quote:Op zondag 28 februari 2021 21:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En jij als toekomstig pwc-partner?
We kunnen toch niet op hem stemmen.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:59 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
ja laten we mensen beoordelen op hun uiterlijk
Hij heeft toch een horeca zaak? Wat heeft ie dan? Een snackbar?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:59 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Hij heeft geen geld voor andere schoenen. Het geld is op
Dit ja.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:00 schreef jameshond7 het volgende:
Ik heb een zus, een ouder, ik was bij m'n kapper, ik was bij 2 boers, ik praatte met een boer, dit en dat man man man
quote:Op zondag 28 februari 2021 21:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoekstra is nog beter dan Kaag in met dedain naar het volk kijken
Voorzitter van Minerva geweest for crying out loud.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoekstra is nog beter dan Kaag in met dedain naar het volk kijken
Dagelijks. Elk uur. Duizenden mensen. Elke keer weer.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:00 schreef jameshond7 het volgende:
Ik heb een zus, een ouder, ik was bij m'n kapper, ik was bij 2 boers, ik praatte met een boer, dit en dat man man man
Nou ja, ome timmmmm is welbespraakter en alle ondernemers waar ik hiervoor voor gewerkt heb ookquote:
Brownies en Downiesquote:Op zondag 28 februari 2021 21:58 schreef Starhopper het volgende:
Waar hebben ze die mensen vandaan gehaald?
Yep. Van Don Ceder vind ik het echt jammer dat hij afgelopen verkiezingen het niet gehaald heeft...quote:Op zondag 28 februari 2021 21:59 schreef Timmerson het volgende:
[..]
Laetitia Griffith, Joyce Sylvester, die van de PvdA met dat manke gezicht. Don Ceder. Kathleen Ferrier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |