Ja de laatste die ik zag wel ja. Onbegrijpelijk, maar aan de andere kant als Sylvana de kamer in gaat, kan het wel leuk worden met Wildersquote:Op zondag 28 februari 2021 21:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
BIJ1 staat op 1 zetel in de peilingen toch?
Ik moest wel lachen van de CDA reclame met schaatsende Wopke. Die ophef maakt blijkaar niets uitquote:
Het verschil tussen de prijs in kankerbehandelingen en de behandeling van corona is ook wel dag en nacht.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Zeker, maar wat ik hoor in de media van artsen is dat gewoon alle coronazorg voor gaat. En is ook geen max ingeschat bedrag voor een coronapatient bv. Terwijl boven leeftijd XX krijg je voor kanker bepaalde behandelingen niet meer omdat ze niet opwegen per gewonnen levensjaar. Daar mag dan wat mij betreft ook wel beleid op worden gevoerd.
Maarja corona is lekker concreet en 10 verloren levensjaren door kanker voor duizenden personen niet.
En de zus van Jesse ken ik van TV.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Leuk feitje: de dochter van ploumen ken ik persoonlijk
Als Nederlander moet je goed doorfokken anders sterven we uit.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:55 schreef KingRoland het volgende:
3 kinderen al
naja als ik met een aziaat kinderen ga krijgen dan neem ik er ook best wel een paar hoor
Is ze even lekker als het zusje van Klaverquote:Op zondag 28 februari 2021 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Leuk feitje: de dochter van ploumen ken ik persoonlijk
Zij is wel lekker, maar ik ben het zusje van Klaver niet gezienquote:Op zondag 28 februari 2021 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is ze even lekker als het zusje van Klaver
Ja, en ga je de grenzen dicht doen voor goedkoop oostblokvlees?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:56 schreef Minimunt het volgende:
Ik mis trouwens bij die hele stikstofdiscussie het feit dat Boeren door de kapitalistische idealen juist moeten opschalen om het hoofd boven water te houden. Het feit dat er zoveel concurrentie is zorgt ook voor meer koeien. Dus ja.. de veestapel moet echt minder. Maar rechts beleid gaat dat echt niet helpen.
How much is the fishquote:Op zondag 28 februari 2021 21:56 schreef Pvt.Webster het volgende:
Daar is het. Horeca-ondernemers vs. Hoekstra.
Alsof er ooit sprake is van marktwerking in de agrarische sector.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:56 schreef Minimunt het volgende:
Ik mis trouwens bij die hele stikstofdiscussie het feit dat Boeren door de kapitalistische idealen juist moeten opschalen om het hoofd boven water te houden. Het feit dat er zoveel concurrentie is zorgt ook voor meer koeien. Dus ja.. de veestapel moet echt minder. Maar rechts beleid gaat dat echt niet helpen.
Indien Bio industrie wordt makkelijkquote:Op zondag 28 februari 2021 21:56 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Klaver zijn zus in de volgende onderwerpen verwerkt
Ja heel stupide concept.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:55 schreef Confetti het volgende:
Bijna een uur bezig zo en nog steeds geen enkel debat...tussen politici.
Belachelijk concept. En dan nog 5 tokkies die zijn opgetrommeld straks.
Nouja, als alle leden van omroep Akwasi op haar stemmen heeft ze nog maar 50000 stemmen nodig.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja de laatste die ik zag wel ja. Onbegrijpelijk, maar aan de andere kant als Sylvana de kamer in gaat, kan het wel leuk worden met Wilders
En jij als toekomstig pwc-partner?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:51 schreef KingRoland het volgende:
nogmaals
@:monkyyy als ex-PwC'er op wie stem jij?
"Mijn zusje is zwart, en merkt elke dag dat ze niet de zelfde kansen krijgt!"quote:Op zondag 28 februari 2021 21:56 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Klaver zijn zus in de volgende onderwerpen verwerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |