Natuurlijk. Anders deden ze het niet. Het geeft enkel de waanzin aan.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:12 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Misschien levert een vat olie wel meer op als je er bitcoins mee minet dan wanneer je het verkoopt.
S
Het is al gaande, het merendeel van de Bitcoins zijn niet in de handen van vrijdenkers.quote:
Kan je ook over goudwinning zeggen.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk. Anders deden ze het niet. Het geeft enkel de waanzin aan.
Los van het energieverbruik is die goudwinning een vrij vieze business met veel lokale ellende.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:18 schreef fathank het volgende:
Er is vast wel een grafiekje te vinden van energieverbruik VS prijs
Goud heb je toch nodig om miners te kunnen bouwen..quote:Op maandag 8 maart 2021 19:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Los van het energieverbruik is die goudwinning een vrij vieze business met veel lokale ellende.
Dat klopt.quote:
Dit zei Buffet daar over. Maar goed. Aan het einde van het proces heb je dan wat goud. In het geval van Bitcoin heb je eigenlijk niks, behalve wat energie verbrand.quote:Gold gets dug out of the ground in Africa, or some place. Then we melt it down, dig another hole, bury it again and pay people to stand around guarding it. It has no utility. Anyone watching from Mars would be scratching their head.
Energieverbruik ijlt na op de prijsquote:Op maandag 8 maart 2021 19:18 schreef fathank het volgende:
Er is vast wel een grafiekje te vinden van energieverbruik VS prijs
Maar als het zo hard gerelateerd is dan kun je dat makkelijk terugzien..quote:
Kloptquote:Op maandag 8 maart 2021 20:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar als het zo hard gerelateerd is dan kun je dat makkelijk terugzien..
Name checks out.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
https://www.coingecko.com/en/coins/spacecowboy
Gaat ook al als een raket
Perfect storm voor PYR dit.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:40 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/tech/me(...)n-verkocht~a0450030/
Jaaaa NFT
Valt wel mee, steeds meer BTC word natuurlijk industrieel gemined in gebieden waar energie geen drol kost.quote:
Dat is irrelevantquote:Op maandag 8 maart 2021 21:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Valt wel mee, steeds meer BTC word natuurlijk industrieel gemined in gebieden waar energie geen drol kost.
Dan nog is het niet heel relevant, BTC word voornamelijk door middel van zeer groene stroom gemined. En wat betreft andere coins, daar komen nu ook al toepassingen waar het minder energie verbruikt, of een nuttig doel dient.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat niet om de prijs maar om het verbruik
Stroom is stroom. Als die groene stroom niet voor bitcoin gebruikt werd dan zou die groene stroom voor andere zaken gebruikt kunnen worden en kon er dus vuile stroom weg.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan nog is het niet heel relevant, BTC word voornamelijk door middel van zeer groene stroom gemined. En wat betreft andere coins, daar komen nu ook al toepassingen waar het minder energie verbruikt, of een nuttig doel dient.
ik verdien nu meer met NFT's dan met crypto zelfquote:Op maandag 8 maart 2021 17:40 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/tech/me(...)n-verkocht~a0450030/
Jaaaa NFT
Of de groene stroom had uberhaupt niet worden omgewekt, maar het stroom verhaaltje is weer een mooi dingetje wat overheden er bij kunnen slepen. Laat ze eerst eens lekker naar de olie en goudwinning kijken.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Stroom is stroom. Als die groene stroom niet voor bitcoin gebruikt werd dan zou die groene stroom voor andere zaken gebruikt kunnen worden en kon er dus vuile stroom weg.
Goudwinning vind ik ook onzin. Olie wordt al teruggebracht.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Of de groene stroom had uberhaupt niet worden omgewekt, maar het stroom verhaaltje is weer een mooi dingetje wat overheden er bij kunnen slepen. Laat ze eerst eens lekker naar de olie en goudwinning kijken.
waarschijnlijk gewoon beperkenquote:Op maandag 8 maart 2021 21:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Goudwinning vind ik ook onzin. Olie wordt al teruggebracht.
Ik ben benieuwd wat overheden gaan doen wanneer als gevolg van mining stroomtekorten ontstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |