quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kende zelfs mijn oerbeppe nog, o wat was dat een lief mens, zo lief dat toen mijn mama beppe werd ze echt straalde omdat ze haar naam draagt.
Mijn opa was 92 en zijn laatste longfoto was zo zwart dat ze zeiden nou we gaan roken niet meer verbiedenquote:
Dat is ook klotequote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Helaas geen gigantische erfenis.
Dan zou ik toch maar een beetje zuinig zijn op je pensioenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn opa was 92 en zijn laatste longfoto was zo zwart dat ze zeiden nou we gaan roken niet meer verbieden
Hahaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn opa was 92 en zijn laatste longfoto was zo zwart dat ze zeiden nou we gaan roken niet meer verbieden
Nah dan schaak ik wel een rijke ventquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou ik toch maar een beetje zuinig zijn op je pensioen
Goedkoper is het er niet op geworden geloof ik...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:02 schreef Treehut362 het volgende:
Roken ok je krijgt er een vervelend hoestje van en het is stervensduur maar verder nix.
Ja kloptquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:02 schreef Treehut362 het volgende:
Roken ok je krijgt er een vervelend hoestje van en het is stervensduur maar verder nix.
Is niet altijd een garantie op een lang leven, ken supergezonde mensen die ineens neervielen of een kutziektebed hebben gehad.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Gezond eten, voldoende slaap en regelmatig bewegen.
Ja zo kunnen we wel even doorgaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Is niet altijd een garantie op een lang leven, ken supergezonde mensen die ineens neervielen of een kutziektebed hebben gehad.
Of met 25 jaar een motorongeluk, of met 23 jaar aangereden door een klote dronken Fransman, o en een vriendinnetje op haar 11e tikte een auto aan.
Uitzonderingen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Is niet altijd een garantie op een lang leven, ken supergezonde mensen die ineens neervielen of een kutziektebed hebben gehad.
Of met 25 jaar een motorongeluk, of met 23 jaar aangereden door een klote dronken Fransman, o en een vriendinnetje op haar 11e tikte een auto aan.
Ik stopte idd met opsommen anders wordt je er nog verdrietig van.quote:
En pech.quote:
Ja helaas gebeuren dat soort tragische gevallen nog steedsquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met je eigen leven.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaas gebeuren dat soort tragische gevallen nog steeds
Het noodlot.quote:
Maar wel een mooie OP.quote:
Als je er niet aan gelikt hebt is het niet Jouw topicquote:
Ik ken helaas veel te veel van dit soort gevallen en mis ze nog enorm.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met je eigen leven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
3 minuten HUT Ik zet het in de opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |