abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198386585
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 19:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Een exchange met een eigen gecentraliseerde coin waar ze dik aan verdienen die aan marktmanipulatie doet en aan het tegenwerken van de concurrentie. Echt geweldig, zo'n partij.
En compleet onduidelijk waar ze zitten, ik zit nu op Kraken, misschien niet ideaal maar zit tenminste in de VS
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 8 maart 2021 @ 06:06:52 #27
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198386784
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 02:29 schreef raptorix het volgende:

[..]

En compleet onduidelijk waar ze zitten, ik zit nu op Kraken, misschien niet ideaal maar zit tenminste in de VS
Wou je langsgaan om je coins te halen?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198386822
quote:
14s.gif Op maandag 8 maart 2021 06:06 schreef fathank het volgende:

[..]

Wou je langsgaan om je coins te halen?
Nee maar is wel handig bij eventuele rechtszaken, overigens was er bij Binance vorige week een hoop gedoe met het uitbetalen van Fiat.
pi_198387549
Zie hier waarom de Ledger hack serieus is:

https://tweakers.net/nieu(...)van-simswapping.html
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198387583
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 18:42 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Xrp
Is er nog wat uit die rechtzaak gekomen?
pi_198387645
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 19:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Een exchange met een eigen gecentraliseerde coin waar ze dik aan verdienen die aan marktmanipulatie doet en aan het tegenwerken van de concurrentie. Echt geweldig, zo'n partij.
Een groot gedeelte van de coins zijn gecentraliseerde projecten die aan manipulatie doen. Stipt iemand dit in hier aan ben je er als de kippen bij om diegene op zijn plek te wijzen. Nu gaat het je eigen Ethereum aan en moet de hele handel kapot. :') Derhalve heb je groot gelijk qua BNB/BSC. Het toont vooral het gevaar aan als een gecentraliseerde partij te groot wordt.
  maandag 8 maart 2021 @ 09:12:11 #32
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198387893
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 06:27 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee maar is wel handig bij eventuele rechtszaken, overigens was er bij Binance vorige week een hoop gedoe met het uitbetalen van Fiat.
Ik heb gisteravond om 22:00 wat fiat laten uitbetalen met Binance en het staat nu al op de rekening.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198388059
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 06:27 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik denk dat CZ genoeg legitieme business met een hoop rendement heeft om zich niet met schimmige zaken bezig te hoeven houden. BNB is gewoon een hele slimme zet: ETH heeft een fee-probleem, en Binance heeft heel veel klanten.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198388089
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:46 schreef dimmak het volgende:

[..]

Is er nog wat uit die rechtzaak gekomen?
Ben ik ook wel benieuwd naar..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_198388110
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:12 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik heb gisteravond om 22:00 wat fiat laten uitbetalen met Binance en het staat nu al op de rekening.
Het is inmiddels opgelost begreep ik, maar het vervelend was dat support ook niet reageerde of een melding gaf dat er wat mis was.
pi_198388139
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:23 schreef recursief het volgende:

[..]

Ik denk dat CZ genoeg legitieme business met een hoop rendement heeft om zich niet met schimmige zaken bezig te hoeven houden. BNB is gewoon een hele slimme zet: ETH heeft een fee-probleem, en Binance heeft heel veel klanten.
Ik zeg niet dat het schimmige business is, ik vind het alleen vreemd dat zo onduidelijk is waar ze nu zitten, nu trade ik met hele kleine bedragen dus voor mij zou het niet erg zijn, ik vond Binance gewoon een beetje te druk qua interface ook.
pi_198388182
Verkeerd
pi_198389622
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 11:15 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Voor wie nog eens een triljoen tokens wil bezitten heb ik nog een leuke shitcoin gevonden:

https://www.reddit.com/r/CryptoMoonShots/comments/lyts1d/100_rugfree_launched_on_dxsale_and_lp_locked_on/

Absoluut geen investeringsadvies maar aangezien alles op BSC zo'n beetje moon gaat, ook geen giga risico :P

Ga er vanuit de je gerugged wordt, kan het alleen maar meevallen :D

aTypisch is al ingestapt hoorde ik uit betrouwbare kringen! O-)
Al x10 en nog steeds maar een $300k marketcap _O-

Moderator / Redactie Sport maandag 8 maart 2021 @ 11:38:35 #39
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198389766
Ik hou vast aan mijn principes :(

Niet dat ik veel keus heb, aangezien Bittrex geen scamcoins heeft, maar hé.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 8 maart 2021 @ 11:42:02 #40
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_198389812
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik hou vast aan mijn principes :(

Niet dat ik veel keus heb, aangezien Bittrex geen scamcoins heeft, maar hé.
Nou... Ik zie toch al direct ADA, Doge, Tron, Reddcoin, Tezos, XRP, ETC, Verge, Neo

Keuze zat
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_198390441
Check je oude wallets voor je ze wegpleurt. Ik vond net 0.988 ETH *O*
pi_198390482
Toen ik deze wallet nog gebruikte was dat waarschijnlijk "dust". Nu toch een leuk extraatje
pi_198390484
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:26 schreef recursief het volgende:
Check je oude wallets voor je ze wegpleurt. Ik vond net 0.988 ETH *O*
*O*
pi_198390512
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:28 schreef recursief het volgende:
Toen ik deze wallet nog gebruikte was dat waarschijnlijk "dust". Nu toch een leuk extraatje
Ja, dat zijn lekkere vondsten. Ik vond nog eens (in 2015?) ~1 BTC op een Poolse miningpool waar ik in 2012 wat gemined heb.
Niet dat ik die BTC nog heb :@
pi_198390536
Ik moet nog 6 wallets checken :P
pi_198390548
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:30 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Al x10 en nog steeds maar een $300k marketcap _O-

[ afbeelding ]
Ik dacht gooi er 2 BNB tegen aan maar krijg een foutmelding wanneer ik het probeer te swappen:

The transaction cannot succeed due to error: PancakeRouter: INSUFFICIENT_OUTPUT_AMOUNT. This is probably an issue with one of the tokens you are swapping.

Enige idee?
pi_198390563
Even een exotisch idee voorleggen hier :)

Stel, je kan zo'n 100k overwaarde uit je woning opnemen. Oorspronkelijke idee was om hier vastgoed mee in te stappen, maar vanwege hogere overdrachtsbelasting en oververhitte huizenmarkt wellicht niet zo'n goed moment.

Zit nu een half jaar in BTC (DCA met ca. ¤ 500,- per maand inleg) en overweeg steeds meer om 'Full Saylor' te gaan en de overwaarde te gebruiken om BTC te kopen, de vlucht omhoog mee te pakken en dan maar over een jaar of 6 / 7 vastgoed in te stappen met de winsten uit BTC.

Concreet betekent dit maandlasten zo'n ¤ 325,- omhoog versus de huidige ¤ 500,- maandelijkse inleg in BTC. Voelt als een no-brainer met als risico uiteraard dat 1) Bitcoin daalt in prijs en 2) dat de huizenmarkt een dusdanige knauw krijgt dat ons huis onder water komt te staan. 3) Eventueel verbod van regering om BTC om te zetten naar fiat.

Thoughts? :)
pi_198390567
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:31 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Ik dacht gooi er 2 BNB tegen aan maar krijg een foutmelding wanneer ik het probeer te swappen:

The transaction cannot succeed due to error: PancakeRouter: INSUFFICIENT_OUTPUT_AMOUNT. This is probably an issue with one of the tokens you are swapping.

Enige idee?
De coin heeft 5% fees voor liquidity providers en 5% voor holders, dus je hebt sowieso een slippage van 10%.
En van de trade zelf heb je ook nog 1 of 2% slippage.

Dus ik zou slippage op 11% zetten en anders nog iets hoger (tandwieltje op Pancakeswap).

Ik verwacht trouwens nog wel een flinke correctie, meestal komt die wel na zo'n groene kaars. Er zijn altijd mensen die 10x wel genoeg vinden en dan hun winst pakken.
pi_198390645
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:33 schreef Thrilled het volgende:

Stel, je kan zo'n 100k overwaarde uit je woning opnemen. Oorspronkelijke idee was om hier vastgoed mee in te stappen, maar vanwege hogere overdrachtsbelasting en oververhitte huizenmarkt wellicht niet zo'n goed moment.

Zit nu een half jaar in BTC (DCA met ca. ¤ 500,- per maand inleg) en overweeg steeds meer om 'Full Saylor' te gaan en de overwaarde te gebruiken om BTC te kopen, de vlucht omhoog mee te pakken en dan maar over een jaar of 6 / 7 vastgoed in te stappen met de winsten uit BTC.

Concreet betekent dit maandlasten zo'n ¤ 325,- omhoog versus de huidige ¤ 500,- maandelijkse inleg in BTC. Voelt als een no-brainer met als risico uiteraard dat 1) Bitcoin daalt in prijs en 2) dat de huizenmarkt een dusdanige knauw krijgt dat ons huis onder water komt te staan. 3) Eventueel verbod van regering om BTC om te zetten naar fiat.

Het klinkt niet als het meest risicovolle plan dat ik ooit heb gezien.
Je huis zal niet naar 0 gaan, Bitcoin ook niet.
En zolang we in de EU zitten, raak je je BTC vast nog wel ergens kwijt ;)

Ik zou het zelf niet doen met zo'n constructie maar dat blijft een eigen keuze.
pi_198390746
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:33 schreef Thrilled het volgende:

Persoonlijk zie ik niet zoveel risico als je dit voor langer termijn wil doen. De vraag is alleen of jij sterk genoeg bent om bear markets en fud uit te zitten met een 100k lening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')