quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kende zelfs mijn oerbeppe nog, o wat was dat een lief mens, zo lief dat toen mijn mama beppe werd ze echt straalde omdat ze haar naam draagt.
Mijn opa was 92 en zijn laatste longfoto was zo zwart dat ze zeiden nou we gaan roken niet meer verbiedenquote:
Dat is ook klotequote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Helaas geen gigantische erfenis.
Dan zou ik toch maar een beetje zuinig zijn op je pensioenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn opa was 92 en zijn laatste longfoto was zo zwart dat ze zeiden nou we gaan roken niet meer verbieden
Hahaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn opa was 92 en zijn laatste longfoto was zo zwart dat ze zeiden nou we gaan roken niet meer verbieden
Nah dan schaak ik wel een rijke ventquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou ik toch maar een beetje zuinig zijn op je pensioen
Goedkoper is het er niet op geworden geloof ik...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:02 schreef Treehut362 het volgende:
Roken ok je krijgt er een vervelend hoestje van en het is stervensduur maar verder nix.
Ja kloptquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:02 schreef Treehut362 het volgende:
Roken ok je krijgt er een vervelend hoestje van en het is stervensduur maar verder nix.
Is niet altijd een garantie op een lang leven, ken supergezonde mensen die ineens neervielen of een kutziektebed hebben gehad.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Gezond eten, voldoende slaap en regelmatig bewegen.
Ja zo kunnen we wel even doorgaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Is niet altijd een garantie op een lang leven, ken supergezonde mensen die ineens neervielen of een kutziektebed hebben gehad.
Of met 25 jaar een motorongeluk, of met 23 jaar aangereden door een klote dronken Fransman, o en een vriendinnetje op haar 11e tikte een auto aan.
Uitzonderingen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Is niet altijd een garantie op een lang leven, ken supergezonde mensen die ineens neervielen of een kutziektebed hebben gehad.
Of met 25 jaar een motorongeluk, of met 23 jaar aangereden door een klote dronken Fransman, o en een vriendinnetje op haar 11e tikte een auto aan.
Ik stopte idd met opsommen anders wordt je er nog verdrietig van.quote:
En pech.quote:
Ja helaas gebeuren dat soort tragische gevallen nog steedsquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met je eigen leven.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaas gebeuren dat soort tragische gevallen nog steeds
Het noodlot.quote:
Maar wel een mooie OP.quote:
Als je er niet aan gelikt hebt is het niet Jouw topicquote:
Ik ken helaas veel te veel van dit soort gevallen en mis ze nog enorm.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met je eigen leven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
3 minuten HUT Ik zet het in de opquote:
Stom van mijn.quote:
Wat een kut muziekquote:
Ik heb geluk gehad ...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met je eigen leven.
wat is je BMIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
LOL Nou ik ken Chufi en er is niks mis mee. Hij is wel grootquote:
Ja precies net zoals ik een paar weken bijna geschept was door een semi truck op het zebrapad. Ik voel nog de windquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het over een fietsongeluk en een naderende truck op een industrieterrein
jullie kennen mekaarquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
LOL Nou ik ken Chufi en er is niks mis mee. Hij is wel groot
OKquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
jullie kennen mekaar
hoe heet iemand uit Mokum
Mokenees?
Amsterdammerquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
jullie kennen mekaar
hoe heet iemand uit Mokum
Mokenees?
Ik moest het Googelen persconferentie.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:30 schreef chufi het volgende:
Ik heb de persco opstaan, maar ik kan me er niet op concentreren
Is deze beter dan de vorige ?quote:
ik doe maar watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Treehut362 op 23-02-2021 19:46:22 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik doe maar wat
dan zijn we op de hoogteOp die manier doe ik het ook in mn Spaanse muziekjes topic ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag weer open volgende week voor het contactgedeelte en en shoppen mogen ze ook max 6 per uurquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:12 schreef drakin het volgende:
Is er al nieuws wat er wel en niet weer mag?
alle contactberoepen en niet alleen kappers?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag weer open volgende week voor het contactgedeelte en en shoppen mogen ze ook max 6 per uur
6 klanten per uur, maximaal 10 minuten per klant.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
alle contactberoepen en niet alleen kappers?
En wat bedoel je met 6 per uur max?
shit dan moet ik gaan opruimen
Winkel is alleen op afspraak en max 2 tegelijk en 6 timeslots per uur per verdiepingquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
alle contactberoepen en niet alleen kappers?
En wat bedoel je met 6 per uur max?
shit dan moet ik gaan opruimen
Altijd weer die groep.. die zullen wel uitsterven zo langzamerhandquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
6 klanten per uur, maximaal 10 minuten per klant.
Alle contact beroepen ja. Nou ja, op 1 na blijkbaar.
Volgens mij niet, alleen teamsporten buiten.quote:
waterpolo is een teamsport en 4 x 100 estafette zwemmen ook ... lul je je daar maar eens onderuitquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, alleen teamsporten buiten.
Hier staat het tussen
https://twitter.com/Rijks(...)320101339137/photo/1
Laat ze dan maar oppassen dat er geen bootje van Pullup in hun nek zit.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
waterpolo is een teamsport en 4 x 100 estafette zwemmen ook ... lul je je daar maar eens onderuit
Ik zocht even, 2 per verdieping.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
6 klanten per uur, maximaal 10 minuten per klant.
Alle contact beroepen ja. Nou ja, op 1 na blijkbaar.
Ik wil zwemmen juistquote:
openluchtzwemabaden vervroegd openen dan maar lijkt mequote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat ze dan maar oppassen dat er geen bootje van Pullup in hun nek zit.
Want binnen mag het niet.
Het is minimaal 10 minuten per klant zie ik net.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zocht even, 2 per verdieping.
Ja daag ik ga mensen niet boven krijgen, behalve als ze helpen schoonmalen
kies een mooie sloot of vijver of meer en leef je uitquote:
minimaal lukt mij wel, ik lul ze helemaal vast hier, koop alles!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is minimaal 10 minuten per klant zie ik net.
Die snap ik dan weer niet
Er is hier een openlucht zwembad, maar das weer 8 km fietsen, daar ben ik net wat te lui voorquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
kies een mooie sloot of vijver of meer en leef je uit
Die roeisters zijn over het algemeen wel jong (onder de 27) maar wat als er een oudere in de 4 of 8 zit ?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
waterpolo is een teamsport en 4 x 100 estafette zwemmen ook ... lul je je daar maar eens onderuit
Als het Olympische sporters zijn mochten ze toch al, ongeacht leeftijd.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Die roeisters zijn over het algemeen wel jong (onder de 27) maar wat als er een oudere in de 4 of 8 zit ?
maximaal toch ?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is minimaal 10 minuten per klant zie ik net.
Die snap ik dan weer niet
water zat in Frieslandquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
kies een mooie sloot of vijver of meer en leef je uit
max. 1 handhaver per shop met stopwatchquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
Maar stel je nou voor dat ze na 8 minuten klaar zijn en goed hebben ingeslagen, moeten ze dan nog 2 minuten blijven om geen boete te krijgen
Er is wel een hele reeks voorwaarden aan het heropenen van de winkels verbonden. Klanten moeten zich onder meer vier uur van tevoren hebben aangemeld en per verdieping mogen maximaal twee klanten tegelijk in de winkel zijn. Het bezoek moet minimaal tien minuten duren.quote:
na 8 minuten klaar?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
Maar stel je nou voor dat ze na 8 minuten klaar zijn en goed hebben ingeslagen, moeten ze dan nog 2 minuten blijven om geen boete te krijgen
Lente en zon en energiequote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:57 schreef drakin het volgende:
O en de winkel even opnieuw inrichten en alles schoonmaken
Die staat ook met zijn stopwatch voor de deur.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:52 schreef drakin het volgende:
En handhaver komt er niet in, die kan ik niet op 1,5 meter afstand houden
IK laat klanten wel achterom komenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die staat ook met zijn stopwatch voor de deur.
Geld maakt niet gelukkig, snelle auto's ook nietquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:03 schreef chufi het volgende:
Weer zo'n toeval iets .. Open ik nu net de Ziggo Go app Meest bekeken nu Tiger Woods... hoor ik net 5 min. geleden dat ie een zwaar auto-ongeluk heeft gehad vandaag
T is altijd een zwerm van die controleurs he, die zijn dan ineens overal.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
IK laat klanten wel achterom komen
Hoor het ook ja, ze weten ook nog niet hoe het met hem is.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:03 schreef chufi het volgende:
Weer zo'n toeval iets .. Open ik nu net de Ziggo Go app Meest bekeken nu Tiger Woods... hoor ik net 5 min. geleden dat ie een zwaar auto-ongeluk heeft gehad vandaag
Was meer een SUV waar ie uit is geknipt ....quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig, snelle auto's ook niet
En wat is het verschil?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Was meer een SUV waar ie uit is geknipt ....
Nou nee hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Die rijden over het algemeen wat rustiger.. Maar ja details zullen wel volgen..
Gelukkig mag ik ook 1 bezoeker per dag, en mogen die controleurs wachten tot ze een ons wegenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is altijd een zwerm van die controleurs he, die zijn dan ineens overal.
zelfs 2 in je winkelquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik ook 1 bezoeker per dag, en mogen die controleurs wachten tot ze een ons wegen
Hee hoe zit het nu met max aantal bezoelers?quote:
Nee 1 bezoeker per dag en avondklok tot 15 maartquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Hee hoe zit het nu met max aantal bezoelers?
Ik zie wel nog steeds avondklok, maar niet of er weer meer bezoekers mogen
Niet toch? Of een kraam buitenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:14 schreef chufi het volgende:
W
[..]
Maar winkel aan huis , hoe zit dat dan ?
Bezoekers was toch nooit een verbod maar een 'aanwijzing'?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Hee hoe zit het nu met max aantal bezoelers?
Ik zie wel nog steeds avondklok, maar niet of er weer meer bezoekers mogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ver zullen ze niet hebben nagedacht. Denk dat als het afgescheiden ruimtes zijn er al geen probleem is.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:14 schreef chufi het volgende:
W
[..]
Maar winkel aan huis , hoe zit dat dan ?
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:16 schreef chufi het volgende:
Ziet er niet goed uit ...Nee, maar suv, dus de kans op overleven een stuk groter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Met hun vage bewoordingen weet je nooit exact wat ze nu bedoelen ..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bezoekers was toch nooit een verbod maar een 'aanwijzing'?
Ziet er niet goed uit ...Stevige auto hoor, de veiligheidsriem is een dingetje in dit gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Geloof niet dat het zomaar kunnen verbieden dat je meer dan 1 andere persoon in je huis hebt. Daar moet eerst wel wetgeving voor zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Met hun vage bewoordingen weet je nooit exact wat ze nu bedoelen ..
Is dat zo? Je kunt ook een grotere smak in het voertuig maken als je je gordels bv niet om hebt ..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar suv, dus de kans op overleven een stuk groter.
Meestal wel, zitten nou eenmaal steviger in elkaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat zo? Je kunt ook een grotere smak in het voertuig maken als je je gordels bv niet om hebt ..
Het is stoer om ze niet de dragen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat zo? Je kunt ook een grotere smak in het voertuig maken als je je gordels bv niet om hebt ..
die blijft niet op zn zij liggen ,,quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meestal wel, zitten nou eenmaal steviger in elkaar.
Als je je gordels niet om hebt heb je nog steeds die 'kooi' om je heen.
Vergelijk het eens met een sportwagen, als die zo terecht komt.
Die zitten nog vaster in de gordels. Heb je enig idee wat er met een lichaam gebeurt met een over de kop rolt. Je ziet alle hoeken van de auto en een paar ramen waar je door getieft word als een ping pong bal. Fijnquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meestal wel, zitten nou eenmaal steviger in elkaar.
Als je je gordels niet om hebt heb je nog steeds die 'kooi' om je heen.
Vergelijk het eens met een sportwagen, als die zo terecht komt.
Dat bedoel ik, die ligt mogelijk op zijn dak en dat dak deukt wel een stuk in.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
die blijft niet op zn zij liggen ,,
Bij racewagens wel, maar ook de gemiddelde porsche oid die voor een consument is?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zitten nog vaster in de gordels. Heb je enig idee wat er met een lichaam gebeurt met een over de kop rolt. Je ziet alle hoeken van de auto en een paar ramen waar je door getieft word als een ping pong bal. Fijn
Ik heb genoeg filmpjes gezienquote:
Die kopen ze zelf toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij racewagens wel, maar ook de gemiddelde porsche oid die voor een consument is?
ja, maar of daar dan ook een extra zware gordel is zit?quote:
Geen idéé maar het ligt wel lekker op de wegquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ja, maar of daar dan ook een extra zware gordel is zit?
Je hebt er 1?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idéé maar het ligt wel lekker op de weg
Nee MR2 was de snelstequote:
Ja tweezitter waar je niet veel aan hebt. En je boodschappen aan de voorkant moet.quote:
Hoe vaak stonden mensen je raar aan te kijken als je ze daar in ging zetten?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tweezitter waar je niet veel aan hebt. En je boodschappen aan de voorkant moet.
Lol nooit op geletquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe vaak stonden mensen je raar aan te kijken als je ze daar in ging zetten?
Ziet er niet goed uit ...heeft ie zo'n lelijke auto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Heb jij een standaard PI?quote:
Ja vanmiddag toch maar aangevinktquote:
Oh weer niet, gelukkigquote:
Ik kan nog steeds een keus makenquote:
Naar...ik vind datquote:
Ik doe dat als ik het meenquote:
Ik vergeet mijn mening wel eensquote:
Iam imortal i spilled the blood of many kings !!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:38 schreef chufi het volgende:
Sex Pistols is toch ook ver voor je tijd ?
oehhhhhhhhhhhhhhhquote:
prachtig!!!quote:Op woensdag 24 februari 2021 06:20 schreef pullup het volgende:
Bomen zijn cool
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.jpg?quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:03 schreef drakin het volgende:
Kennelijk kan ik geen plaatje plaatsen?
I got my eye on you
[ afbeelding ]
Waarom zou hij geen comeback maken?quote:Op woensdag 24 februari 2021 02:25 schreef chufi het volgende:
OK Tiger heeft het overleeft
https://www.nu.nl/sport-o(...)ar-auto-ongeluk.html
speeding lul
Die maakt geen comeback denk ik
quote:
We hebben hier net een zalige wandeling gemaakt door het park met kleinkind en hond. Wat word je hier blij van zeg?quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:30 schreef Prisha het volgende:
Jongens wat is het prachtig weer...ik staar verlangend naar buiten. Ik wilde eerst een dagje vrij nemen maar niet gedaan.
Denk dat ik toch een paar uur vrij neem en vanmiddag het ervan neem.
Dit ziet er meer uit als aanbouwquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het werkt ook met stenen
[ afbeelding ]
LOL, zo kun je het ook zienquote:
ja datquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL, zo kun je het ook zien
Tenzij er een aanbouw aan stond en die is weg gebeiteld
Mooiquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze staan bij ons in het Dorp, moet eerlijk zeggen dat ze best mooi zijn en tot mijn grote verbazing nooit onder de graffiti zitten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi![]()
Staan die op een rotonde?
Wat een werk al die vakjes schilderenquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze staan bij ons in het Dorp, moet eerlijk zeggen dat ze best mooi zijn en tot mijn grote verbazing nooit onder de graffiti zitten![]()
[ afbeelding ]
Ik ben ook zwaar teleurgesteld.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat een werk al die vakjes schilderen
Hahaha tis nog waar ookquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben ook zwaar teleurgesteld.![]()
Ik dacht (en 90% van het dorp) dat het baksteen was....
Lees ik onder dat filmpje van hierboven dat het gewoon fokking beton is.
Luie Prutsers.
oefenmatch tegen de Duitsers op Veronica nuquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn ze aan het ballen ergens?
quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi![]()
Staan die op een rotonde?
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2595533/8/25#p198184638]woensdag 24 februari 2021 18:44[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/181124]chufi[/url] het volgende:
1.75 speed? Joh dat is toch niet gezond joh!quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ondertussen kijk en luister ik op een ander scherm het tweede kamer live debat op 1.75 speed omdat ik later thuis was.
#totallyfuckedupandconfused
Eensch, maar ik heb wel een tip: Luister eerst 5 minuten naar 2.0 speed.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
1.75 speed? Joh dat is toch niet gezond joh!
Yeah man, pas op! Let it go zo nu en dan!quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
...bla bla bla...
En dat tweede..Hmm ja.. we gaan richting input overload.
OK, maar die is wel bij de tegenstandersquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik herinnerde me dat ik sinds de fusie tussen Tiscali en KNP ook online TV heb !
Kijk nu 10 seconden en ben al fan van Oberdorf
Doet me denken aan wintersport
Ik heb alleen medestanders en idioten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, maar die is wel bij de tegenstanders
quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yeah man, pas op! Let it go zo nu en dan!
zeg maar monoloogquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niets mis met een monoïstische dialoog, of is het andersom?
Ban op de radio toch?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoorde hem vandaag nog op de radio.
Klein wonder, aangezien ze de Film Grease willen cancelen.
Nu niet meer jaren 90.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Officieel of infidenteel?
Hoorde hem vandaag op Q
Hij was er toch echt vandaag en terecht, briljant tijdsnummer.quote:
Briljant kan ik het niet noemenquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij was er toch echt vandaag en terecht, briljant tijdsnummer.
Overigens was het wel een mooie miniset. Check the titles (onder beginnen) :
Playlist Q van vandaag:
[ afbeelding ]
Kut nummerquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe zou jij het noemen?

Vanwege de tekst?quote:
Gewoon kut. Slaat nergens op. Hype is dat het verboden was.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Black and White, Running together:
[..]
Vanwege de tekst?
Slechte herinneringen?
Onderbuik?
Gewoon zwaar kut?
De wereld is gek gewordenquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon kut. Slaat nergens op. Hype is dat het verboden was.
Nee hoor ik vind het een kut nummer. De meeste van die twee btw.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De wereld is gek geworden
Jaja we blijven sterkerquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ondertussen: Donk dunks 2-1.
Wat heeft dat met de gekke wereld te maken?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind het een kut nummer. De meeste van die twee btw.
Piets paardjesquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Black and White, Running together:
[ afbeelding ]
[..]
Vanwege de tekst?
Slechte herinneringen?
Onderbuik?
Gewoon zwaar kut?
Dat maak jij er van, dat heb ik nooit gezegdquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de gekke wereld te maken?
Klopt... als een ader in extase.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, dat heb ik nooit gezegd
Kut nummer niet meer niet minderquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt... als een ader in extase.
Geef je nu commando's of sta je Achter muisemeisje?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Juist vertel het hem maar even
Die komt ff goed binnenquote:
Aanval is de beste verdediging.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
Een fabrikant van stemmachines is helemaal klaar met de beschuldigingen van verkiezingsfraude.
Ze komen met een miljardenclaim![]()
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
Niet gekeken maar:quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:26 schreef chufi het volgende:
Yeah we hebben gewonnen van de Duitsers
Die heeft er zin inquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Do nut trust machines for human purpose, Stand ready!
[ afbeelding ]
Winnen van een volk is altijd leuk.quote:
Koffie natuurlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat komt eigenlijk eerst? Verzet of opstand?
Alleen nog maar kwaliteitspostsquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
No worries.
Quality over quantity.
neequote:Op woensdag 24 februari 2021 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vinden jullie de Q ook de mooiste letter?
De Q is een Qutletter, helemaal als je ermee blijft zitten in wordfeud.quote:
Nice ookquote:
Mijn zus maakte mij altijd bang met deze serie, als we alleen thuis waren zei ze altijd dat in een donkere kast de man in de witter regenjas zatquote:
Nee, de X is Gebo en de M is Ehwazquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nice ook
De M staat voor duizend en de X voor tien, heeft dat er wat mee te maken?
Wiite regenjas?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus maakte mij altijd bang met deze serie, als we alleen thuis waren zei ze altijd dat in een donkere kast de man in de witter regenjas zat
Hij had er wel iets onder aan hoorquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wiite regenjas?
That's a first.
Oeh! Is dat hekserij?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, de X is Gebo en de M is Ehwaz
Het heeft niks met hekserij te maken, google op de woorden en je ziet wat het isquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oeh! Is dat hekserij?
Ik heb me aardig verdiept in alchemie, dus ben benieuwd!
Nopequote:Op woensdag 24 februari 2021 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
..unwishfull thinking...
Maar als je de man in de witte regenjas niet kent ken je de serie dus niet.
"Google it"quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Het heeft niks met hekserij te maken, google op de woorden en je ziet wat het is
Gebo = tegels, ijs, bevestigingsmateriaalquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Het heeft niks met hekserij te maken, google op de woorden en je ziet wat het is
Je mag ook Ecosia gebruiken, of Bing hoorquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Google it"
< Voelt zich afgewezen.
Niet deze Geboquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gebo = tegels, ijs, bevestigingsmateriaal
Ik wil geen machine resultaat, ik wil je mening en de onderbouwing van een mens.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Je mag ook Ecosia gebruiken, of Bing hoor
Je klinkt als mijn moederquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:01 schreef drakin het volgende:
waarom heeft een man een witte regenjas aan? Wordt veel te snel vies
Exact, en zo pikt een ieder zijn/haar trauma.quote:
Of je hebt jezelf een jeugdtrauma aangepraat, is de man in de witte regenjas een eigen leven gaan leiden en was het een hele lieve man.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Exact, en zo pikt een ieder zijn/haar trauma.
En bij de betere series blijken dat uiteenlopende trauma's te zijn voor een ieder.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Noooo !!
Blijf graven
Mogelijkquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je hebt jezelf een jeugdtrauma aangepraat, is de man in de witte regenjas een eigen leven gaan leiden en was het een hele lieve man.
Het is geen mening, het zijn vaststaande feiten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wil geen machine resultaat, ik wil je mening en de onderbouwing van een mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |