Ach, we waren allemaal eens een 18-jarig meisje.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:40 schreef Newone82 het volgende:
Klaver met zijn trucjes.
Wat heb ik spijt op deze clown ooit gestemd te hebben.
Deze was t eerstquote:
Normaal zou Kaag er met een grote boog omheen lopenquote:Op zondag 28 februari 2021 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kaag moet zich inhouden haar rug niet te keren naar deze man
Tis wel heel grappigquote:Op zondag 28 februari 2021 21:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dit werkt toch nooit, de gewone man in een debat.
In ieder geval een verstaanbaarderequote:Op zondag 28 februari 2021 21:45 schreef RensAjacied het volgende:
Hadden ze geen betere boer kunnen uitkiezen?
quote:Op zondag 28 februari 2021 21:44 schreef Keyos het volgende:
Kreeg bijna het idee dat ze een bepaald filmpje uit Haaksbergen hadden opgezet toen die traktor dat erf opreed.
Politiek op 3 met die jongeren is nog erger.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dit werkt toch nooit, de gewone man in een debat.
Man doe normaal. Die man maakt niet eens volzinnen.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:46 schreef ArnosL het volgende:
Ik vind dat die boer best een goed punt heeft eigenlijk. Roekeloos de helft weg strepen heeft geen zin, verduurzamen wel.
Is ook gewoon een vorm van framing natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:45 schreef RensAjacied het volgende:
Hadden ze geen betere boer kunnen uitkiezen?
Hij is blij gemaakt met een dooie mus.quote:
Alleen de selectie mag wel iets beterquote:Op zondag 28 februari 2021 21:47 schreef Pvt.Webster het volgende:
Dit is wel leuk bedacht om zo’n kiezer er ff tegenover te zetten.
Als 80 procent van de landbouwproductie naar het buitenland gaat dan kan het allemaal best een beetje minder. De sector is gewoon veel te groot geworden. Niet in aantal boeren, maar wel in de grootte van de veestapel. Boerenbedrijven zijn steeds groter geworden.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:46 schreef ArnosL het volgende:
Ik vind dat die boer best een goed punt heeft eigenlijk. Roekeloos de helft weg strepen heeft geen zin, verduurzamen wel.
Op1?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:40 schreef Zipportal het volgende:
Topic is nog niet gerekeeeeeeeeeeeeest.
Water is nat.
Wie dan?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:48 schreef butz0rs het volgende:
Waarom is er dan geen negerpresentator?
Jandinoquote:Op zondag 28 februari 2021 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wie dan?Humberto of John Williams?
Hoe moet je een goed antwoord geven op iemand die alleen maar zijn plan wil pitchen wat je niet gezien hebt?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:48 schreef KREEFTx het volgende:
Toch wel grappig dat ze geen goed antwoord heeft op de boer.
quote:Op zondag 28 februari 2021 21:48 schreef butz0rs het volgende:
Waarom is er dan geen negerpresentator?
Zullen vast een pissed off horecaondernemer tegenover Rutte zettenquote:Op zondag 28 februari 2021 21:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alleen de selectie mag wel iets beter
Akwasiquote:Op zondag 28 februari 2021 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ben Tim and I approve this messagequote:Op zondag 28 februari 2021 21:49 schreef KingRoland het volgende:
@:timmmmm en ik zijn #TeamAbou
de rest mogen onze reet likken
Erik van Muiswinkelquote:Op zondag 28 februari 2021 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tsja, op slimme mensen stemmen is eng hoor.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:48 schreef KingRoland het volgende:
Kaag laat eens zien waarom het zo een debiel persoon is
iedereen die op d66 stemt mag van mij de griep krijgen
Neemt niet weg dat ik vind dat ie wel een punt heeft.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:47 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Man doe normaal. Die man maakt niet eens volzinnen.
nee mn zusjequote:Op zondag 28 februari 2021 21:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat het je broer was.
Lijkt me toch dat de beste man niet voor het eerst met dit plan komt, en het zelf heeft bedacht in zijn eentje.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe moet je een goed antwoord geven op iemand die alleen maar zijn plan wil pitchen wat je niet gezien hebt?
Goede stellingen formuleren is dan ook een kunst op zich.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:49 schreef alors het volgende:
Wel een beetje zwak dat niemand net durfde te kiezen bij coronapatient vs zorg voor andere patienten. 'Dat is aan de artsen'. Terwijl artsen aangeven dat het beleid nu gewoon alle ballen op corona is en de rest komt maar als het past.
D66 stemmer gespotquote:Op zondag 28 februari 2021 21:50 schreef Gunner het volgende:
Goed wie heeft de deuren van ONZ open laten staan.
Neequote:Op zondag 28 februari 2021 21:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Zitten er eigenlijk zwarte mensen in de 2e kamer?
Zitten die politieke poppetjes daar ook?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:50 schreef Gunner het volgende:
Goed wie heeft de deuren van ONZ open laten staan.
Dat is een heel ander punt dan het op stikstof en het rucksichtlos afbreken van de halve sector.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:48 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als 80 procent van de landbouwproductie naar het buitenland gaat dan kan het allemaal best een beetje minder. De sector is gewoon veel te groot geworden. Niet in aantal boeren, maar wel in de grootte van de veestapel. Boerenbedrijven zijn steeds groter geworden.
quote:Op zondag 28 februari 2021 21:50 schreef Gunner het volgende:
Goed wie heeft de deuren van ONZ VBL open laten staan.
Dat is toch ook aan de artsen?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:49 schreef alors het volgende:
Wel een beetje zwak dat niemand net durfde te kiezen bij coronapatient vs zorg voor andere patienten. 'Dat is aan de artsen'. Terwijl artsen aangeven dat het beleid nu gewoon alle ballen op corona is en de rest komt maar als het past.
Bill Clinton zou vragen: 'tell me how it's affected you again?'quote:Op zondag 28 februari 2021 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe moet je een goed antwoord geven op iemand die alleen maar zijn plan wil pitchen wat je niet gezien hebt?
Dat doet hij al sinds het begin. Elke oplossing zit hem in minder geld naar EU, ontwikkelingshulp en allochtonen. Mensen die denken dat we beter af zijn zonder de EU zou je het stemrecht moeten ontzeggen.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:50 schreef Obiekulu het volgende:
Klaver als snotneus tussen de grote mensen.
De agressieve toon van Geert slaat een beetje dood.
Goede argumenten zijn voldoende volgens mij.
Ken jij een zwarte fokker?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:51 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie geen ZWART PERSOON in het debat
@:zipportal en ik zijn tegen racisme
VVD of CDAquote:Op zondag 28 februari 2021 21:51 schreef KingRoland het volgende:
nogmaals
@:monkyyy als ex-PwC'er op wie stem jij?
Nergens voor nodig.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Nee die zijn vooral bezig met criminaliteit en basketbalquote:Op zondag 28 februari 2021 21:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zwarte mensen zijn niet zo met debatten en politiek bezig. Hele andere cultuur.
Checkt de parkquote:
Ja. @zwartequote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 21:52 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Nee die zijn vooral bezig met criminaliteit en basketbal
Kip vooral.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:52 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
koekoekquote:Op zondag 28 februari 2021 21:52 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Is meer dan1/150% van de bevolking zwart?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Want? Er zijn ooit wel zwarten in het parlement gekozen. Ik denk dat Marokkanen/Turken zich wat beter organiseren, en daardoor interessanter zijn voor mainstream partijen.quote:
Zeker, maar wat ik hoor in de media van artsen is dat gewoon alle coronazorg voor gaat. En is ook geen max ingeschat bedrag voor een coronapatient bv. Terwijl boven leeftijd XX krijg je voor kanker bepaalde behandelingen niet meer omdat ze niet opwegen per gewonnen levensjaar. Daar mag dan wat mij betreft ook wel beleid op worden gevoerd.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is toch ook aan de artsen?
Je laat iemand met een hartaanval niet doodgaan omdat een coronapatient een licht hoestje heeft en je laat iemand die niet adem kan halen omdat ie corona heeft niet stikken omdat iemand pijn op de borst heeft.
Dan moet de arts dus kiezen wat op dat moment prioriteit heeft. Niet de politiek.
Ik ben tegen racisme.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En als ik dat roep zeg je dat je tegen racisme bent
nou ik weet weer genoeg
quote:Op zondag 28 februari 2021 21:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
BIJ1 staat op 1 zetel in de peilingen toch?
BIJ0 zou beter zijn.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Van binnen en van buiten?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Leuk feitje: de dochter van ploumen ken ik persoonlijk
pics?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:54 schreef KingRoland het volgende:
picsquote:Op zondag 28 februari 2021 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Soort townhall meeting, maar dan veel tenenkrommenderquote:Op zondag 28 februari 2021 21:54 schreef timmmmm het volgende:
Maar met bezorgde burgers aan de andere kant van hun beleid het debat aan gaan is natuurlijk wel leuke televisie.
Die boer is niet zo spectaculair, maar als ze Rutte tegen een half viruswappie zet, Wopke tegen een horeca-ondernemer, Wilders tegen een wijkcoack uit de Bijlmer etc hebben we wel potentieel
Nee, want het probleem is juist dat de grootte van die sector zorgt voor een overmatige stikstof afzetting in de natuur. En de landbouwsector kan prima krimpen zonder dat onze eigen voedselvoorziening in gevaar komt.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:51 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dat is een heel ander punt dan het op stikstof en het rucksichtlos afbreken van de halve sector.
Ja de laatste die ik zag wel ja. Onbegrijpelijk, maar aan de andere kant als Sylvana de kamer in gaat, kan het wel leuk worden met Wildersquote:Op zondag 28 februari 2021 21:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik moest wel lachen van de CDA reclame met schaatsende Wopke. Die ophef maakt blijkaar niets uitquote:
Het verschil tussen de prijs in kankerbehandelingen en de behandeling van corona is ook wel dag en nacht.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Zeker, maar wat ik hoor in de media van artsen is dat gewoon alle coronazorg voor gaat. En is ook geen max ingeschat bedrag voor een coronapatient bv. Terwijl boven leeftijd XX krijg je voor kanker bepaalde behandelingen niet meer omdat ze niet opwegen per gewonnen levensjaar. Daar mag dan wat mij betreft ook wel beleid op worden gevoerd.
Maarja corona is lekker concreet en 10 verloren levensjaren door kanker voor duizenden personen niet.
En de zus van Jesse ken ik van TV.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Als Nederlander moet je goed doorfokken anders sterven we uit.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:55 schreef KingRoland het volgende:
3 kinderen al
naja als ik met een aziaat kinderen ga krijgen dan neem ik er ook best wel een paar hoor
Is ze even lekker als het zusje van Klaverquote:Op zondag 28 februari 2021 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Zij is wel lekker, maar ik ben het zusje van Klaver niet gezienquote:Op zondag 28 februari 2021 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is ze even lekker als het zusje van Klaver
Ja, en ga je de grenzen dicht doen voor goedkoop oostblokvlees?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:56 schreef Minimunt het volgende:
Ik mis trouwens bij die hele stikstofdiscussie het feit dat Boeren door de kapitalistische idealen juist moeten opschalen om het hoofd boven water te houden. Het feit dat er zoveel concurrentie is zorgt ook voor meer koeien. Dus ja.. de veestapel moet echt minder. Maar rechts beleid gaat dat echt niet helpen.
How much is the fishquote:Op zondag 28 februari 2021 21:56 schreef Pvt.Webster het volgende:
Daar is het. Horeca-ondernemers vs. Hoekstra.
Alsof er ooit sprake is van marktwerking in de agrarische sector.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:56 schreef Minimunt het volgende:
Ik mis trouwens bij die hele stikstofdiscussie het feit dat Boeren door de kapitalistische idealen juist moeten opschalen om het hoofd boven water te houden. Het feit dat er zoveel concurrentie is zorgt ook voor meer koeien. Dus ja.. de veestapel moet echt minder. Maar rechts beleid gaat dat echt niet helpen.
Indien Bio industrie wordt makkelijkquote:Op zondag 28 februari 2021 21:56 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Klaver zijn zus in de volgende onderwerpen verwerkt
Ja heel stupide concept.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:55 schreef Confetti het volgende:
Bijna een uur bezig zo en nog steeds geen enkel debat...tussen politici.
Belachelijk concept. En dan nog 5 tokkies die zijn opgetrommeld straks.
Nouja, als alle leden van omroep Akwasi op haar stemmen heeft ze nog maar 50000 stemmen nodig.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja de laatste die ik zag wel ja. Onbegrijpelijk, maar aan de andere kant als Sylvana de kamer in gaat, kan het wel leuk worden met Wilders
En jij als toekomstig pwc-partner?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:51 schreef KingRoland het volgende:
nogmaals
@:monkyyy als ex-PwC'er op wie stem jij?
"Mijn zusje is zwart, en merkt elke dag dat ze niet de zelfde kansen krijgt!"quote:Op zondag 28 februari 2021 21:56 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Klaver zijn zus in de volgende onderwerpen verwerkt
Nou je maakt mij gewoon echt niet wijs dat er geen personen van kleur met talent en ambitie zijn in de partijpolitiek. Maar politiek is veel netwerken, en dat soort netwerken bestaat nu eenmaal vaak uit hetzelfde soort mensen.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:53 schreef Timmerson het volgende:
[..]
Want? Er zijn ooit wel zwarten in het parlement gekozen. Ik denk dat Marokkanen/Turken zich wat beter organiseren, en daardoor interessanter zijn voor mainstream partijen.
Die boer stelde voor om te verduurzamen en zo de stikstof uitstoot te verminderen. De sector krimpt op een natuurlijke manier al.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nee, want het probleem is juist dat de grootte van die sector zorgt voor een overmatige stikstof afzetting in de natuur. En de landbouwsector kan prima krimpen zonder dat onze eigen voedselvoorziening in gevaar komt.
Je moet alleen zorgen voor een hele goede compensatie voor stoppende boeren. Daar moet je echt de portemonnee voor trekken.
Voor het vuurwerk op tv zou het mooi zijn. Of de kwaliteit van de TK er dan op vooruit gaat is een tweede.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja de laatste die ik zag wel ja. Onbegrijpelijk, maar aan de andere kant als Sylvana de kamer in gaat, kan het wel leuk worden met Wilders
duo penottiquote:Op zondag 28 februari 2021 21:57 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
"Mijn zusje is zwart, en merkt elke dag dat ze niet de zelfde kansen krijgt!"
Perron Nul.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:58 schreef Starhopper het volgende:
Waar hebben ze die mensen vandaan gehaald?
In ongemak vanwege obesitas mensen op de IC/ziekenhujs. Tsja.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:58 schreef GSbrder het volgende:
Hebben ze al een jaar gewerkt dan? Nou dan.
ja laten we mensen beoordelen op hun uiterlijkquote:Op zondag 28 februari 2021 21:58 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind die vent een beetje een gangsterhoofd hebben
Weerspiegeling van het volkquote:Op zondag 28 februari 2021 21:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik vraag me af waarom ze hier geen welbespraakte ondernemer wegzetten maar een lekker volks stel
Clarence Seedorf, ga maar weer slapenquote:Op zondag 28 februari 2021 21:57 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
"Mijn zusje is zwart, en merkt elke dag dat ze niet de zelfde kansen krijgt!"
Laetitia Griffith, Joyce Sylvester, die van de PvdA met dat manke gezicht. Don Ceder. Kathleen Ferrier.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:57 schreef alors het volgende:
[..]
Nou je maakt mij gewoon echt niet wijs dat er geen personen van kleur met talent en ambitie zijn in de partijpolitiek. Maar politiek is veel netwerken, en dat soort netwerken bestaat nu eenmaal vaak uit hetzelfde soort mensen.
Hij heeft geen geld voor andere schoenen. Het geld is opquote:Op zondag 28 februari 2021 21:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Staat die gast daar nou echt op een stel sneakers?
quote:Op zondag 28 februari 2021 21:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En jij als toekomstig pwc-partner?
We kunnen toch niet op hem stemmen.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:59 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
ja laten we mensen beoordelen op hun uiterlijk
Hij heeft toch een horeca zaak? Wat heeft ie dan? Een snackbar?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:59 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Hij heeft geen geld voor andere schoenen. Het geld is op
Dit ja.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:00 schreef jameshond7 het volgende:
Ik heb een zus, een ouder, ik was bij m'n kapper, ik was bij 2 boers, ik praatte met een boer, dit en dat man man man
quote:Op zondag 28 februari 2021 21:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoekstra is nog beter dan Kaag in met dedain naar het volk kijken
Voorzitter van Minerva geweest for crying out loud.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoekstra is nog beter dan Kaag in met dedain naar het volk kijken
Dagelijks. Elk uur. Duizenden mensen. Elke keer weer.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:00 schreef jameshond7 het volgende:
Ik heb een zus, een ouder, ik was bij m'n kapper, ik was bij 2 boers, ik praatte met een boer, dit en dat man man man
Nou ja, ome timmmmm is welbespraakter en alle ondernemers waar ik hiervoor voor gewerkt heb ookquote:
Brownies en Downiesquote:Op zondag 28 februari 2021 21:58 schreef Starhopper het volgende:
Waar hebben ze die mensen vandaan gehaald?
Yep. Van Don Ceder vind ik het echt jammer dat hij afgelopen verkiezingen het niet gehaald heeft...quote:Op zondag 28 februari 2021 21:59 schreef Timmerson het volgende:
[..]
Laetitia Griffith, Joyce Sylvester, die van de PvdA met dat manke gezicht. Don Ceder. Kathleen Ferrier.
quote:Op zondag 28 februari 2021 22:00 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hij heeft toch een horeca zaak? Wat heeft ie dan? Een snackbar?
Eensquote:Op zondag 28 februari 2021 22:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ome timmmmm is welbespraakter en alle ondernemers waar ik hiervoor voor gewerkt heb ook
Hij staat nu op op 4 of 5 toch, moet te doen zijn.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:01 schreef alors het volgende:
[..]
Yep. Van Don Ceder vind ik het echt jammer dat hij afgelopen verkiezingen het niet gehaald heeft...
Siggie had het ook pittig gehad met deze Eppie en Eppie.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:01 schreef Hexagon het volgende:
Sigrid had toch minder moeite met die boer
Dat komt omdat die boer alleen zijn plan maar wilde pitchenquote:Op zondag 28 februari 2021 22:01 schreef Hexagon het volgende:
Sigrid had toch minder moeite met die boer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |