quote:Op zondag 28 februari 2021 21:48 schreef butz0rs het volgende:
Waarom is er dan geen negerpresentator?
Zullen vast een pissed off horecaondernemer tegenover Rutte zettenquote:Op zondag 28 februari 2021 21:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alleen de selectie mag wel iets beter
Akwasiquote:Op zondag 28 februari 2021 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wie dan?Humberto of John Williams?
Ik ben Tim and I approve this messagequote:Op zondag 28 februari 2021 21:49 schreef KingRoland het volgende:
@:timmmmm en ik zijn #TeamAbou
de rest mogen onze reet likken
Erik van Muiswinkelquote:Op zondag 28 februari 2021 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wie dan?Humberto of John Williams?
Tsja, op slimme mensen stemmen is eng hoor.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:48 schreef KingRoland het volgende:
Kaag laat eens zien waarom het zo een debiel persoon is
iedereen die op d66 stemt mag van mij de griep krijgen
Neemt niet weg dat ik vind dat ie wel een punt heeft.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:47 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Man doe normaal. Die man maakt niet eens volzinnen.
nee mn zusjequote:Op zondag 28 februari 2021 21:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat het je broer was.
Lijkt me toch dat de beste man niet voor het eerst met dit plan komt, en het zelf heeft bedacht in zijn eentje.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe moet je een goed antwoord geven op iemand die alleen maar zijn plan wil pitchen wat je niet gezien hebt?
Goede stellingen formuleren is dan ook een kunst op zich.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:49 schreef alors het volgende:
Wel een beetje zwak dat niemand net durfde te kiezen bij coronapatient vs zorg voor andere patienten. 'Dat is aan de artsen'. Terwijl artsen aangeven dat het beleid nu gewoon alle ballen op corona is en de rest komt maar als het past.
D66 stemmer gespotquote:Op zondag 28 februari 2021 21:50 schreef Gunner het volgende:
Goed wie heeft de deuren van ONZ open laten staan.
Neequote:Op zondag 28 februari 2021 21:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Zitten er eigenlijk zwarte mensen in de 2e kamer?
Zitten die politieke poppetjes daar ook?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:50 schreef Gunner het volgende:
Goed wie heeft de deuren van ONZ open laten staan.
Dat is een heel ander punt dan het op stikstof en het rucksichtlos afbreken van de halve sector.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:48 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als 80 procent van de landbouwproductie naar het buitenland gaat dan kan het allemaal best een beetje minder. De sector is gewoon veel te groot geworden. Niet in aantal boeren, maar wel in de grootte van de veestapel. Boerenbedrijven zijn steeds groter geworden.
quote:Op zondag 28 februari 2021 21:50 schreef Gunner het volgende:
Goed wie heeft de deuren van ONZ VBL open laten staan.
Dat is toch ook aan de artsen?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:49 schreef alors het volgende:
Wel een beetje zwak dat niemand net durfde te kiezen bij coronapatient vs zorg voor andere patienten. 'Dat is aan de artsen'. Terwijl artsen aangeven dat het beleid nu gewoon alle ballen op corona is en de rest komt maar als het past.
Bill Clinton zou vragen: 'tell me how it's affected you again?'quote:Op zondag 28 februari 2021 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe moet je een goed antwoord geven op iemand die alleen maar zijn plan wil pitchen wat je niet gezien hebt?
Dat doet hij al sinds het begin. Elke oplossing zit hem in minder geld naar EU, ontwikkelingshulp en allochtonen. Mensen die denken dat we beter af zijn zonder de EU zou je het stemrecht moeten ontzeggen.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:50 schreef Obiekulu het volgende:
Klaver als snotneus tussen de grote mensen.
De agressieve toon van Geert slaat een beetje dood.
Goede argumenten zijn voldoende volgens mij.
Ken jij een zwarte fokker?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:51 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie geen ZWART PERSOON in het debat
@:zipportal en ik zijn tegen racisme
VVD of CDAquote:Op zondag 28 februari 2021 21:51 schreef KingRoland het volgende:
nogmaals
@:monkyyy als ex-PwC'er op wie stem jij?
Nergens voor nodig.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Zitten er eigenlijk zwarte mensen in de 2e kamer?
Nee die zijn vooral bezig met criminaliteit en basketbalquote:Op zondag 28 februari 2021 21:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zwarte mensen zijn niet zo met debatten en politiek bezig. Hele andere cultuur.
Checkt de parkquote:
Ja. @zwartequote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 21:52 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Nee die zijn vooral bezig met criminaliteit en basketbal
Kip vooral.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:52 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
koekoekquote:Op zondag 28 februari 2021 21:52 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |