abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 maart 2021 @ 10:58:17 #1
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198333771
quote:
Dit moet je weten voor je Oprah-interview Harry en Meghan kijkt
04 maart 2021 16:05
Aangepast: 04 maart 2021 17:20
Prins Harry en Meghan MarkleBeeld © Getty Images

Sinds op 15 februari het interview met prins Harry (36) en Meghan Markle (39) bij Oprah Winfrey (67) werd aangekondigd, vliegt het royaltynieuws ons om de oren. Er is op zijn zachtst gezegd nogal wat te doen om dit nu al spraakmakende interview. We maken de balans op.

Even terug in de tijd: op 8 januari 2020 maakten Harry en Meghan bekend dat zij een stapje terug doen als senior members van het Britse koningshuis. Daarna volgde een periode vol onzekerheid. Waar zouden ze gaan wonen? Wat gaan ze dan precies doen? En bovenal: wie gaat dat betalen? Al snel bleek dat Harry en Meghan hun eigen plan zouden trekken. Ze verhuisden naar Los Angeles en sloten de ene commerciële deal na de andere.

Miniatuurvoorbeeld Lees ook:
'Prinses Eugenie is grote steun voor Meghan tijdens zwangerschap'
We spoelen vooruit naar februari 2021. Op de 15de maakte het koppel bekend dat er een interview met Oprah op de planning staat en op 19 februari werd duidelijk dat Megxit definitief is. Tegen de verwachtingen van de Sussexjes in moesten zij ook hun eretitels vaarwel zeggen.

Buckingham Palace kwam al snel met een statement dat het voor 'de Sussexes niet mogelijk is om door te gaan met de verantwoordelijkheden en plichten die horen bij een leven in openbare dienst.' Hierop reageerden Harry en Meghan weer met: "We kunnen allemaal een leven leiden dat in teken staat van dienst. Dienstverlening is universeel." Na deze uitspraak waren de poppen aan het dansen. Er ontstond vooral gedoe om het woordje 'service'. Veel Britten vonden het namelijk niet kunnen hoe Meghan en Harry uithaalden naar koningin Elizabeth, aangezien haar hele leven in het teken staat van 'service'.

Later voegden Harry en Meghan ook nog eens het woordje 'service' toe aan het logo van hun Archewell Foundation. Dat leek door het gekibbel in de statements helemaal een sneer te zijn naar de Queen.

Niet ingelicht
Ondertussen kwam er ook steeds meer nieuws over het interview met Oprah naar buiten. Zo zou koningin Elizabeth niet zijn ingelicht door Harry en Meghan. De Queen hoorde per toeval van de mediaplannen van haar kleinzoon en diens vrouw: het team van Oprah vroeg beelden aan bij ITV, waarna ITV goedkeuring vroeg aan Buckingham Palace. Dit doen zij normaal bij alle beeldaanvragen.

De rest van de royal family moest de aankondiging van het interview via de media horen. Prins William zou woest zijn geweest op zijn broer, zo lieten bronnen weten aan Sunday Times. Hij noemde de actie van Harry 'beledigend, respectloos en kribbig'.

Prins Philip
Aan de andere kant van de Atlantische Oceaan dealt The Firm ondertussen ook met hun eigen sores. Prins Philip werd op 17 februari opgenomen in het ziekenhuis. Over de toestand van de echtgenoot van de Queen kwam mondjesmaat informatie naar buiten.

Er werd gevreesd voor het leven van de 99-jarige royal, waardoor de vraag rees of het interview met Oprah niet verplaatst zou moet worden. Veel Britten vonden het respectloos dat Harry en Meghan het interview gewoon laten uitzenden, maar ondertussen kwamen er ook berichten naar buiten dat de Sussexjes de zender CBS hebben gesmeekt het interview te verplaatsen. Een andere insider liet weer weten dat CBS heeft besloten het interview hoe dan ook uit te zenden.

Vandaag kwam overigens het nieuws naar buiten dat prins Philip een hartoperatie is ondergaan. Deze is succesvol verlopen.

Dan is er ook nog gedoe vanwege eerder interviewplannen van Meghan. Daily Mail bracht namelijk het nieuws naar buiten dat de hertogin twee jaar geleden al een groot interview wilde doen. Niet met Oprah, maar met diens BFF Gayle King. Buckingham Palace stak er destijds een stokje voor, maar nu Megxit rond is kan Meghan haar eigen plan trekken. Saillant detail: Oprah was in 2019 al te gast op het huwelijk van Harry en Meghan en dat terwijl ze elkaar slechts één keer eerder ontmoet hadden. Sommigen denken daarom dat Meghan toen al aasde op een interview en alvast een warme band wilde creëren.

Oprah was van plan groots uit te pakken met het interview, maar toen kwam ineens James Corden om de hoek kijken. Harry gaf namelijk op zijn beurt een persoonlijk interview aan de presentator - die tevens een goede vriend is van de royal. De talkshowkoningin zou not amused zijn over het interview van Harry en daarom werd vriendin Gayle ingeschakeld. Zij vertelde op haar beurt in de media dat Oprah tegen haar zou hebben gezegd dat het haar 'beste interview ooit is', waardoor de aandacht weer van James terugging naar Oprah.

Pestgedrag
Ondertussen werd de aanval op Meghan geopend. Het zit zo: een oud-medewerker van Kensington Palace heeft een klacht tegen haar ingediend. De hertogin zou haar personeel namelijk hebben gepest en gekweld. Dat was schijnbaar zelfs zo erg dat de medewerkers met regelmaat in huilen uitbarstten en uiteindelijk ontslag namen. Ondanks dat dit al een paar jaar geleden is gebeurd, werd het verhaal nu pas naar buiten gebracht in The Sunday Times.

Meghan liet op haar beurt in een statement weten dat er niks van waar is. "Het maakt de Hertogin verdrietig dat er weer een aanval wordt gedaan op haar als persoon, omdat ze zelf vaak onderhevig is aan pestgedrag en zich altijd inzet voor mensen die het slachtoffer zijn van pijn en trauma. Ze is vastberaden om zich te blijven inzetten voor compassie over de hele wereld en belooft een voorbeeldfunctie te zijn voor wat juist is."

De geruchten over Meghans pesterijen zijn niet helemaal nieuw. In 2018 werd ze al Hurricane Meghan genoemd, nadat naar buiten kwam dat ze haar personeel om 5.00 uur 's ochtends bestookte met sms'jes en mails.

Trailers
Er zijn inmiddels al enkele beelden van het interview naar buiten gekomen. CBS, de zender waarop het gesprek te zien zal zijn, deelde namelijk al een aantal trailers. Daarin zien we hoe Harry een vergelijking trekt tussen Meghans situatie en de situatie van zijn moeder prinses Diana. "Mijn grootste angst was dat de geschiedenis zich zou herhalen. Ik ben heel erg opgelucht om hier samen met mijn vrouw te zitten en met jou te spreken, Oprah. Ik kan me niet voorstellen hoe dat destijds geweest moet zijn geweest voor mijn moeder, die dit allemaal alleen heeft moeten doorstaan. Wij hebben tenminste elkaar nog, zij was alleen. En voor óns was dit proces al loodzwaar."

In een andere video is te zien hoe Meghan uithaalt naar de royal family. "Ik zou niet weten waarom zij zouden verwachten dat wij na al deze tijd nog steeds zouden zwijgen, terwijl zij een actieve rol spelen bij het in stand houden van aanhoudende onwaarheden over ons. En als we daarmee het risico lopen om dingen kwijt te raken; we hebben al zo veel verloren."

Diana
Naast de harde woorden valt nog iets anders op in de eerste beelden. Meg draagt een armbandje uit de juwelencollectie van Diana. Ze is al eerder gespot met het exemplaar van Cartier, zoals bij een diner in Fiji tijdens een staatsbezoek in 2018. Bovendien zijn een paar stenen uit de armband gebruikt om haar verlovingsring mee samen te stellen.

Miniatuurvoorbeeld Lees ook:
Kristen Stewart lijkt als twee druppels water op prinses Diana
Al met al is er dus een hoop te doen om de tv-uitzending. We weten dat het interview op 17 en 18 februari werd opgenomen. Megxit was op dat moment nog niet helemaal rond en Harry en Meghan wisten ook nog niet dat ze hun eretitels zouden moeten inleveren. Daarnaast heeft het team van Oprah naar buiten gebracht dat het interview vooral om Meghan zal draaien. Eerst wordt de hertogin uitgebreid geïnterviewd, pas later zal haar echtgenoot zich bij het gesprek voegen.

Het gesprek met Oprah wordt op zondagavond 7 maart uitgezonden in de Verenigde Staten en is op dinsdag 9 maart om 20.30 uur te zien op Net5.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)view-harry-en-meghan

Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198333986
* mascara-klodder gaat zondag kijken natuurlijk :7
pi_198334067
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 11:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ook! Uiteraard :9

Ik snap alleen niet waarom nú dat interview gedaan moet worden. Dit zal ongetwijfeld stress e.d. met zich meebrengen. Waarom dit doen tijdens een zwangerschap. Blijkbaar zit het ontzettend hoog.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 5 maart 2021 @ 12:01:54 #4
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198334894
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 11:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoe laat is-ie zondag waar online te zien? :9
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_198335047
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:01 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hoe laat is-ie zondag waar online te zien? :9
Ik wilde gewoon proberen via VPN op CBS.
Maar realiseer me dat het voor ons wrs in de holst van de nacht zal zijn. Zal zo even tijd opzoeken.

Anders via torrent maandagochtend.

Denk niet dat mijn vader hier de tv voor aanzet. Alhoewel hij destijds ook mee heeft gekeken naar het 'alles-is-weg-Gerda-interview :D
pi_198335460
March 7th at 8 p.m. ET / 7 p.m. CT.

Maar zullen moeten wachten op torrent of gewoon op Net5.

Zijn wel een aantal streaming-sites maar dan moet je weer registreren enzo.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 5 maart 2021 @ 12:43:56 #7
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198335635
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:08 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik wilde gewoon proberen via VPN op CBS.
Maar realiseer me dat het voor ons wrs in de holst van de nacht zal zijn. Zal zo even tijd opzoeken.

Anders via torrent maandagochtend.

Denk niet dat mijn vader hier de tv voor aanzet. Alhoewel hij destijds ook mee heeft gekeken naar het 'alles-is-weg-Gerda-interview :D
Dat was ook mijn plan, maar verwachtte ook dat het (voor ons) 's nachts zou zijn, -O-. Plus ik wist niet welke zender ik moest hebben, :+.

edit: 01:00 of 02:00 volgens mij.

[ Bericht 1% gewijzigd door ChipsZak. op 05-03-2021 12:55:00 ]
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_198335683
Wie zendt het in de UK uit?
dag
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 5 maart 2021 @ 12:54:45 #9
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198335810
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:46 schreef Peter het volgende:
Wie zendt het in de UK uit?
quote:
ITV will air the interview 24 hours later on Monday March 8 at 8pm
pi_198335848
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:54 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

[..]

Ah daar sta ik standaard ingelogd :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 5 maart 2021 @ 13:00:18 #11
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198335884
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:57 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ah daar sta ik standaard ingelogd :D
Ik pak die van ITV wel mee, :+. CBS gaat me te gek, :').
  Miss 200.000.000! vrijdag 5 maart 2021 @ 13:04:52 #12
367000 roos94
pi_198335968
Meghan vind ik een ontzettende bitch vibe hebben.
pi_198336016
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik pak die van ITV wel mee, :+. CBS gaat me te gek, :').
Hier ook denk ik :Y
Ben echt wel benieuwd. Oorspronkelijk zou het 90 minuten duren maar daar hebben ze 2 uur van gemaakt.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 13:30:07 #14
482080 AgnesGru
pi_198336440
Waarom zendt Net 5 het ook niet gewoon maandag uit :(
  vrijdag 5 maart 2021 @ 13:30:46 #15
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_198336455
Ik irriteer me er vooral aan dat constant die Diana kaart gespeeld moet worden. Het mens is al 24 jaar dood. Daarbij zijn er echt wel verschillen tussen Meghan en Diana.
With love :*
  vrijdag 5 maart 2021 @ 16:52:50 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198339952
Crosspost dan maar:
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 09:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Wellicht dat ze liever haar eigen mensen, 'bediendes', artsen etc. koos en dat dat daar wederom niet goed viel want zo zijn ze dat gewend en je moet er niet aan tornen. Terwijl het toch mensen zijn die je een groot deel van de dag om je heen hebt hangen en ze zijn daarnaast meubilair van The Firm - waar ze toch al niet zoveel mee had. Lijkt me ook dat je mensen wil met wie je goed klikt of zelf hebt uitgekozen. Volgens mij niets meer dan een smear campaign vanuit de Queen en/of werknemers om haar heen.
Ik denk eerder de mensen om haar heen, wat dat betreft denk ik dat "The Crown" er niet zoveel naast zat toen men liet zien dat sommige beslissingen eerder door degenen worden genomen die er vooral zijn om de kroon te dienen en niet degene die hem draagt.
Ik denk dat dat gebemoei wat bij Wallis Simpson en Prinses Margaret gebeurde nog steeds (in mindere mate) gebeurt. En niet noodzakelijkerwijs omdat Elizabeth vindt dat het zo moet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198340007
Ik lees wel de samenvatting van hetgeen die golddigger en haar ginger cuck te melden hebben.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 16:58:02 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198340036
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:30 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik irriteer me er vooral aan dat constant die Diana kaart gespeeld moet worden. Het mens is al 24 jaar dood. Daarbij zijn er echt wel verschillen tussen Meghan en Diana.
Voor een kind dat op zijn leeftijd op die manier zijn moeder verliest en vervolgens zijn vrouw op vergelijkbare wijze bejegend ziet worden is het het geen kwestie van "een kaart spelen" maar van een reëel probleem.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_198340135
Bijkomend feit is dat Diana op handen gedragen werd door het Britse volk waar ze Meghan liever dood zien. Dat ze totaal niet gewenst is door het Britse volk zal misschien ook wel mee spelen.
pi_198341176
In een nieuw fragment uit het interview verteld Meghan dat nog voordat ze getrouwd was ze geen interview aan Oprah mocht geven van het Britse koningshuis. Of ze mocht gewoon helemaal niet met Oprah praten, dat is me niet helemaal duidelijk.

https://www.dailymail.co.(...)g-Oprah-Winfrey.html

Dit wordt wel smullen hoor :9
  vrijdag 5 maart 2021 @ 18:26:01 #21
482080 AgnesGru
pi_198341318
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 16:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Voor een kind dat op zijn leeftijd op die manier zijn moeder verliest en vervolgens zijn vrouw op vergelijkbare wijze bejegend ziet worden is het het geen kwestie van "een kaart spelen" maar van een reëel probleem.
Daar zit een behoorlijk trauma.

Ik zie hem nog zo lopen met die stoet en dan dat briefje Mummy :'(
pi_198341606
OprahGodin _O_
pi_198342226
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 18:26 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Daar zit een behoorlijk trauma.

Ik zie hem nog zo lopen met die stoet en dan dat briefje Mummy :'(
Ja ;(
  vrijdag 5 maart 2021 @ 20:43:18 #24
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198344224
Ik wacht gewoon tot dinsdag op Net5.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_198345264
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 18:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
In een nieuw fragment uit het interview verteld Meghan dat nog voordat ze getrouwd was ze geen interview aan Oprah mocht geven van het Britse koningshuis. Of ze mocht gewoon helemaal niet met Oprah praten, dat is me niet helemaal duidelijk.

https://www.dailymail.co.(...)g-Oprah-Winfrey.html

Dit wordt wel smullen hoor :9
Dat is wel logisch. Als bijvoorbeeld Máxima met Jinek wil praten dan luistert de RVD mee. Het is onderdeel van de job.
pi_198350957
Patrick J Adams haalt uit. Bekijk zijn hele betoog op twitter.
twitter
  zaterdag 6 maart 2021 @ 08:40:44 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198351282
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 21:21 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Dat is wel logisch. Als bijvoorbeeld Máxima met Jinek wil praten dan luistert de RVD mee. Het is onderdeel van de job.
Maxima is van een totaal andere rang dan Meghan, Meghan is qua positie niet eens vergelijkbaar met Laurentien, en Constantijn en Laurentien zitten met enige regelmaat in allerlei programma's, ook bij Jinek.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 6 maart 2021 @ 09:01:27 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198351478
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 08:05 schreef bloempje-moi het volgende:
[ twitter ]
Zo dan!
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 6 maart 2021 @ 09:09:26 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198351560
Ah, de beschuldigingen van "bullying" komen kennelijk van Jason Knauf, die haar geholpen heeft met de brieven naar haar vader en die vervolgens gelekt heeft...
Meneer heeft inmiddels een hoge functie bij een organisatie die onder de Kensingtons de Cambridges valt, die zit dus nog met zijn billen op het koninklijke pluche.

[ Bericht 3% gewijzigd door Leandra op 06-03-2021 09:53:15 (Foutje paleis vs huis) ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_198351583
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 08:05 schreef bloempje-moi het volgende:
[ twitter ]
Echt, blijf daar gewoon buiten.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 09:55:43 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198352048
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 09:11 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Echt, blijf daar gewoon buiten.
Mwah, als iedereen die haar ooit een keer ontmoet heeft of in de verte heeft gezien of via via via via iets over haar gehoord heeft zijn mening geeft over haar persoonlijkheid dan zou ik niet weten waarom iemand die er niets bij te winnen heeft maar jarenlang van heel dichtbij heeft meegemaakt niet zijn mening mag geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_198352296
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 09:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, als iedereen die haar ooit een keer ontmoet heeft of in de verte heeft gezien of via via via via iets over haar gehoord heeft zijn mening geeft over haar persoonlijkheid dan zou ik niet weten waarom iemand die er niets bij te winnen heeft maar jarenlang van heel dichtbij heeft meegemaakt niet zijn mening mag geven.
Inderdaad, The Firm is ijskoud en keihard en mede dankzij Meghan is Harry eindelijk van hen af. Dat ze een eigen persoonlijkheid en een gekleurde moeder heeft beviel The Firm vanaf dag een niet. Je ziet dat Harry gelukkig is en daar draait het leven om, fuck The Firm.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 10:45:40 #33
138876 Andromache
pi_198352568
Ze hebben echt een aantal archaïsche gebruiken en vooronderstellingen. Waar alle andere Europese koningshuizen allang in geëvolueerd zijn. De baas van het hele spul is wel 94 en komt uit een totaal andere tijd. De verhalen over hoe hardvochtig bijv. Charles is opgevoed zijn legio. Elizabeth lijkt het een en ander te hebben goedgemaakt bij de kleinkinderen, maar het blijft enerzijds een disfunctionele familie en anderzijds een koningshuis dat niet wil inzien dat het de verbinding met de samenleving aan het verliezen is door een aantal vastgeroeste gewoonten c.q. ouderwetse hofhoudingmaffia.

De ene na de andere aangetrouwde vrouw gaat daar kapot. Wallis Simpson, Diana, Fergie, Meghan. Dat is geen toeval.
pi_198354772
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 08:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maxima is van een totaal andere rang dan Meghan, Meghan is qua positie niet eens vergelijkbaar met Laurentien, en Constantijn en Laurentien zitten met enige regelmaat in allerlei programma's, ook bij Jinek.
Ik denk eerlijk gezegd dan zelfs bij Constantijn en Laurentien een RVD-er in de coulissen zit. Je kan toch niet verwachten dat een Britse royal die net om de hoek komt kijken gelijk zonder toezicht een groot interview kan doen met Oprah. Ze representeren een land, dan er zijn hogere belangen dan alleen de belangen van de persoon zelf. Daar teken je voor als je royal wordt.
pi_198355236
Als ik afga op wat Harry zegt over The Crown, dat het fictie is maar wel een realistisch kijkje geeft in hoe het reilt en zeilt bij de Royals, verwacht ik niet dat H&M de Koninklijke Familie zullen aanvallen in dat interview met Oprah.

Denk dat hun haat en nijd voornamelijk gericht is tegen al die figuren die zich rondom deze familie bevinden en die bepalen wat er gebeurt. Zou heel goed kunnen dat Meghan de bemoeienis van een paar van die lui niet trok en dat zij deze heeft ontslagen. Wat die lui dan weer niet trokken en er iets van hebben gemaakt waardoor Buckingham Palace zich genoodzaakt zag om een onderzoek in te stellen.

Zoiets gebeurde in S4 van The Crown ook met die schrijver die de verantwoordelijkheid kreeg toegeschoven over het lekken van de onenigheid tussen Elizabeth en Thatcher (ja ja fictie...ik weet het, maar als het in hoofdlijnen wel overeenkomt met de werkelijkheid...) ;)
  zaterdag 6 maart 2021 @ 18:10:21 #36
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_198359185
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 10:45 schreef Andromache het volgende:
Ze hebben echt een aantal archaïsche gebruiken en vooronderstellingen. Waar alle andere Europese koningshuizen allang in geëvolueerd zijn. De baas van het hele spul is wel 94 en komt uit een totaal andere tijd. De verhalen over hoe hardvochtig bijv. Charles is opgevoed zijn legio. Elizabeth lijkt het een en ander te hebben goedgemaakt bij de kleinkinderen, maar het blijft enerzijds een disfunctionele familie en anderzijds een koningshuis dat niet wil inzien dat het de verbinding met de samenleving aan het verliezen is door een aantal vastgeroeste gewoonten c.q. ouderwetse hofhoudingmaffia.

De ene na de andere aangetrouwde vrouw gaat daar kapot. Wallis Simpson, Diana, Fergie, Meghan. Dat is geen toeval.
Je zou dan toch ook kunnen denken dat Charles het dan allemaal anders zou willen doen na Diana. Voortschrijdend inzicht zou je het kunnen noemen. Dat Fergie haar huwelijk zag stranden is met de kennis van nu natuurlijk ook niet zo raar. Ze was gewoon van het begin af aan te oud.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 18:15:58 #37
138876 Andromache
pi_198359264
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 18:10 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Je zou dan toch ook kunnen denken dat Charles het dan allemaal anders zou willen doen na Diana.
Dat wordt inderdaad de hoogste tijd. Hij heeft nu eindelijk de goede vrouw aan zijn zijde. Wat hij allemaal kan, mag er al jaren niet uit want mama vindt dat ze een heilige opdracht tot in de dood heeft. Ondertussen brokkelt het fundament onder de monarchie keihard af.
  Moderator zondag 7 maart 2021 @ 08:48:41 #38
446930 crew  ESF1Gamer
pi_198370443
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 18:15 schreef Andromache het volgende:

[..]

Dat wordt inderdaad de hoogste tijd. Hij heeft nu eindelijk de goede vrouw aan zijn zijde. Wat hij allemaal kan, mag er al jaren niet uit want mama vindt dat ze een heilige opdracht tot in de dood heeft. Ondertussen brokkelt het fundament onder de monarchie keihard af.
Ik denk dat de Britse monarchie pas gaat moderniseren als William op de troon zit. Charles zal net tekort op de troon zitten om echte veranderingen in de Britse monarchie in gang te zetten.

Mijn mening dat dit gedoe alleen verliezers oplevert.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_198371012
Mooi al die positieve berichten van haar Suits collega's en vrienden.
En de nieuwe foto van peuter Archie
pi_198371244
Ik vind 'The Firm' toch wel geweldig bedacht. :Y
pi_198371260
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Ik denk dat de Britse monarchie pas gaat moderniseren als William op de troon zit. Charles zal net tekort op de troon zitten om echte veranderingen in de Britse monarchie in gang te zetten.

Mijn mening dat dit gedoe alleen verliezers oplevert.
Moderniseren staat denk ik niet in William zijn woordenboek. Ik vind dat zo'n geitenwollensok :{w Kate trouwens ook.
  zondag 7 maart 2021 @ 12:12:39 #43
482080 AgnesGru
pi_198372838
quote:
’Harry ’de gijzelaar’ woest omdat Meghan niet kreeg wat ze wilde’
Updated Gisteren, 20:27
Gisteren, 18:13 in ENTERTAINMENT

In de aanloop naar zijn huwelijk met Meghan zou prins Harry compleet zijn ontploft omdat zijn aanstaande niet de gewenste tiara kon dragen op haar bruiloft en zij niet kreeg wat ze wilde. Dat fluisteren althans insiders The Telegraph zaterdag in. Ook zou Harry door medewerkers van het paleis „de gijzelaar” zijn genoemd, omdat Meghan hem in haar greep zou hebben.

Volgens een bron zou Angela Kelly, een persoonlijke assistent van koningin Elizabeth, Harry hebben verteld dat de tiara die Meghan graag wilde hebben ’onbetaalbaar’ was en niet op tijd kon worden geleverd. „Harry werd vervolgens woest en schreeuwde: wat Meghan wil, krijgt ze ook”, aldus de bron. „Het mag geen verrassing zijn dat dat niet zo goed viel.”

Verder wordt beweerd dat Meghan eerste keus kreeg bij het uitzoeken van de kroonjuwelen, maar nog steeds niet gelukkig zou zijn met wat ze kreeg. „Ze zocht continu naar redenen om te zeggen dat ze zich bestolen voelde. Ook wilde ze vanaf het allereerste begin al voor drama zorgen.”
https://www.telegraaf.nl/(...)t-kreeg-wat-ze-wilde
  zondag 7 maart 2021 @ 12:46:20 #44
138876 Andromache
pi_198373404
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 09:55 schreef Beboja het volgende:
Mooi al die positieve berichten van haar Suits collega's en vrienden.
En de nieuwe foto van peuter Archie
Nieuwe foto van Archie?
pi_198377955
Unfair.

https://www.buzzfeednews.(...)uble-standards-royal
Headline:” Here Are 20 Headlines Comparing Meghan Markle To Kate Middleton That May Show Why She And Prince Harry Are Cutting Off Royal Reporters”.
pi_198378660
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 10:45 schreef Andromache het volgende:

Waarom dan niet bij Catherine vraag ik mij af.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zondag 7 maart 2021 @ 17:33:45 #47
138876 Andromache
pi_198378702
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 17:31 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Eerste kans om te laten zien dat ze geleerd hadden van Diana. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
pi_198378710
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 17:31 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Omdat zij waarschijnlijk haar oren genoeg laat hangen naar de wensen van Elisabeth en co. Vrouwen met tegenspraak worden niet geduld.
pi_198378784
De grootste vijand van H en M is de media en alle medewerkers om The Queen heen. Ook een groot deel van de Britse bevolking is mede oorzaak. Die gaan x op x los op H en M en er is helemaal niemand die dat corrigeert. Ik geef ze groot gelijk dat zij voor zichzelf kiezen. Ze zullen het nooit goed kunnen doen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198378798
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 17:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Omdat zij waarschijnlijk haar oren genoeg laat hangen naar de wensen van Elisabeth en co. Vrouwen met tegenspraak worden niet geduld.
Triest eigenlijk en toch niet meer van deze tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')