @ 13:52:24 #229
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198409907
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dacht dat ik zwaar in de ETH zat maar baas boven baas.
Er kan er maar één dé ETH baghodler zijn hier.

Tot recent zelfs 100%, maar wat met die overige 10% gebeurd is heb ik het liever niet over :)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198411011
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:49 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Klopt, je kiest de coins die je wil swappen en dat is het. Geen inlog, deposit, withdrawal, kyc, etc. Authenticatie doe je met je wallet (bijvoorbeeld Metamask).
Ik heb nu MetaMask ik heb daar een klein bedragje opstaan.

Hoe kan ik daar gemakkelijk mee handelen? Dit is weer een heel nieuw wereldje in het crypto gebeuren lijkt het. Erg lastig.
- Met zuidelijke groet -
pi_198413536
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 18:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het is al gaande, het merendeel van de Bitcoins zijn niet in de handen van vrijdenkers.
Paar weken terug was WIllem Middelkoop te gast bij de Cryptocast, en die legde even uit hoe Centrale bankiers denken en werken, als je denkt dat dat geen handige jongens zijn dan heb je het mis.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben een groot voorstander van cryptocurrencies als vervanger voor Fiat, maar ik ben ook een realist.
Hoe gaan ze dat dan precies aanpakken. Kom als realist eens met een aannemelijk plan.
pi_198413592
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 18:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het nut van bitcoin weegt niet op tegen de investering. Bij vliegen wel.
Wat heb je dan voor die giga-investering? Een store of value voor een klein groepje mensen.
Daar denken mensen die geld hebben en investeren heel anders over. Maar goed je kan het shorten en dat heb je terrecht nooit gedaan, want de market heeft je allang gebroken.

Geld is overigens veel belangrijker dan vliegen. Maar dat hoef ik jou natuurlijk niet uit te leggen.
pi_198413725
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 18:17 schreef Piva het volgende:

[..]

Hoe gaan ze dat dan precies aanpakken. Kom als realist eens met een aannemelijk plan.
Ze zullen de lijnen doorsnijden tussen het reguliere verkeer en de niet geautoriseerde currencies. Als je een beetje opgelet had zijn ze dat al aan het doen en vinden ze het ook prima dat Bitcoin naar de institutionele beleggers verhuist. Ik voorspel je dat er weer een mooie schaduw economie gaat ontstaan van allerlei afgeleide producten op Bitcoin zoals dat ook met goud en zilver is gebeurt, de geschiedenis herhaalt zich altijd.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198413795
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 18:28 schreef raptorix het volgende:
Ze zullen de lijnen doorsnijden tussen het reguliere verkeer en de niet geautoriseerde currencies.
Wut?

quote:
Als je een beetje opgelet had zijn ze dat al aan het doen en vinden ze het ook prima dat Bitcoin naar de institutionele beleggers verhuist.
En dat gaat bitcoin hoe precies tegen houden?

quote:
allerlei afgeleide producten op Bitcoin zoals dat ook met goud en zilver
Oh uiteraard. Maar zoals je met GBTC kan zien, die trade al tegen een negatieve premium. Aangezien het niet hetzelfde waard is als bitcoin in je eigen bezit.

Ik neem aan dat ik jou het verschil tussen een kilo goud en een bitcoin niet hoef te vertellen verder. Goud was nooit echt helemaal geschikt voor de rol die het heeft gedaan.
pi_198413850
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 18:33 schreef Piva het volgende:

[..]

Wut?
[..]

En dat gaat bitcoin hoe precies tegen houden?
[..]

Oh uiteraard. Maar zoals je met GBTC kan zien, die trade al tegen een negatieve premium. Aangezien het niet hetzelfde waard is als bitcoin in je eigen bezit.

Ik neem aan dat ik jou het verschil tussen een kilo goud en een bitcoin niet hoef te vertellen verder. Goud was nooit echt helemaal geschikt voor de rol die het heeft gedaan.
Bitcoin ansich is natuurlijk niet te stoppen, je kunt moeilijk in de gaten houden wat iemand doet, maar wil je serieus zaken doen, dan zal je toch langs de bank moeten met je geld. En wie geven de bank licenties uit? Juist de overheid. Kan jij leuk met bitcoins bij de bank aankloppen, maar de overheid kan hier gewoon regels aan gaan stellen, of het op een veel smerigere manier doen, ze verzinnen wel wat.

Daarnaast zijn overheden niet dom, ze kunnen natuurlijk gewoon hun eigen cryptos gaan uitgeven, Middelkoop heeft het al aangegeven: Het systeem is al klaar.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Eindredactie Games dinsdag 9 maart 2021 @ 18:41:35 #236
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198413903
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Er kan er maar één dé ETH baghodler zijn hier.

Tot recent zelfs 100%, maar wat met die overige 10% gebeurd is heb ik het liever niet over :)
Die is niet naar mij gegaan
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_198413912
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 18:38 schreef raptorix het volgende:
Bitcoin ansich is natuurlijk niet te stoppen, je kunt moeilijk in de gaten houden wat iemand doet, maar wil je serieus zaken doen, dan zal je toch langs de bank moeten met je geld. En wie geven de bank licenties uit? Juist de overheid. Kan jij leuk met bitcoins bij de bank aankloppen, maar de overheid kan hier gewoon regels aan gaan stellen, of het op een veel smerigere manier doen, ze verzinnen wel wat.
Historie heeft wel bewezen dat dat nooit echt NOOIT werkt. Landen als Zwitserland gaan dat nooit tegenhouden. En raad eens waar alle digitale banken zich vervolgens zullen registreren?

Ik zelf bankier nauwelijks nog in Nederland. Digitaal bankieren is de hybrid tussen old school banking en een digitale valuta. Kraken heeft inmiddels al een licentie. Denk aan betalings apps zoals Swipe en Paypal etc.

Het is veels te ver om dat nu nog op deze manier te stoppen, dit hadden ze in 2012 moeten proberen, dan was het waarschijnlijk wel gelukt.

quote:
Daarnaast zijn overheden niet dom, ze kunnen natuurlijk gewoon hun eigen cryptos gaan uitgeven, Middelkoop heeft het al aangegeven: Het systeem is al klaar.
En crypto is opeens hetzelfde als een bitcoin? Overheden hebben allang digitaal geld als je dat nog niet door had. Een crypto Euro gaat echt 0% beter worden dan de huidige euro.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 maart 2021 @ 18:45:32 #238
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198413954
quote:
4s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 18:41 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Die is niet naar mij gegaan
Nee, dan was het nog steeds 100% geweest hè.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Games dinsdag 9 maart 2021 @ 18:49:00 #239
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198413993
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 18:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, dan was het nog steeds 100% geweest hè.
True true
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_198414059
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 18:42 schreef Piva het volgende:

[..]

Historie heeft wel bewezen dat dat nooit echt NOOIT werkt. Landen als Zwitserland gaan dat nooit tegenhouden. En raad eens waar alle digitale banken zich vervolgens zullen registreren?

Ik zelf bankier nauwelijks nog in Nederland. Digitaal bankieren is de hybrid tussen old school banking en een digitale valuta. Kraken heeft inmiddels al een licentie. Denk aan betalings apps zoals Swipe en Paypal etc.

Het is veels te ver om dat nu nog op deze manier te stoppen, dit hadden ze in 2012 moeten proberen, dan was het waarschijnlijk wel gelukt.
[..]

En crypto is opeens hetzelfde als een bitcoin? Overheden hebben allang digitaal geld als je dat nog niet door had. Een crypto Euro gaat echt 0% beter worden dan de huidige euro.
Ik heb het niet over digitaal geld maar over cryptos, overigens is cryptogeld zelfs in Nederland uitgevonden op verzoek van de overheid :)
En de reden waarom organisaties als Kraken een licentie hebben, is niet omdat ze nou zo graag banken WILLEN zijn, maar ook moeten zijn, dit is vrij gebruikelijk als je over grote hoeveelheden liquide middelen van klanten beschikt, om die reden moest de organisatie van de OV Chipkaart bijvoorbeeld oorspronkelijk, ook een banklicentie hebben omdat ze "tegoeden" hebben.

https://www.nu.nl/economi(...)r-met-chipkaart.html

En Zwitserland? Ja leuk, dat ging allemaal prima in een tijd toen bankieren nog allemaal via papier ging en de overheden daar zelf ook hun smerige dealtjes hadden, maar die vlieger zal nu niet meer opgaan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198414566
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 18:52 schreef raptorix het volgende:
Ik heb het niet over digitaal geld maar over cryptos, overigens is cryptogeld zelfs in Nederland uitgevonden op verzoek van de overheid
Crypto, digitaal geld, of zelfs munt geld is het probleem helemaal niet.

Het monetaire beleid over geld is het probleem. Nul % kans dat een overheid dat ooit niet zal manipuleren. En als ze dat echt niet van plan zijn kunnen ze prima bitcoin gebruiken (als onderpand). Het uitbrengen van "crypto" euros waar je het over hebt is maar om één reden. Om voor hunzelf oneindig geld te kunnen printen en totale controle over geld.

quote:
En Zwitserland? Ja leuk, dat ging allemaal prima in een tijd toen bankieren nog allemaal via papier ging en de overheden daar zelf ook hun smerige dealtjes hadden, maar die vlieger zal nu niet meer opgaan.
Ik heb het net even geteld. Ik heb bankpassen uit 4 landen, nog nooit in die landen geweest om mijn bankzaken te regelen. Alles gaat digitaal tegenwoordig. Het is makkelijker dan ooit om dit soort zaken juist op die manier te doen. En dit wordt alleen maar extremer met de digitale wereld en in de nabije toekomst digitaal geld.

Overigens zijn er een oneindige aantal "loopholes" te bedenken. Denk aan Bitcoin.de waar je geld direct van Iban naar Iban stuurt, niets laat eigenlijk zien dat het daarbij om bitcoin gaat. Genoeg p2p oplossingen mogelijk op die manier.
pi_198414983
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 19:26 schreef Piva het volgende:

[..]

Crypto, digitaal geld, of zelfs munt geld is het probleem helemaal niet.

Het monetaire beleid over geld is het probleem. Nul % kans dat een overheid dat ooit niet zal manipuleren. En als ze dat echt niet van plan zijn kunnen ze prima bitcoin gebruiken (als onderpand). Het uitbrengen van "crypto" euros waar je het over hebt is maar om één reden. Om voor hunzelf oneindig geld te kunnen printen en totale controle over geld.
[..]

Ik heb het net even geteld. Ik heb bankpassen uit 4 landen, nog nooit in die landen geweest om mijn bankzaken te regelen. Alles gaat digitaal tegenwoordig. Het is makkelijker dan ooit om dit soort zaken juist op die manier te doen. En dit wordt alleen maar extremer met de digitale wereld en in de nabije toekomst digitaal geld.

Overigens zijn er een oneindige aantal "loopholes" te bedenken. Denk aan Bitcoin.de waar je geld direct van Iban naar Iban stuurt, niets laat eigenlijk zien dat het daarbij om bitcoin gaat. Genoeg p2p oplossingen mogelijk op die manier.
We hebben het niet over lullig betalen, want dat kan ik desnoods met papier doen, we hebben het over serieus geld, maar goed doe maar of de overheid en centrale banken achterlijk zijn: Dat zijn ze niet.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:30:09 #243
24313 Gremen
Eindbaas
pi_198415812
Wie was ook alweer die snuiter die 2 weken geleden op punt stond te verkopen en toen zakte het?
Zou nu weer een mooi moment voor hem/haar zijn!
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_198415944
quote:
Backing sustainability claims with verified data

March 05, 2021

Sven Edgren, Head of Digital Assurance Services, is an expert in blockchain technology with a focus on how companies can build trust and share verified product claims digitally across the supply chain.

Hydro and DNV are joining forces in a new pilot project using the blockchain-powered “Tag. Trace. Trust.” service developed by DNV. It allows anyone to instantly check the validity, data and authenticity of a product’s environmental profile.

Sven summarizes how blockchain technology can add value.

“You can make the information available to many stakeholders. It could be B2B customers, or even be B2C companies and their consumers. You can invite them to look at the information at the source, go behind the scenes and check for themselves.”

He adds that increased focus on sustainability is a key driver for blockchain technology demand, with greater emphasis on traceability, product claims and CO2 footprint.

Jørgen Hanson, CSR Manager in Hydro, is excited about the opportunities this could represent: “We can now explore how new technology can provide the market and the conscious consumer with key data – presented in a way they understand and trust.”


[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2021 20:38:00 ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 maart 2021 @ 20:40:47 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198415994
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:30 schreef Gremen het volgende:
Wie was ook alweer die snuiter die 2 weken geleden op punt stond te verkopen en toen zakte het?
Zou nu weer een mooi moment voor hem/haar zijn!
Nu is geen goed moment om te verkopen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198415996
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 19:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

We hebben het niet over lullig betalen, want dat kan ik desnoods met papier doen, we hebben het over serieus geld, maar goed doe maar of de overheid en centrale banken achterlijk zijn: Dat zijn ze niet.
Het gaat er niet om of ze snappen dat deze technologie hun overbodig maakt. Dan zien ze inmiddels langzaam aan ook wel in.

Het probleem is dat het niet te stoppen is. Dat is dan ook juist de kracht van bitcoin/LN....
pi_198416120
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:40 schreef Piva het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of ze snappen dat deze technologie hun overbodig maakt. Dan zien ze inmiddels langzaam aan ook wel in.

Het probleem is dat het niet te stoppen is. Dat is dan ook juist de kracht van bitcoin/LN....
Je snapt denk ik niet zo goed wat het idee achter geld inflatie is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198416258
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:46 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je snapt denk ik niet zo goed wat het idee achter geld inflatie is.
pi_198416276
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:53 schreef Piva het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
Ik zal het voor je vertellen: Het is de meest eenvoudige manier van collectieve belasting.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:55:49 #250
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198416306
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 18:20 schreef Piva het volgende:

[..]

Daar denken mensen die geld hebben en investeren heel anders over. Maar goed je kan het shorten en dat heb je terrecht nooit gedaan, want de market heeft je allang gebroken.

Geld is overigens veel belangrijker dan vliegen. Maar dat hoef ik jou natuurlijk niet uit te leggen.
Ik zeg niks over de koers.

Verder is BTC ongeschikt als geld of valuta. Te traag, te duur, te weinig capaciteit.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198416454
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:54 schreef raptorix het volgende:

[..]

:')
Ik zal het voor je vertellen: Het is de meest eenvoudige manier van collectieve belasting.
Oh my...
pi_198416463
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik zeg niks over de koers.

Verder is BTC ongeschikt als geld of valuta. Te traag, te duur, te weinig capaciteit.
Goud is nog veel trager, en hardstikke duur. Toch is het tamelijk succesvol. Ook in de termijncontracten waar zelden fysieke levering plaatsvindt.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198416469
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik zeg niks over de koers.

Verder is BTC ongeschikt als geld of valuta. Te traag, te duur, te weinig capaciteit.
2014 belde net en wilde graag zijn argumenten terug.
pi_198416733
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:03 schreef Piva het volgende:

[..]

2014 belde net en wilde graag zijn argumenten terug.
Je reageert op een Boomer die hier telkens kwam verkondigen dat Bitcoin naar 0 zou gaan.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 21:15:17 #255
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198416751
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:03 schreef recursief het volgende:

[..]

Goud is nog veel trager, en hardstikke duur. Toch is het tamelijk succesvol. Ook in de termijncontracten waar zelden fysieke levering plaatsvindt.
Goud is ook geen valuta meer.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 21:16:31 #256
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198416780
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:03 schreef Piva het volgende:

[..]

2014 belde net en wilde graag zijn argumenten terug.
Wat kost een transactie van 10 euro waard aan bitcoin dan, hoe snel gaat het en hoeveel van dergelijke transacties kan het netwerk per seconde verwerken? Is dat allemaal een factor 10.000 verbeterd sinds 2014 dan?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198416793
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat kost een transactie van 10 euro waard aan bitcoin dan, hoe snel gaat het en hoeveel van dergelijke transacties kan het netwerk per seconde verwerken? Is dat allemaal een factor 10.000 verbeterd sinds 2014 dan?
Download een LN wallet, zend me een invoice en zie het in real life

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2021 21:17:41 ]
pi_198416854
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:14 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Je reageert op een Boomer die hier telkens kwam verkondigen dat Bitcoin naar 0 zou gaan.
BTC zal niet naar 0 gaan, echter er is best een goede kans dat het ook niet veel meer gaat worden dan het nu is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 9 maart 2021 @ 21:23:03 #259
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198416933
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:19 schreef raptorix het volgende:

[..]

BTC zal niet naar 0 gaan, echter er is best een goede kans dat het ook niet veel meer gaat worden dan het nu is.
Over het koersverloop zal ik helemaal geen uitspraken meer doen. Daar zat ik inderdaad helemaal fout mee. Nooit verwacht dat er een rebounce zou komen. Maar dat maakt de case voor bitcoin niet beter. Wat ik zie is gewoon een systeem waarin een schaarse asset binnen een groep voor steeds hogere prijzen aan elkaar verkocht wordt. Waarde-creatie nul. Het zou best naar de miljoen kunnen, al wat technische problemen opgelost worden. De intrinsieke waarde blijft voor mij echter gelijk.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198416972
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:23 schreef LXIV het volgende:

[..]

Over het koersverloop zal ik helemaal geen uitspraken meer doen. Daar zat ik inderdaad helemaal fout mee. Nooit verwacht dat er een rebounce zou komen. Maar dat maakt de case voor bitcoin niet beter. Wat ik zie is gewoon een systeem waarin een schaarse asset binnen een groep voor steeds hogere prijzen aan elkaar verkocht wordt. Waarde-creatie nul. Het zou best naar de miljoen kunnen, al wat technische problemen opgelost worden. De intrinsieke waarde blijft voor mij echter gelijk.
De waarde is ook wat men ergens in ziet. Zelf ben ik misschien geen fan van goud. Ik denk dat veel mensen zich meer aangetrokken voelen tot de Bitcoin dan tot goud.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_198416997
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat kost een transactie van 10 euro waard aan bitcoin dan, hoe snel gaat het en hoeveel van dergelijke transacties kan het netwerk per seconde verwerken? Is dat allemaal een factor 10.000 verbeterd sinds 2014 dan?
jij en ik kunnen onderling voor jaren onderling BTC versturen zonder transactiekosten als we dat willen

via het lightning network kun je met je node zelf kiezen wie en welke transacties je verwerkt en hoeveel je daar voor vraagt :)

als je je nodes met elkaar verbindt via een betaalkanaal kun je daarover vrij betalen aan elkaar

nodes waarmee je verbonden bent kunnen je ook gebruiken om andere transacties te routen

dus

A kan naar C sturen via B, zonder dat A en C een betaalkanaal hebben
als ze beide maar met B verbonden zijn

als je echter gebruik maakt van het netwerk via een vreemde dan kunnen zij 'tol heffen', of de poorten open zetten
die kosten liggen echter door de aard van beestje vele malen lager dan on-chain

lightninggod _O_
pi_198417043
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:54 schreef raptorix het volgende:

[..]

:')
Ik zal het voor je vertellen: Het is de meest eenvoudige manier van collectieve belasting.
inflatie is geen collectieve belasting, het is een gerichte aanval op spaarders in desbetreffende valuta

vooral de zwakste en armste mensen in een samenleving hebben er last van
mensen met schaarse assets een stuk minder

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2021 21:29:10 ]
pi_198417046
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:23 schreef LXIV het volgende:

[..]

Over het koersverloop zal ik helemaal geen uitspraken meer doen. Daar zat ik inderdaad helemaal fout mee. Nooit verwacht dat er een rebounce zou komen. Maar dat maakt de case voor bitcoin niet beter. Wat ik zie is gewoon een systeem waarin een schaarse asset binnen een groep voor steeds hogere prijzen aan elkaar verkocht wordt. Waarde-creatie nul. Het zou best naar de miljoen kunnen, al wat technische problemen opgelost worden. De intrinsieke waarde blijft voor mij echter gelijk.
Technisch gezien is nog wel de kleinste uitdaging, ik voorzie eerder dat doordat de verdeling van BTC erg onevenredig is dat dit een gevaar is voor de stabiliteit van de waarde, daarnaast minder handel is ook minder stijging in waarde.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198417062
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:23 schreef LXIV het volgende:

[..]

Over het koersverloop zal ik helemaal geen uitspraken meer doen. Daar zat ik inderdaad helemaal fout mee. Nooit verwacht dat er een rebounce zou komen. Maar dat maakt de case voor bitcoin niet beter. Wat ik zie is gewoon een systeem waarin een schaarse asset binnen een groep voor steeds hogere prijzen aan elkaar verkocht wordt. Waarde-creatie nul. Het zou best naar de miljoen kunnen, al wat technische problemen opgelost worden. De intrinsieke waarde blijft voor mij echter gelijk.
Een serieuze vraag. Wat doe je eigenlijk in dit topic? Het is duidelijk dat je van de technologie achter bitcoin niets begrijpt en jezelf wel erg weinig ingelezen hebt. De prijs bepaling van wat een bitcoin waard is zat je volledig naast en geef je ook toe dat je dat in de toekomst niet kan voorspellen. En ik heb niet echt het idee dat je echt geintereerd bent in het opdoen van kennis hier.

Is het niet een verstandig idee om de schaarse tijd die je hebt beter te besteden?

Kijk het maakt mij niet uit hoor, de argumenten die je jaren geleden aanbracht hebben mij veel geld op geleverd aangezien ik door had dat de meeste mensen (net zoals jij) er geen kut van begrepen. Dat is nu eigenlijk nog steeds zo, dus de volgende 10x komt ook wel over een aantal jaar.
pi_198417076
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:28 schreef aTypisch het volgende:

[..]

inflatie is geen collectieve belasting, het is een gerichte aanval op spaarders in desbetreffende valuta

vooral de zwakste en armste mensen in een samenleving hebben er last van
mensen met schaarse assets een stuk minder
Het is niet wat ik er van vind, want ik ben er helemaal op tegen, ik vind het een vorm van valsemunterij, ik geef alleen aan hoe overheden het gebruiken, en zullen blijven gebruiken, waarom denk je dat het in de meeste landen strafbaar is om zelf valuta uit te geven?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198417100
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:29 schreef Piva het volgende:

[..]

Een serieuze vraag. Wat doe je eigenlijk in dit topic? Het is duidelijk dat je van de technologie achter bitcoin niets begrijpt en jezelf wel erg weinig ingelezen hebt. De prijs bepaling van wat een bitcoin waard is zat je volledig naast en geef je ook toe dat je dat in de toekomst niet kan voorspellen. En ik heb niet echt het idee dat je echt geintereerd bent in het opdoen van kennis hier.

Is het niet een verstandig idee om de schaarse tijd die je hebt beter te besteden?

Kijk het maakt mij niet uit hoor, de argumenten die je jaren geleden aanbracht hebben mij veel geld op geleverd aangezien ik door had dat de meeste mensen (net zoals jij) er geen kut van begrepen. Dat is nu eigenlijk nog steeds zo, dus de volgende 10x komt ook wel over een aantal jaar.
Graag wat meer respect, hij heeft namelijk op econimisch gebied altijd zeer goede bijdragen op Fok, kortom laten we wel de discussie gezond houden :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198417104
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:30 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het is niet wat ik er van vind, want ik ben er helemaal op tegen, ik vind het een vorm van valsemunterij, ik geef alleen aan hoe overheden het gebruiken, en zullen blijven gebruiken, waarom denk je dat het in de meeste landen strafbaar is om zelf valuta uit te geven?
En dit is dan ook precies de reden waarom bitcoin 12 jaar geleden opgezet is...
pi_198417131
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:32 schreef Piva het volgende:

[..]

En dit is dan ook precies de reden waarom bitcoin 12 jaar geleden opgezet is...
Ik ben er al vanaf helemaal het begin bij, je hoeft mij echt niet uit te leggen wat het idee er achter is, sterker nog ik heb al een grote toekomst voorspelt toen Bitcoin op 15 dollar stond.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198417386
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Goud is ook geen valuta meer.
Maar heeft wel een functie. En waarde. Net als Bitcoin.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198417418
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:30 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het is niet wat ik er van vind, want ik ben er helemaal op tegen, ik vind het een vorm van valsemunterij, ik geef alleen aan hoe overheden het gebruiken, en zullen blijven gebruiken, waarom denk je dat het in de meeste landen strafbaar is om zelf valuta uit te geven?
jij stelde dat het collectieve belasting is, ik zie het als selectieve belasting :+
  dinsdag 9 maart 2021 @ 21:47:31 #271
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198417426
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:24 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

De waarde is ook wat men ergens in ziet. Zelf ben ik misschien geen fan van goud. Ik denk dat veel mensen zich meer aangetrokken voelen tot de Bitcoin dan tot goud.
Ik heb het over waardecreatie. Dat er meer geld uitkomt dan er in gestopt is.
Nu wordt al het geld dat er in gaat effectief verstookt. (Los van het geld dat elkaar toegeschoven wordt)
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198417441
DOT is intussen Waves voorbij in mijn portfolio. Link bijna.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198417445
Zet deze maar vast in je watchlist.

Al ~$60M marketcap en nog niet eens doorgedrongen tot de massa...

https://www.dextools.io/app/uniswap/pair-explorer/0xcd6bcca48069f8588780dfa274960f15685aee0e

twitter


Heb er 392 stuks van gekocht op $50... kan niet misgaan toch? :+
pi_198417468
quote:
4s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:45 schreef Leonos het volgende:
ETH gaat toch meestal gelijk mee met BTC? :@
nee, dat blijkt niet uit de geschiedenis in ieder geval



  dinsdag 9 maart 2021 @ 21:51:34 #275
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198417521
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:29 schreef Piva het volgende:

[..]

Een serieuze vraag. Wat doe je eigenlijk in dit topic? Het is duidelijk dat je van de technologie achter bitcoin niets begrijpt en jezelf wel erg weinig ingelezen hebt. De prijs bepaling van wat een bitcoin waard is zat je volledig naast en geef je ook toe dat je dat in de toekomst niet kan voorspellen. En ik heb niet echt het idee dat je echt geintereerd bent in het opdoen van kennis hier.

Is het niet een verstandig idee om de schaarse tijd die je hebt beter te besteden?

Kijk het maakt mij niet uit hoor, de argumenten die je jaren geleden aanbracht hebben mij veel geld op geleverd aangezien ik door had dat de meeste mensen (net zoals jij) er geen kut van begrepen. Dat is nu eigenlijk nog steeds zo, dus de volgende 10x komt ook wel over een aantal jaar.
Ik vind bitcoin zeker een interessant fenomeen. Dat ik een andere mening ben toegedaan dan jij is toch prima? Het is echt een teken van uiterste zwakte dat je geen andere mening wil horen dan die uit je eigen cocon. Open dan je eigen reeks waar je alleen mensen voor uitnodigt die het 100% met elkaar eens zijn en ga dan jullie zelf en bitcoin voortdurend lof toejuichen. Je bent niet eens in staat om op mijn argumenten in te gaan.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 21:53:18 #276
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198417559
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:46 schreef recursief het volgende:

[..]

Maar heeft wel een functie. En waarde. Net als Bitcoin.
In zekere zin lijkt het veel op bitcoin. Schaars, duur om te minen en 1 kg goud blijft 1 kg goud, de prijs wordt volledig door de marktwaarde bepaald.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 21:53:46 #277
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198417563
Ik mis alleen nog posts over rente en cashbacks en gratis streamingdiensten dan is de bingokaart weer vol voor deze editie
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 9 maart 2021 @ 21:54:09 #278
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_198417574
Matic 1700% winst in 1 jaar. Prima :9
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 9 maart 2021 @ 21:57:01 #279
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198417638
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:53 schreef fathank het volgende:
Ik mis alleen nog posts over rente en cashbacks en gratis streamingdiensten dan is de bingokaart weer vol voor deze editie
Vermoeiende herhaling van zetten is vermoeiend.
Huilen dan.
pi_198417676
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:47 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nu wordt al het geld dat er in gaat effectief verstookt.
Nee, dat is niet hoe bitcoin werkt. Het werkt precies andersom. Want als de prijs zakt omdat de markt minder waarde hecht aan Bitcoin, dan stappen miners uit omdat ze niks meer kunnen verdienen. En dan zakt de difficulty omdat de rekenkracht van het hele netwerk zakt. En dan kost mining weer minder moeite waardoor de operationele kosten omlaag gaan. Kortom: gaat de waarde omhoog, dan gaan ten gevolge daarvan de produktie/energiekosten omhoog. Gaat de waarde omlaag, dan gaan de produktie/energiekosten vervolgens omlaag.

De causaliteit dus is precies andersom: niet de produktiekosten maar vraag en aanbod bepalen de waarde van Bitcoin. Daarom is het model van PlanB ook zo mooi: dat past uitstekend bij deze causaliteit. De hele waardeontwikkeling in zijn S2F model is immers gebaseerd op een (kwantificeerbare) maat voor schaarste. En na een blockhalving vecht je met de andere miners om nog minder te minen bitcoins, waardoor de (mining)schaarste toeneemt.

[ Bericht 6% gewijzigd door recursief op 09-03-2021 22:06:20 ]
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198417720
Herinneren jullie deze Crash nog ;)

https://www.in2013dollars.com/bitcoin-price-in-2011
Ik weet dat er toen serieus mensen boos waren dat ze niet eerder hadden verkocht :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198417742
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Vermoeiende herhaling van zetten is vermoeiend.
feedback graag in het feedback topic
pi_198417757
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 18:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat heb je dan voor die giga-investering?
Een globaal onveranderlijk grootboek op het internet wat niet onder controle is van een overheid of (centrale) bank wat gebruikt kan worden als geld én als store of value. Het is letterlijk de oplossing tegen de negatieve aspecten van de al bestaande geldsystemen en store of values die wel onder controle zijn van overheden en (centrale) banken. Zie je daar de waarde echt niet van in? Zelfs niet na de crash van 2008? De eurocrisis? Zelfs niet na 10+ jaar QE?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_198417783
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 22:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Een globaal onveranderlijk grootboek op het internet wat niet onder controle is van een overheid of (centrale) bank wat gebruikt kan worden als geld én als store of value. Het is letterlijk de oplossing tegen de negatieve aspecten van de al bestaande geldsystemen en store of values die wel onder controle zijn van overheden en (centrale) banken. Zie je daar de waarde echt niet van in? Zelfs niet na de crash van 2008? De eurocrisis? Zelfs niet na 10+ jaar QE?
but what about muh energy?
  dinsdag 9 maart 2021 @ 22:03:03 #285
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198417800
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 22:00 schreef aTypisch het volgende:

[..]

feedback graag in het feedback topic
Pseudomodden graag overlaten aan pseudomods.
Huilen dan.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 maart 2021 @ 22:03:58 #286
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198417821
quote:
82s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 22:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Pseudomodden graag overlaten aan pseudomods.
Blauwmodden graag overlaten aan de blauwe mods.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198417857
quote:
82s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 22:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Pseudomodden graag overlaten aan pseudomods.
:D fair enough
pi_198417898
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 22:02 schreef aTypisch het volgende:

[..]

but what about muh energy?
Zie de post van recursief. Dat heeft Satoshi zo mooi uitgevonden O+
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_198417918
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 22:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Blauwmodden graag overlaten aan de blauwe mods.
Yvonnemodus:
Herhaaldelijk doorblijven gaan: Nattekat, mag weer eens komen posten wanneer de avondklok er af is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 maart 2021 @ 22:08:13 #290
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198417934
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 22:07 schreef raptorix het volgende:

[..]

Yvonnemodus:
Herhaaldelijk doorblijven gaan: Nattekat, mag weer eens komen posten wanneer de avondklok er af is.
Je kan het ook gewoon direct zeggen dat het een perma is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198417944
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:54 schreef Maikuuul het volgende:
Matic 1700% winst in 1 jaar. Prima :9
Ja, nice! Ik ben net onder de 10 cent ingestapt maar ook dikke prima.
Koek is ook nog niet op, gaat (ooit) nog wel over de 5 miljard MC denk ik.
pi_198418088
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 22:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Zie de post van recursief. Dat heeft Satoshi zo mooi uitgevonden O+
ik ben in 2019 in ijsland bij zo'n bitcoin mining datacentrum langs geweest


dat minen is echt werelds
proof of workgod
pi_198418142
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:51 schreef LXIV het volgende:
Ik vind bitcoin zeker een interessant fenomeen
Oké, zou je mij dan dit willen beantwoorden?

Wat kost een transactie van 10 euro waard aan bitcoin via Lightning, hoe snel gaat het en hoeveel van dergelijke transacties kan het Lightning netwerk per seconde verwerken?

Zoals ik eerder al zei, download een LN wallet en zie het in real life.
pi_198418646
SafeMoon was nog niet klaar met moonen en breekt net even de grafiek :P

pi_198418893
Morgen verkoop ik de Ada'tjes, ongeacht de prijs om 8 uur s'ochtends :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 maart 2021 @ 23:02:58 #296
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198419184
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 22:50 schreef raptorix het volgende:
Morgen verkoop ik de Ada'tjes, ongeacht de prijs om 8 uur s'ochtends :)
Inb4 crash
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 maart 2021 @ 23:04:08 #297
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198419205
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 22:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
SafeMoon was nog niet klaar met moonen en breekt net even de grafiek :P

[ afbeelding ]
Volgens mij kan ik met een deel van mijn portfolio die prijs al kan verdubbelen _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198419208
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 23:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Inb4 crash
Ik geloof erg in Ada, maar in huidige klimaat is er niets te zeggen van prijzen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198419279
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 23:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Volgens mij kan ik met een deel van mijn portfolio die prijs al kan verdubbelen _O-
Probeer het ;)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 maart 2021 @ 23:08:53 #300
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198419297
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 23:08 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Probeer het ;)
Kan net zo goed nog meer in Bondly steken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198419306
KOM DOE 50% ATTACK DAN KATJE!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')