Is meer dan1/150% van de bevolking zwart?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Zitten er eigenlijk zwarte mensen in de 2e kamer?
Want? Er zijn ooit wel zwarten in het parlement gekozen. Ik denk dat Marokkanen/Turken zich wat beter organiseren, en daardoor interessanter zijn voor mainstream partijen.quote:
Zeker, maar wat ik hoor in de media van artsen is dat gewoon alle coronazorg voor gaat. En is ook geen max ingeschat bedrag voor een coronapatient bv. Terwijl boven leeftijd XX krijg je voor kanker bepaalde behandelingen niet meer omdat ze niet opwegen per gewonnen levensjaar. Daar mag dan wat mij betreft ook wel beleid op worden gevoerd.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is toch ook aan de artsen?
Je laat iemand met een hartaanval niet doodgaan omdat een coronapatient een licht hoestje heeft en je laat iemand die niet adem kan halen omdat ie corona heeft niet stikken omdat iemand pijn op de borst heeft.
Dan moet de arts dus kiezen wat op dat moment prioriteit heeft. Niet de politiek.
Ik ben tegen racisme.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En als ik dat roep zeg je dat je tegen racisme bent
nou ik weet weer genoeg
quote:Op zondag 28 februari 2021 21:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
BIJ1 staat op 1 zetel in de peilingen toch?
BIJ0 zou beter zijn.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
BIJ1 staat op 1 zetel in de peilingen toch?
Van binnen en van buiten?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Leuk feitje: de dochter van ploumen ken ik persoonlijk
pics?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Leuk feitje: de dochter van ploumen ken ik persoonlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |