Maxima is van een totaal andere rang dan Meghan, Meghan is qua positie niet eens vergelijkbaar met Laurentien, en Constantijn en Laurentien zitten met enige regelmaat in allerlei programma's, ook bij Jinek.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:21 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat is wel logisch. Als bijvoorbeeld Máxima met Jinek wil praten dan luistert de RVD mee. Het is onderdeel van de job.
Zo dan!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 08:05 schreef bloempje-moi het volgende:
Patrick J Adams haalt uit. Bekijk zijn hele betoog op twitter.
[ twitter ]
Echt, blijf daar gewoon buiten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 08:05 schreef bloempje-moi het volgende:
Patrick J Adams haalt uit. Bekijk zijn hele betoog op twitter.
[ twitter ]
Mwah, als iedereen die haar ooit een keer ontmoet heeft of in de verte heeft gezien of via via via via iets over haar gehoord heeft zijn mening geeft over haar persoonlijkheid dan zou ik niet weten waarom iemand die er niets bij te winnen heeft maar jarenlang van heel dichtbij heeft meegemaakt niet zijn mening mag geven.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Echt, blijf daar gewoon buiten.
Inderdaad, The Firm is ijskoud en keihard en mede dankzij Meghan is Harry eindelijk van hen af. Dat ze een eigen persoonlijkheid en een gekleurde moeder heeft beviel The Firm vanaf dag een niet. Je ziet dat Harry gelukkig is en daar draait het leven om, fuck The Firm.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als iedereen die haar ooit een keer ontmoet heeft of in de verte heeft gezien of via via via via iets over haar gehoord heeft zijn mening geeft over haar persoonlijkheid dan zou ik niet weten waarom iemand die er niets bij te winnen heeft maar jarenlang van heel dichtbij heeft meegemaakt niet zijn mening mag geven.
Ik denk eerlijk gezegd dan zelfs bij Constantijn en Laurentien een RVD-er in de coulissen zit. Je kan toch niet verwachten dat een Britse royal die net om de hoek komt kijken gelijk zonder toezicht een groot interview kan doen met Oprah. Ze representeren een land, dan er zijn hogere belangen dan alleen de belangen van de persoon zelf. Daar teken je voor als je royal wordt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 08:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maxima is van een totaal andere rang dan Meghan, Meghan is qua positie niet eens vergelijkbaar met Laurentien, en Constantijn en Laurentien zitten met enige regelmaat in allerlei programma's, ook bij Jinek.
Je zou dan toch ook kunnen denken dat Charles het dan allemaal anders zou willen doen na Diana. Voortschrijdend inzicht zou je het kunnen noemen. Dat Fergie haar huwelijk zag stranden is met de kennis van nu natuurlijk ook niet zo raar. Ze was gewoon van het begin af aan te oud.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:45 schreef Andromache het volgende:
Ze hebben echt een aantal archaïsche gebruiken en vooronderstellingen. Waar alle andere Europese koningshuizen allang in geëvolueerd zijn. De baas van het hele spul is wel 94 en komt uit een totaal andere tijd. De verhalen over hoe hardvochtig bijv. Charles is opgevoed zijn legio. Elizabeth lijkt het een en ander te hebben goedgemaakt bij de kleinkinderen, maar het blijft enerzijds een disfunctionele familie en anderzijds een koningshuis dat niet wil inzien dat het de verbinding met de samenleving aan het verliezen is door een aantal vastgeroeste gewoonten c.q. ouderwetse hofhoudingmaffia.
De ene na de andere aangetrouwde vrouw gaat daar kapot. Wallis Simpson, Diana, Fergie, Meghan. Dat is geen toeval.
Dat wordt inderdaad de hoogste tijd. Hij heeft nu eindelijk de goede vrouw aan zijn zijde. Wat hij allemaal kan, mag er al jaren niet uit want mama vindt dat ze een heilige opdracht tot in de dood heeft. Ondertussen brokkelt het fundament onder de monarchie keihard af.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:10 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Je zou dan toch ook kunnen denken dat Charles het dan allemaal anders zou willen doen na Diana.
Ik denk dat de Britse monarchie pas gaat moderniseren als William op de troon zit. Charles zal net tekort op de troon zitten om echte veranderingen in de Britse monarchie in gang te zetten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:15 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad de hoogste tijd. Hij heeft nu eindelijk de goede vrouw aan zijn zijde. Wat hij allemaal kan, mag er al jaren niet uit want mama vindt dat ze een heilige opdracht tot in de dood heeft. Ondertussen brokkelt het fundament onder de monarchie keihard af.
Moderniseren staat denk ik niet in William zijn woordenboek. Ik vind dat zo'n geitenwollensokquote:Op zondag 7 maart 2021 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk dat de Britse monarchie pas gaat moderniseren als William op de troon zit. Charles zal net tekort op de troon zitten om echte veranderingen in de Britse monarchie in gang te zetten.
Mijn mening dat dit gedoe alleen verliezers oplevert.
https://www.telegraaf.nl/(...)t-kreeg-wat-ze-wildequote:’Harry ’de gijzelaar’ woest omdat Meghan niet kreeg wat ze wilde’
Updated Gisteren, 20:27
Gisteren, 18:13 in ENTERTAINMENT
In de aanloop naar zijn huwelijk met Meghan zou prins Harry compleet zijn ontploft omdat zijn aanstaande niet de gewenste tiara kon dragen op haar bruiloft en zij niet kreeg wat ze wilde. Dat fluisteren althans insiders The Telegraph zaterdag in. Ook zou Harry door medewerkers van het paleis „de gijzelaar” zijn genoemd, omdat Meghan hem in haar greep zou hebben.
Volgens een bron zou Angela Kelly, een persoonlijke assistent van koningin Elizabeth, Harry hebben verteld dat de tiara die Meghan graag wilde hebben ’onbetaalbaar’ was en niet op tijd kon worden geleverd. „Harry werd vervolgens woest en schreeuwde: wat Meghan wil, krijgt ze ook”, aldus de bron. „Het mag geen verrassing zijn dat dat niet zo goed viel.”
Verder wordt beweerd dat Meghan eerste keus kreeg bij het uitzoeken van de kroonjuwelen, maar nog steeds niet gelukkig zou zijn met wat ze kreeg. „Ze zocht continu naar redenen om te zeggen dat ze zich bestolen voelde. Ook wilde ze vanaf het allereerste begin al voor drama zorgen.”
Nieuwe foto van Archie?quote:Op zondag 7 maart 2021 09:55 schreef Beboja het volgende:
Mooi al die positieve berichten van haar Suits collega's en vrienden.
En de nieuwe foto van peuter Archie
Waarom dan niet bij Catherine vraag ik mij af.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:45 schreef Andromache het volgende:
Ze hebben echt een aantal archaïsche gebruiken en vooronderstellingen. Waar alle andere Europese koningshuizen allang in geëvolueerd zijn. De baas van het hele spul is wel 94 en komt uit een totaal andere tijd. De verhalen over hoe hardvochtig bijv. Charles is opgevoed zijn legio. Elizabeth lijkt het een en ander te hebben goedgemaakt bij de kleinkinderen, maar het blijft enerzijds een disfunctionele familie en anderzijds een koningshuis dat niet wil inzien dat het de verbinding met de samenleving aan het verliezen is door een aantal vastgeroeste gewoonten c.q. ouderwetse hofhoudingmaffia.
De ene na de andere aangetrouwde vrouw gaat daar kapot. Wallis Simpson, Diana, Fergie, Meghan. Dat is geen toeval.
Eerste kans om te laten zien dat ze geleerd hadden van Diana. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan.quote:Op zondag 7 maart 2021 17:31 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Waarom dan niet bij Catherine vraag ik mij af.
Omdat zij waarschijnlijk haar oren genoeg laat hangen naar de wensen van Elisabeth en co. Vrouwen met tegenspraak worden niet geduld.quote:Op zondag 7 maart 2021 17:31 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Waarom dan niet bij Catherine vraag ik mij af.
Triest eigenlijk en toch niet meer van deze tijd.quote:Op zondag 7 maart 2021 17:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Omdat zij waarschijnlijk haar oren genoeg laat hangen naar de wensen van Elisabeth en co. Vrouwen met tegenspraak worden niet geduld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |