abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198393496
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:30 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het maakt helemaal niet uit hoe efficient er gemined wordt. Dat is nu juist de hele grap.

Het is ook niet zo dat het niet 'uit komt'. Het komt dan juist heel erg goed uit!!

Als je een bitcoin kunt verkopen voor $500.000, dan is het voor een miner dus lucratief om te doen zolang de miningkosten minder dan die $500K kosten. Het gros van die kosten zijn electriciteitskosten. Er zal dus steeds capaciteit bijgeplust worden zolang het lucratief is. De moeilijkheidsgraad wordt automatisch aangepast, dus is geen factor.

Als er op een prijs van $50.000 dus het equivalent aan electriciteit van 17 kerncentrales aan energie verstookt kan/mag worden om een bitcoin te minen, dan zijn dat er op een prijs van $500.000 dus 10 keer zoveel. Of dat in de vorm van kerncentrales gebeurt of met wind of wat dan ook maakt niks uit. Als je dat niet begrijpt dan snap je het hele principe niet.

De vraag is dus wat er dan gaat gebeuren. Die electriciteitscapaciteit is er helemaal niet. De vraag zal het aanbod overtreffen. De totale vraag is dan dus zo groot geworden dat de er tekorten aan electriciteit zullen ontstaan.
Zullen overheden ingrijpen? Als de miners dan niet kunnen leveren vanwege tekorten wordt het waarschijnlijk weer interessant voor particulieren. Die kunnen ook meedoen wanneer het weer lucratief wordt als je voor $100.000 een coin kunt minen en hem voor $500.000 kunt verkopen. Misschien heeft het zelfs een verder prijsopdrijvend effect, omdat het aanbod wegens nieuwe aanvoer dus opdroogt.

Interessante tijden in ieder geval.
Stroomprijs dik omhoog vanwege bitcoin.. Pure verspilling ook nog met al dat klimaatgeneuzel, totaal kansloze exercitie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198393553
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat leg ik hierboven uit.

Miners willen winst maken. Het is alleen lucratief om te minen als een coin meer oplevert dan dat het kost om hem te minen (geld natuurlijk voor iedere grondstof).
Als een bitcoin 50K kost dan zullen miners hun capaciteit uitbreiden totdat het niet meer lucratief is (stel, 40.000 dollar aan kosten per coin). Het gros van die kosten zijn stroomkosten.

Als de prijs nu verdubbelt naar 100K dan wordt de marge per coin $60.000. Dit zal tot gevolg hebben dat de capaciteit wordt uitgebreid (tot iets van 80K aan kosten per coin). Een verdubbeling dus.

De efficiency van de miners maakt hierbij niets uit. Het algoritme past de moeilijkheidsgraad automatisch aan aan de totale capaciteit van de miners. Met andere woorden, als er door technolische vooruitgang 2x zo efficient gemined kan worden, dan wordt de moeilijkheidsgraad ook 2x zo hoog, zonder dat de prjs omhoog moet.
Ok klinkt plausibel, maar dat betekent dus aan de energie-kant ook meer vraag is om energie te leveren, dus uitbreiding in energieopwekkers (dit kan goed of slecht uitpakken, zo kunnen ze ook naar Ijsland gaan waar energie amper wat kost en in overvloed aanwezig is, of bouwen we wat kerncentrales bij). Zie je dit als bedreiging voor bitcoin?
  maandag 8 maart 2021 @ 15:49:12 #103
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198393591
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Stroomprijs dik omhoog vanwege bitcoin.. Pure verspilling ook nog met al dat klimaatgeneuzel, totaal kansloze exercitie.
Het leven is een totaal kansloze exercitie.
Huilen dan.
pi_198393659
quote:
7s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het leven is een totaal kansloze exercitie.
De dood ook, geen ontsnappen aan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 8 maart 2021 @ 15:54:18 #105
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198393679
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Bij lagere prijzen omgekeerd verhaal. Maarja eigenlijk kansloos dat gestook.
Ja, bij lagere prijzen zal het aanbod dalen, want niemand gaat $50.000 aan stroom verstoken om een coin voor $40.000 te verkopen.
Maar ook dan past het algoritme zich aan en wordt het minen gemakkelijker totdat het weer wel lucratief is.

Ik snap niet dat mensen dit hele principe van bitcoin niet begrijpen maar wel hun vakantiegeld er zonder mankeren geheel instorten.
The End Times are wild
  maandag 8 maart 2021 @ 15:56:07 #106
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198393710
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:47 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Ok klinkt plausibel, maar dat betekent dus aan de energie-kant ook meer vraag is om energie te leveren, dus uitbreiding in energieopwekkers (dit kan goed of slecht uitpakken, zo kunnen ze ook naar Ijsland gaan waar energie amper wat kost en in overvloed aanwezig is, of bouwen we wat kerncentrales bij). Zie je dit als bedreiging voor bitcoin?
De vraag is of we (zeker in deze CO2-tijden) bereid zijn om onze capaciteit zo enorm uit te breiden om hieraan te voldoen. Let wel, nu is het verbruik ongeveer hetzelfde als dat van Argentinie. Gaat de prijs 10x omhoog, dan wordt dit ongeveer het gebruik van heel Zuid-Amerika. Een heel continent!
The End Times are wild
  maandag 8 maart 2021 @ 15:58:10 #107
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198393733
Het is ook inherent aan de hele manier waarop bitcoin is opgezet. Dat is niet te fixen met een patch.
In zekere zin is bitcoin ook slachtoffer van zijn eigen succes, want ik denk niet dat Satochi dit 10 jaar geleden voorzien had.
The End Times are wild
pi_198393783
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:58 schreef LXIV het volgende:
Het is ook inherent aan de hele manier waarop bitcoin is opgezet. Dat is niet te fixen met een patch.
In zekere zin is bitcoin ook slachtoffer van zijn eigen succes, want ik denk niet dat Satochi dit 10 jaar geleden voorzien had.
Het is op zich wel te fixen met een patch (fork), het zal niet de eerste coin zijn die van PoW naar PoS is gegaan.
Misschien dat in de toekomst een PoW / PoS hybride vorm mogelijk is.

Je zal echter wel een meerderheid moeten hebben voor zo'n verandering en daar zit hem het punt (miners zullen daar geen trek in hebben), anders heb je niet meer dan een nieuwe coin en bitcoin die ieder hun eigen weg gaan vanaf de vork.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 maart 2021 @ 16:05:54 #109
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198393846
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Je zal echter wel een meerderheid moeten hebben voor zo'n verandering en daar zit hem het punt (miners zullen daar geen trek in hebben), anders heb je niet meer dan een nieuwe coin en bitcoin die ieder hun eigen weg gaan vanaf de vork.
Wat al twee keer gebeurd is dus.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_198393853
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat al twee keer gebeurd is dus.
Minimaal.
  maandag 8 maart 2021 @ 16:08:53 #111
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198393889
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:02 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het is op zich wel te fixen met een patch (fork), het zal niet de eerste coin zijn die van PoW naar PoS is gegaan.
Misschien dat in de toekomst een PoW / PoS hybride vorm mogelijk is.

Klopt
The End Times are wild
pi_198393977
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:56 schreef LXIV het volgende:

[..]

De vraag is of we (zeker in deze CO2-tijden) bereid zijn om onze capaciteit zo enorm uit te breiden om hieraan te voldoen. Let wel, nu is het verbruik ongeveer hetzelfde als dat van Argentinie. Gaat de prijs 10x omhoog, dan wordt dit ongeveer het gebruik van heel Zuid-Amerika. Een heel continent!
Volgens mij moeten overheden het gewoon verbieden.. Maar okay, die gokten dat het wel zou stuklopen.
  maandag 8 maart 2021 @ 16:16:45 #113
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198394012
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Volgens mij moeten overheden het gewoon verbieden.. Maar okay, die gokten dat het wel zou stuklopen.
Het is nu natuurlijk nog niet zo nijpend (want het verbruik is verdeeld over de hele wereld) dat er echt merkbare effecten zijn. Dat wordt het met een prijs van 500.000 wel. Dan ontstaan dus echt stroomtekorten in delen van de wereld. Om iets uit te rekenen wat meteen daarna gediscard wordt.
The End Times are wild
pi_198394256
Ik kan niet wachten tot bitcoin de grootste engerieverbruiker van de wereld is. _O_

Eindelijk wordt er dan een doorbraak gebracht voor het genereren van puur groene energie.

Bitcoin gaat meer bereiken voor een beter klimaat dan welke domme klimaatakkoord ooit gaat bereiken. Het is bijna alsof capitalisme echt werkt!

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2021 16:29:04 ]
pi_198394324
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Overheden en verbieden is altijd popcorn time!

pi_198394367
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:32 schreef Piva het volgende:

[..]

Overheden en verbieden is altijd popcorn time!

[ afbeelding ]
Denk dat ze het wel kapot hadden zien gaan maar ach. Blockchain achtig principe is niet erg. Als het maar een beetje duurzaam is.
  maandag 8 maart 2021 @ 16:36:01 #117
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198394413
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:28 schreef Piva het volgende:
Ik kan niet wachten tot bitcoin de grootste engerieverbruiker van de wereld is. _O_

Eindelijk wordt er dan een doorbraak gebracht voor het genereren van puur groene energie.

Bitcoin gaat meer bereiken voor een beter klimaat dan welke domme klimaatakkoord ooit gaat bereiken. Het is bijna alsof capitalisme echt werkt!
Wat denk jij dan? Dat er wereldwijd 540.000 windmolens geplaatst gaan worden omdat mensen zo graag op bitcoin speculeren? Dat we bijvoorbeeld op iedere vierkante kilometer in Nederland een windmolen plaatsen enkel omdat er gemined kan worden? Denk je dat daar geen weerstnad tegen komt?
The End Times are wild
  Eindredactie Games maandag 8 maart 2021 @ 16:37:27 #118
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198394442
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:36 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat denk jij dan? Dat er wereldwijd 540.000 windmolens geplaatst gaan worden omdat mensen zo graag op bitcoin speculeren? Dat we bijvoorbeeld op iedere vierkante kilometer in Nederland een windmolen plaatsen enkel omdat er gemined kan worden? Denk je dat daar geen weerstnad tegen komt?
Daarom, stoppen met banken

0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 8 maart 2021 @ 16:38:58 #119
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198394466
quote:
4s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:37 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Daarom, stoppen met banken

[ afbeelding ]
Maar banken handelen miljarden transacties af voor die energie, hypotheken, bedrijfsleningen, allocatie van kapitaal etc.
Bitcoin is nu nog enkel een store of value.

Bovendien is dit volgens mij een verouderde grafeik en gebruikt BTC op dit moment veel meer.

En nu is het nog te doen anders merkte we het wel. Ik heb het over als BTC op 500.00 staat. Dan is het dus een factor 10 meer (minstens)
The End Times are wild
  Eindredactie Games maandag 8 maart 2021 @ 16:57:10 #120
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198394750
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar banken handelen miljarden transacties af voor die energie, hypotheken, bedrijfsleningen, allocatie van kapitaal etc.

Bovendien is dit volgens mij een verouderde grafeik en gebruikt BTC op dit moment veel meer.

En nu is het nog te doen anders merkte we het wel. Ik heb het over als BTC op 500.00 staat. Dan is het dus een factor 10 meer (minstens)
Dan streep je het ene weg tegen het andere.
  Eindredactie Games maandag 8 maart 2021 @ 16:57:25 #121
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198394755
Mr Robot had toch gelijk _O_

maandag 8 maart 2021 @ 16:58:05 #122
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198394766
quote:
4s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:57 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Dan streep je het ene weg tegen het andere.
Wat tegen wat?
BTC kan het banking systen niet vervangen
The End Times are wild
pi_198394773
quote:
Inderdaad, geldleningen aan de wereld verstrekken, herverpakken, verkopen is een veel betere acitiviteit voor kapitaal! Vooral met de extreme properties die het inmiddels zijn geworden.
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:36 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zoek eens op de toekomst van zonneenergie en de potentie die daar mee te bereiken is.

Daarnaast kernenergie en Fusion power.

De wereld heeft totaal geen gebrek aan energie.
  Eindredactie Games maandag 8 maart 2021 @ 16:59:48 #124
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198394788
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat tegen wat?
Goud ook niet en toch geloven wij nog in kettingkjes en kraaltjes
pi_198394798
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat tegen wat?
Wat is precies niet mogelijk dan?

En alsjeblieft kom niet met "het aantal transacties is te laag".
pi_198394893
Proud to be a norwegian today! Kjell Inge Røkke announces a $59 million investment in Bitcoin and the Norwegian government already indirectly owns 2000 bitcoin.

De val van fiat geld over de hele wereld is begonnen en niemand die het nog beseft. Prachtig dit.
pi_198395119
quote:

[..]

twitter

Grappig niet? Waar de ene mens pessimise me ziet, ziet een ander mens opportuniteit. Wie zal gelijk krijgen, de $5.5 bil guy of de doomdenker?

Reminder:

pi_198395125
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:07 schreef Piva het volgende:
Proud to be a norwegian today! Kjell Inge Røkke announces a $59 million investment in Bitcoin and the Norwegian government already indirectly owns 2000 bitcoin.

De val van fiat geld over de hele wereld is begonnen en niemand die het nog beseft. Prachtig dit.
Bitcoin zal geen vervanger worden van Fiat geld, nooit.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198395160
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:19 schreef raptorix het volgende:

[..]

Bitcoin zal geen vervanger worden van Fiat geld, nooit.
Wat gaat er gebeuren met fiat denk je? Kapitaal vluchten gaan sneller en sneller, totdat geld waardeloos is.. Lees anders even over de Weimar Mark.

Nu zijn het een handje vol bedrijven die fiat omzetten naar bitcoin. Over 5 jaar zijn het duizende bedrijven tegelijk..
pi_198395240
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:58 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Laat je het ooit zover komen dan? Als BTC binnen een maand op 100k zit, wordt het ook verleidelijk om (een deel) te verkopen. En dat gaat ook weer gebeuren als ie op bijvoorbeeld 200k, 500k, etc. staat.
Nou als ik 1 bitcoin koop voor 50.000 euro, ga ik hem niet bij 100.000 verkopen. Want dan neem ik liever het risico dat hij verder stijgt, dan te cashen voor 100.000 euro, waar ik momenteel niets aan heb. Ik vind het eigenlijk pas interessant worden op bedragen waar ik een prima huis voor kan kopen in de Randstad of de rest van mijn leven minder van kan gaan werken, dus boven de 500.000 euro. Ik denk niet dat ik hem eerder dan dat zou verkopen. En ik denk ook niet dat de prijs nu weer helemaal gaat instorten tot niveaus van een jaar geleden of lager. 40.000 dollar is denk ik momenteel wel echt de bodem, zeker nu Tesla en andere exchanges e.d. er voor zoveel geld in zitten en er net enorm veel geld is bijgedrukt.

Het zwakke punt van de bitcoin is inderdaad het enorme energieverbruik van het minen. Dat schijnt nu al zoveel energie te verbruiken als Argentinië. In Iran hangen de zwarte wolken boven Teheran en zitten mensen soms zonder stroom omdat de overheid aan een stuk door aan het minen is. Zeker met de milieuproblematiek in het achterhoofd vind ik het ethisch persoonlijk moeilijk, en denk ik ook dat de overheid op een bepaald moment misschien moet ingrijpen.

Maar zonder dat de overheid ingrijpt en met eventuele inflatie en waardedaling van de dollar in het achterhoofd zie ik niet waarom de bitcoin niet snel veel meer waard gaat worden.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_198395242
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:21 schreef Piva het volgende:

[..]

Wat gaat er gebeuren met fiat denk je? Kapitaal vluchten gaan sneller en sneller, totdat geld waardeloos is.. Lees anders even over de Weimar Mark.

Nu zijn het een handje vol bedrijven die fiat omzetten naar bitcoin. Over 5 jaar zijn het duizende bedrijven tegelijk..
Heb je het nu over Bitcoin of Cryptovaluta?
pi_198395264
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:25 schreef raptorix het volgende:

[..]

Heb je het nu over Bitcoin of Cryptovaluta?
Centrale bankiers crypto munten die gedigitaliseerd zijn uiteraard!
pi_198395301
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:27 schreef Piva het volgende:

[..]

Centrale bankiers crypto munten die gedigitaliseerd zijn uiteraard!
Geloof me, ze zullen weer de zelfde trucjes gaan uithalen.
  maandag 8 maart 2021 @ 17:28:55 #134
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198395314
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:58 schreef Piva het volgende:

[..]

Inderdaad, geldleningen aan de wereld verstrekken, herverpakken, verkopen is een veel betere acitiviteit voor kapitaal! Vooral met de extreme properties die het inmiddels zijn geworden.
[..]

Zoek eens op de toekomst van zonneenergie en de potentie die daar mee te bereiken is.

Daarnaast kernenergie en Fusion power.

De wereld heeft totaal geen gebrek aan energie.
Ja, maar dat gaan we niet allemaal aanwenden om de koers van bitcoin te ondersteunen!

Kun je je het voorstellen? Dat Rutte op televisie verkondigd dat Nederland 20 kerncentrales gaat bouwen om bitcoin te kunnen minen?
The End Times are wild
  maandag 8 maart 2021 @ 17:31:00 #135
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198395357
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:00 schreef Piva het volgende:

[..]

Wat is precies niet mogelijk dan?

En alsjeblieft kom niet met "het aantal transacties is te laag".
Bitcoin kan effectief helemaal niks. Sowieso geen lening beoordelen op kredietwaardigheid. Maar inderdaad, ook geen transacties kostenefficient en in volume afhandelen of hypotheken verstrekken, mensen adviseren over financiele keuzes et cetera.
The End Times are wild
pi_198395372
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:28 schreef raptorix het volgende:

[..]

Geloof me, ze zullen weer de zelfde trucjes gaan uithalen.
Lol
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:28 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja, maar dat gaan we niet allemaal aanwenden om de koers van bitcoin te ondersteunen!

Kun je je het voorstellen? Dat Rutte op televisie verkondigd dat Nederland 20 kerncentrales gaat bouwen om bitcoin te kunnen minen?
Waarom zou Rutte dat moeten verkondigen? Wie "moet" dat bouwen en waarom "moet" er specifiek meer energie verbruikt worden om bitcoin te minen?

Lees eens in op de volgende termen: "Game theory", "Capitalism", "Bitcoin difficult adjustment"
  maandag 8 maart 2021 @ 17:32:06 #137
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198395373
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:07 schreef Piva het volgende:

Met die val (of tenminste zware problemen) van fiat ben ik het wel met je eens. Maar niet door bitcoin maar door onverstandig monetair beleid. En bitcoin is noch de reden van de val van fiat, noch de oplossing
The End Times are wild
pi_198395394
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

Met die val (of tenminste zware problemen) van fiat ben ik het wel met je eens. Maar niet door bitcoin maar door onverstandig monetair beleid. En bitcoin is noch de reden van de val van fiat, noch de oplossing
Daar denken miljarden dollars van bedrijfskapitaal anders over.

Maar ik kan je gerust een link geven naar een platform waar je bitcoin kan shorten. Zo verdien ik wat aan je trading en kan jij kapitalen maken met jou visie!
  maandag 8 maart 2021 @ 17:37:24 #139
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198395471
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:21 schreef Piva het volgende:

[..]

Er is niet genoeg ruimte in BTC om dat te ondersteunen. Ga je uit van $90T aan geld, moet iedere bitcoin 4 miljard waard worden om die marketcap te evenaren. Dan moeten we een dyson-sphere bouwen rond de zon om die energie te kunnen oogsten!

Het kan goed een digitale, op cryptotechnologie gebaseerde munt worden. Maar nooit BTC
The End Times are wild
  maandag 8 maart 2021 @ 17:38:37 #140
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198395492
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:33 schreef Piva het volgende:

[..]

Daar denken miljarden dollars van bedrijfskapitaal anders over.

Maar ik kan je gerust een link geven naar een platform waar je bitcoin kan shorten. Zo verdien ik wat aan je trading en kan jij kapitalen maken met jou visie!
Ik zeg niks over de koers. Dat doe ik niet meer, want bij 20K wist ik zeker dat het ging dalen en nooit meer terug zou komen, en zie wat er nu op de borden staat!

ik zeg alleen dat we 170 kerncentrales aan power nodig hebben om een keors van $500K te ondersteunen.
The End Times are wild
  maandag 8 maart 2021 @ 17:39:02 #141
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198395502
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:32 schreef Piva het volgende:

[..]

Lol
[..]

Waarom zou Rutte dat moeten verkondigen? Wie "moet" dat bouwen en waarom "moet" er specifiek meer energie verbruikt worden om bitcoin te minen?

Lees eens in op de volgende termen: "Game theory", "Capitalism", "Bitcoin difficult adjustment"
Lees gewoon eens de vorige pagina.
The End Times are wild
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 17:40:08 #142
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198395523
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 8 maart 2021 @ 17:41:13 #143
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198395532
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:25 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Nou als ik 1 bitcoin koop voor 50.000 euro, ga ik hem niet bij 100.000 verkopen. Want dan neem ik liever het risico dat hij verder stijgt, dan te cashen voor 100.000 euro, waar ik momenteel niets aan heb. Ik vind het eigenlijk pas interessant worden op bedragen waar ik een prima huis voor kan kopen in de Randstad of de rest van mijn leven minder van kan gaan werken, dus boven de 500.000 euro. Ik denk niet dat ik hem eerder dan dat zou verkopen. En ik denk ook niet dat de prijs nu weer helemaal gaat instorten tot niveaus van een jaar geleden of lager. 40.000 dollar is denk ik momenteel wel echt de bodem, zeker nu Tesla en andere exchanges e.d. er voor zoveel geld in zitten en er net enorm veel geld is bijgedrukt.

Het zwakke punt van de bitcoin is inderdaad het enorme energieverbruik van het minen. Dat schijnt nu al zoveel energie te verbruiken als Argentinië. In Iran hangen de zwarte wolken boven Teheran en zitten mensen soms zonder stroom omdat de overheid aan een stuk door aan het minen is. Zeker met de milieuproblematiek in het achterhoofd vind ik het ethisch persoonlijk moeilijk, en denk ik ook dat de overheid op een bepaald moment misschien moet ingrijpen.

Maar zonder dat de overheid ingrijpt en met eventuele inflatie en waardedaling van de dollar in het achterhoofd zie ik niet waarom de bitcoin niet snel veel meer waard gaat worden.
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:25 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Er zal nooit snel genoeg capaciteit bijgebouwd kunnen worden. Wat dan gaat gebeuren is gewoon wat de markt altidj doet: de prijs van stroom zal stijgen.
Als een KwH eenmaal een dollar kost omdat er zo nodig BTC gemined moet worden komen de mensen vanzelf in opstand en grijpt de politiek in.
Zo’n miningfarm is onmogelijk te verstoppen (volg het stroomverbruik) en heel eenvoudig af te sluiten)
The End Times are wild
pi_198395636
twitter

lol
  maandag 8 maart 2021 @ 17:48:28 #145
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198395639
Dat minen in Iran is trouwens wel een interessant verhaal, want door de sancties kan Iran zijn olie niet meer kwijt en daarom stoken ze het maar op om zo te kunnen minen en alsnog harde valuta te ontvangen.
The End Times are wild
pi_198395644
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

[..]

Er zal nooit snel genoeg capaciteit bijgebouwd kunnen worden. Wat dan gaat gebeuren is gewoon wat de markt altidj doet: de prijs van stroom zal stijgen.
Als een KwH eenmaal een dollar kost omdat er zo nodig BTC gemined moet worden komen de mensen vanzelf in opstand en grijpt de politiek in.
Zo’n miningfarm is onmogelijk te verstoppen (volg het stroomverbruik) en heel eenvoudig af te sluiten)
Er kunnen wel genoeg miners gebouwt worden in de wereld, maar niet genoeg energie capiciteit? Ergens loopt je denkvermogen een beetje vast..

De ultieme race naar een betere energie source lijkt er inderdaad te gaan komen! Daarom ook niet vreemd dat daar nu al in geinvesteerd wordt! Degene die zowel de goedkoopste manier van groene energie kan bemachtingen en ook de hoogste capiciteit aan bitcoin mining gaat leveren wordt de nieuwe Rockerfeller.

Ik zal er niet om liegen, een prachtige manier om kapitalisme aan het werk te zien en de wereld te zien verbeteren.
  maandag 8 maart 2021 @ 17:49:33 #147
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198395662
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:48 schreef Piva het volgende:

[..]

Er kunnen wel genoeg miners gebouwt worden in de wereld, maar niet genoeg energie capiciteit? Ergens loopt je denkvermogen een beetje vast..

De ultieme race naar een betere energie source lijkt er inderdaad te gaan komen! Daarom ook niet vreemd dat daar nu al in geinvesteerd wordt! Degene die zowel de goedkoopste manier van groene energie kan bemachtingen en ook de hoogste capiciteit aan bitcoin mining gaat leveren wordt de nieuwe Rockerfeller.

Ik zal er niet om liegen, een prachtige manier om kapitalisme aan het werk te zien en de wereld te zien verbeteren.
Het kan wel, maar ik denk dat het niet gebeurd. We gaan geen 170 kerncentreales bouwen enkel voor crypto
The End Times are wild
pi_198395896
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het kan wel, maar ik denk dat het niet gebeurd. We gaan geen 170 kerncentreales bouwen enkel voor crypto
Als ze in 1900 zeiden dat er binnen 100 jaar 29.000 passigiers vliegtuigen rond zouden vliegen, had je ze dan geloofd?

Waar moet al die kerosine vandaan komen? Waar moeten ze landen!? Gaan ze niet botsen!? Hoe kan je ooit zoveel grote machines bouwen!?
pi_198396073
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:48 schreef LXIV het volgende:
Dat minen in Iran is trouwens wel een interessant verhaal, want door de sancties kan Iran zijn olie niet meer kwijt en daarom stoken ze het maar op om zo te kunnen minen en alsnog harde valuta te ontvangen.
Misschien levert een vat olie wel meer op als je er bitcoins mee minet dan wanneer je het verkoopt.

Sowieso kun je je afvragen: als overheden hier bitcoins gaan reguleren of verbieden, hebben ze alsnog geen macht over landen als Iran of Noord-Korea. We hebben het bovendien over landen met (mogelijke) kernwapens.
  maandag 8 maart 2021 @ 18:13:45 #150
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198396095
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 18:01 schreef Piva het volgende:

[..]

Als ze in 1900 zeiden dat er binnen 100 jaar 29.000 passigiers vliegtuigen rond zouden vliegen, had je ze dan geloofd?

Waar moet al die kerosine vandaan komen? Waar moeten ze landen!? Gaan ze niet botsen!? Hoe kan je ooit zoveel grote machines bouwen!?
Het nut van bitcoin weegt niet op tegen de investering. Bij vliegen wel.
Wat heb je dan voor die giga-investering? Een store of value voor een klein groepje mensen.
The End Times are wild
  maandag 8 maart 2021 @ 18:15:07 #151
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198396121
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 18:12 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Misschien levert een vat olie wel meer op als je er bitcoins mee minet dan wanneer je het verkoopt.

S
Natuurlijk. Anders deden ze het niet. Het geeft enkel de waanzin aan.
The End Times are wild
pi_198396801
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:32 schreef Piva het volgende:

[..]

Lol
Het is al gaande, het merendeel van de Bitcoins zijn niet in de handen van vrijdenkers.
Paar weken terug was WIllem Middelkoop te gast bij de Cryptocast, en die legde even uit hoe Centrale bankiers denken en werken, als je denkt dat dat geen handige jongens zijn dan heb je het mis.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben een groot voorstander van cryptocurrencies als vervanger voor Fiat, maar ik ben ook een realist.
  maandag 8 maart 2021 @ 18:50:24 #153
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198396863
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 18:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Natuurlijk. Anders deden ze het niet. Het geeft enkel de waanzin aan.
Kan je ook over goudwinning zeggen.
Huilen dan.
  maandag 8 maart 2021 @ 19:18:43 #154
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198397687
Er is vast wel een grafiekje te vinden van energieverbruik VS prijs
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 8 maart 2021 @ 19:20:44 #155
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198397765
quote:
14s.gif Op maandag 8 maart 2021 19:18 schreef fathank het volgende:
Los van het energieverbruik is die goudwinning een vrij vieze business met veel lokale ellende.
Huilen dan.
  maandag 8 maart 2021 @ 19:24:37 #156
157922 fathank
pi_198397866
quote:
7s.gif Op maandag 8 maart 2021 19:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Los van het energieverbruik is die goudwinning een vrij vieze business met veel lokale ellende.
Goud heb je toch nodig om miners te kunnen bouwen..
  maandag 8 maart 2021 @ 19:24:52 #157
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198397874
quote:
7s.gif Op maandag 8 maart 2021 18:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Kan je ook over goudwinning zeggen.
Dat klopt.

quote:
Gold gets dug out of the ground in Africa, or some place. Then we melt it down, dig another hole, bury it again and pay people to stand around guarding it. It has no utility. Anyone watching from Mars would be scratching their head.
Dit zei Buffet daar over. Maar goed. Aan het einde van het proces heb je dan wat goud. In het geval van Bitcoin heb je eigenlijk niks, behalve wat energie verbrand.
The End Times are wild
  maandag 8 maart 2021 @ 19:25:27 #158
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198397892
quote:
14s.gif Op maandag 8 maart 2021 19:18 schreef fathank het volgende:
Energieverbruik ijlt na op de prijs
The End Times are wild
  maandag 8 maart 2021 @ 20:15:12 #159
157922 fathank
pi_198399459
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 19:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar als het zo hard gerelateerd is dan kun je dat makkelijk terugzien..
  maandag 8 maart 2021 @ 20:20:55 #160
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198399590
quote:
14s.gif Op maandag 8 maart 2021 20:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Maar als het zo hard gerelateerd is dan kun je dat makkelijk terugzien..
Klopt
The End Times are wild
pi_198400346
quote:
Name checks out.
pi_198400449
quote:
Perfect storm voor PYR dit.

Algehele marktsentiment, NFTs zijn hot, gamecoins zijn hot en overdelevering van producten door vulcanforgeddestory.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2021 21:00:50 ]
pi_198400552
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 19:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Valt wel mee, steeds meer BTC word natuurlijk industrieel gemined in gebieden waar energie geen drol kost.
  maandag 8 maart 2021 @ 21:07:28 #165
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198400623
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:04 schreef raptorix het volgende:

[..]

Valt wel mee, steeds meer BTC word natuurlijk industrieel gemined in gebieden waar energie geen drol kost.
Dat is irrelevant
The End Times are wild
pi_198400670
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is irrelevant
Toon het maar aan dan.
  maandag 8 maart 2021 @ 21:19:55 #167
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198400993
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:09 schreef raptorix het volgende:

[..]

Toon het maar aan dan.
Het gaat niet om de prijs maar om het verbruik
The End Times are wild
pi_198401177
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het gaat niet om de prijs maar om het verbruik
Dan nog is het niet heel relevant, BTC word voornamelijk door middel van zeer groene stroom gemined. En wat betreft andere coins, daar komen nu ook al toepassingen waar het minder energie verbruikt, of een nuttig doel dient.
pi_198401245
Tja zo’n waardetransport rijdt ook niet op water natuurlijk.
.
  maandag 8 maart 2021 @ 21:37:48 #170
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198401416
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:28 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dan nog is het niet heel relevant, BTC word voornamelijk door middel van zeer groene stroom gemined. En wat betreft andere coins, daar komen nu ook al toepassingen waar het minder energie verbruikt, of een nuttig doel dient.
Stroom is stroom. Als die groene stroom niet voor bitcoin gebruikt werd dan zou die groene stroom voor andere zaken gebruikt kunnen worden en kon er dus vuile stroom weg.
The End Times are wild
pi_198401430
Zit iedereen al in de FEGtoken trein ?

300% in 1.5 dag, iedereen is een token miljonair daar.
hele gekke coin burns en rewards

p.s het is een soort van Doge maar who cares,
ze hebben een usecase, eigen exchange komt eraan, marketing en nieuwe partnerships.

MC van 12M gister naar 30m nu
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198401542
quote:
ik verdien nu meer met NFT's dan met crypto zelf :D
200-500% in een week is normaal
pi_198401546
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:37 schreef LXIV het volgende:

[..]

Stroom is stroom. Als die groene stroom niet voor bitcoin gebruikt werd dan zou die groene stroom voor andere zaken gebruikt kunnen worden en kon er dus vuile stroom weg.
Of de groene stroom had uberhaupt niet worden omgewekt, maar het stroom verhaaltje is weer een mooi dingetje wat overheden er bij kunnen slepen. Laat ze eerst eens lekker naar de olie en goudwinning kijken.
  maandag 8 maart 2021 @ 21:45:44 #174
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198401581
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:44 schreef raptorix het volgende:

[..]

Of de groene stroom had uberhaupt niet worden omgewekt, maar het stroom verhaaltje is weer een mooi dingetje wat overheden er bij kunnen slepen. Laat ze eerst eens lekker naar de olie en goudwinning kijken.
Goudwinning vind ik ook onzin. Olie wordt al teruggebracht.

Ik ben benieuwd wat overheden gaan doen wanneer als gevolg van mining stroomtekorten ontstaan.
The End Times are wild
pi_198401617
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat overheden gaan doen wanneer als gevolg van mining stroomtekorten ontstaan.
waarschijnlijk gewoon beperken
pi_198401646
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat zal niet gebeuren, mining farms zullen dan nog vaker bij Groene bronnen worden neergezet, daarnaast dooft Bitcoin op een gegeven moment ook wel uit omdat het niet meer rendabel is.
  maandag 8 maart 2021 @ 21:50:56 #177
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198401656
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:47 schreef Predator40 het volgende:

[..]

waarschijnlijk gewoon beperken
Dat is heel lastig, want dan krijg je de situatie dat een bitcoin $50.000 aan stroom kost en $150.000 euro waard is.

Dan kun je beter stroom die gebruikt wordt voor mining 3x zo duur maken. In Iran is er al zo’n systeem voor particulieren.
Voor de prijs van bitcoin of voor de miners maakt het overigens niets uit hoeveel ze voor de stroom betalen, mits het een level playing field is. Als voor iedereen de stroom 10x zo duur wordt, wordt de moeilijkheidsgraad gewoon 10x zo laag en blijven opbrengsten en kosten gelijk.
The End Times are wild
pi_198402005
Welke exchanges zitten jullie? Ik wil eentje waar de wat kleinere coins/kutcoins ook op staan?
Of saté?
pi_198402046
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:07 schreef Schnitzels het volgende:
Welke exchanges zitten jullie? Ik wil eentje waar de wat kleinere coins/kutcoins ook op staan?
bijna alles staat op uniswap en pancakeswap....
pi_198402047
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:07 schreef Schnitzels het volgende:
Het is net wat je wil.

Op dit moment zijn (vanwege de lage fees) projecten op BNB heel interessant.
En daar kan je bij o.a. PancakeSwap terecht om je coins te swappen.

Heb meerdere coins op BNB die vandaag 30 tot 800% omhoog zijn gegaan.

OXBull.tech, SCB (SpaceCowboy van OXBull.tech), SafeMoon, Bogged, Mochi, Moola, ShareDeFi en FlashX Ultra.
pi_198402072
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:50 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is heel lastig, want dan krijg je de situatie dat een bitcoin $50.000 aan stroom kost en $150.000 euro waard is.

Dan kun je beter stroom die gebruikt wordt voor mining 3x zo duur maken. In Iran is er al zo’n systeem voor particulieren.
Voor de prijs van bitcoin of voor de miners maakt het overigens niets uit hoeveel ze voor de stroom betalen, mits het een level playing field is. Als voor iedereen de stroom 10x zo duur wordt, wordt de moeilijkheidsgraad gewoon 10x zo laag en blijven opbrengsten en kosten gelijk.
Je maakt een denkfout, datacenters hebben gewoon een vaste capaciteit en die miners draaien altijd 100% het is niet zo dat zo een datacenter even meer gaat slurpen.
pi_198402168
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:09 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het is net wat je wil.

Op dit moment zijn (vanwege de lage fees) projecten op BNB heel interessant.
En daar kan je bij o.a. PancakeSwap terecht om je coins te swappen.

Heb meerdere coins op BNB die vandaag 30 tot 800% omhoog zijn gegaan.

OXBull.tech, SCB (SpaceCowboy van OXBull.tech), SafeMoon, Bogged, Mochi, Moola, ShareDeFi en FlashX Ultra.
Safemoon zit/zat ik ook aan de te denken maar heb al 450 in FEG gestopt gister en 2000 aan NFT's die weer verkocht moeten worden, dit keer iets voorzichtiger dan in 2018.....toen te laat ingestapt en in pure shitcoins.
hoop geld verloren.
pi_198402233
Let op BTC weer wat omhoog, dan hobbelt ADA er achteraan, ik zet in op 1.18 in 4 uur :)
pi_198402250
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:15 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Safemoon zit/zat ik ook aan de te denken maar heb al 450 in FEG gestopt gister en 2000 aan NFT's die weer verkocht moeten worden, dit keer iets voorzichtiger dan in 2018.....toen te laat ingestapt en in pure shitcoins.
hoop geld verloren.

Tuurlijk, het heeft ook geen zin om overal maar achteraan te hollen.
Heb BNB nu een beetje als m'n crypto speeltuin ;)
pi_198402254
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:18 schreef raptorix het volgende:
Let op BTC weer wat omhoog, dan hobbelt ADA er achteraan, ik zet in op 1.18 in 4 uur :)
....
pi_198402323
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:19 schreef Predator40 het volgende:

[..]

handel je met leverage dan ? anders is het vrij boring
Nee, maar wil ze eigenlijk al een paar dagen terug weer verkopen voor 1.20, maar elke keer loopt ie op, om dan weer naar beneden te druppelen. Ik wil ze desnoods ook wel lang Hodlen, en het gaat maar om iets van 180 coins dus ook geen ramp.
pi_198402422
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:46 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Heb je ook Bogged?

Hoe kom je zo vroeg bij die coins? Als het op biz of reddit staat is het meestal al te laat.
Bog net op Coingecko gelist, vaak wel goed voor de prijs.

https://www.coingecko.com/en/coins/bogged-finance
  maandag 8 maart 2021 @ 22:31:16 #188
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_198402502
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:18 schreef raptorix het volgende:
Ik kijk erg uit naar de eerstvolgende dump van de alts, maar BTC werkt tegen tot nu toe :D _O-
pi_198402636
Ik lees hier net wel ergens dat er in de komende jaren misschien ook mini-kernreactoren te verwachten zijn voor thuisgebruik. Dat betekent dat je dan dus je eigen kernreactor thuis kunt gebruiken om energie op te wekken en bijvoorbeeld bitcoins te minen. Wat een prachtige toekomst gaan we toch tegemoet!
pi_198402661
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:37 schreef JohnDDD het volgende:
Ik lees hier net wel ergens dat er in de komende jaren misschien ook mini-kernreactoren te verwachten zijn voor thuisgebruik. Dat betekent dat je dan dus je eigen kernreactor thuis kunt gebruiken om energie op te wekken en bijvoorbeeld bitcoins te minen. Wat een prachtige toekomst gaan we toch tegemoet!
Geen Flux Capacitor hebben :')

:P
pi_198402687
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Flux Capacitor
De strijd om de bitcoins zou op zich wel een nieuwe dimensie krijgen als tijdreizen mogelijk zou zijn. :D
pi_198402699
quote:
Dat is al vrij oud, daar las ik jaar of 10 terug over, maar dat was volgens mij een kleintje die dan goed is voor 1 woonwijk.
pi_198402727
quote:
totdat er een ontploft :D
pi_198402781
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:41 schreef Predator40 het volgende:

[..]

totdat er een ontploft :D
https://en.wikipedia.org/wiki/Small_modular_reactor
Ze zijn redelijk veilig :)
pi_198402957
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:27 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Bog net op Coingecko gelist, vaak wel goed voor de prijs.

https://www.coingecko.com/en/coins/bogged-finance
ik heb net ook wat gekocht....voor de fun gewoon ...
pi_198403465
@weetjewel5 en aan wie er verder nog (vol geduld) in RFI / ELE zitten:

twitter

Er is een audit geweest, er is met een groepje van zo'n 10-15 users getest op testnet, er is nog een 2e audit geweest (ander bedrijf) en nu moeten we los kunnen (RFI is de meest gekloonde coin van de afgelopen 3 maanden, vrijwel iedere nieuwe "DeFi" coin lanceert met een variatie op die code).
pi_198403556
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 23:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
@:weetjewel5 en aan wie er verder nog (vol geduld) in RFI / ELE zitten:

[ twitter ]

Er is een audit geweest, er is met een groepje van zo'n 10-15 users getest op testnet, er is nog een 2e audit geweest (ander bedrijf) en nu moeten we los kunnen (RFI is de meest gekloonde coin van de afgelopen 3 maanden, vrijwel iedere nieuwe "DeFi" coin lanceert met een variatie op die code).
Ben benieuwd. heb me nog niet echt verdiept in ELE. Ik zit wel in Enreach, andere partner van RFI.
pi_198403649
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 23:40 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Ben benieuwd. heb me nog niet echt verdiept in ELE. Ik zit wel in Enreach, andere partner van RFI.
ELE geeft me ongeveer 3x meer coins dan RFI dus wel mooi om in te zitten. Is ook goedkoper momenteel en minder aantal in circulatie.

ELE is elastic, als er transacties zijn is er deflatie en krijg je fees, als er geen transacties zijn krijg je coins uit de inflatie. Dus als je hodlt is er ieder ETH blok inkomen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 maart 2021 @ 23:54:11 #199
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198403679
ETH is gestopt met niets doen :o

Altseason *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_198403832
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:43 schreef dimmak het volgende:
Zie hier waarom de Ledger hack serieus is:

https://tweakers.net/nieu(...)van-simswapping.html
Ja klopt. Bij mij is er ook een poging gedaan.

Schijnt ook erg makkelijk te zijn zodra je iemands persoonsgegevens hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')