abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 maart 2021 @ 10:58:17 #1
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198333771
quote:
Dit moet je weten voor je Oprah-interview Harry en Meghan kijkt
04 maart 2021 16:05
Aangepast: 04 maart 2021 17:20
Prins Harry en Meghan MarkleBeeld © Getty Images

Sinds op 15 februari het interview met prins Harry (36) en Meghan Markle (39) bij Oprah Winfrey (67) werd aangekondigd, vliegt het royaltynieuws ons om de oren. Er is op zijn zachtst gezegd nogal wat te doen om dit nu al spraakmakende interview. We maken de balans op.

Even terug in de tijd: op 8 januari 2020 maakten Harry en Meghan bekend dat zij een stapje terug doen als senior members van het Britse koningshuis. Daarna volgde een periode vol onzekerheid. Waar zouden ze gaan wonen? Wat gaan ze dan precies doen? En bovenal: wie gaat dat betalen? Al snel bleek dat Harry en Meghan hun eigen plan zouden trekken. Ze verhuisden naar Los Angeles en sloten de ene commerciële deal na de andere.

Miniatuurvoorbeeld Lees ook:
'Prinses Eugenie is grote steun voor Meghan tijdens zwangerschap'
We spoelen vooruit naar februari 2021. Op de 15de maakte het koppel bekend dat er een interview met Oprah op de planning staat en op 19 februari werd duidelijk dat Megxit definitief is. Tegen de verwachtingen van de Sussexjes in moesten zij ook hun eretitels vaarwel zeggen.

Buckingham Palace kwam al snel met een statement dat het voor 'de Sussexes niet mogelijk is om door te gaan met de verantwoordelijkheden en plichten die horen bij een leven in openbare dienst.' Hierop reageerden Harry en Meghan weer met: "We kunnen allemaal een leven leiden dat in teken staat van dienst. Dienstverlening is universeel." Na deze uitspraak waren de poppen aan het dansen. Er ontstond vooral gedoe om het woordje 'service'. Veel Britten vonden het namelijk niet kunnen hoe Meghan en Harry uithaalden naar koningin Elizabeth, aangezien haar hele leven in het teken staat van 'service'.

Later voegden Harry en Meghan ook nog eens het woordje 'service' toe aan het logo van hun Archewell Foundation. Dat leek door het gekibbel in de statements helemaal een sneer te zijn naar de Queen.

Niet ingelicht
Ondertussen kwam er ook steeds meer nieuws over het interview met Oprah naar buiten. Zo zou koningin Elizabeth niet zijn ingelicht door Harry en Meghan. De Queen hoorde per toeval van de mediaplannen van haar kleinzoon en diens vrouw: het team van Oprah vroeg beelden aan bij ITV, waarna ITV goedkeuring vroeg aan Buckingham Palace. Dit doen zij normaal bij alle beeldaanvragen.

De rest van de royal family moest de aankondiging van het interview via de media horen. Prins William zou woest zijn geweest op zijn broer, zo lieten bronnen weten aan Sunday Times. Hij noemde de actie van Harry 'beledigend, respectloos en kribbig'.

Prins Philip
Aan de andere kant van de Atlantische Oceaan dealt The Firm ondertussen ook met hun eigen sores. Prins Philip werd op 17 februari opgenomen in het ziekenhuis. Over de toestand van de echtgenoot van de Queen kwam mondjesmaat informatie naar buiten.

Er werd gevreesd voor het leven van de 99-jarige royal, waardoor de vraag rees of het interview met Oprah niet verplaatst zou moet worden. Veel Britten vonden het respectloos dat Harry en Meghan het interview gewoon laten uitzenden, maar ondertussen kwamen er ook berichten naar buiten dat de Sussexjes de zender CBS hebben gesmeekt het interview te verplaatsen. Een andere insider liet weer weten dat CBS heeft besloten het interview hoe dan ook uit te zenden.

Vandaag kwam overigens het nieuws naar buiten dat prins Philip een hartoperatie is ondergaan. Deze is succesvol verlopen.

Dan is er ook nog gedoe vanwege eerder interviewplannen van Meghan. Daily Mail bracht namelijk het nieuws naar buiten dat de hertogin twee jaar geleden al een groot interview wilde doen. Niet met Oprah, maar met diens BFF Gayle King. Buckingham Palace stak er destijds een stokje voor, maar nu Megxit rond is kan Meghan haar eigen plan trekken. Saillant detail: Oprah was in 2019 al te gast op het huwelijk van Harry en Meghan en dat terwijl ze elkaar slechts één keer eerder ontmoet hadden. Sommigen denken daarom dat Meghan toen al aasde op een interview en alvast een warme band wilde creëren.

Oprah was van plan groots uit te pakken met het interview, maar toen kwam ineens James Corden om de hoek kijken. Harry gaf namelijk op zijn beurt een persoonlijk interview aan de presentator - die tevens een goede vriend is van de royal. De talkshowkoningin zou not amused zijn over het interview van Harry en daarom werd vriendin Gayle ingeschakeld. Zij vertelde op haar beurt in de media dat Oprah tegen haar zou hebben gezegd dat het haar 'beste interview ooit is', waardoor de aandacht weer van James terugging naar Oprah.

Pestgedrag
Ondertussen werd de aanval op Meghan geopend. Het zit zo: een oud-medewerker van Kensington Palace heeft een klacht tegen haar ingediend. De hertogin zou haar personeel namelijk hebben gepest en gekweld. Dat was schijnbaar zelfs zo erg dat de medewerkers met regelmaat in huilen uitbarstten en uiteindelijk ontslag namen. Ondanks dat dit al een paar jaar geleden is gebeurd, werd het verhaal nu pas naar buiten gebracht in The Sunday Times.

Meghan liet op haar beurt in een statement weten dat er niks van waar is. "Het maakt de Hertogin verdrietig dat er weer een aanval wordt gedaan op haar als persoon, omdat ze zelf vaak onderhevig is aan pestgedrag en zich altijd inzet voor mensen die het slachtoffer zijn van pijn en trauma. Ze is vastberaden om zich te blijven inzetten voor compassie over de hele wereld en belooft een voorbeeldfunctie te zijn voor wat juist is."

De geruchten over Meghans pesterijen zijn niet helemaal nieuw. In 2018 werd ze al Hurricane Meghan genoemd, nadat naar buiten kwam dat ze haar personeel om 5.00 uur 's ochtends bestookte met sms'jes en mails.

Trailers
Er zijn inmiddels al enkele beelden van het interview naar buiten gekomen. CBS, de zender waarop het gesprek te zien zal zijn, deelde namelijk al een aantal trailers. Daarin zien we hoe Harry een vergelijking trekt tussen Meghans situatie en de situatie van zijn moeder prinses Diana. "Mijn grootste angst was dat de geschiedenis zich zou herhalen. Ik ben heel erg opgelucht om hier samen met mijn vrouw te zitten en met jou te spreken, Oprah. Ik kan me niet voorstellen hoe dat destijds geweest moet zijn geweest voor mijn moeder, die dit allemaal alleen heeft moeten doorstaan. Wij hebben tenminste elkaar nog, zij was alleen. En voor óns was dit proces al loodzwaar."

In een andere video is te zien hoe Meghan uithaalt naar de royal family. "Ik zou niet weten waarom zij zouden verwachten dat wij na al deze tijd nog steeds zouden zwijgen, terwijl zij een actieve rol spelen bij het in stand houden van aanhoudende onwaarheden over ons. En als we daarmee het risico lopen om dingen kwijt te raken; we hebben al zo veel verloren."

Diana
Naast de harde woorden valt nog iets anders op in de eerste beelden. Meg draagt een armbandje uit de juwelencollectie van Diana. Ze is al eerder gespot met het exemplaar van Cartier, zoals bij een diner in Fiji tijdens een staatsbezoek in 2018. Bovendien zijn een paar stenen uit de armband gebruikt om haar verlovingsring mee samen te stellen.

Miniatuurvoorbeeld Lees ook:
Kristen Stewart lijkt als twee druppels water op prinses Diana
Al met al is er dus een hoop te doen om de tv-uitzending. We weten dat het interview op 17 en 18 februari werd opgenomen. Megxit was op dat moment nog niet helemaal rond en Harry en Meghan wisten ook nog niet dat ze hun eretitels zouden moeten inleveren. Daarnaast heeft het team van Oprah naar buiten gebracht dat het interview vooral om Meghan zal draaien. Eerst wordt de hertogin uitgebreid geïnterviewd, pas later zal haar echtgenoot zich bij het gesprek voegen.

Het gesprek met Oprah wordt op zondagavond 7 maart uitgezonden in de Verenigde Staten en is op dinsdag 9 maart om 20.30 uur te zien op Net5.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)view-harry-en-meghan

Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198333986
* mascara-klodder gaat zondag kijken natuurlijk :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198334067
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 11:11 schreef mascara-klodder het volgende:
* mascara-klodder gaat zondag kijken natuurlijk :7
Ik ook! Uiteraard :9

Ik snap alleen niet waarom nú dat interview gedaan moet worden. Dit zal ongetwijfeld stress e.d. met zich meebrengen. Waarom dit doen tijdens een zwangerschap. Blijkbaar zit het ontzettend hoog.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 5 maart 2021 @ 12:01:54 #4
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198334894
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 11:11 schreef mascara-klodder het volgende:
* mascara-klodder gaat zondag kijken natuurlijk :7
Hoe laat is-ie zondag waar online te zien? :9
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_198335047
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:01 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hoe laat is-ie zondag waar online te zien? :9
Ik wilde gewoon proberen via VPN op CBS.
Maar realiseer me dat het voor ons wrs in de holst van de nacht zal zijn. Zal zo even tijd opzoeken.

Anders via torrent maandagochtend.

Denk niet dat mijn vader hier de tv voor aanzet. Alhoewel hij destijds ook mee heeft gekeken naar het 'alles-is-weg-Gerda-interview :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198335460
March 7th at 8 p.m. ET / 7 p.m. CT.

Maar zullen moeten wachten op torrent of gewoon op Net5.

Zijn wel een aantal streaming-sites maar dan moet je weer registreren enzo.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 5 maart 2021 @ 12:43:56 #7
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198335635
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:08 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik wilde gewoon proberen via VPN op CBS.
Maar realiseer me dat het voor ons wrs in de holst van de nacht zal zijn. Zal zo even tijd opzoeken.

Anders via torrent maandagochtend.

Denk niet dat mijn vader hier de tv voor aanzet. Alhoewel hij destijds ook mee heeft gekeken naar het 'alles-is-weg-Gerda-interview :D
Dat was ook mijn plan, maar verwachtte ook dat het (voor ons) 's nachts zou zijn, -O-. Plus ik wist niet welke zender ik moest hebben, :+.

edit: 01:00 of 02:00 volgens mij.

[ Bericht 1% gewijzigd door ChipsZak. op 05-03-2021 12:55:00 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_198335683
Wie zendt het in de UK uit?
dag
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 5 maart 2021 @ 12:54:45 #9
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198335810
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:46 schreef Peter het volgende:
Wie zendt het in de UK uit?
quote:
ITV will air the interview 24 hours later on Monday March 8 at 8pm
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_198335848
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:54 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]


[..]

Ah daar sta ik standaard ingelogd :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 5 maart 2021 @ 13:00:18 #11
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198335884
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:57 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ah daar sta ik standaard ingelogd :D
Ik pak die van ITV wel mee, :+. CBS gaat me te gek, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Miss 200.000.000! vrijdag 5 maart 2021 @ 13:04:52 #12
367000 roos94
pi_198335968
Meghan vind ik een ontzettende bitch vibe hebben.
pi_198336016
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik pak die van ITV wel mee, :+. CBS gaat me te gek, :').
Hier ook denk ik :Y
Ben echt wel benieuwd. Oorspronkelijk zou het 90 minuten duren maar daar hebben ze 2 uur van gemaakt.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 5 maart 2021 @ 13:30:07 #14
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198336440
Waarom zendt Net 5 het ook niet gewoon maandag uit :(
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 13:30:46 #15
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_198336455
Ik irriteer me er vooral aan dat constant die Diana kaart gespeeld moet worden. Het mens is al 24 jaar dood. Daarbij zijn er echt wel verschillen tussen Meghan en Diana.
With love :*
  vrijdag 5 maart 2021 @ 16:52:50 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198339952
Crosspost dan maar:
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 09:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Wellicht dat ze liever haar eigen mensen, 'bediendes', artsen etc. koos en dat dat daar wederom niet goed viel want zo zijn ze dat gewend en je moet er niet aan tornen. Terwijl het toch mensen zijn die je een groot deel van de dag om je heen hebt hangen en ze zijn daarnaast meubilair van The Firm - waar ze toch al niet zoveel mee had. Lijkt me ook dat je mensen wil met wie je goed klikt of zelf hebt uitgekozen. Volgens mij niets meer dan een smear campaign vanuit de Queen en/of werknemers om haar heen.
Ik denk eerder de mensen om haar heen, wat dat betreft denk ik dat "The Crown" er niet zoveel naast zat toen men liet zien dat sommige beslissingen eerder door degenen worden genomen die er vooral zijn om de kroon te dienen en niet degene die hem draagt.
Ik denk dat dat gebemoei wat bij Wallis Simpson en Prinses Margaret gebeurde nog steeds (in mindere mate) gebeurt. En niet noodzakelijkerwijs omdat Elizabeth vindt dat het zo moet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198340007
Ik lees wel de samenvatting van hetgeen die golddigger en haar ginger cuck te melden hebben.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 16:58:02 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198340036
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:30 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik irriteer me er vooral aan dat constant die Diana kaart gespeeld moet worden. Het mens is al 24 jaar dood. Daarbij zijn er echt wel verschillen tussen Meghan en Diana.
Voor een kind dat op zijn leeftijd op die manier zijn moeder verliest en vervolgens zijn vrouw op vergelijkbare wijze bejegend ziet worden is het het geen kwestie van "een kaart spelen" maar van een reëel probleem.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198340135
Bijkomend feit is dat Diana op handen gedragen werd door het Britse volk waar ze Meghan liever dood zien. Dat ze totaal niet gewenst is door het Britse volk zal misschien ook wel mee spelen.
pi_198341176
In een nieuw fragment uit het interview verteld Meghan dat nog voordat ze getrouwd was ze geen interview aan Oprah mocht geven van het Britse koningshuis. Of ze mocht gewoon helemaal niet met Oprah praten, dat is me niet helemaal duidelijk.

https://www.dailymail.co.(...)g-Oprah-Winfrey.html

Dit wordt wel smullen hoor :9
  vrijdag 5 maart 2021 @ 18:26:01 #21
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198341318
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 16:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Voor een kind dat op zijn leeftijd op die manier zijn moeder verliest en vervolgens zijn vrouw op vergelijkbare wijze bejegend ziet worden is het het geen kwestie van "een kaart spelen" maar van een reëel probleem.
Daar zit een behoorlijk trauma.

Ik zie hem nog zo lopen met die stoet en dan dat briefje Mummy :'(
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198341606
OprahGodin _O_
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198342226
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 18:26 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Daar zit een behoorlijk trauma.

Ik zie hem nog zo lopen met die stoet en dan dat briefje Mummy :'(
Ja ;(
  vrijdag 5 maart 2021 @ 20:43:18 #24
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198344224
Ik wacht gewoon tot dinsdag op Net5.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_198345264
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 18:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
In een nieuw fragment uit het interview verteld Meghan dat nog voordat ze getrouwd was ze geen interview aan Oprah mocht geven van het Britse koningshuis. Of ze mocht gewoon helemaal niet met Oprah praten, dat is me niet helemaal duidelijk.

https://www.dailymail.co.(...)g-Oprah-Winfrey.html

Dit wordt wel smullen hoor :9
Dat is wel logisch. Als bijvoorbeeld Máxima met Jinek wil praten dan luistert de RVD mee. Het is onderdeel van de job.
pi_198350957
Patrick J Adams haalt uit. Bekijk zijn hele betoog op twitter.
twitter
  zaterdag 6 maart 2021 @ 08:40:44 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198351282
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 21:21 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Dat is wel logisch. Als bijvoorbeeld Máxima met Jinek wil praten dan luistert de RVD mee. Het is onderdeel van de job.
Maxima is van een totaal andere rang dan Meghan, Meghan is qua positie niet eens vergelijkbaar met Laurentien, en Constantijn en Laurentien zitten met enige regelmaat in allerlei programma's, ook bij Jinek.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 6 maart 2021 @ 09:01:27 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198351478
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 08:05 schreef bloempje-moi het volgende:
Patrick J Adams haalt uit. Bekijk zijn hele betoog op twitter.
[ twitter ]
Zo dan!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 6 maart 2021 @ 09:09:26 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198351560
Ah, de beschuldigingen van "bullying" komen kennelijk van Jason Knauf, die haar geholpen heeft met de brieven naar haar vader en die vervolgens gelekt heeft...
Meneer heeft inmiddels een hoge functie bij een organisatie die onder de Kensingtons de Cambridges valt, die zit dus nog met zijn billen op het koninklijke pluche.

[ Bericht 3% gewijzigd door Leandra op 06-03-2021 09:53:15 (Foutje paleis vs huis) ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198351583
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 08:05 schreef bloempje-moi het volgende:
Patrick J Adams haalt uit. Bekijk zijn hele betoog op twitter.
[ twitter ]
Echt, blijf daar gewoon buiten.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 09:55:43 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198352048
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 09:11 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Echt, blijf daar gewoon buiten.
Mwah, als iedereen die haar ooit een keer ontmoet heeft of in de verte heeft gezien of via via via via iets over haar gehoord heeft zijn mening geeft over haar persoonlijkheid dan zou ik niet weten waarom iemand die er niets bij te winnen heeft maar jarenlang van heel dichtbij heeft meegemaakt niet zijn mening mag geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198352296
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 09:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, als iedereen die haar ooit een keer ontmoet heeft of in de verte heeft gezien of via via via via iets over haar gehoord heeft zijn mening geeft over haar persoonlijkheid dan zou ik niet weten waarom iemand die er niets bij te winnen heeft maar jarenlang van heel dichtbij heeft meegemaakt niet zijn mening mag geven.
Inderdaad, The Firm is ijskoud en keihard en mede dankzij Meghan is Harry eindelijk van hen af. Dat ze een eigen persoonlijkheid en een gekleurde moeder heeft beviel The Firm vanaf dag een niet. Je ziet dat Harry gelukkig is en daar draait het leven om, fuck The Firm.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 10:45:40 #33
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198352568
Ze hebben echt een aantal archaïsche gebruiken en vooronderstellingen. Waar alle andere Europese koningshuizen allang in geëvolueerd zijn. De baas van het hele spul is wel 94 en komt uit een totaal andere tijd. De verhalen over hoe hardvochtig bijv. Charles is opgevoed zijn legio. Elizabeth lijkt het een en ander te hebben goedgemaakt bij de kleinkinderen, maar het blijft enerzijds een disfunctionele familie en anderzijds een koningshuis dat niet wil inzien dat het de verbinding met de samenleving aan het verliezen is door een aantal vastgeroeste gewoonten c.q. ouderwetse hofhoudingmaffia.

De ene na de andere aangetrouwde vrouw gaat daar kapot. Wallis Simpson, Diana, Fergie, Meghan. Dat is geen toeval.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_198354772
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 08:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maxima is van een totaal andere rang dan Meghan, Meghan is qua positie niet eens vergelijkbaar met Laurentien, en Constantijn en Laurentien zitten met enige regelmaat in allerlei programma's, ook bij Jinek.
Ik denk eerlijk gezegd dan zelfs bij Constantijn en Laurentien een RVD-er in de coulissen zit. Je kan toch niet verwachten dat een Britse royal die net om de hoek komt kijken gelijk zonder toezicht een groot interview kan doen met Oprah. Ze representeren een land, dan er zijn hogere belangen dan alleen de belangen van de persoon zelf. Daar teken je voor als je royal wordt.
pi_198355236
Als ik afga op wat Harry zegt over The Crown, dat het fictie is maar wel een realistisch kijkje geeft in hoe het reilt en zeilt bij de Royals, verwacht ik niet dat H&M de Koninklijke Familie zullen aanvallen in dat interview met Oprah.

Denk dat hun haat en nijd voornamelijk gericht is tegen al die figuren die zich rondom deze familie bevinden en die bepalen wat er gebeurt. Zou heel goed kunnen dat Meghan de bemoeienis van een paar van die lui niet trok en dat zij deze heeft ontslagen. Wat die lui dan weer niet trokken en er iets van hebben gemaakt waardoor Buckingham Palace zich genoodzaakt zag om een onderzoek in te stellen.

Zoiets gebeurde in S4 van The Crown ook met die schrijver die de verantwoordelijkheid kreeg toegeschoven over het lekken van de onenigheid tussen Elizabeth en Thatcher (ja ja fictie...ik weet het, maar als het in hoofdlijnen wel overeenkomt met de werkelijkheid...) ;)
  zaterdag 6 maart 2021 @ 18:10:21 #36
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_198359185
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 10:45 schreef Andromache het volgende:
Ze hebben echt een aantal archaïsche gebruiken en vooronderstellingen. Waar alle andere Europese koningshuizen allang in geëvolueerd zijn. De baas van het hele spul is wel 94 en komt uit een totaal andere tijd. De verhalen over hoe hardvochtig bijv. Charles is opgevoed zijn legio. Elizabeth lijkt het een en ander te hebben goedgemaakt bij de kleinkinderen, maar het blijft enerzijds een disfunctionele familie en anderzijds een koningshuis dat niet wil inzien dat het de verbinding met de samenleving aan het verliezen is door een aantal vastgeroeste gewoonten c.q. ouderwetse hofhoudingmaffia.

De ene na de andere aangetrouwde vrouw gaat daar kapot. Wallis Simpson, Diana, Fergie, Meghan. Dat is geen toeval.
Je zou dan toch ook kunnen denken dat Charles het dan allemaal anders zou willen doen na Diana. Voortschrijdend inzicht zou je het kunnen noemen. Dat Fergie haar huwelijk zag stranden is met de kennis van nu natuurlijk ook niet zo raar. Ze was gewoon van het begin af aan te oud.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 18:15:58 #37
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198359264
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 18:10 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Je zou dan toch ook kunnen denken dat Charles het dan allemaal anders zou willen doen na Diana.
Dat wordt inderdaad de hoogste tijd. Hij heeft nu eindelijk de goede vrouw aan zijn zijde. Wat hij allemaal kan, mag er al jaren niet uit want mama vindt dat ze een heilige opdracht tot in de dood heeft. Ondertussen brokkelt het fundament onder de monarchie keihard af.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator zondag 7 maart 2021 @ 08:48:41 #38
446930 crew  ESF1Gamer
pi_198370443
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 18:15 schreef Andromache het volgende:

[..]

Dat wordt inderdaad de hoogste tijd. Hij heeft nu eindelijk de goede vrouw aan zijn zijde. Wat hij allemaal kan, mag er al jaren niet uit want mama vindt dat ze een heilige opdracht tot in de dood heeft. Ondertussen brokkelt het fundament onder de monarchie keihard af.
Ik denk dat de Britse monarchie pas gaat moderniseren als William op de troon zit. Charles zal net tekort op de troon zitten om echte veranderingen in de Britse monarchie in gang te zetten.

Mijn mening dat dit gedoe alleen verliezers oplevert.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_198371012
Mooi al die positieve berichten van haar Suits collega's en vrienden.
En de nieuwe foto van peuter Archie
pi_198371110
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198371244
Ik vind 'The Firm' toch wel geweldig bedacht. :Y
pi_198371260
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Ik denk dat de Britse monarchie pas gaat moderniseren als William op de troon zit. Charles zal net tekort op de troon zitten om echte veranderingen in de Britse monarchie in gang te zetten.

Mijn mening dat dit gedoe alleen verliezers oplevert.
Moderniseren staat denk ik niet in William zijn woordenboek. Ik vind dat zo'n geitenwollensok :{w Kate trouwens ook.
  zondag 7 maart 2021 @ 12:12:39 #43
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198372838
quote:
’Harry ’de gijzelaar’ woest omdat Meghan niet kreeg wat ze wilde’
Updated Gisteren, 20:27
Gisteren, 18:13 in ENTERTAINMENT

In de aanloop naar zijn huwelijk met Meghan zou prins Harry compleet zijn ontploft omdat zijn aanstaande niet de gewenste tiara kon dragen op haar bruiloft en zij niet kreeg wat ze wilde. Dat fluisteren althans insiders The Telegraph zaterdag in. Ook zou Harry door medewerkers van het paleis „de gijzelaar” zijn genoemd, omdat Meghan hem in haar greep zou hebben.

Volgens een bron zou Angela Kelly, een persoonlijke assistent van koningin Elizabeth, Harry hebben verteld dat de tiara die Meghan graag wilde hebben ’onbetaalbaar’ was en niet op tijd kon worden geleverd. „Harry werd vervolgens woest en schreeuwde: wat Meghan wil, krijgt ze ook”, aldus de bron. „Het mag geen verrassing zijn dat dat niet zo goed viel.”

Verder wordt beweerd dat Meghan eerste keus kreeg bij het uitzoeken van de kroonjuwelen, maar nog steeds niet gelukkig zou zijn met wat ze kreeg. „Ze zocht continu naar redenen om te zeggen dat ze zich bestolen voelde. Ook wilde ze vanaf het allereerste begin al voor drama zorgen.”
https://www.telegraaf.nl/(...)t-kreeg-wat-ze-wilde
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 7 maart 2021 @ 12:46:20 #44
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198373404
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 09:55 schreef Beboja het volgende:
Mooi al die positieve berichten van haar Suits collega's en vrienden.
En de nieuwe foto van peuter Archie
Nieuwe foto van Archie?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_198377955
Unfair.

https://www.buzzfeednews.(...)uble-standards-royal
Headline:” Here Are 20 Headlines Comparing Meghan Markle To Kate Middleton That May Show Why She And Prince Harry Are Cutting Off Royal Reporters”.
pi_198378660
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 10:45 schreef Andromache het volgende:
Ze hebben echt een aantal archaïsche gebruiken en vooronderstellingen. Waar alle andere Europese koningshuizen allang in geëvolueerd zijn. De baas van het hele spul is wel 94 en komt uit een totaal andere tijd. De verhalen over hoe hardvochtig bijv. Charles is opgevoed zijn legio. Elizabeth lijkt het een en ander te hebben goedgemaakt bij de kleinkinderen, maar het blijft enerzijds een disfunctionele familie en anderzijds een koningshuis dat niet wil inzien dat het de verbinding met de samenleving aan het verliezen is door een aantal vastgeroeste gewoonten c.q. ouderwetse hofhoudingmaffia.

De ene na de andere aangetrouwde vrouw gaat daar kapot. Wallis Simpson, Diana, Fergie, Meghan. Dat is geen toeval.
Waarom dan niet bij Catherine vraag ik mij af.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zondag 7 maart 2021 @ 17:33:45 #47
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198378702
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 17:31 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Waarom dan niet bij Catherine vraag ik mij af.
Eerste kans om te laten zien dat ze geleerd hadden van Diana. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_198378710
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 17:31 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Waarom dan niet bij Catherine vraag ik mij af.
Omdat zij waarschijnlijk haar oren genoeg laat hangen naar de wensen van Elisabeth en co. Vrouwen met tegenspraak worden niet geduld.
pi_198378784
De grootste vijand van H en M is de media en alle medewerkers om The Queen heen. Ook een groot deel van de Britse bevolking is mede oorzaak. Die gaan x op x los op H en M en er is helemaal niemand die dat corrigeert. Ik geef ze groot gelijk dat zij voor zichzelf kiezen. Ze zullen het nooit goed kunnen doen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198378798
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 17:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Omdat zij waarschijnlijk haar oren genoeg laat hangen naar de wensen van Elisabeth en co. Vrouwen met tegenspraak worden niet geduld.
Triest eigenlijk en toch niet meer van deze tijd.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198378820
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 17:33 schreef Andromache het volgende:

[..]

Eerste kans om te laten zien dat ze geleerd hadden van Diana. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Dat is heel snel terug gedraaid.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198379019
Rijke verwende mensen die 2 uur mogen klagen hoe vreselijk ze het wel niet hebben. _O_
pi_198379124
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 12:46 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nieuwe foto van Archie?
Ja hier https://www.instagram.com/meghanmarkle_official/ Achtste foto van boven zie je Archie
  zondag 7 maart 2021 @ 19:14:42 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198380614
quote:
Nah, ik denk niet dat Harry zijn broer onder een bus zou gooien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198380635
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 19:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nah, ik denk niet dat Harry zijn broer onder een bus zou gooien.
Dat denk ik zelf ook niet al verdient die snob het wel. Ze zeiken altijd over Harry terwijl William de gladde vreemdgaande aal is.
pi_198380911
quote:
Zou wel heel slap van hem zijn. Bros before hos!
  zondag 7 maart 2021 @ 21:39:03 #58
58921 Day
You can fly!
pi_198383821
https://www.instagram.com/tv/CMFTb3nBgFf/?igshid=6f7kaf7zij62
Maar er is helemaal geen hetze gaande...
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zondag 7 maart 2021 @ 21:49:14 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198384139
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 19:16 schreef -river- het volgende:

[..]

Dat denk ik zelf ook niet al verdient die snob het wel. Ze zeiken altijd over Harry terwijl William de gladde vreemdgaande aal is.
Nou ja, je kunt William niet echt kwalijk nemen dat de pers over Harry en Meghan zeikt.
En William en Kate zie ik niet over Harry en Meghan zeiken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 7 maart 2021 @ 21:50:58 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198384199
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:39 schreef Day het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CMFTb3nBgFf/?igshid=6f7kaf7zij62
Maar er is helemaal geen hetze gaande...
Ja, het is bizar, dal die zogenaamde koninklijke "experts" die hun mening geven over een interview dat ze nog niet gezien hebben, zelfs Elizabeth mocht het niet van tevoren zien.

https://blauwbloed.eo.nl/(...)ghan-nog-niet-gezien
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 7 maart 2021 @ 23:10:57 #61
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_198385808
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 17:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Omdat zij waarschijnlijk haar oren genoeg laat hangen naar de wensen van Elisabeth en co. Vrouwen met tegenspraak worden niet geduld.
Meghan en Kate wisten wel waar ze aan begonnen. Diana zeker niet.
En de Britse pers gaat op een gegeven moment wel weer op zoek naar een nieuwe zondebok.
pi_198386561
Voor iedereen die mee willen gluren https://video.hole1988.nl/locast/cbs
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_198386928
twitter

Draadje met uitspraken. Lezen komt nog harder binnen dan het interview zelf.
pi_198386949
twitter

En naar Canada ‘gevlucht’ met het geld dat Harry van zijn moeder had geërfd!
Meghan heeft toch ook wat $$ op de bank. En blijkbaar homeless tot iemand hun een huis aanbood voor de eerste maanden in de U.S.

De Royale Familie is een cult en zakt zwaar de grond.
pi_198387027
twitter

Deze was er ook nog.
pi_198387030
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 07:03 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Draadje met uitspraken. Lezen komt nog harder binnen dan het interview zelf.
Mwah, ik krijg hier toch echt wel een Edwin&Margarita-gevoel bij hoor.

Ongetwijfeld zullen er dingen gebeurd zijn, zoals dat in elke familie gebeurt.

Maar.die voortdurende racisme-kaart, Meghan die zichzelf maar wat graag met Diana vergelijkt. In aanvang waren ze juist heel populair. Hun gedrag daarna heeft dat veranderd.

In de oprechtheid van Harry geloof ik wel, maar eerlijk is eerlijk...een lampje is het, net als zijn moeder, niet. Meghan is een stuk intelligenter en heeft een groot gevoel voor drama. Die weet precies hoe ze hem moet bespelen.

Je partner isoleren van alles en iedereen die ie kent...daar hebben ze een naam voor... en als een man dat doet heet dat mishandeling, waarom is het nu dan dapper?

En al is er echt wel kritiek te hebben op elk koningshuis (hier hebben we notoire belastingontduikers) als Amerikaanse snapt ze dus duidelijk niet hoe een constitutionele monarchie werkt.

Want waarom blijf je continu de publiciteit zoeken als je zegt privacy te willen?

Ik hoop echt dat Harry zijn keuzes niet betreurt. Trauma zit er ongetwijfeld bij hem en zoals het er naar uitziet weet zij daar handig gebruik van te maken. Ipv hem te helpen daar overheen te komen, cultiveert ze het
pi_198387094
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 17:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Triest eigenlijk en toch niet meer van deze tijd.
Net als koningshuizen en dat mensen allerlei baantjes en gunsten toegestopt krijgen alleen vanwege hun geboorte.

Ik heb niks met H&M, noch met de rest van de Engelse koningskliek, noch met Oprah.

Oh ja, uit het kwartetspel ; mag ik de racismekaart please ? :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 8 maart 2021 @ 07:56:48 #69
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198387184
twitter
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198387250
quote:
Dit verhaal van Meghan geloof ik niet. En zij had het ook nog over zelfmoordgedachten tijdens de zwangerschap van Archie.

https://www.ad.nl/show/zw(...)ulp-zoeken~a74d8455/
pi_198387288
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 07:56 schreef AgnesGru het volgende:
[ twitter ]
Denk eerlijk gezegd dat ze daar zelf heel erg mee bezig was..

En met de vraag hoe lelijk zou die zijn, aangezien de prinsen niet heel lekker opdrogen.
pi_198387412
Hier merk je ook hoe populair Meghan is....
  Vis een optie? maandag 8 maart 2021 @ 08:36:24 #73
70532 loveli
N
pi_198387481
Meghan werd net zo behandeld als Diana. Meghan wordt zo behandeld omdat ze zwart is. Wat is het nou?
crap in = crap out
pi_198387533
Is dit interview al ergens terug te kijken/downloaden?
[P]otverdorie
pi_198387556
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:07 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Dit verhaal van Meghan geloof ik niet. En zij had het ook nog over zelfmoordgedachten tijdens de zwangerschap van Archie.

https://www.ad.nl/show/zw(...)ulp-zoeken~a74d8455/
Die zelfmoordgedachten en dat ze hulp wilde, ik weet het eerlijk gezegd niet. Wat ik gezien heb voelt voor mij een beetje als moddergooien.
  maandag 8 maart 2021 @ 08:45:50 #76
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_198387577
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:36 schreef loveli het volgende:
Meghan werd net zo behandeld als Diana. Meghan wordt zo behandeld omdat ze zwart is. Wat is het nou?
Kan prima allebei, want het zijn 2 verschillende dingen.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_198387596
twitter
  maandag 8 maart 2021 @ 08:57:47 #78
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_198387753
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:43 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Die zelfmoordgedachten en dat ze hulp wilde, ik weet het eerlijk gezegd niet. Wat ik gezien heb voelt voor mij een beetje als moddergooien.
mwoah, als ik terugdenk aan hoe veel modder er toen over haar gegooid werd, met de aantijgingen van nepbuik etc.. Tel daar een flinke portie hormonen bij op..
Ik heb vrouwen om minder rare dingen zien doen in hun zwangerschap
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_198387832
quote:
6s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:57 schreef E.T. het volgende:

[..]

mwoah, als ik terugdenk aan hoe veel modder er toen over haar gegooid werd, met de aantijgingen van nepbuik etc.. Tel daar een flinke portie hormonen bij op..
Ik heb vrouwen om minder rare dingen zien doen in hun zwangerschap
Daar heb je ook gelijk in :)
pi_198388047
Genieten op de BBC nu.
pi_198388076
Als je iets kan roepen om de andere partij zonder weerwoord te beschadigen in de VS is het wel racisme... En dan niet willen vertellen wie het geroepen heeft. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_198388230
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 10:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind 'The Firm' toch wel geweldig bedacht. :Y
Wie heeft die naam eigenlijk bedacht?
pi_198388284
quote:
17s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:40 schreef praadje het volgende:

[..]

Wie heeft die naam eigenlijk bedacht?
Ik dacht Meghan?
pi_198388320
Wel een erg hoog huillie huillie gehalte van Meghan.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 8 maart 2021 @ 09:48:04 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198388326
quote:
17s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:40 schreef praadje het volgende:

[..]

Wie heeft die naam eigenlijk bedacht?
“ Reportedly used by Prince Philip to describe the family he married into.”
The love you take is equal to the love you make.
pi_198388368
quote:
6s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:57 schreef E.T. het volgende:

[..]

mwoah, als ik terugdenk aan hoe veel modder er toen over haar gegooid werd, met de aantijgingen van nepbuik etc.. Tel daar een flinke portie hormonen bij op..
Ik heb vrouwen om minder rare dingen zien doen in hun zwangerschap
Ze liep wel achterlijk vaak over die buik te aaien...

Persoonlijk denk ik dat die vrouw niet goed in haar hoofd is. Beetje een vertekend beeld van een prinses en kasteel had, dan iedereen voor haar ging buigen enzo. Denk dat het haar tegenviel omdat ze zelf moest buigen voor de Queen, Charles, William en Kate.

Ben ook zeer benieuwd naar de reactie van de Britten op de getrokken racisme kaart, anonieme beschuldigingen.

Ook heeft ze tijdens het interview meerdere malen Harry onderbroken in zijn antwoorden, dus niet Harry krijgt straks de klappen maar zij wederom.
pi_198388395
O en Harry wil nu graag zijn energie steken in het herstellen van de band met zijn vader en zijn broer, _O-
pi_198388406
Erg laf dat Meghan geen namen noemt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_198388426
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:55 schreef superniger het volgende:
Erg laf dat Meghan geen namen noemt.
Dat zal heus wel een reden hebben. Dat hele interview is heel goed uitgedacht, of dingen nu waar zijn of niet.
pi_198388441
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik dacht Meghan?
Nee, hier mag ze een keer niet de schuld van krijgen, het komt van Prins Philip.
pi_198388469
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:57 schreef -river- het volgende:

[..]

Nee, hier mag ze een keer niet de schuld van krijgen, het komt van Prins Philip.
Ik geef niemand de schuld, ik vond de naam fantastisch bedacht :) Maar ik las eerder al dat prins Philip de naam had bedacht inderdaad. Wat toch wel een hoop zegt, hij loopt al járen mee.
  Vis een optie? maandag 8 maart 2021 @ 10:03:39 #92
70532 loveli
N
pi_198388499
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:55 schreef superniger het volgende:
Erg laf dat Meghan geen namen noemt.
Dat zou de relatie met de familie schaden.
crap in = crap out
pi_198388514
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:55 schreef superniger het volgende:
Erg laf dat Meghan geen namen noemt.
Als hun dat wel doen krijgen ze kritiek en als ze het niet doen ook, je zou maar in hun schoenen staan ik zou knettergek worden.
  maandag 8 maart 2021 @ 10:13:36 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198388592
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:05 schreef -river- het volgende:

[..]

Als hun dat wel doen krijgen ze kritiek en als ze het niet doen ook, je zou maar in hun schoenen staan ik zou knettergek worden.
Ik benijd ze ook niet.

Daarop komt dan weer de reactie dat Meghan (i.t.t. Harry) er toch zelf voor gekozen heeft, waarmee mensen dan weer rechtvaardigen dat ze (soms harde en soms ronduit schandalige) kritiek op haar hebben. ‘Dan had ze maar niet...’.
The love you take is equal to the love you make.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 8 maart 2021 @ 10:20:41 #95
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198388671
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:05 schreef -river- het volgende:

[..]

Als hun dat wel doen krijgen ze kritiek en als ze het niet doen ook, je zou maar in hun schoenen staan ik zou knettergek worden.
Dit inderdaad. Ook in dit topic merk je dat het toch eigenlijk neerkomt op Meghan en dat het haar schuld zou zijn, :').

En racisme? Nee, dat komt natuurlijk helemaal niet voor in het meest traditionele bestuur van Groot-Britannië.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 8 maart 2021 @ 10:23:04 #96
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_198388701
Dit komt wel heel bekend voor allemaal dit soort verhalen :D
pi_198388720
quote:
17s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:20 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Ook in dit topic merk je dat het toch eigenlijk neerkomt op Meghan en dat het haar schuld zou zijn, :').

En racisme? Nee, dat komt natuurlijk helemaal niet voor in het meest traditionele bestuur van Groot-Britannië.
Ja ik las het, het is blijkbaar comfortabel om Meghan de schuld te geven.
pi_198388727
Ik vind Oprah wel een irritatiefactor in dit interview eerlijk gezegd.
pi_198388734
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:23 schreef xzaz het volgende:
Dit komt wel heel bekend voor allemaal dit soort verhalen :D
Diana zei hetzelfde.
  maandag 8 maart 2021 @ 10:26:19 #100
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_198388752
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind Oprah wel een irritatiefactor in dit interview eerlijk gezegd.
Ze is ook geen interviewer.
pi_198388758
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik benijd ze ook niet.

Daarop komt dan weer de reactie dat Meghan (i.t.t. Harry) er toch zelf voor gekozen heeft, waarmee mensen dan weer rechtvaardigen dat ze (soms harde en soms ronduit schandalige) kritiek op haar hebben. ‘Dan had ze maar niet...’.
Een kotszakje bij de krant doen met hun foto erop....hoe ziek moet je dan zijn.
pi_198388760
Ze zijn allemaal een beetje gek.
Of omdat je de situatie op zoekt of omdat het leven in die situatie je gewoon gek maakt.
Ze staan allemaal buiten de realiteit.

Maar wat als Harry nou de grote katalysator is? Iedereen vindt hem zo leuk en schattig. Maar wat als hij nou een ras manipulator is die iedereen ophitst? Oma houdt van hem, dus moet pa de vervelende dingen zeggen en doen. Broertje is een saaie wollensok dus geen partij. Megan is een beetje dom en laat zich hysterisch voor zijn kar spannen?

Het is zo maar een gedachte.
pi_198388770
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 19:16 schreef -river- het volgende:

[..]

Dat denk ik zelf ook niet al verdient die snob het wel. Ze zeiken altijd over Harry terwijl William de gladde vreemdgaande aal is.
Vreemdgaan?
  maandag 8 maart 2021 @ 10:27:39 #104
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_198388776
En wij gaan dit allemaal nog krijgen *O* *O* *O*
  maandag 8 maart 2021 @ 10:28:26 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198388786
quote:
6s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:57 schreef E.T. het volgende:

[..]

mwoah, als ik terugdenk aan hoe veel modder er toen over haar gegooid werd, met de aantijgingen van nepbuik etc.. Tel daar een flinke portie hormonen bij op..
Ik heb vrouwen om minder rare dingen zien doen in hun zwangerschap
En vooral dat dat door het koninklijk huis niet gestopt werd, want ik geloof wel dat ze die macht hebben als ze willen.
Als ze die macht niet hadden dan was Andrew ook al door de bladen door het slijk gehaald.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198388797
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:27 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Vreemdgaan?
Ja, zo rond 2018 en 2019 was er bewijs dat die gast vreemdging. Harry werd boos op zijn broer omdat hij niet wilde dat zijn broer Kate hetzelfde aandeed als zijn vader zijn moeder aandeed.
  maandag 8 maart 2021 @ 10:31:21 #107
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_198388818
Zij is toch helemaal niet donker of ligt dat aan mij?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 8 maart 2021 @ 10:31:53 #108
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198388829
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:24 schreef -river- het volgende:

[..]

Ja ik las het, het is blijkbaar comfortabel om Meghan de schuld te geven.
Volgens mij ook. Het kan niet zo zijn dat het volksgeloof van een perfect royalty sprookje toch een illusie blijkt te zijn. En dat het populairste prinsje geen zin heeft in het keurslijf - iets wat al te merken viel sinds zijn pubertijd tbh - is onmogelijk want het (Britse) volk is als de nare schoonmoeder die niet wil inzien dat haar zoon toch écht zijn eigen leven kiest en geen verlenging is van haarzelf.

Gek toch? Dat Harry zelf ook een mening heeft en misschien, heel misschien, gewoon geen zin heeft in bakken kritiek en racisme jegens zijn vrouw of in de pas te lopen van wat van hem wordt geeist in The Firm. Hij is altijd een opstandige jongen met een sterke eigen wil geweest maar nu ineens reageren mensen als een surprised Pikachu, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_198388849
quote:
17s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:31 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Volgens mij ook. Het kan niet zo zijn dat het volksgeloof van een perfect royalty sprookje toch een illusie blijkt te zijn. En dat het populairste prinsje geen zin heeft in het keurslijf - iets wat al te merken viel sinds zijn pubertijd tbh - is onmogelijk want het (Britse) volk is als de nare schoonmoeder die niet wil inzien dat haar zoon toch écht zijn eigen leven kiest en geen verlenging is van haarzelf.

Gek toch? Dat Harry zelf ook een mening heeft en misschien, heel misschien, gewoon geen zin heeft in bakken kritiek en racisme jegens zijn vrouw of in de pas te lopen van wat van hem wordt geeist in The Firm. Hij is altijd een opstandige jongen met een sterke eigen wil geweest maar nu ineens reageren mensen als een surprised Pikachu, :').
Wij delen dezelfde visie :Y
pi_198388856
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:31 schreef xzaz het volgende:
Zij is toch helemaal niet donker of ligt dat aan mij?
Haar moeder wel.
pi_198388858
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:07 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Dit verhaal van Meghan geloof ik niet. En zij had het ook nog over zelfmoordgedachten tijdens de zwangerschap van Archie.

https://www.ad.nl/show/zw(...)ulp-zoeken~a74d8455/
En van Harry geloof je het wel? Of ook niet?
  maandag 8 maart 2021 @ 10:37:45 #112
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_198388904
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:33 schreef -river- het volgende:

[..]

Haar moeder wel.
Oh ok
pi_198388912
Ik ben zelf half Brits en geloof mij, wat een eigenwijze oogklep dragende lui zijn dat. Niet iedereen natuurlijk, gelukkig zijn er uitzonderingen. De pond noemen hun echt geld en alles en iedereen die niet geboren is op dat eilandje zijn vreemdelingen.
  maandag 8 maart 2021 @ 10:40:19 #114
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_198389053
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze liep wel achterlijk vaak over die buik te aaien...

Persoonlijk denk ik dat die vrouw niet goed in haar hoofd is. Beetje een vertekend beeld van een prinses en kasteel had, dan iedereen voor haar ging buigen enzo. Denk dat het haar tegenviel omdat ze zelf moest buigen voor de Queen, Charles, William en Kate.

Ben ook zeer benieuwd naar de reactie van de Britten op de getrokken racisme kaart, anonieme beschuldigingen.

Ook heeft ze tijdens het interview meerdere malen Harry onderbroken in zijn antwoorden, dus niet Harry krijgt straks de klappen maar zij wederom.
Lees dan wat Kate (ook) deed: https://www.buzzfeednews.(...)uble-standards-royal
Dubbele standaard.
  maandag 8 maart 2021 @ 10:51:05 #117
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198389058
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:39 schreef -river- het volgende:
Ik ben zelf half Brits en geloof mij, wat een eigenwijze oogklep dragende lui zijn dat. Niet iedereen natuurlijk, gelukkig zijn er uitzonderingen. De pond noemen hun echt geld en alles en iedereen die niet geboren is op dat eilandje zijn vreemdelingen.
Ik ben behoorlijk anglofiel, maar het is idd niet alles goud wat er blinkt.

Qua vreemdelingenhaat kunnen ze er ook wat van. :X
The love you take is equal to the love you make.
pi_198389133
Ik vind het wel opmerkelijk dat het Meghan is die steeds alle haat over zich heen krijgt.

Zal wel te maken hebben met 3 dingen:

- ze is een vrouw;
- ze is half zwart;
- ze heeft een mening en een stem.

Die combinatie kunnen veel mensen niet hebben, lijkt het.
pi_198389138
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ben behoorlijk anglofiel, maar het is idd niet alles goud wat er blinkt.

Qua vreemdelingenhaat kunnen ze er ook wat van. :X
Mijn moeder had liever niet dat ik met donkere kinderen speelde en dat ik speelde met mijn buurmeisje omdat haar ouders swingers waren. Gelukkig heb ik een sterke eigen mening en zie ik iedereen als gelijke en maakte zelf uit met wie ik speelde.
pi_198389161
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ben behoorlijk anglofiel, maar het is idd niet alles goud wat er blinkt.

Qua vreemdelingenhaat kunnen ze er ook wat van. :X
De hele reden van de totaal mislukte brexit.
De vreemdelingenhaat van de oudere britten.
  maandag 8 maart 2021 @ 11:01:22 #121
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198389199
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:57 schreef AnneX het volgende:

[..]

De hele reden van de totaal mislukte brexit.
De vreemdelingenhaat van de oudere britten.
Best triest. :{
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 8 maart 2021 @ 11:23:16 #122
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198389514
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:55 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Ik vind het wel opmerkelijk dat het Meghan is die steeds alle haat over zich heen krijgt.

Zal wel te maken hebben met 3 dingen:

- ze is een vrouw;
- ze is half zwart;
- ze heeft een mening en een stem.

Die combinatie kunnen veel mensen niet hebben, lijkt het.
Ze is niet royal en in combinatie met een mening en een stem, ben je niet geschikt voor een rol als Engelse prinses.

Kun je beter gaan voor een baan in het witte huis...
pi_198390097
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:27 schreef xzaz het volgende:
En wij gaan dit allemaal nog krijgen *O* *O* *O*
Vanavond na mijn favoriete soap op ITV: Coronation Street *O*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 8 maart 2021 @ 12:32:07 #124
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_198390550
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:55 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Ik vind het wel opmerkelijk dat het Meghan is die steeds alle haat over zich heen krijgt.

Zal wel te maken hebben met 3 dingen:

- ze is een vrouw;
- ze is half zwart;
- ze heeft een mening en een stem.

Die combinatie kunnen veel mensen niet hebben, lijkt het.
plus:
- ze heeft (had) een eigen carrière
- ze heeft een eigen leven en verleden (ex-man)
- ze heeft een moeilijke familie

Daar kunnen Britten blijkbaar niet omheen kijken..

Dat artikel met die double standards is ook echt wel tenenkrommend :X
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_198390707
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:50 schreef AnneX het volgende:

[..]

Lees dan wat Kate (ook) deed: https://www.buzzfeednews.(...)uble-standards-royal
Dubbele standaard.
Dit artikel alleen al is zeer veelzeggend. :N
  maandag 8 maart 2021 @ 12:55:09 #126
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_198390905
Ik volg de dailymail al langer, vooral de reacties, en ik heb niet het idee dat het echt om racisme draait. Het gaat vooral om wat Meghan en Harry allemaal zeggen en vervolgens niet doen:
• Ons voorlichten hoe vliegen het milieu kapotmaakt maar zelf in een paar weken tijd maar liefst 11x (dacht ik) gebruikmaken van privéjets etc.
• Meghan die in het begin de Royal Family de familie die ze nooit had noemde, maar nu een dolk in de rug steken
• Ontkennen dat er mee is gewerkt aan Finding Freedom maar dit is wel degelijk het geval geweest.

Ook zijn de acties van Meghan, die zo nu en dan door oud vrienden etc worden benoemd, nogal opmerkelijk en nog opmerkelijker is dat ze nu dus ook de Royal Family beschuldigd van vanalles en nogwat en hun zo wegduwt uit hun leven.
Ninaki Priddy geeft aan dat Meghan veranderde tijdens haar bekendheid en haar ghostte
• Piers Morgan is het bekendste voorbeeld van geghost worden
• Sterren als gasten op je bruiloft waarbij er sterren waren die Harry en/of Meghan pas één keer of zelfs nog nooit ontmoet hadden. Dacht dat zelfs over Oprah gelezen te hebben.

Daarbij vind ik, op basis van wat er nu naar buiten komt, ook opmerkelijk dat er zo'n issue is dat Archie geen prinsen-/hertogtitel kreeg. Als Harry van jongs af aan al wist dat hij uit het keurslijf wilde, waarom moet je zoon dan per se die titel krijgen? Die doe je dat dan toch niet aan als het allemaal zo verschrikkelijk is?
With love :*
pi_198391448
Er is ook iets wat voor mij tegenstrijdig klinkt.

Meghan zegt ook in dat interview dat er op een gegeven moment een verhaal de ronde deed dat zij Kate aan het huilen had gemaakt. Dat zou gaan om het bruidsjurkje van Charlotte toen H&M gingen trouwen. Volgens Meghan is daar niks van waar. Sterker nog, Kate maakte háár aan het huilen. En dan wat later zegt Meghan dat Kate een warm persoon is en dat ze het fijn vond om in haar bijzijn te zijn.

Ik weet niet meer waar ik dat gelezen had, maar kweetnie... raar.
pi_198391558
Meghan lijkt me iemand die je helemaal niet écht leert kennen. Hij uitstraling heeft ook ‘iets’ maar kan het niet plaatsen.
Dus ik juich voor hen, maar neem ook niet klakkeloos aan voor hun waarheid en dat zij niet ook weleens lastige mensen zijn.
  roze maandag 8 maart 2021 @ 13:36:39 #129
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_198391626
Is dit al ergens online te bekijken? Of moet ik wachten tot morgenavond.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 8 maart 2021 @ 13:40:35 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198391687
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:26 schreef -river- het volgende:

[..]

Een kotszakje bij de krant doen met hun foto erop....hoe ziek moet je dan zijn.
Dat is dan ook geen reactie op het interview maar op voorhand al zo bedacht en zou ongeacht de inhoud van het interview zo bezorgd worden.
Behoorlijk ziek.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198391691
Het verschil van dit topic met het topic in NWS :X
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198391726
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:36 schreef Amarantha het volgende:
Is dit al ergens online te bekijken? Of moet ik wachten tot morgenavond.
Zag het iig niet op torrentsite staan.
Ik kijk vanavond op ITV met VPN.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 8 maart 2021 @ 14:14:58 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198392121
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Het verschil van dit topic met het topic in NWS :X
Is het daar nóg erger?
The love you take is equal to the love you make.
pi_198392193
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is het daar nóg erger?
Het valt hier echt reuze mee :Y
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 8 maart 2021 @ 14:26:42 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198392287
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Het verschil van dit topic met het topic in NWS :X
Oh men.... er komt gewoon puur en ongemaskeerd racisme langs :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 8 maart 2021 @ 14:33:39 #136
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198392371
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:19 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Het valt hier echt reuze mee :Y
Nee, dat doet het m.i. niet. Het is daar alleen nóg erger.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198392534
Ze hadden dit interview beter niet kunnen doen want wat die twee (zeker Meghan) ook doen het is nooit goed. Mensen zijn zo bevooroordeeld, niet normaal. God safe the Queen en dames en heren ga maar vreemd, minderjarig is ook geen probleem het is toch allemaal Meghan haar schuld.
pi_198392642
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Het verschil van dit topic met het topic in NWS :X
Dat topic is een kostzakje geworden voor racisten.
  maandag 8 maart 2021 @ 14:54:55 #139
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_198392705
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er is ook iets wat voor mij tegenstrijdig klinkt.

Meghan zegt ook in dat interview dat er op een gegeven moment een verhaal de ronde deed dat zij Kate aan het huilen had gemaakt. Dat zou gaan om het bruidsjurkje van Charlotte toen H&M gingen trouwen. Volgens Meghan is daar niks van waar. Sterker nog, Kate maakte háár aan het huilen. En dan wat later zegt Meghan dat Kate een warm persoon is en dat ze het fijn vond om in haar bijzijn te zijn.

Ik weet niet meer waar ik dat gelezen had, maar kweetnie... raar.
En weet je ook wat er gezegd zou zijn waardoor ze had gehuild? Het kan kan dan een indicatie of ze huilde van geluk/ontroering of ellende. Dat eerste zou prima passen bij de opmerking dat ze haar een wam persoon vindt.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  maandag 8 maart 2021 @ 14:55:47 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198392720
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:43 schreef -river- het volgende:
Ze hadden dit interview beter niet kunnen doen want wat die twee (zeker Meghan) ook doen het is nooit goed. Mensen zijn zo bevooroordeeld, niet normaal. God safe the Queen en dames en heren ga maar vreemd, minderjarig is ook geen probleem het is toch allemaal Meghan haar schuld.
Dat was het ook geweest als ze het interview niet hadden gedaan, dus wat dat betreft is er weinig veranderd.
Als er een paar mensen de ogen geopend is over hoe toxisch "The Firm" is dan is dat al voldoende en het interview meer dan waard.

Nou hadden Edward en Wallis Simpson ook wat dubieuze sympathieën rond de tweede wereldoorlog, en was het maar goed dat hij geen koning was geworden, maar dat kon men op voorhand niet weten.
Het verbaast me niets als deze verhuizing naar het buitenland de komende jaren heel erg gaat lijken op de verbanning van Edward en Wallis Simpson, waar alleen Harry nog maar af en toe in Engeland komt als dat nodig is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198392869
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat was het ook geweest als ze het interview niet hadden gedaan, dus wat dat betreft is er weinig veranderd.
Als er een paar mensen de ogen geopend is over hoe toxisch "The Firm" is dan is dat al voldoende en het interview meer dan waard.

Nou hadden Edward en Wallis Simpson ook wat dubieuze sympathieën rond de tweede wereldoorlog, en was het maar goed dat hij geen koning was geworden, maar dat kon men op voorhand niet weten.
Het verbaast me niets als deze verhuizing naar het buitenland de komende jaren heel erg gaat lijken op de verbanning van Edward en Wallis Simpson, waar alleen Harry nog maar af en toe in Engeland komt als dat nodig is.
Ik hoop gewoon dat ze een gelukkig gezin kunnen vormen en dat hadden ze in het VK nooit gekund.
pi_198393412
Vanavond te zien op Belgie 1 . Ook in Nederland te ontvangen. Om 21.20.
pi_198393684
quote:
17s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:31 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Volgens mij ook. Het kan niet zo zijn dat het volksgeloof van een perfect royalty sprookje toch een illusie blijkt te zijn. En dat het populairste prinsje geen zin heeft in het keurslijf - iets wat al te merken viel sinds zijn pubertijd tbh - is onmogelijk want het (Britse) volk is als de nare schoonmoeder die niet wil inzien dat haar zoon toch écht zijn eigen leven kiest en geen verlenging is van haarzelf.

Gek toch? Dat Harry zelf ook een mening heeft en misschien, heel misschien, gewoon geen zin heeft in bakken kritiek en racisme jegens zijn vrouw of in de pas te lopen van wat van hem wordt geeist in The Firm. Hij is altijd een opstandige jongen met een sterke eigen wil geweest maar nu ineens reageren mensen als een surprised Pikachu, :').
Ik vermoed dit wat jij schrijft ook het geval is.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 15:55:15 #144
446930 crew  ESF1Gamer
pi_198393699
quote:
17s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:39 schreef praadje het volgende:
Vanavond te zien op Belgie 1 . Ook in Nederland te ontvangen. Om 21.20.
Bedankt voor de tip.

Dit is niet goed voor de kijkcijfers op net5
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_198393728
Ik denk dat veel gaat om die stijve bekakte ouderwetse hofhouding. Want Meghan zegt ook dat de Queen een warme lieve vrouw is.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  maandag 8 maart 2021 @ 16:03:02 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198393800
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik denk dat veel gaat om die stijve bekakte ouderwetse hofhouding. Want Meghan zegt ook dat de Queen een warme lieve vrouw is.
Ik verwacht idd ook dat de hofhouding een groter probleem is dan de koningin zelf.
Misschien dat sommige royals (Charles, William) zich nog niet helemaal aan de macht van de hofhouding hebben kunnen ontworstelen en zich via die hofhouding dus makkelijker voor bepaalde karretjes laten spannen.

Het is een slangenkuil, en ik heb het idee dat sommige senior leden van de hofhouding een grotere invloed hebben dan sommige (senior) leden van de koninklijke familie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198393816
twitter


Noem dan gewoon een naam, lafaards.
pi_198393885
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:04 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]

Noem dan gewoon een naam, lafaards.
Waarom? Voor wie?
  maandag 8 maart 2021 @ 16:15:46 #149
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198393989
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat was het ook geweest als ze het interview niet hadden gedaan, dus wat dat betreft is er weinig veranderd.
Als er een paar mensen de ogen geopend is over hoe toxisch "The Firm" is dan is dat al voldoende en het interview meer dan waard.

Nou hadden Edward en Wallis Simpson ook wat dubieuze sympathieën rond de tweede wereldoorlog, en was het maar goed dat hij geen koning was geworden, maar dat kon men op voorhand niet weten.
Het verbaast me niets als deze verhuizing naar het buitenland de komende jaren heel erg gaat lijken op de verbanning van Edward en Wallis Simpson, waar alleen Harry nog maar af en toe in Engeland komt als dat nodig is.
Edward was koning, maar deed troonsafstand om te kunnen trouwen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_198394024
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:33 schreef -river- het volgende:

[..]

Haar moeder wel.
De rest van de familie ook :P

You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_198394125
quote:
17s.gif Op maandag 8 maart 2021 15:39 schreef praadje het volgende:
Vanavond te zien op Belgie 1 . Ook in Nederland te ontvangen. Om 21.20.
Ahhh dat is beter dan ITV want geen reclame tussendoor ^O^
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198394184
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:17 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

De rest van de familie ook :P

[ afbeelding ]
Ik vond haar moeder zo lief overkomen op hun huwelijk maar ik baalde wel van de misselijkmakende denigrerende grimassen van het koninklijk huis toen die donkere priester sprak.
  maandag 8 maart 2021 @ 16:29:51 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198394288
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Edward was koning, maar deed troonsafstand om te kunnen trouwen.
Ja dat weet ik, maar het betekende dus dat hij zonder troonsafstand te doen niet had kunnen trouwen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198394364
Harry told Oprah it was not Queen or Philip who made comment on Archie's skin colour

https://www.mirror.co.uk/(...)d-oprah-not-23628660

Je mag niet speculeren, maar ik heb zo'n gevoel dat het William geweest is.
  maandag 8 maart 2021 @ 16:51:11 #156
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198394654
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, maar het betekende dus dat hij zonder troonsafstand te doen niet had kunnen trouwen.
Je zei: ‘en was het maar goed dat hij geen koning was geworden’.

Dat moest dan zijn: ‘en was het beter geweest als hij geen koning was geworden’.
The love you take is equal to the love you make.
pi_198394959
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:31 schreef xzaz het volgende:
Zij is toch helemaal niet donker of ligt dat aan mij?
Ik denk dat die hele racistische bagger nog erger was geweest als ze een echt donkere huidskleur had. Ze ziet er mijns inziens meer uit als een latina.

Vond de beelden van de bruiloft waarop Charles gearmd liep met moeder Doria trouwens echt super lief.
pi_198395019
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:30 schreef AgnesGru het volgende:
Waarom zendt Net 5 het ook niet gewoon maandag uit :(
Kost meer denk ik
Moeten zij weten
pi_198395041
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 13:26 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dan zelfs bij Constantijn en Laurentien een RVD-er in de coulissen zit. Je kan toch niet verwachten dat een Britse royal die net om de hoek komt kijken gelijk zonder toezicht een groot interview kan doen met Oprah. Ze representeren een land, dan er zijn hogere belangen dan alleen de belangen van de persoon zelf. Daar teken je voor als je royal wordt.
Dat denk ik ook wel. In heel veel dingen geloof ik Meghan meteen en snap ik hun/haar ontsteltenis, maar tot op zekere hoogte lijkt het me vrij evident dat je bepaalde dingen moet overleggen als je tot die familie toetreedt. Of dat bepaalde dingen onwenselijk zijn.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 8 maart 2021 @ 17:41:53 #160
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198395546
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Harry told Oprah it was not Queen or Philip who made comment on Archie's skin colour

https://www.mirror.co.uk/(...)d-oprah-not-23628660

Je mag niet speculeren, maar ik heb zo'n gevoel dat het William geweest is.
Ik kreeg dit gevoel ook. Het is ook wel tekenend dat hij wel achteraf(?) benoemd dat het niet oma & opa zijn geweest, maar niet daarbij benoemt dat het bijv. in elk geval ook niet Will & Kate waren.

Het lijkt me dat je je broer, hoe de relatie nu ook is, toch uit de wind zou houden als hij hier niets mee te maken heeft.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_198395597
quote:
17s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:41 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik kreeg dit gevoel ook. Het is ook wel tekenend dat hij wel achteraf(?) benoemd dat het niet oma & opa zijn geweest, maar niet daarbij benoemt dat het bijv. in elk geval ook niet Will & Kate waren.

Het lijkt me dat je je broer, hoe de relatie nu ook is, toch uit de wind zou houden als hij hier niets mee te maken heeft.
En hij bemoeide zich ook al met de trouwplannen van zijn broertje. Dat het niet de juiste tijd zou zijn om te trouwen. Volgens mij had hij haar liever willen zien verdwijnen.

Maargoed, dit zijn speculaties die nergens op gegrond zijn. Enkel wat ik denk :)
pi_198395749
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Harry told Oprah it was not Queen or Philip who made comment on Archie's skin colour

https://www.mirror.co.uk/(...)d-oprah-not-23628660

Je mag niet speculeren, maar ik heb zo'n gevoel dat het William geweest is.
Veel mensen die het interview hebben gezien vermoeden dit ook. Harry sprak geen kwaad woord over zijn grootmoeder.
  maandag 8 maart 2021 @ 17:57:12 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198395812
quote:
14s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je zei: ‘en was het maar goed dat hij geen koning was geworden’.

Dat moest dan zijn: ‘en was het beter geweest als hij geen koning was geworden’.
Ja okay, die is een beetje half/half, want hij is nooit ingehuldigd.
Maar het was vooral goed dat hij geen koning meer was toen de tweede wereldoorlog werkelijk begonnen was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 8 maart 2021 @ 17:57:27 #164
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198395820
Ik vraag me nu wel af hoe het gaat zijn bij de begrafenis van Philip (zodra hij het loodje legt).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 8 maart 2021 @ 18:00:57 #165
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198395877
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Harry told Oprah it was not Queen or Philip who made comment on Archie's skin colour

https://www.mirror.co.uk/(...)d-oprah-not-23628660

Je mag niet speculeren, maar ik heb zo'n gevoel dat het William geweest is.
Ik ga voor Charles!
  maandag 8 maart 2021 @ 18:02:00 #166
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198395906
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:54 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Veel mensen die het interview hebben gezien vermoeden dit ook. Harry sprak geen kwaad woord over zijn grootmoeder.
Nee, die denk aan zijn erfenis.

Kan de Queen nog ouderwets mensen verbannen?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 8 maart 2021 @ 18:45:42 #167
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198396760
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 18:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, die denk aan zijn erfenis.

Kan de Queen nog ouderwets mensen verbannen?
Vorig jaar kerst gaf Elizabeth nog een wafelijzer aan het gezin dus zoveel haat en nijd zat er toen blijkbaar niet. Met die erfenis zal het dus wel meevallen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 8 maart 2021 @ 18:51:26 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198396887
quote:
17s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vraag me nu wel af hoe het gaat zijn bij de begrafenis van Philip (zodra hij het loodje legt).
Ik verwacht dat Harry daar dan alleen heen gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198397011
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

En hij bemoeide zich ook al met de trouwplannen van zijn broertje. Dat het niet de juiste tijd zou zijn om te trouwen. Volgens mij had hij haar liever willen zien verdwijnen.

Maargoed, dit zijn speculaties die nergens op gegrond zijn. Enkel wat ik denk :)
Ik zie, hoewel zij niet zo'n grote vinger in de pap heeft, prinses Anne er ook wel voor aan. Echt een conservatief en traditioneel type.
  maandag 8 maart 2021 @ 20:20:33 #170
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_198399581
Wat ik niet snap is dat ze wel vertellen dat er racistische uitingen zijn geweest binnen de familie, maar vervolgens weigeren om de naam te noemen.

Wat wil je er dan mee bereiken? Als je wilt dat de verantwoordelijke er op wordt aangesproken dan moet je toch echt de naam noemen. Nu hebben ze er bewust voor gekozen om de gehele koninklijke familie verdacht te maken van racisme en wordt het een "who done it" spelletje.
pi_198399732
Nou ik heb het gezien. Ik vond het een mooi interview.

De bombshells had ik al eerder vandaag gelezen (https://tvline.com/2021/0(...)rry-biggest-moments/), dus ik schrok er niet van.

Ik vond wel twee dingen ongeloofwaardig:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198399763
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Harry told Oprah it was not Queen or Philip who made comment on Archie's skin colour

https://www.mirror.co.uk/(...)d-oprah-not-23628660

Je mag niet speculeren, maar ik heb zo'n gevoel dat het William geweest is.
Waarom trekken ze nou weer direct de racisme-kaart? Kan ook gewoon interesse zijn geweest: hoe zou het kindje van een bleke roodharige gemiddelde man en een donkere knappe vrouw eruit zien? :)

Mijn kind is half Perzisch en ik kreeg tijdens mijn zwangerschap ook vragen als: "hoe donker wordt ze denk je?".
Ik ervoer dat totaal niet als racistisch, het is toch leuk om te speculeren hoe je kind eruit ziet? Zeker als de voorouders nogal verschillen qua uiterlijk. Over blond/bruin haar of bruine/blauwe ogen kraait geen haan, maar als het om de huid gaat is het meteen racistisch? Toen Diana een bleke oranjeharige baby kreeg, kwamen daar ook de nodige opmerkingen over. Gut wat erg :')

Zou uiteraard heel anders zijn als er opmerkingen zouden zijn gemaakt als: "Hopelijk is dat kind niet heel donker want dat past niet binnen onze familie", maar ik denk niet dat het die kant op ging.
pi_198399779
Ik verdenk eerder Charles van enige kwade woorden.

Verder, wie zijn die Firm staff members die alles bepalen?
pi_198399819
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 20:28 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Waarom trekken ze nou weer direct de racisme-kaart? Kan ook gewoon interesse zijn geweest: hoe zou het kindje van een bleke roodharige gemiddelde man en een donkere knappe vrouw eruit zien? :)

Mijn kind is half Perzisch en ik kreeg tijdens mijn zwangerschap ook vragen als: "hoe donker wordt ze denk je?".
Ik ervoer dat totaal niet als racistisch, het is toch leuk om te speculeren hoe je kind eruit ziet? Zeker als de voorouders nogal verschillen qua uiterlijk. Over blond/bruin haar of bruine/blauwe ogen kraait geen haan, maar als het om de huid gaat is het meteen racistisch? Toen Diana een bleke oranjeharige baby kreeg, kwamen daar ook de nodige opmerkingen over. Gut wat erg :')

Zou uiteraard heel anders zijn als er opmerkingen zouden zijn gemaakt als: "Hopelijk is dat kind niet heel donker want dat past niet binnen onze familie", maar ik denk niet dat het die kant op ging.
Het schijnt dat Archie geen prins mocht worden vanwege zijn huidskleur als ik Meghan goed begrepen heb. Dat is natuurlijk niet heel aardig :+
pi_198399888
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 20:28 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Waarom trekken ze nou weer direct de racisme-kaart? Kan ook gewoon interesse zijn geweest: hoe zou het kindje van een bleke roodharige gemiddelde man en een donkere knappe vrouw eruit zien? :)

Mijn kind is half Perzisch en ik kreeg tijdens mijn zwangerschap ook vragen als: "hoe donker wordt ze denk je?".
Ik ervoer dat totaal niet als racistisch, het is toch leuk om te speculeren hoe je kind eruit ziet? Zeker als de voorouders nogal verschillen qua uiterlijk. Over blond/bruin haar of bruine/blauwe ogen kraait geen haan, maar als het om de huid gaat is het meteen racistisch? Toen Diana een bleke oranjeharige baby kreeg, kwamen daar ook de nodige opmerkingen over. Gut wat erg :')

Zou uiteraard heel anders zijn als er opmerkingen zouden zijn gemaakt als: "Hopelijk is dat kind niet heel donker want dat past niet binnen onze familie", maar ik denk niet dat het die kant op ging.
Dat is wel het lastige. Wie bepaalt wanneer iets racistisch is? Als iets racistisch bedoelt is kan het normaal lijken, en als iets normaal bedoelt is kan het racistisch zijn.

In dit geval weten we gewoon geen details, dus blijft het antwoord open.

Als puur typerend verhaal van continue twijfel kan ik het wel zien. Als puur racistisch ook wel.
pi_198400636
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 20:31 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het schijnt dat Archie geen prins mocht worden vanwege zijn huidskleur als ik Meghan goed begrepen heb. Dat is natuurlijk niet heel aardig :+
Ik schakelde Boulevard halverwege in. Begreep ik nou goed dat hij alsnog een titel krijgt als er bovenaan iemand komt te overlijden? “En dat wist Megan ook”, oid. Weet iemand dit?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_198400669
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 20:28 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Waarom trekken ze nou weer direct de racisme-kaart? Kan ook gewoon interesse zijn geweest: hoe zou het kindje van een bleke roodharige gemiddelde man en een donkere knappe vrouw eruit zien? :)

Mijn kind is half Perzisch en ik kreeg tijdens mijn zwangerschap ook vragen als: "hoe donker wordt ze denk je?".
Ik ervoer dat totaal niet als racistisch, het is toch leuk om te speculeren hoe je kind eruit ziet? Zeker als de voorouders nogal verschillen qua uiterlijk. Over blond/bruin haar of bruine/blauwe ogen kraait geen haan, maar als het om de huid gaat is het meteen racistisch? Toen Diana een bleke oranjeharige baby kreeg, kwamen daar ook de nodige opmerkingen over. Gut wat erg :')

Zou uiteraard heel anders zijn als er opmerkingen zouden zijn gemaakt als: "Hopelijk is dat kind niet heel donker want dat past niet binnen onze familie", maar ik denk niet dat het die kant op ging.
^O^

Ik vind het ook niet zo shocking. En geen idee in welke context dit gezegd is. Oneliners quoten (Megan dus) zegt zo lekker weinig. :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_198400688
Zitten jullie al klaar? Dit voelt net zo spannend als het interview met Gerda :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 8 maart 2021 @ 21:11:47 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198400757
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik schakelde Boulevard halverwege in. Begreep ik nou goed dat hij alsnog een titel krijgt als er bovenaan iemand komt te overlijden? “En dat wist Megan ook”, oid. Weet iemand dit?
In principe zouden klieinkinderen van de monarch de titel prins/prinses kunnen krijgen, vandaar dat de dochters van Andrew ook prinsessen zijn, maar het is dan een beetje bizar om een achterkleinkind van de zittende monarch en kleinkind van de troonopvolger die titel niet te gunnen tot de grootouder werkelijk op de troon zit.

Tenzij..... ze er vanuit gaan dat Elizabeth 120 wordt en Charles zijn moeder niet overleeft en William de volgende koning is.
Sterker nog; stel nou dat dit betekent dat Archie nooit de kleinzoon van een zittende monarch zal zijn? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 8 maart 2021 @ 21:12:33 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198400787
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Zitten jullie al klaar? Dit voelt net zo spannend als het interview met Gerda :')
Militaire onderscheidingen weg, gastendoekjes weg, titels weg, alles weg!!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198400824
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Militaire onderscheidingen weg, gastendoekjes weg, titels weg, alles weg!!
_O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198401023
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik schakelde Boulevard halverwege in. Begreep ik nou goed dat hij alsnog een titel krijgt als er bovenaan iemand komt te overlijden? “En dat wist Megan ook”, oid. Weet iemand dit?
Blijkbaar is een regel dat de kleinkinderen van een regerend vorst de titel Prince of Princess krijgen. Op dit moment zijn de kleinkinderen van de vorst William en Harry. Zodra Charles vorst wordt zou Archie dus pas een Prince worden. Maar de regel hebben ze tijdens Meghan zwangerschap aangepast zodat Archie nooit een Prince wordt.
  maandag 8 maart 2021 @ 21:23:45 #183
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198401063
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:21 schreef Tegan het volgende:

[..]

Blijkbaar is een regel dat de kleinkinderen van een regerend vorst de titel Prince of Princess krijgen. Op dit moment zijn de kleinkinderen van de vorst William en Harry. Zodra Charles vorst wordt zou Archie dus pas een Prince worden. Maar de regel hebben ze tijdens Meghan zwangerschap aangepast aangepast zodat Archie nooit een Prince wordt.
Charles wou toch het aantal leden terugbrengen? Dus alleen kinderen van troonopvolgers krijgen de titel prince/princess.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 8 maart 2021 @ 21:25:50 #184
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_198401112
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Zitten jullie al klaar? Dit voelt net zo spannend als het interview met Gerda :')
Jep, met thee en koekjes.
Koel en donker bewaren
pi_198401126
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:25 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Jep, met thee en koekjes.
Niet eens fish & chips :{ :9
  maandag 8 maart 2021 @ 21:28:33 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198401169
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:23 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Charles wou toch het aantal leden terugbrengen? Dus alleen kinderen van troonopvolgers krijgen de titel prince/princess.
Dat soort dingen moet je dan aanpassen voor er sprake is van een zwangerschap waarop dat van toepassing is.
Hij had jaren om dat aan te passen en drukt het er even door als er een kind op komst is waarop dat van toepassing is? Niet handig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 8 maart 2021 @ 21:29:14 #187
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198401183
Ik zit klaar bij de Belg!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_198401200
Is er voor online kijken nog iets nodig ofzo? Want ik krijg nu geen beeld
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 8 maart 2021 @ 21:30:31 #189
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_198401218
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
Is er voor online kijken nog iets nodig ofzo? Want ik krijg nu geen beeld
Ik probeerde het met een VPN op België maar toen lukte het online ook niet.

Ik kijk nu gewoon op tv.
Koel en donker bewaren
  maandag 8 maart 2021 @ 21:31:18 #190
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198401237
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat soort dingen moet je dan aanpassen voor er sprake is van een zwangerschap waarop dat van toepassing is.
Hij had jaren om dat aan te passen en drukt het er even door als er een kind op komst is waarop dat van toepassing is? Niet handig.
De timing is wel wat apart ja.

H&M wilden toch eigenlijk ook niet dat hij een titel kreeg? Meende dat gelezen te hebben.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 8 maart 2021 @ 21:31:35 #191
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198401248
Ik kijk :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198401251
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat soort dingen moet je dan aanpassen voor er sprake is van een zwangerschap waarop dat van toepassing is.
Hij had jaren om dat aan te passen en drukt het er even door als er een kind op komst is waarop dat van toepassing is? Niet handig.
Wel weer handig voor de racisme-card van Meghan.

Wat nu wel of niet waar is durf ik niet te zeggen. En waar is het bewijs dat Charles degene is die die regel heeft laten aanpassen?
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 21:32:02 #193
446930 crew  ESF1Gamer
pi_198401254
:W
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_198401262
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:30 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik probeerde het met een VPN op België maar toen lukte het online ook niet.

Ik kijk nu gewoon op tv.
Ahh ik kan nu niet voor de tv -O- Dus dan maar gewoon morgen op Nederland proberen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 8 maart 2021 @ 21:32:27 #195
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_198401264
Toch maar aan het kijken.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 8 maart 2021 @ 21:33:18 #196
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_198401293
Je helemaal niet inlezen of wat dan ook is ook wel apart hoor :')
Koel en donker bewaren
pi_198401313
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:31 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

De timing is wel wat apart ja.

H&M wilden toch eigenlijk ook niet dat hij een titel kreeg? Meende dat gelezen te hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 8 maart 2021 @ 21:36:37 #198
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198401386
Misschien wilde Charles die regel wel aanpassen omdat William stond te stampvoeten dat het niet eerlijk is dat Archie ook prins als titel kreeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door AgnesGru op 08-03-2021 21:45:28 ]
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 8 maart 2021 @ 21:45:45 #199
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_198401582
Morgen gelijk Avocados halen, ontbossing is altijd +1 :D
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 8 maart 2021 @ 21:52:25 #200
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_198401688
Ik vind het heus rot voor haar, maar ik heb ook wel een beetje zoiets van, weet je dan niet waar je aan begint?
Koel en donker bewaren
pi_198401703
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het heus rot voor haar, maar ik heb ook wel een beetje zoiets van, weet je dan niet waar je aan begint?
Ja en nee. Er is een verschil in theorie en in praktijk.
pi_198401789
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:31 schreef Tegan het volgende:

[..]

Wel weer handig voor de racisme-card van Meghan.

Wat nu wel of niet waar is durf ik niet te zeggen. En waar is het bewijs dat Charles degene is die die regel heeft laten aanpassen?
Ik vind dat altijd wel raar, om te zeggen dat mensen een ‘racismekaart’ trekken, terwijl twee volwassenen onderbouwen waarom iets racistisch is. Het afzwakken van dit soort feiten heb ik altijd al raar gevonden, ik snap het niet. In je berichtje zeg je ook dat het enkel Meghan is, maar het is ook Harry die aangeeft destijds erg geschokt te zijn over ‘de zorgen om de huidskleur van een baby’.
  maandag 8 maart 2021 @ 22:00:18 #203
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_198401853
Volgens mij was het Andrew.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_198401987
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:57 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd wel raar, om te zeggen dat mensen een ‘racismekaart’ trekken, terwijl twee volwassenen onderbouwen waarom iets racistisch is. Het afzwakken van dit soort feiten heb ik altijd al raar gevonden, ik snap het niet. In je berichtje zeg je ook dat het enkel Meghan is, maar het is ook Harry die aangeeft destijds erg geschokt te zijn over ‘de zorgen om de huidskleur van een baby’.
Je hebt mijn andere post hierover gemist.
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 20:34 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat is wel het lastige. Wie bepaalt wanneer iets racistisch is? Als iets racistisch bedoelt is kan het normaal lijken, en als iets normaal bedoelt is kan het racistisch zijn.

In dit geval weten we gewoon geen details, dus blijft het antwoord open.

Als puur typerend verhaal van continue twijfel kan ik het wel zien. Als puur racistisch ook wel.
Ik probeerde enkel te zeggen dat dit verhaal te spinnen is om hun punt te maken.

Wat er echt gebeurd is, in de juiste context, zullen we nooit weten.

En ja, ik vind het zeer racistisch. Maar misschien met meer context denk ik daar anders over.
pi_198402042
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:32 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ahh ik kan nu niet voor de tv -O- Dus dan maar gewoon morgen op Nederland proberen
ITV icm VPN
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198402078
twitter
pi_198402102
Cringe
pi_198402419
Sorry maar die Harry is toch ook een slappe zak dan. Als zij in de ochtend zegt dat ze zelfmoord wil plegen, en hij dan in de avond gewoon weer naar een evenement gaat samen met haar. Hij had haar in de watten moeten leggen en een psychiater moeten bellen. Nu krijgt het koningshuis alle schuld maar hier ligt ook een verantwoordelijkheid bij hem.
pi_198402618
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:11 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
😭🤣🤣😂😂
  maandag 8 maart 2021 @ 22:42:30 #210
8369 speknek
Another day another slay
pi_198402734
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het heus rot voor haar, maar ik heb ook wel een beetje zoiets van, weet je dan niet waar je aan begint?
nouja je gaat er toch op zich wel van uit dat de zoon van de kroonprins wat krediet heeft. Dit is een familie die pedo's beschermt, vreemdgangers de hand boven het hoofd houdt, de andere kant op kijkt als Lady Diana vermoord wordt door de kroonprins (kuch), dus dan kun je toch wel verwachten dat wanneer iemand met een gebroken wit in plaats van signaal wit pigment met een van de prinsen trouwt, dat hun kinderen erkent en beschermd worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 8 maart 2021 @ 22:46:23 #211
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_198402798
Nou good for them, en ik hoop dat wanneer the Queen overlijdt heel dat Koningshuis in elkaar stort en opgedoekt wordt.
Koel en donker bewaren
pi_198402824
Nou alle " erge" dingen waren al bekend. Ik vond het minder hard overkomen in zijn geheel ipv alleen maar kleine stukjes.

[ Bericht 3% gewijzigd door potjecreme op 08-03-2021 22:58:42 ]
pi_198402999
Het heeft voor mij toch de onderliggende toon van een hele lange reclame voor henzelf. Ik heb minstens 4 commerciële activiteiten gepromoot horen worden waar ze mee bezig zijn.
pi_198403006
Net het interview gezien en vind het een sympathiek stel.

Maar er kan best wat flink genuanceerd worden:
- racistische uitlatingen en dergelijke vonden eigenlijk alleen plaats in de tabloids. Niet vanuit de familie, behalve dan dat een niet met naam genoemd familielid vragen stelde over hoe de kinderen van H&M eruit zouden zien.
- dat The Firm niets deed om ze te "beschermen" tegen de roddels moge dan wel zo zijn, maar H&M geven zelf ook aan waarom dat zo is: uit zelfbescherming, want ze (= de andere leden van de familie) wilden niet dat de tabloids zich tegen hen zouden richten.
- hulp zoeken voor Megans breakdown was volgens H&M niet mogelijk. Vanuit The Firm begrijp ik dit enerzijds wel (want je wil niet de aandacht trekken met een "labiel" familielid), maar hoe strookt dit dan met de ontboezemingen van Harry en William dat zij beide te maken hebben gehad met mentale problemen na de dood van Diana?
- vooral Meghan zoekt wel erg veek spijkers op laag water: de Britse Royals wilden de familie kleiner hebben (is in NL ook zo), maar om nou aan te nemen dat de titel "prins" niet voor Archie geldt vanwege zijn huidskleur...

Ik weet het niet hoor. Denk dat ze vooral en alleen vanwege die rioolblaadjes zijn gevlucht en zich achteraf gezien in de steek gelaten voelen, omdat niemand uit de familie publiekelijk zijn/haar steun voor hen heeft uitgesproken (waar ze zelf een verklaring voor hebben) :s)
pi_198403270
Evert _O- _O-
  dinsdag 9 maart 2021 @ 00:06:39 #216
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198403763
Wow, nu vind ik smeercampagne nog sneuer en walgelijker.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198403851
Met mijn ouders gekeken. Mijn vader die geen weet heeft van Harrie en Meghan. Hij vindt altijd alles debiel. Hij is team Meghan en Harrie O+ _O_

Na tig jaar dat we samen het Gerda-interview hebben gekeken weet ik nog steeds niet wiens team hij is :')

Ik O+ Vader

[ Bericht 11% gewijzigd door mascara-klodder op 09-03-2021 00:42:56 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198404399
twitter

Ja, als 12-jarige had Meghan al een uitgesproken mening.

Mét ondertitels.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198404660
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:21 schreef Tegan het volgende:

[..]

Blijkbaar is een regel dat de kleinkinderen van een regerend vorst de titel Prince of Princess krijgen. Op dit moment zijn de kleinkinderen van de vorst William en Harry. Zodra Charles vorst wordt zou Archie dus pas een Prince worden. Maar de regel hebben ze tijdens Meghan zwangerschap aangepast zodat Archie nooit een Prince wordt.
Juist dit dus.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198404669
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Harry told Oprah it was not Queen or Philip who made comment on Archie's skin colour

https://www.mirror.co.uk/(...)d-oprah-not-23628660

Je mag niet speculeren, maar ik heb zo'n gevoel dat het William geweest is.
:D dat zou een klap zijn voor Harry je eigen broer waar je zoveel mee hebt gedeeld . Waarom ? 😢
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198404699
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:42 schreef speknek het volgende:

[..]

nouja je gaat er toch op zich wel van uit dat de zoon van de kroonprins wat krediet heeft. Dit is een familie die pedo's beschermt, vreemdgangers de hand boven het hoofd houdt, de andere kant op kijkt als Lady Diana vermoord wordt door de kroonprins (kuch), dus dan kun je toch wel verwachten dat wanneer iemand met een gebroken wit in plaats van signaal wit pigment met een van de prinsen trouwt, dat hun kinderen erkent en beschermd worden.
Je slaat de spijker op zijn kop. Waar Andrew beschermt wordt een ook Charles die samen met de rottweiler Diana kapot hebben gemaakt werden bestemd en geaccepteerd maar Harry sluiten zij buiten . Ik snap Harry wel dat hij teleurgesteld is in zijn vader.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198404711
Harry had toch ook een interview gedaan met die grappige gast in die open dubbeldekker. Waar is dat terug te zien.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198404749
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:26 schreef -river- het volgende:

[..]

Een kotszakje bij de krant doen met hun foto erop....hoe ziek moet je dan zijn.
Echt Engelse media :r
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198404771
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:25 schreef -river- het volgende:

[..]

Diana zei hetzelfde.
En Fergie ook.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 9 maart 2021 @ 07:25:03 #225
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198404851
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 07:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Harry had toch ook een interview gedaan met die grappige gast in die open dubbeldekker. Waar is dat terug te zien.
YouTube
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_198404953
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:46 schreef Guanabana het volgende:
Nou good for them, en ik hoop dat wanneer the Queen overlijdt heel dat Koningshuis in elkaar stort en opgedoekt wordt.
Beter ja :Y . Wel zuur voor Charlie heeft hij zijn hele leven voor niets gewacht. 😂😂😂
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198405262
Je moet volgens mij wel een sterke relatie hebben samen om dit te overleven.
pi_198405833
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 07:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

:D dat zou een klap zijn voor Harry je eigen broer waar je zoveel mee hebt gedeeld . Waarom ? 😢
Wie weet hoe dat gesprek gegaan is. Wie weet was het inderdaad heel erg racistisch. Of misschien was het drinken praat bij een biertje waarbij ze speculeerden hoe de baby er uit zou zien en op wie hij zou lijken.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 09:17:21 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198405907
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 09:11 schreef Ed1234 het volgende:

[..]

Wie weet hoe dat gesprek gegaan is. Wie weet was het inderdaad heel erg racistisch. Of misschien was het drinken praat bij een biertje waarbij ze speculeerden hoe de baby er uit zou zien en op wie hij zou lijken.
Als daarbij gemeld is dat het een probleem zou zijn dat het kind op de oma aan moederskant zou lijken dan is het onschuldige er wel af.

Overigens denk ik niet dat het William en Kate waren die zich uitgesproken hebben over de zorgen over de huidskleur van het kindje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 9 maart 2021 @ 09:22:38 #230
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198406012
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 09:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als daarbij gemeld is dat het een probleem zou zijn dat het kind op de oma aan moederskant zou lijken dan is het onschuldige er wel af.

Overigens denk ik niet dat het William en Kate waren die zich uitgesproken hebben over de zorgen over de huidskleur van het kindje.
Dan houden we prins George over. Die zal wel gevraagd hebben welke kleur potlood die moest gebruiken voor de tekening van de baby van Harry.
pi_198406154
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 09:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als daarbij gemeld is dat het een probleem zou zijn dat het kind op de oma aan moederskant zou lijken dan is het onschuldige er wel af.

Overigens denk ik niet dat het William en Kate waren die zich uitgesproken hebben over de zorgen over de huidskleur van het kindje.
Alleen weten we dat dus niet. We weten helemaal niet wat er gezegd is en door wie.
pi_198406338
Ook beweerde ze dat Meghan loog toen ze aan Oprah vertelde dat ze weinig wist van het koningshuis en nooit iets heeft opgezocht over Harry. ,,Er zijn verschillende foto’s van haar voor Buckingham Palace. En ze was groot fan van Diana’’, zei Samantha over de moeder van Harry. ,,Ze heeft Diana uitgebreid bestudeerd: haar kleding, haar lichaamstaal, ze zorgde er zelfs voor dat ze de favoriete parfum van Diana droeg op haar eerste date met Harry. Probeer mij niet wijs te maken dat mijn zus geen idee had wie Harry was.’’

In het radioprogramma zei Samantha maandag dat ze medelijden heeft met prins Harry. ,,Ze heeft hem bij zijn familie weggehaald, bij zijn vrienden, bij het leven dat hij kende. Het doet me denken aan die ontvoeringslachtoffers die uiteindelijk gaan geloven dat ze verliefd zijn op hun kidnapper’’, aldus Samantha, refererend aan het Stockholmsyndroom.

https://www.tubantia.nl/s(...)oningshuis~aa5992c9/

Het moddergooien is begonnen.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 09:47:21 #233
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198406375
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 09:44 schreef Ed1234 het volgende:
Ook beweerde ze dat Meghan loog toen ze aan Oprah vertelde dat ze weinig wist van het koningshuis en nooit iets heeft opgezocht over Harry. ,,Er zijn verschillende foto’s van haar voor Buckingham Palace. En ze was groot fan van Diana’’, zei Samantha over de moeder van Harry. ,,Ze heeft Diana uitgebreid bestudeerd: haar kleding, haar lichaamstaal, ze zorgde er zelfs voor dat ze de favoriete parfum van Diana droeg op haar eerste date met Harry. Probeer mij niet wijs te maken dat mijn zus geen idee had wie Harry was.’’

In het radioprogramma zei Samantha maandag dat ze medelijden heeft met prins Harry. ,,Ze heeft hem bij zijn familie weggehaald, bij zijn vrienden, bij het leven dat hij kende. Het doet me denken aan die ontvoeringslachtoffers die uiteindelijk gaan geloven dat ze verliefd zijn op hun kidnapper’’, aldus Samantha, refererend aan het Stockholmsyndroom.

https://www.tubantia.nl/s(...)oningshuis~aa5992c9/

Het moddergooien is begonnen.
Dit geloof ik weer wel, kom op zeg heel de aardkloot weet wie William en Harry zijn.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 09:55:33 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198406488
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 09:31 schreef Ed1234 het volgende:

[..]

Alleen weten we dat dus niet. We weten helemaal niet wat er gezegd is en door wie.
Nee, we weten alleen dat Harry het besproken heeft en dat het een probleem zou zijn als het kindje een kleurtje zou hebben.

En we weten dat het niet Elizabeth en Philip waren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 9 maart 2021 @ 09:57:17 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198406512
Ja, laten we de halfzus die ze al jaren niet meer gezien en gesproken heeft en die overloopt van de haat naar Meghan wel serieus nemen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198406534
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 09:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, we weten alleen dat Harry het besproken heeft en dat het een probleem zou zijn als het kindje een kleurtje zou hebben.

En we weten dat het niet Elizabeth en Philip waren.
Nou ja, zelfs dat weten we niet. Het enige dat Harry er over zegt is dit:

Oprah: Well, what is particularly striking is what Meghan shared with us earlier, is that no one wants to admit that there’s anything about race or that race has played a role in the trolling and the vitriol, and yet Meghan shared with us that there was a conversation with you about Archie’s skin tone.

Harry: Mm-hmm.

Oprah: What was that conversation?

Harry: That conversation I’m never going to share, but at the time . . . at the time, it was awkward. I was a bit shocked.

Oprah: Can you . . . can you tell us what the question was?

Harry: No. I don’t . . . I’m not comfortable with sharing that.

Oprah: OK.

Harry: But that was . . . that was right at the beginning, right?

Oprah: Like, what will the baby look like?

Harry: Yeah, what will the kids look like?

Oprah: What will the kids look like?

Harry: But that was right at the beginning, when she wasn’t going to get security, when members of my family were suggesting that she carries on acting, because there was not enough money to pay for her, and all this sort of stuff. Like, there was some real obvious signs before we even got married that this was going to be really hard.

———

Dus als ik het goed begrijp heeft dit gesprek plaats gevonden nog voor het huwelijk en ver voor de zwangerschap. Hoe ik het begrijp ging dit dus ook niet specifiek over Archie, maar in het algemeen, hoe kinderen van Harry en Meghan er uit zouden zien.
pi_198406537
@ Sunshine 1982

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 08:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je moet volgens mij wel een sterke relatie hebben samen om dit te overleven.
Of een folie a deux? Kwam in ‘n andere koninklijke familie ook voor een jaar of 16 terug.
Harry kan ook wel weer berouwvol terugkeren in zijn familie 🙂
  dinsdag 9 maart 2021 @ 10:01:34 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198406557
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 09:59 schreef Ed1234 het volgende:

[..]

Nou ja, zelfs dat weten we niet. Het enige dat Harry er over zegt is dit:

Oprah: Well, what is particularly striking is what Meghan shared with us earlier, is that no one wants to admit that there’s anything about race or that race has played a role in the trolling and the vitriol, and yet Meghan shared with us that there was a conversation with you about Archie’s skin tone.

Harry: Mm-hmm.

Oprah: What was that conversation?

Harry: That conversation I’m never going to share, but at the time . . . at the time, it was awkward. I was a bit shocked.

Oprah: Can you . . . can you tell us what the question was?

Harry: No. I don’t . . . I’m not comfortable with sharing that.

Oprah: OK.

Harry: But that was . . . that was right at the beginning, right?

Oprah: Like, what will the baby look like?

Harry: Yeah, what will the kids look like?

Oprah: What will the kids look like?

Harry: But that was right at the beginning, when she wasn’t going to get security, when members of my family were suggesting that she carries on acting, because there was not enough money to pay for her, and all this sort of stuff. Like, there was some real obvious signs before we even got married that this was going to be really hard.

———

Dus als ik het goed begrijp heeft dit gesprek plaats gevonden nog voor het huwelijk en ver voor de zwangerschap.
Dat het Elizabeth en Philip niet waren weten we wel, dat heeft Oprah met toestemming van Harry openbaar gemaakt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198406618
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat het Elizabeth en Philip niet waren weten we wel, dat heeft Oprah met toestemming van Harry openbaar gemaakt.
Dan was het toch Prince George
pi_198406635
quote:
The contemptible Oprah /Sussex circus

It told us nothing about the Royal Family and much more about Meghan, Harry and America

It will take time before the smoke of battle clears from the Oprah Winfrey interview with the Duke and Duchess of Sussex and we can more properly assess its impact. It is unlikely, however, to dent support for the monarchy in Britain.

Indeed, the whole Oprah/Sussex circus tells us nothing about the Royal Family that withstands proper scrutiny. It tells us a great deal more about Meghan, Duchess of Sussex, Prince Harry and America itself. And none of it is good.

From the reported reaction, it seems America is overwhelmingly on the side of Meghan and unquestioningly believes the preposterous story she has told of her own alleged persecution and suffering at the hands of the royals (other than the Queen herself, who by Meghan’s own account treated her with nothing but kindness and has now had her whole family smeared and trashed for her pains).

In America, there seems precious little desire or ability to subject the Sussexes’ denunciation to anything like the scepticism it requires. For the whole thing was not only an attempt to besmirch the Royal Family by spraying a poisonous miasma of unspecific smears and unsubstantiated assertions. It was also riddled with astonishing ignorance and contradictions.

Take, for example, the explosive accusation of the Royal Family’s alleged racism. The Duchess told Oprah Winfrey that, while she was pregnant with Archie, there had been “concerns and conversations about how dark his skin might be when he’s born”. She variously ascribed this alleged topic of conversation to one individual and to more than one who had been talking to Prince Harry.

When the prince was asked about this alleged remark later in the interview, he told Winfrey the conversation in question had been “awkward” and left him “a bit shocked”. But he appeared to suggest he had heard this alleged slur from a royal figure before he and Meghan were married. He said:

That was right at the beginning, when she wasn't going to get security, when members of my family were suggesting that she carries on acting, because there was not enough money to pay for her, and all this sort of stuff. Like, there was some real obvious signs before we even got married that this was going to be really hard.

So was the comment made about the unborn Archie, or was it part of a different and maybe broader conversation? Without knowing the context of the remark, we cannot judge it.

The Duchess seems to have based this smear on conjecture. She said of the remark:

That was relayed to me from Harry. That was a conversation that family had with him and I think that it was really hard to see that as compartmentalised from everything else.

Winfrey asked her whether the royals were “worried that if he was too brown that would be a problem?” To which Meghan replied:

If that’s the assumption you are making I think that feels like a pretty safe one.

So she was repeating a second-hand conversation to which she was imputing a racist motive without a shred of evidence to back that up. What’s more, since both she and Prince Harry refused to say who had made this remark they were in effect smearing the whole family.

Subsequently, Winfrey told CBS that off-camera Prince Harry had stressed that “neither his grandmother or grandfather were part of that conversation”. But he didn’t choose to say it himself on camera, and so still left other members of his family smeared by implication and unable to defend themselves.

Meghan’s determination to assert racial prejudice against Archie at Buckingham Palace merely exposed her own risible ignorance. She suggested that these racist attitudes had deprived her son of the same kind of title or security protection as other royal grandchildren, by which she presumably meant the children of the Duke and Duchess of Cambridge. She expressed anger at

the idea of our son not being safe, and also the idea of the first member of colour in this family not being titled in the same way that other grandchildren would be.

But under royal convention, only the children of a future monarch have the right to the title prince or princess — which means the Cambridge children have those titles, but Archie Sussex is currently too far down the pecking order. And the idea that a royal child would be denied adequate security because of the colour of his skin is nothing less than paranoid or malicious nonsense.

In a previously unbroadcast section of the interview revealed yesterday, Prince Harry was asked if he had left the UK because of racism. He replied:

It was a large part of it.

What rubbish. Prince Charles stepped in with delight to walk Meghan down the aisle in the absence of her own father. The Queen was gracious and friendly to both Meghan and her mother. Britain was delighted to have a mixed-race princess. The public’s attitude soured as a direct result of the Sussexes’ arrogant and boorish behaviour, such as not allowing the public to know the names of Archie’s godparents.

People perceived correctly that Meghan was simply not willing to adapt to the rules of behaviour as a member of the Royal Family. Public unease and criticism turned into outrage when it became clear that the Sussexes wanted to milk their titles and royal status while refusing to undertake the duties of that role.

As for Meghan’s claim that life as working royal had taken her to the brink of suicide, is this really plausible? Suicidal feelings are the product of profound psychological disorder. She said she had recognised she needed professional help and wanted to check into a hospital. She said she went to “the institution” but claimed:

I was told I couldn’t, it wouldn’t be good for the institution. I went to one of the most senior people to get help.

Why didn’t she just visit a doctor? Why didn’t her husband haul her off to one when she told him she no longer wanted to live? And in the light of the trauma over Princess Diana and the damage done to the Royal Family as a result of her own psychological problems — not to mention her throwing herself down the stairs — is it really likely that if anyone at the palace had thought Meghan was mentally ill they would have sat on their hands? Isn’t it more likely that they chose instead not to act on what appeared to them be yet more tendentious complaints about the way she said she was being treated?

The most egregious contradiction, however, is between the Sussexes’ much-professed insistence on privacy and the appalling nature of those who dare invade it, and how they have not only made themselves into the biggest story in the world but have trashed the privacy of their family’s conversations and dealings with them.

Even worse than the Duchess’s attack on her husband’s family was Prince Harry’s attack on his own father, accusing him of cutting off his money and refusing to answer his calls, and on his brother and sister-in-law. More unscreened footage which has now been made public shows him piling yet more insults on his family.

This altogether despicable performance has now buried forever the notion these two assiduously promote that they are kind, decent and compassionate people. They have now revealed themselves to be the opposite. This interview with Oprah was a mutual, and mutually grubby, exploitathon.

The interview was a disaster: not for the British monarchy, but for the reputation of Prince Harry and his wife in the only place where this matters — in Britain, which these two have now grossly insulted along with the Royal Family and the monarchy. The Duchess has now revealed herself as self-obsessed, spiteful and venal. Prince Harry has done something even more unforgivable to his father, his grandparents and his brother and sister-in-law.

And in America, where the pair have apparently solid support, we can see exposed the yawning culture gap with Britain.

For it appears that this America (presumably there are some exceptions, which may grow in time) can’t even recognise the blindingly obvious contradictions in this encounter. This America can’t acknowledge the grotesque disloyalty and spite that’s been unleashed against close relatives. This America can’t spot the rank hypocrisy and arrogance of a couple who lecture the world on its failings but cannot themselves behave with elementary decency.

This America can’t separate manufactured images from reality. Just as it was a sucker for Princess Diana’s manipulation of her media image, it is now being played by the woman who is trading on that tragic history to exploit Diana’s son. Incapable of separating reality from Hollywood, this America is now mesmerised by the performance of a Hollywood actress; from which it has formed a hanging jury to condemn a family across the Atlantic whose side of these events it doesn’t even think it necessary to hear.

This is because it already has a view about the British monarchy drawn almost entirely from ignorance and caricature. It has watched The Crown, and has assumed that the fabrications and character assassinations in that soap-opera are also true and so it now understands the British monarchy.

In the same way, it has a view of Britain that is itself drawn from the comically outdated caricature of a country still run by the English upper class. This America’s understanding of Britain, of the iron sense of duty embodied by Britain’s monarchy and the role it plays in unifying the country and underpinning its shared sense of decency, gentleness and identity, is next to zero.

As the British born journalist and American diva Tina Brown has said: “Let’s bow down to the real queen here – Oprah”.

Yup — that’s about the level of all this.

https://melaniephillips.s(...)-oprah-sussex-circus
_O_
pi_198406986
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 08:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je moet volgens mij wel een sterke relatie hebben samen om dit te overleven.
Stel dat het allemaal de volledige waarheid is wat het stel verteld.... Wat voor verschrikkelijk drama is er dan?
Blijkbaar is er iemand racistisch in de schoonfamilie. Lijkt me een goede reden om geen contact meer te hebben. Wat houdt je tegen om dat niet gewoon te doen?

Als je achterin de 30 bent en alle financiele mogelijkheden hebt om gewoon totaal je eigen gang te gaan.... En toch ga je erin mee tot zover dat je aan zelfmoord denkt, misschien moet je dan ook in de spiegel kijken en niet alleen anderen de schuld geven.
pi_198407161
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:08 schreef Aurelius het volgende:

[..]

_O_
Helemaal mee eens!

Dat gedoe over dat Archie geen prins zou worden snap ik ook niet helemaal. Misschien is die wijziging van een convention uit de middeleeuwen wel heel erg lullig getimed (toen ze zwanger was), maar wellicht zagen de Royals toen pas de urgentie van de wijziging in.

Het is een oud achterhaald idee dat alle leden die afstammen van de troonopvolger prins(es) moeten worden. In Nederland kregen de kinderen van Margriet, Irene en Christina ook de titel prins(es), maar de kleinkinderen van Beatrix kregen die niet (zijn graaf/gravin). Idee is dat uitdijende Royal families niet van deze tijd is (het volk vindt dat ook he le maal niks, m.n. wat betreft het ontvangen van salaris uit de staatskas). In de meeste monarchieën is dat bij een troonopvolging gewijzigd, maar de Gemenebest zit al eeuwen vast aan de huidige en ze moesten toch eens met de tijd meegaan :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 9 maart 2021 @ 10:49:59 #243
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198407258
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:33 schreef roninho het volgende:

[..]

Stel dat het allemaal de volledige waarheid is wat het stel verteld.... Wat voor verschrikkelijk drama is er dan?
Blijkbaar is er iemand racistisch in de schoonfamilie. Lijkt me een goede reden om geen contact meer te hebben. Wat houdt je tegen om dat niet gewoon te doen?

Als je achterin de 30 bent en alle financiele mogelijkheden hebt om gewoon totaal je eigen gang te gaan.... En toch ga je erin mee tot zover dat je aan zelfmoord denkt, misschien moet je dan ook in de spiegel kijken en niet alleen anderen de schuld geven.
Uhm.. heb je misschien al het andere gemist? Zoals, ik noem maar wat, de gehele publieke opinie in het VK vanaf het begin? Alle racisme en haat die zij kregen en alsof Harry simpelweg een slachtoffer is van de vrouw van wie hij houdt? En dat daar vanuit het paleis weinig aan is gedaan (itt bij bijv Prince Andrew)?

En je vindt het gek dat H&M niet meteen de boel gedag hebben gezegd? Alsof het (met name voor Harry) net zo simpel is en ligt als de keuze voor het avondeten, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_198407339
twitter


_O-
pi_198407670
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:49 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Uhm.. heb je misschien al het andere gemist? Zoals, ik noem maar wat, de gehele publieke opinie in het VK vanaf het begin? Alle racisme en haat die zij kregen en alsof Harry simpelweg een slachtoffer is van de vrouw van wie hij houdt? En dat daar vanuit het paleis weinig aan is gedaan (itt bij bijv Prince Andrew)?

En je vindt het gek dat H&M niet meteen de boel gedag hebben gezegd? Alsof het (met name voor Harry) net zo simpel is en ligt als de keuze voor het avondeten, :').
Er zit een verschil tussen ''meteen' de boel gedag zeggen en het zo ver laten komen dat je zelfmoord overweegt.

En nee ik heb 'al het andere' niet gemist. Ik vind het vooral heel veel celebrity problems.
Hoog gehalte van 'just leave us alone! Oh wait, first watch our netflix serie and don't forget to watch our interview with Oprah. But leave us alone'
pi_198407787
Ik vind vooral Oprah vervelend in het geheel.
pi_198407982
Ik weet niet wat beveiliging kost maar volgens mij hebben ze genoeg miljoenen om een bescheiden leven te leiden de komende 60 jaar.

Maar blijkbaar leven ze toch graag in luxe waardoor Netflix en Spotify deals, media opzoeken en dus privacy inleveren noodzakelijk is.

Blijkbaar voelen zij zich prettig bij deze halve privacy en dat is hun goed recht. Zij voelden zich niet prettig in de kosten vs. baten van het Koningshuis.
pi_198408619
Meghan heeft een nieuwe foto op haar insta gezet.

https://www.instagram.com/p/CMLG2fDHvpC/
pi_198408721
twitter
  dinsdag 9 maart 2021 @ 12:36:08 #250
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198408743
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:44 schreef Tegan het volgende:
Ik weet niet wat beveiliging kost maar volgens mij hebben ze genoeg miljoenen om een bescheiden leven te leiden de komende 60 jaar.

Maar blijkbaar leven ze toch graag in luxe waardoor Netflix en Spotify deals, media opzoeken en dus privacy inleveren noodzakelijk is.

Blijkbaar voelen zij zich prettig bij deze halve privacy en dat is hun goed recht. Zij voelden zich niet prettig in de kosten vs. baten van het Koningshuis.
Beveiliging kost ca. 4 miljoen per jaar. Dan houd je het met de erfenis van Diana een paar jaar uit. En dan?

Ik begrijp ook totaal niet wat de noodzaak was om Harry zijn inkomen uit het hertogdom van Cornwall af te nemen. Hoewel voortgekomen uit een feodaal systeem, is het anno nu Charles’ privé-eigendom. Pure pesterij van de oude baas, als je het mij vraagt. Harry zou afzien van de overige 5% van zijn inkomen die direct uit belastingen komt, ok, maar waarom de rest afpakken die niets te maken heeft met centjes van de belastingbetaler?

[ Bericht 19% gewijzigd door Andromache op 09-03-2021 12:44:10 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_198408819
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:36 schreef Andromache het volgende:

[..]

Beveiliging kost ca. 4 miljoen per jaar. Dan houd je het met de erfenis van Diana een paar jaar uit. En dan?
Waarom zou dat zo veel moeten kosten?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_198408879
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 09:31 schreef Ed1234 het volgende:

[..]

Alleen weten we dat dus niet. We weten helemaal niet wat er gezegd is en door wie.
Jawel wantals je racisme roept in amerika heb je altijd gelijk. o|O
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_198408940
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Meghan heeft een nieuwe foto op haar insta gezet.

https://www.instagram.com/p/CMLG2fDHvpC/
dat is niet Meghan haar account maar een fan account. ;)
pi_198408998
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:50 schreef fleuril het volgende:

[..]

dat is niet Meghan haar account maar een fan account. ;)
Het is een meghanmarkle_official account, dus ik gok dat het van haarzelf is?


Volgens mij heb je toch gelijk ja. My bad :)
  Vis een optie? dinsdag 9 maart 2021 @ 12:54:49 #255
70532 loveli
N
pi_198409012
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:46 schreef Guanabana het volgende:
Nou good for them, en ik hoop dat wanneer the Queen overlijdt heel dat Koningshuis in elkaar stort en opgedoekt wordt.
Duurt gelukkig nog wel een jaar of 20.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 9 maart 2021 @ 12:55:29 #256
70532 loveli
N
pi_198409023
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het is een meghanmarkle_official account, dus ik gok dat het van haarzelf is?
Geen echte fan van MM zijn en dit niet weten..
crap in = crap out
pi_198409074
Komt misschien door mijn bubbel. Maar ik lees/hoor toch meer kritiek dan steunbetuigingen over hun optreden.

quote:
The unbearable victim complex of Meghan Markle

The Oprah interview was an emotionally manipulative performance designed to consolidate Harry and Meghan’s power.

Well that was explosive. Even more than had been expected. In their two-hour sit-down with Oprah Winfrey, Harry and Meghan drove a long knife into the monarchy. They implied that it’s a cold, cut-off, racist institution that is so bereft of basic human feeling that it drove a young-ish sensitive woman – Ms Markle – to contemplate suicide. It was Diana’s chat with Martin Bashir on steroids. A clash of royal houses worthy of a George RR Martin story. It was also a grotesque spectacle – emotionally manipulative, self-obsessed, and a clear attempt by Harry and Meghan to position themselves as the king and queen of victim politics.

The set-up bordered on nauseating. Here was a duke and duchess in the unimaginably luxurious surrounds of a Californian mansion talking about how difficult their lives have been. In a country where 40million people lost their jobs as a result of lockdowns, this pair who get paid millions for making naff podcasts moaned to billionaire Oprah Winfrey about their oppression by the establishment. Meghan was wearing a $4,500 dress. She’ll probably never wear it again. That’s more than twice the amount that desperate Americans will get in their stimulus cheques to keep them afloat in the next few months. It’s perverse.

Then there’s the hypocrisy on the privacy question. Harry and Meghan detest the invasive media – they referred to it as a ‘monster machine’ – and insist they just want a private life. Yet they’re constantly revealing all. They’ve given us minute details about the miscarriage Meghan suffered. In the Oprah chat Meghan opened up about her suicidal thoughts while ‘trapped’ in the royal family. Nobody invades Meghan Markle’s privacy as much as Meghan Markle does. The problem isn’t us, the grubby, tabloid-reading public, pestering Harry and Meghan for info about their lives; the problem is them forever foisting their most intimate experiences down our throats. How about you leave us alone?


https://www.spiked-online(...)ex-of-meghan-markle/
pi_198409224
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:58 schreef Aurelius het volgende:
Komt misschien door mijn bubbel. Maar ik lees/hoor toch meer kritiek dan steunbetuigingen over hun optreden.
[..]

Beetje flauwe kritiek. Beetje dat ik niet zou mogen klagen over jeuk aan mijn voet want er zijn mensen zonder voet.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 13:19:38 #260
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198409380
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:42 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Waarom zou dat zo veel moeten kosten?
Geen idee, ik ken het huishoudboekje van de Britse diplomatieke beveiliging niet, maar dit bedrag werd zoal genoemd toen er werd gesproken over Britse beveiligers aan de slag in Canada al dan niet.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 9 maart 2021 @ 13:54:54 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198409947
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Meghan heeft een nieuwe foto op haar insta gezet.

https://www.instagram.com/p/CMLG2fDHvpC/
Dat is niet haar insta, dat is een fan account.

Edit: was al genoemd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 9 maart 2021 @ 13:58:59 #262
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198410035
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:00 schreef PirE het volgende:
Volgens mij was het Andrew.
Ik gok op William, de broers hebben niet zomaar mot.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198410042
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 09:11 schreef Ed1234 het volgende:

[..]

Wie weet hoe dat gesprek gegaan is. Wie weet was het inderdaad heel erg racistisch. Of misschien was het drinken praat bij een biertje waarbij ze speculeerden hoe de baby er uit zou zien en op wie hij zou lijken.
Harry zei dat hij geschokt was. Dus neem aan dat het geen ouwe jongens krentenbrood is.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 13:59:49 #264
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198410048
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:58 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Ik gok op William, de broers hebben niet zomaar mot.
En Charles weet niet wat hij er mee aan moet en duikt. En Kate is bewust neergezet als 'good person'. Plausibel.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_198410121
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:58 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Ik gok op William, de broers hebben niet zomaar mot.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 14:07:20 #266
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198410187
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:59 schreef Andromache het volgende:

[..]

En Charles weet niet wat hij er mee aan moet en duikt. En Kate is bewust neergezet als 'good person'. Plausibel.
Yes, zeker in combinatie met dit:

quote:
Meghan Markle Tells Oprah That Kate Middleton Made Her Cry Before Her Wedding
"It was a really hard week of the wedding, and she was upset about something. But she owned it, and she apologized," the Duchess of Sussex said.
Ik denk dat Kate zich schaamde voor de opmerking die William gemaakt heeft en excuses heeft aangeboden voor het gedrag van haar man.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 14:09:03 #267
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198410218
Nou, dat zal wel niet, ze zal wel geïrriteerd zijn geweest dat Charlotte een wit riempje had i.p.v. een blauw riempje, iets pietluttigs en Meghan probeert het goed te doen. Geen enkel punt, schoonzussen die elkaar nog niet zo lang kennen en uit verschillende culturen komen, daar gebeurt wel eens wat, zand erover.

Iemand anders die weet waarom Harry niet meer betaald mocht worden uit het hertogdom Cornwall? Dat is toch flauwe pesterij van Charles? Dat is privé-gerelateerd, heeft m.i. niets te maken met de rol als non-senior working royal.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_198410243
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:36 schreef Andromache het volgende:

[..]

Beveiliging kost ca. 4 miljoen per jaar. Dan houd je het met de erfenis van Diana een paar jaar uit. En dan?

Ik begrijp ook totaal niet wat de noodzaak was om Harry zijn inkomen uit het hertogdom van Cornwall af te nemen. Hoewel voortgekomen uit een feodaal systeem, is het anno nu Charles’ privé-eigendom. Pure pesterij van de oude baas, als je het mij vraagt. Harry zou afzien van de overige 5% van zijn inkomen die direct uit belastingen komt, ok, maar waarom de rest afpakken die niets te maken heeft met centjes van de belastingbetaler?
Diana's erfenis is 10-15 miljoen. Dan nog Harry's salaria van de afgelopen tien jaar. En Meghan's acteer miljoenen.

Is wel krap denk ik, maar in het interview doen ze alsof ze alleen Diana's erfenis hadden.
  Vis een optie? dinsdag 9 maart 2021 @ 14:11:14 #269
70532 loveli
N
pi_198410253
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:19 schreef Andromache het volgende:

[..]

Geen idee, ik ken het huishoudboekje van de Britse diplomatieke beveiliging niet, maar dit bedrag werd zoal genoemd toen er werd gesproken over Britse beveiligers aan de slag in Canada al dan niet.
Vergoeding om ver van huis te werken, reiskosten, verblijfskosten....
crap in = crap out
  dinsdag 9 maart 2021 @ 14:14:26 #270
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198410313
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 14:10 schreef Tegan het volgende:

[..]

Diana's erfenis is 10-15 miljoen. Dan nog Harry's salaria van de afgelopen tien jaar. En Meghan's acteer miljoenen.

Is wel krap denk ik, maar in het interview doen ze alsof ze alleen Diana's erfenis hadden.
Ze zullen vast flink wat uitgegeven hebben in de veronderstelling dat ze de rest van hun leven toch genoeg geld zouden hebben. Pal vóór de Netflix- en Spotify-deal zal het grootste deel van hun vermogen heus uit Diana's erfenis hebben bestaan. Beetje broekzak-vestzakverhaal, misschien. En zeker Harry zal geen persoon zijn die gewend is de tering naar de nering te zetten. Dus dat wordt vooral voor hem aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Andromache op 09-03-2021 14:29:36 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_198410358
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 14:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Vergoeding om ver van huis te werken, reiskosten, verblijfskosten....
Locale beveiliging zal goedkoper zijn.
pi_198410417
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 14:14 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ze zullen vast flink wat uitgegeven hebben in de veronderstelling dat ze de rest van hun leven toch genoeg geld zouden hebben. Pal vóór de Netflix- en Spotify-deal zal het grootste deel van hun vermogen heus uit Diana's erfenis hebben bestaan. Beetje broekzak-vestzakverhaal, misschien. En zeker Harry is geen persoon die gewend zal zijn de tering naar de nering te zetten. Dus dat wordt vooral voor hem aanpassen.
Ja mee eens. Het voelt raar om te zeggen dat ze krap bij kas zaten en dus Netflix deal moesten sluiten, terwijl ze wel een huis kochten van 15 miljoen. Verder zal het vast kloppen.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 14:24:00 #273
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198410481
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 14:19 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ja mee eens. Het voelt raar om te zeggen dat ze krap bij kas zaten en dus Netflix deal moesten sluiten, terwijl ze wel een huis kochten van 15 miljoen. Verder zal het vast kloppen.
met een hypotheek van 9 miljoen.


quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 14:16 schreef Tegan het volgende:

[..]

Locale beveiliging zal goedkoper zijn.
Ja en de Canadese overheid zag terecht ook geen langdurende mogelijkheid. Wat is nou Charles' probleem om Harry te te blijven betalen uit de Duchy of Cornwall? Of desnoods in natura te betalen met privé-beveiliging? Als je zoon, schoondochter en nota bene kleinzoon om de haverklap doodsbedreigingen krijgen? Ik heb hier geen woorden voor, voor zo ver ik het begrijp, konden die betalingen als non-senior working royal gewoon doorgaan. Vreselijk flauw en totaal onverantwoord.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 9 maart 2021 @ 14:27:24 #274
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198410521


[ Bericht 100% gewijzigd door Andromache op 09-03-2021 14:28:14 (zelfquote i.p.v. wijziging) ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 9 maart 2021 @ 14:30:40 #275
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198410569
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 14:09 schreef Andromache het volgende:
Nou, dat zal wel niet, ze zal wel geïrriteerd zijn geweest dat Charlotte een wit riempje had i.p.v. een blauw riempje, iets pietluttigs en Meghan probeert het goed te doen. Geen enkel punt, schoonzussen die elkaar nog niet zo lang kennen en uit verschillende culturen komen, daar gebeurt wel eens wat, zand erover.

Iemand anders die weet waarom Harry niet meer betaald mocht worden uit het hertogdom Cornwall? Dat is toch flauwe pesterij van Charles? Dat is privé-gerelateerd, heeft m.i. niets te maken met de rol als non-senior working royal.
Dat had mogelijk te maken met de bloemen die de bloemenmeisjes droegen en in hun haren hadden.
Die zijn giftig voor kinderen en dieren...

Maar daarna team Meghan niet aan gedacht of de schijt aan, want het was Meghan haar perfecte dag...
  dinsdag 9 maart 2021 @ 14:50:37 #276
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198410809
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:08 schreef Aurelius het volgende:

[..]

_O_
Wat dan wel weer jammer is, is dat de auteur van dat stuk bijv. niet in de klimaatverandering gelooft, tegen gelijke rechten is voor homoseksuelen, etc. Bedenkelijk, dus.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 14:55:24 #277
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198410855
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 14:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat had mogelijk te maken met de bloemen die de bloemenmeisjes droegen en in hun haren hadden.
Die zijn giftig voor kinderen en dieren...

Maar daarna team Meghan niet aan gedacht of de schijt aan, want het was Meghan haar perfecte dag...
Kate had zelf ook lily of the valley bloemen, net als Eugenie en Camilla.

Maar vreselijk van Meghan inderdaad!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198410929
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 14:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat dan wel weer jammer is, is dat de auteur van dat stuk bijv. niet in de klimaatverandering gelooft, tegen gelijke rechten is voor homoseksuelen, etc. Bedenkelijk, dus.
Want dat diskwalificeert iemand meteen om een mening over andere zaken te hebben? :?

Cancelculture wokie gespot.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 15:04:05 #279
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198410968
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 14:55 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Kate had zelf ook lily of the valley bloemen, net als Eugenie en Camilla.

Maar vreselijk van Meghan inderdaad!
Die kinderen droegen het niet bij Kate, dat waren grotere bloemen...
pi_198411242
Daily Mail heeft enkele beweringen uit het interview gefactchecked

https://www.dailymail.co.(...)evelations-test.html
  dinsdag 9 maart 2021 @ 15:28:22 #281
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198411302
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 15:23 schreef Aurelius het volgende:
Daily Mail heeft enkele beweringen uit het interview gefactchecked

https://www.dailymail.co.(...)evelations-test.html
De Daily Mail en factchecken. :{w _O-
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Vis een optie? dinsdag 9 maart 2021 @ 15:40:19 #282
70532 loveli
N
pi_198411504
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 14:24 schreef Andromache het volgende:
Ja en de Canadese overheid zag terecht ook geen langdurende mogelijkheid. Wat is nou Charles' probleem om Harry te te blijven betalen uit de Duchy of Cornwall? Of desnoods in natura te betalen met privé-beveiliging? Als je zoon, schoondochter en nota bene kleinzoon om de haverklap doodsbedreigingen krijgen? Ik heb hier geen woorden voor, voor zo ver ik het begrijp, konden die betalingen als non-senior working royal gewoon doorgaan. Vreselijk flauw en totaal onverantwoord.
Denk niet dat beveiliging nodig is omdat er domme/loze doodsbedreigingen zijn (wie iemand echt iets wil aandoen, twittert dat niet vooraf op Facebook), maar vooral omdat een van de rijkste vrouwen ter wereld zijn oma is en het een aardig sommetje losgeld kan opleveren.
crap in = crap out
  dinsdag 9 maart 2021 @ 17:26:42 #283
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198412923
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 15:01 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Want dat diskwalificeert iemand meteen om een mening over andere zaken te hebben? :?

Cancelculture wokie gespot.
Jij zit ook duidelijk in een bepaalde hoek, dus ik zwaai even naar je vanuit mijn eigen hoek. :W
The love you take is equal to the love you make.
pi_198412973
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 14:07 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Yes, zeker in combinatie met dit:
[..]

Ik denk dat Kate zich schaamde voor de opmerking die William gemaakt heeft en excuses heeft aangeboden voor het gedrag van haar man.
Dit soort speculaties kunnen niet/nooit gemaakt worden, puur en alleen omdat Harry beweert ergens over geschokt te zijn..
pi_198414097
Ik vraag me 2 dingen af, wellicht zijn er mensen die het wat beter gevolgd hebben allemaal.
1. Waren er echt evidente racistische artikelen/opmerkingen in de tabloids over Meghan of is het meer dat zij harder is aangepakt door haar kleur, dus latent racisme? Bedoel dan echt de blaadjes zelf, racistische comments heb ik genoeg gezien bij artikelen van bijvoorbeeld dailymail.

2. Waar is het eigenlijk zo misgegaan? Er was in het begin wat gedoe over haar gescheiden status en afkomst, maar rond de bruiloft leek het merendeel wel enthousiast? Zowel de pers, de bevolking als de koningin. Ik weet nog wel dat het groot nieuws was dat Meghan mocht aanschuiven bij het kerstdiner bij de Queen, terwijl ze nog niet getrouwd of zelfs verloofd was met Harry. Dat was een bijzonder voorrecht. Ook moeder Doria werd uitgenodigd, terwijl de Middeletons nooit een invitatie hadden gekregen. Er werden in elk geval vergelijkingen gemaakt met Kate waarbij Meghan zelfs even warmer leek te worden ontvangen...
pi_198414131
quote:
Queen bedroefd en bezorgd

Buckingham Palace reageert op explosief interview Harry en Meghan
Updated 1 min geleden
10 min geleden in ENTERTAINMENT


De Britse koningin Elizabeth heeft gereageerd op het spraakmakende interview van haar kleinzoon Harry en diens echtgenote Meghan op televisie.

In een verklaring toont zij zich bedroefd over de uitdagingen waarmee het paar de laatste jaren is geconfronteerd. „De hele familie is bedroefd om te vernemen hoe uitdagend de afgelopen jaren zijn geweest voor Harry en Meghan. De onderwerpen die zijn aangekaart, in het bijzonder die van racisme, zijn zorgwekkend. Hoewel de herinneringen zullen verschillen, worden deze zaken zeer ernstig genomen en zullen bij de familie persoonlijk worden geadresseerd.”

Tot besluit laat ze weten dat ’Harry, Meghan en Archie altijd erg geliefde familieleden zullen blijven’.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 19:05:59 #287
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198414275
Ik hoop dat Prins Philip nog even in leven blijft, anders krijgen M&H hier vast de schuld nog van :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 19:11:41 #288
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198414368
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 18:57 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

De vertaling net op de radio was net iets anders van toon, dat de queen het betreurde dat Meghan en Harry hun tijd als royals zo slecht ervaren hebben...
  dinsdag 9 maart 2021 @ 19:13:00 #289
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198414390
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 18:54 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik vraag me 2 dingen af, wellicht zijn er mensen die het wat beter gevolgd hebben allemaal.
1. Waren er echt evidente racistische artikelen/opmerkingen in de tabloids over Meghan of is het meer dat zij harder is aangepakt door haar kleur, dus latent racisme? Bedoel dan echt de blaadjes zelf, racistische comments heb ik genoeg gezien bij artikelen van bijvoorbeeld dailymail.

2. Waar is het eigenlijk zo misgegaan? Er was in het begin wat gedoe over haar gescheiden status en afkomst, maar rond de bruiloft leek het merendeel wel enthousiast? Zowel de pers, de bevolking als de koningin. Ik weet nog wel dat het groot nieuws was dat Meghan mocht aanschuiven bij het kerstdiner bij de Queen, terwijl ze nog niet getrouwd of zelfs verloofd was met Harry. Dat was een bijzonder voorrecht. Ook moeder Doria werd uitgenodigd, terwijl de Middeletons nooit een invitatie hadden gekregen. Er werden in elk geval vergelijkingen gemaakt met Kate waarbij Meghan zelfs even warmer leek te worden ontvangen...
Met name de reacties onder artikelen waren soms zeer racistisch. Echt onbeschoft.
pi_198414477
Ik denk dat Charles een van de royals is met grootste problemen met de exit van H&M. Charles stopte naast ineens alle financien ook met telefoontjes van Harry opnemen...
  dinsdag 9 maart 2021 @ 19:23:15 #291
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198414523
twitter


twitter
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198414671
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 19:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Met name de reacties onder artikelen waren soms zeer racistisch. Echt onbeschoft.
Dat is nog een understatement.
pi_198415431
Weet trouwens iemand waarom die Piers Morgan een bloedhekel aan Megan heeft? Het is echt op het extreme af.

https://www.google.com/am(...)er-meghan-markle.amp
pi_198415538
Piers is boos dat ze hem ghostte ofzo.

quote:
Piers met Meghan years ago after he followed her on Twitter and she messaged him saying she was a fan of his. The pair developed a virtual friendship before meeting for a drink in London when Meghan visited the UK to watch Serena Williams at Wimbledon.

‘We had two hours in the pub, she had a couple of dirty martinis and pints - we got on brilliantly,’ he said of the meeting during an appearance on the Late Late Show. ‘Then I put her in a cab, and it turns out it was the cab that took her to a party where she met Prince Harry. The next night they had a solo dinner and that was the last I ever heard from Meghan Markle. I never heard from her again - Meghan Markle ghosted me.’
https://graziadaily.co.uk(...)risha-goddard-oprah/
pi_198415650
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet trouwens iemand waarom die Piers Morgan een bloedhekel aan Megan heeft? Het is echt op het extreme af.

https://www.google.com/am(...)er-meghan-markle.amp
Dat is gewoon obsessief ja. Ze heeft hem afgewezen en daar baseert hij op dat ze een social climber is. Wat ik niet eens onwaarschijnlijk acht, maar die hetze is echt buiten alle proporties.
pi_198415676
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:13 schreef Tegan het volgende:
Piers is boos dat ze hem ghostte ofzo.
[..]

https://graziadaily.co.uk(...)risha-goddard-oprah/
Wat een kleinzerige kerel zeg :{
pi_198415817
twitter

Een clipje voor een indruk...hoezo?
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:46:55 #299
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198416125
Echt, de media daar :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 21:12:52 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198416692
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:13 schreef Tegan het volgende:
Piers is boos dat ze hem ghostte ofzo.
[..]

https://graziadaily.co.uk(...)risha-goddard-oprah/
Ik dacht dat hij gay was (en 60+) maar hij blijkt hetero en 55 te zijn, dus het is ook nog mogelijk dat hij destijds dacht wel een kans te maken bij Meghan en dus niet alleen op zijn tere zieltje getrapt is dat ze alle contact verbrak, maar ook op zijn pik getrapt is.

Nou ja, de dramalama is ook opgestapt bij Good Morning Britain, dus dat is alvast een uitstekend gevolg van dit interview.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 9 maart 2021 @ 21:24:15 #301
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_198416959
https://www.telegraaf.nl/(...)0y1du8NcPqJXcyQsKb_w
quote:
De Britse presentator Piers Morgan stopt per direct bij het programma Good Morning Britain dat hij sinds 2014 presenteerde. Dat heeft ITV dinsdag gemeld. Het besluit volgt op de commotie die was ontstaan over zijn opmerkingen over Meghan Markle.
„Piers heeft besloten dat het tijd is om weg te gaan”, stelt de zender in een korte verklaring. „ITV heeft dat besluit geaccepteerd en heeft hier verder niets aan toe te voegen.”
De Britse mediawaakhond Ofcom meldde dinsdag een onderzoek te starten naar Morgan. De organisatie ontving meer dan 41.000 klachten over de opmerkingen die Morgan maandagochtend na het interview van Meghan en Harry met Oprah Winfrey maakte.

In het interview vertelde Markle onder andere zelfmoordgedachten te hebben gehad door de grote druk die zij had ervaren sinds zij een relatie heeft met prins Harry. Ook vertelde zij dat het koningshuis zorgen had geuit over de huidskleur van haar toen nog ongeboren baby Archie.

Morgan trok in het programma Goodmorning Britain deze uitspraken van Markle in twijfel en stelde „misselijk te worden van het schandelijke interview.” Co-presentator Alex Beresford reageerde hier dinsdag op door te zeggen dat de presentator altijd al negatief over Markle was geweest en zich al jaren negatief over haar uitliet. Hierop rende Morgan boos de studio uit.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')