Een kotszakje bij de krant doen met hun foto erop....hoe ziek moet je dan zijn.quote:Op maandag 8 maart 2021 10:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik benijd ze ook niet.
Daarop komt dan weer de reactie dat Meghan (i.t.t. Harry) er toch zelf voor gekozen heeft, waarmee mensen dan weer rechtvaardigen dat ze (soms harde en soms ronduit schandalige) kritiek op haar hebben. ‘Dan had ze maar niet...’.
Vreemdgaan?quote:Op zondag 7 maart 2021 19:16 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat denk ik zelf ook niet al verdient die snob het wel. Ze zeiken altijd over Harry terwijl William de gladde vreemdgaande aal is.
En vooral dat dat door het koninklijk huis niet gestopt werd, want ik geloof wel dat ze die macht hebben als ze willen.quote:Op maandag 8 maart 2021 08:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
mwoah, als ik terugdenk aan hoe veel modder er toen over haar gegooid werd, met de aantijgingen van nepbuik etc.. Tel daar een flinke portie hormonen bij op..
Ik heb vrouwen om minder rare dingen zien doen in hun zwangerschap
Ja, zo rond 2018 en 2019 was er bewijs dat die gast vreemdging. Harry werd boos op zijn broer omdat hij niet wilde dat zijn broer Kate hetzelfde aandeed als zijn vader zijn moeder aandeed.quote:
Volgens mij ook. Het kan niet zo zijn dat het volksgeloof van een perfect royalty sprookje toch een illusie blijkt te zijn. En dat het populairste prinsje geen zin heeft in het keurslijf - iets wat al te merken viel sinds zijn pubertijd tbh - is onmogelijk want het (Britse) volk is als de nare schoonmoeder die niet wil inzien dat haar zoon toch écht zijn eigen leven kiest en geen verlenging is van haarzelf.quote:Op maandag 8 maart 2021 10:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja ik las het, het is blijkbaar comfortabel om Meghan de schuld te geven.
Wij delen dezelfde visiequote:Op maandag 8 maart 2021 10:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Het kan niet zo zijn dat het volksgeloof van een perfect royalty sprookje toch een illusie blijkt te zijn. En dat het populairste prinsje geen zin heeft in het keurslijf - iets wat al te merken viel sinds zijn pubertijd tbh - is onmogelijk want het (Britse) volk is als de nare schoonmoeder die niet wil inzien dat haar zoon toch écht zijn eigen leven kiest en geen verlenging is van haarzelf.
Gek toch? Dat Harry zelf ook een mening heeft en misschien, heel misschien, gewoon geen zin heeft in bakken kritiek en racisme jegens zijn vrouw of in de pas te lopen van wat van hem wordt geeist in The Firm. Hij is altijd een opstandige jongen met een sterke eigen wil geweest maar nu ineens reageren mensen als een surprised Pikachu,.
Haar moeder wel.quote:Op maandag 8 maart 2021 10:31 schreef xzaz het volgende:
Zij is toch helemaal niet donker of ligt dat aan mij?
En van Harry geloof je het wel? Of ook niet?quote:Op maandag 8 maart 2021 08:07 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dit verhaal van Meghan geloof ik niet. En zij had het ook nog over zelfmoordgedachten tijdens de zwangerschap van Archie.
https://www.ad.nl/show/zw(...)ulp-zoeken~a74d8455/
Lees dan wat Kate (ook) deed: https://www.buzzfeednews.(...)uble-standards-royalquote:Op maandag 8 maart 2021 09:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze liep wel achterlijk vaak over die buik te aaien...
Persoonlijk denk ik dat die vrouw niet goed in haar hoofd is. Beetje een vertekend beeld van een prinses en kasteel had, dan iedereen voor haar ging buigen enzo. Denk dat het haar tegenviel omdat ze zelf moest buigen voor de Queen, Charles, William en Kate.
Ben ook zeer benieuwd naar de reactie van de Britten op de getrokken racisme kaart, anonieme beschuldigingen.
Ook heeft ze tijdens het interview meerdere malen Harry onderbroken in zijn antwoorden, dus niet Harry krijgt straks de klappen maar zij wederom.
Ik ben behoorlijk anglofiel, maar het is idd niet alles goud wat er blinkt.quote:Op maandag 8 maart 2021 10:39 schreef -river- het volgende:
Ik ben zelf half Brits en geloof mij, wat een eigenwijze oogklep dragende lui zijn dat. Niet iedereen natuurlijk, gelukkig zijn er uitzonderingen. De pond noemen hun echt geld en alles en iedereen die niet geboren is op dat eilandje zijn vreemdelingen.
Mijn moeder had liever niet dat ik met donkere kinderen speelde en dat ik speelde met mijn buurmeisje omdat haar ouders swingers waren. Gelukkig heb ik een sterke eigen mening en zie ik iedereen als gelijke en maakte zelf uit met wie ik speelde.quote:Op maandag 8 maart 2021 10:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk anglofiel, maar het is idd niet alles goud wat er blinkt.
Qua vreemdelingenhaat kunnen ze er ook wat van.
De hele reden van de totaal mislukte brexit.quote:Op maandag 8 maart 2021 10:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk anglofiel, maar het is idd niet alles goud wat er blinkt.
Qua vreemdelingenhaat kunnen ze er ook wat van.
Best triest.quote:Op maandag 8 maart 2021 10:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
De hele reden van de totaal mislukte brexit.
De vreemdelingenhaat van de oudere britten.
Ze is niet royal en in combinatie met een mening en een stem, ben je niet geschikt voor een rol als Engelse prinses.quote:Op maandag 8 maart 2021 10:55 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Ik vind het wel opmerkelijk dat het Meghan is die steeds alle haat over zich heen krijgt.
Zal wel te maken hebben met 3 dingen:
- ze is een vrouw;
- ze is half zwart;
- ze heeft een mening en een stem.
Die combinatie kunnen veel mensen niet hebben, lijkt het.
plus:quote:Op maandag 8 maart 2021 10:55 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Ik vind het wel opmerkelijk dat het Meghan is die steeds alle haat over zich heen krijgt.
Zal wel te maken hebben met 3 dingen:
- ze is een vrouw;
- ze is half zwart;
- ze heeft een mening en een stem.
Die combinatie kunnen veel mensen niet hebben, lijkt het.
Dit artikel alleen al is zeer veelzeggend.quote:Op maandag 8 maart 2021 10:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lees dan wat Kate (ook) deed: https://www.buzzfeednews.(...)uble-standards-royal
Dubbele standaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |