Voor het vuurwerk op tv zou het mooi zijn. Of de kwaliteit van de TK er dan op vooruit gaat is een tweede.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja de laatste die ik zag wel ja. Onbegrijpelijk, maar aan de andere kant als Sylvana de kamer in gaat, kan het wel leuk worden met Wilders
duo penottiquote:Op zondag 28 februari 2021 21:57 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
"Mijn zusje is zwart, en merkt elke dag dat ze niet de zelfde kansen krijgt!"
Perron Nul.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:58 schreef Starhopper het volgende:
Waar hebben ze die mensen vandaan gehaald?
In ongemak vanwege obesitas mensen op de IC/ziekenhujs. Tsja.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:58 schreef GSbrder het volgende:
Hebben ze al een jaar gewerkt dan? Nou dan.
ja laten we mensen beoordelen op hun uiterlijkquote:Op zondag 28 februari 2021 21:58 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind die vent een beetje een gangsterhoofd hebben
Weerspiegeling van het volkquote:Op zondag 28 februari 2021 21:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik vraag me af waarom ze hier geen welbespraakte ondernemer wegzetten maar een lekker volks stel
Clarence Seedorf, ga maar weer slapenquote:Op zondag 28 februari 2021 21:57 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
"Mijn zusje is zwart, en merkt elke dag dat ze niet de zelfde kansen krijgt!"
Laetitia Griffith, Joyce Sylvester, die van de PvdA met dat manke gezicht. Don Ceder. Kathleen Ferrier.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:57 schreef alors het volgende:
[..]
Nou je maakt mij gewoon echt niet wijs dat er geen personen van kleur met talent en ambitie zijn in de partijpolitiek. Maar politiek is veel netwerken, en dat soort netwerken bestaat nu eenmaal vaak uit hetzelfde soort mensen.
Hij heeft geen geld voor andere schoenen. Het geld is opquote:Op zondag 28 februari 2021 21:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Staat die gast daar nou echt op een stel sneakers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |