Clarence Seedorf, ga maar weer slapenquote:Op zondag 28 februari 2021 21:57 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
"Mijn zusje is zwart, en merkt elke dag dat ze niet de zelfde kansen krijgt!"
Laetitia Griffith, Joyce Sylvester, die van de PvdA met dat manke gezicht. Don Ceder. Kathleen Ferrier.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:57 schreef alors het volgende:
[..]
Nou je maakt mij gewoon echt niet wijs dat er geen personen van kleur met talent en ambitie zijn in de partijpolitiek. Maar politiek is veel netwerken, en dat soort netwerken bestaat nu eenmaal vaak uit hetzelfde soort mensen.
Hij heeft geen geld voor andere schoenen. Het geld is opquote:Op zondag 28 februari 2021 21:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Staat die gast daar nou echt op een stel sneakers?
quote:Op zondag 28 februari 2021 21:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En jij als toekomstig pwc-partner?
We kunnen toch niet op hem stemmen.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:59 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
ja laten we mensen beoordelen op hun uiterlijk
Hij heeft toch een horeca zaak? Wat heeft ie dan? Een snackbar?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:59 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Hij heeft geen geld voor andere schoenen. Het geld is op
Dit ja.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:00 schreef jameshond7 het volgende:
Ik heb een zus, een ouder, ik was bij m'n kapper, ik was bij 2 boers, ik praatte met een boer, dit en dat man man man
quote:Op zondag 28 februari 2021 21:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoekstra is nog beter dan Kaag in met dedain naar het volk kijken
Voorzitter van Minerva geweest for crying out loud.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoekstra is nog beter dan Kaag in met dedain naar het volk kijken
Dagelijks. Elk uur. Duizenden mensen. Elke keer weer.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:00 schreef jameshond7 het volgende:
Ik heb een zus, een ouder, ik was bij m'n kapper, ik was bij 2 boers, ik praatte met een boer, dit en dat man man man
Nou ja, ome timmmmm is welbespraakter en alle ondernemers waar ik hiervoor voor gewerkt heb ookquote:
Brownies en Downiesquote:Op zondag 28 februari 2021 21:58 schreef Starhopper het volgende:
Waar hebben ze die mensen vandaan gehaald?
Yep. Van Don Ceder vind ik het echt jammer dat hij afgelopen verkiezingen het niet gehaald heeft...quote:Op zondag 28 februari 2021 21:59 schreef Timmerson het volgende:
[..]
Laetitia Griffith, Joyce Sylvester, die van de PvdA met dat manke gezicht. Don Ceder. Kathleen Ferrier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |