En compleet onduidelijk waar ze zitten, ik zit nu op Kraken, misschien niet ideaal maar zit tenminste in de VSquote:Op zondag 7 maart 2021 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een exchange met een eigen gecentraliseerde coin waar ze dik aan verdienen die aan marktmanipulatie doet en aan het tegenwerken van de concurrentie. Echt geweldig, zo'n partij.
Wou je langsgaan om je coins te halen?quote:Op maandag 8 maart 2021 02:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
En compleet onduidelijk waar ze zitten, ik zit nu op Kraken, misschien niet ideaal maar zit tenminste in de VS
Nee maar is wel handig bij eventuele rechtszaken, overigens was er bij Binance vorige week een hoop gedoe met het uitbetalen van Fiat.quote:Op maandag 8 maart 2021 06:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Wou je langsgaan om je coins te halen?
Een groot gedeelte van de coins zijn gecentraliseerde projecten die aan manipulatie doen. Stipt iemand dit in hier aan ben je er als de kippen bij om diegene op zijn plek te wijzen. Nu gaat het je eigen Ethereum aan en moet de hele handel kapot.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een exchange met een eigen gecentraliseerde coin waar ze dik aan verdienen die aan marktmanipulatie doet en aan het tegenwerken van de concurrentie. Echt geweldig, zo'n partij.
Ik heb gisteravond om 22:00 wat fiat laten uitbetalen met Binance en het staat nu al op de rekening.quote:Op maandag 8 maart 2021 06:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee maar is wel handig bij eventuele rechtszaken, overigens was er bij Binance vorige week een hoop gedoe met het uitbetalen van Fiat.
Ik denk dat CZ genoeg legitieme business met een hoop rendement heeft om zich niet met schimmige zaken bezig te hoeven houden. BNB is gewoon een hele slimme zet: ETH heeft een fee-probleem, en Binance heeft heel veel klanten.quote:Op maandag 8 maart 2021 06:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee maar is wel handig bij eventuele rechtszaken, overigens was er bij Binance vorige week een hoop gedoe met het uitbetalen van Fiat.
Ben ik ook wel benieuwd naar..quote:Op maandag 8 maart 2021 08:46 schreef dimmak het volgende:
[..]
Is er nog wat uit die rechtzaak gekomen?
Het is inmiddels opgelost begreep ik, maar het vervelend was dat support ook niet reageerde of een melding gaf dat er wat mis was.quote:Op maandag 8 maart 2021 09:12 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond om 22:00 wat fiat laten uitbetalen met Binance en het staat nu al op de rekening.
Ik zeg niet dat het schimmige business is, ik vind het alleen vreemd dat zo onduidelijk is waar ze nu zitten, nu trade ik met hele kleine bedragen dus voor mij zou het niet erg zijn, ik vond Binance gewoon een beetje te druk qua interface ook.quote:Op maandag 8 maart 2021 09:23 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik denk dat CZ genoeg legitieme business met een hoop rendement heeft om zich niet met schimmige zaken bezig te hoeven houden. BNB is gewoon een hele slimme zet: ETH heeft een fee-probleem, en Binance heeft heel veel klanten.
Al x10 en nog steeds maar een $300k marketcapquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Voor wie nog eens een triljoen tokens wil bezitten heb ik nog een leuke shitcoin gevonden:
https://www.reddit.com/r/CryptoMoonShots/comments/lyts1d/100_rugfree_launched_on_dxsale_and_lp_locked_on/
Absoluut geen investeringsadvies maar aangezien alles op BSC zo'n beetje moon gaat, ook geen giga risico
Ga er vanuit de je gerugged wordt, kan het alleen maar meevallen![]()
aTypisch is al ingestapt hoorde ik uit betrouwbare kringen!![]()
Nou... Ik zie toch al direct ADA, Doge, Tron, Reddcoin, Tezos, XRP, ETC, Verge, Neoquote:Op maandag 8 maart 2021 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik hou vast aan mijn principes
Niet dat ik veel keus heb, aangezien Bittrex geen scamcoins heeft, maar hé.
quote:Op maandag 8 maart 2021 12:26 schreef recursief het volgende:
Check je oude wallets voor je ze wegpleurt. Ik vond net 0.988 ETH
Ja, dat zijn lekkere vondsten. Ik vond nog eens (in 2015?) ~1 BTC op een Poolse miningpool waar ik in 2012 wat gemined heb.quote:Op maandag 8 maart 2021 12:28 schreef recursief het volgende:
Toen ik deze wallet nog gebruikte was dat waarschijnlijk "dust". Nu toch een leuk extraatje
Ik dacht gooi er 2 BNB tegen aan maar krijg een foutmelding wanneer ik het probeer te swappen:quote:Op maandag 8 maart 2021 11:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Al x10 en nog steeds maar een $300k marketcap![]()
[ afbeelding ]
De coin heeft 5% fees voor liquidity providers en 5% voor holders, dus je hebt sowieso een slippage van 10%.quote:Op maandag 8 maart 2021 12:31 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik dacht gooi er 2 BNB tegen aan maar krijg een foutmelding wanneer ik het probeer te swappen:
The transaction cannot succeed due to error: PancakeRouter: INSUFFICIENT_OUTPUT_AMOUNT. This is probably an issue with one of the tokens you are swapping.
Enige idee?
Het klinkt niet als het meest risicovolle plan dat ik ooit heb gezien.quote:Op maandag 8 maart 2021 12:33 schreef Thrilled het volgende:
Even een exotisch idee voorleggen hier
Stel, je kan zo'n 100k overwaarde uit je woning opnemen. Oorspronkelijke idee was om hier vastgoed mee in te stappen, maar vanwege hogere overdrachtsbelasting en oververhitte huizenmarkt wellicht niet zo'n goed moment.
Zit nu een half jaar in BTC (DCA met ca. ¤ 500,- per maand inleg) en overweeg steeds meer om 'Full Saylor' te gaan en de overwaarde te gebruiken om BTC te kopen, de vlucht omhoog mee te pakken en dan maar over een jaar of 6 / 7 vastgoed in te stappen met de winsten uit BTC.
Concreet betekent dit maandlasten zo'n ¤ 325,- omhoog versus de huidige ¤ 500,- maandelijkse inleg in BTC. Voelt als een no-brainer met als risico uiteraard dat 1) Bitcoin daalt in prijs en 2) dat de huizenmarkt een dusdanige knauw krijgt dat ons huis onder water komt te staan. 3) Eventueel verbod van regering om BTC om te zetten naar fiat.
Thoughts?
Persoonlijk zie ik niet zoveel risico als je dit voor langer termijn wil doen. De vraag is alleen of jij sterk genoeg bent om bear markets en fud uit te zitten met een 100k lening.quote:Op maandag 8 maart 2021 12:33 schreef Thrilled het volgende:
Even een exotisch idee voorleggen hier
Stel, je kan zo'n 100k overwaarde uit je woning opnemen. Oorspronkelijke idee was om hier vastgoed mee in te stappen, maar vanwege hogere overdrachtsbelasting en oververhitte huizenmarkt wellicht niet zo'n goed moment.
Zit nu een half jaar in BTC (DCA met ca. ¤ 500,- per maand inleg) en overweeg steeds meer om 'Full Saylor' te gaan en de overwaarde te gebruiken om BTC te kopen, de vlucht omhoog mee te pakken en dan maar over een jaar of 6 / 7 vastgoed in te stappen met de winsten uit BTC.
Concreet betekent dit maandlasten zo'n ¤ 325,- omhoog versus de huidige ¤ 500,- maandelijkse inleg in BTC. Voelt als een no-brainer met als risico uiteraard dat 1) Bitcoin daalt in prijs en 2) dat de huizenmarkt een dusdanige knauw krijgt dat ons huis onder water komt te staan. 3) Eventueel verbod van regering om BTC om te zetten naar fiat.
Thoughts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |