Door het slotjequote:
Ik welquote:
Ken je die uitdrukking, ’een plank voor je kop hebben’?quote:Op zondag 21 februari 2021 19:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Deisyy zag een plank over het hoofd, toen stootte ze haar hoofd.
Ow sorry, ik dacht oprecht dat ik de laatste hadquote:
En tonja legde het nog wel zo duidelijk uit.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:20 schreef Soury het volgende:
iets over het hoofd zien (=iets vergeten of ontbreken) Ik begrijp het nog steeds niet
Niet voor mij.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En tonja legde het nog wel zo duidelijk uit.
Bedankt voor de reminder mede-user, ik heb de OP aangepast.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:20 schreef Domnivoor het volgende:
Zeg TS, wordt het niet eens tijd voor Sunday Night Fever?
Misschien kan ze het voor jou uit tekenen ofzo.quote:
Ja dat is beterquote:Op zondag 21 februari 2021 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
Tonja zou het eigenlijk moeten tekenen.
Ik ken wel 'Een bord voor je kop hebben' Maar die plank werkt ook primaquote:Op zondag 21 februari 2021 19:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ken je die uitdrukking, ’een plank voor je kop hebben’?
Het betekent: iets niet willen zien.
Om de verwarring te vergrotenquote:Op zondag 21 februari 2021 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
Tonja zou het eigenlijk moeten tekenen.
Soms duiken dingen ineens op lijkt het wel.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow sorry, ik dacht oprecht dat ik de laatste had![]()
Zouden ze toch eens iets aan moeten doen.
Ik verwar me rotquote:
Die plank komt ook wel aan ja.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ken wel 'Een bord voor je kop hebben' Maar die plank werkt ook prima
quote:Op zondag 21 februari 2021 19:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Soms duiken dingen ineens op lijkt het wel.
quote:
Van dik hout zaagt men planken.quote:
Stelletje eikels zijn hetquote:Op zondag 21 februari 2021 19:54 schreef Domnivoor het volgende:
Het coronafeestje in het Vondelpark gaat nog effe door...
Hebben ze nog een bbq nodig daar?quote:Op zondag 21 februari 2021 19:54 schreef Domnivoor het volgende:
Nu is het 21 uurr geweest.. oppakken dan maarquote:Op zondag 21 februari 2021 19:54 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een Primera in de straat die open is omdat ze ook postpakketjes aannemen.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:40 schreef Soury het volgende:
Misschien een gekke vraag maar iemand is overleden, de vrouw van een ex collega die ik graag mag. Ik kan nergens kaarten kopen. Alles is dicht en op internet word ik er niet vrolijk van, of kijk ik scheel ik heb er maar één nodig
Maar die mogen ze niet verkopen behalve 4 uur vantevoren besteld online ofzoquote:Op zondag 21 februari 2021 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een Primera in de straat die open is omdat ze ook postpakketjes aannemen.
Die hebben ook wel kaarten volgens mij
Oh ok Bruna is al weken dicht. Er zit een primera in de buurt.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een Primera in de straat die open is omdat ze ook postpakketjes aannemen.
Die hebben ook wel kaarten volgens mij
Zuchtquote:Op zondag 21 februari 2021 21:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar die mogen ze niet verkopen behalve 4 uur vantevoren besteld online ofzo
Ow dat wist ik niet, loop al een tijdje langs dat schapquote:Op zondag 21 februari 2021 21:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar die mogen ze niet verkopen behalve 4 uur vantevoren besteld online ofzo
Dat kan best kloppen. Nou ja dan maar een brief, misschien ook wel persoonlijker. En ik heb geen papier behalve een schriftje met lijntjesquote:Op zondag 21 februari 2021 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet, loop al een tijdje langs dat schap
sorry, stomme regels maken ervan dat postpacketpunten dat niet mogen verkopen.quote:
Ja maar supermarkt kaarten zijn het net niet. Heb jij niet wat?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:47 schreef drakin het volgende:
[..]
sorry, stomme regels maken ervan dat postpacketpunten dat niet mogen verkopen.
Maar misschien een supermarkt wel weer? Die hebben vaak ook kaarten en zijn dan zoveel % food waardoor het misschien wel weer mag.
Ik heb maar liefst 1 kaart in het Engelsquote:Op zondag 21 februari 2021 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar supermarkt kaarten zijn het net niet. Heb jij niet wat?
Dat bedoel ik niet lullig hoor maar iets persoonlijk in een cadeautje dan verstuur ik een pakjequote:Op zondag 21 februari 2021 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan best kloppen. Nou ja dan maar een brief, misschien ook wel persoonlijker. En ik heb geen papier behalve een schriftje met lijntjes
Die is erg mooiquote:Op zondag 21 februari 2021 21:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb maar liefst 1 kaart in het Engels
[ afbeelding ]
Dat maakt niet uit ik krijg altijd wat als ik jarig ben van hemquote:Op zondag 21 februari 2021 21:54 schreef drakin het volgende:
Ook nog Engelse tekst binnenzijde https://elvegeluk.nl/product/the-universe/
Maar dan ben je 6 euro kwijt voor een kaartje, kaart zelf want dit is een dure milieuvriendelijke kaart en verzendkosten.
Wel een dingetje hij is zwaar gelovig (katholiek)quote:Op zondag 21 februari 2021 21:55 schreef drakin het volgende:
Ik ben een slechte verkoopster, ik doe alles om je die kaart niet te laten kopen en nu vind je hem mooi
Ja doosquote:Op zondag 21 februari 2021 21:55 schreef drakin het volgende:
Ik ben een slechte verkoopster, ik doe alles om je die kaart niet te laten kopen en nu vind je hem mooi
O dat is wel heel lief van hemquote:Op zondag 21 februari 2021 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit ik krijg altijd wat als ik jarig ben van hem
En jij bent?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel een dingetje hij is zwaar gelovig (katholiek)
Je mag nog altijd naar de supermarktquote:
Ja precies, bestelling is gedaanquote:Op zondag 21 februari 2021 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is wel heel lief van hem
[..]
En jij bent?
Is een redelijk neutrale kaart hoor, maar goed voor het milieu wat zijn god geschapen schijnt te hebben.
shit nou moet ik van mijn kont af komenquote:
Hoe lang duurt het ?quote:Op zondag 21 februari 2021 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Je mag nog altijd naar de supermarkt
Hup hup !!! Nee hoor doe rustig aan. Komt goed. Mooie kaartquote:Op zondag 21 februari 2021 22:07 schreef drakin het volgende:
[..]
shit nou moet ik van mijn kont af komen
morgen zoeken en meteen versturen, heb toch niks anders te doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zondag 21 februari 2021 22:08 schreef drakin het volgende:
[..]
morgen zoeken en meteen versturen, heb toch niks anders te doen.Zijn vrouw is al een aantal weken dood. Dat wist ik niet dus geen bloedspoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Blijft niet leuk voor hem, en voor jou ook niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn vrouw is al een aantal weken dood. Dat wist ik niet dus geen bloedspoed.
Via wats app. Ik had wat gepost uit het verleden (werk) en ik ben verhuisd dus hij heeft mijn adres nietquote:Op zondag 21 februari 2021 22:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Blijft niet leuk voor hem, en voor jou ook niet.
Hoe kan het dat je het nu pas wist?
ah vandaar.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Via wats app. Ik had wat gepost uit het verleden (werk) en ik ben verhuisd dus hij heeft mijn adres niet
Ja normaal gesproken hadden we elk jaar een etentje. Maar dat gaat ook even niet door.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:16 schreef drakin het volgende:
[..]
ah vandaar.
Soms gebeuren die dingen als je elkaar al even niet meer ziet.
etentje via zoomquote:Op zondag 21 februari 2021 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja normaal gesproken hadden we elk jaar een etentje. Maar dat gaat ook even niet door.
Nee ik moet er niet aan denken via zoom.quote:
Ik dacht eraan omdat sinds vorig jaar echt alles via zoom gaatquote:Op zondag 21 februari 2021 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik moet er niet aan denken via zoom.
Ja werk en vergaderingen maar een etentje met de mannen is toch wat anders. En ik werk al jaren niet meer met zequote:Op zondag 21 februari 2021 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht eraan omdat sinds vorig jaar echt alles via zoom gaat
Ik ken iemand die boardgames speelt via zoom. Je kan workshops en opleidingen volgen via zoom, een soort klein festival is hier gehouden. Rollenspellen, meditaties, en ja vergaderingen.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja werk en vergaderingen maar een etentje met de mannen is toch wat anders. En ik werk al jaren niet meer met ze
Dat is prima toch? Fok is het zelfdequote:Op zondag 21 februari 2021 22:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ken iemand die boardgames speelt via zoom. Je kan workshops en opleidingen volgen via zoom, een soort klein festival is hier gehouden. Rollenspellen, meditaties, en ja vergaderingen.
Etentje nog niet geprobeerd, ook nog niet koffieleuten online gedaan dat wil ik nog eens proberen.
Sommige dingen zijn hier niet mogelijk en daar wel, en andersom, maar ja ik doe daar niet veel mee nog.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is prima toch? Fok is het zelfde
Oh ja dat snap ik wel. Maar ik doe er niet graag aan mee. Lijkt me vreselijk nu om via zoom klassen te volgen.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn hier niet mogelijk en daar wel, en andersom, maar ja ik doe daar niet veel mee nog.
Een cursus of opleiding volgen via zoom is wel interessant
Ja liever echt, zeker in het veld waarin ik opleidingen volg wil je dat gewoon face to face doen, maar het opent ook weer een nieuwe kijk op dingen.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dat snap ik wel. Maar ik doe er niet graag aan mee. Lijkt me vreselijk nu om via zoom klassen te volgen.
Kaartjes versturenquote:Op zondag 21 februari 2021 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja liever echt, zeker in het veld waarin ik opleidingen volg wil je dat gewoon face to face doen, maar het opent ook weer een nieuwe kijk op dingen.
Maar ja ik moet het ook niet voor mijn werk dat scheelt, plus ik zit teveel op mijn kont nu ik veel niet kan en mag doen.
Dat nog welquote:
Ik betaal je godverdomme voorquote:
dubbel?quote:
Ja ik wilde wat aanpassen maar toen quote ik mezelf.quote:
o zo dubbelquote:Op zondag 21 februari 2021 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik wilde wat aanpassen maar toen quote ik mezelf.
Nooit gezien? Komt wel vaker voor. Oorzaak drankquote:
lekkerquote:Op zondag 21 februari 2021 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nooit gezien? Komt wel vaker voor. Oorzaak drank
Morgen weerquote:
door de koffie?quote:Op zondag 21 februari 2021 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Appie heeft nu deze [ link | afbeelding ]
En een paar druppeltjes is best lekker.
Jaquote:
Maar dan moet ik een kaartje versturenquote:
Ja, dat is lekker spul. Ook over desserts.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag zoiets ook op insta voorbijkomen bij een ondernemer die koffiegeluk heetquote:Op zondag 21 februari 2021 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het ook dus 2 druppels voor de smaak. De fles is erop gemaaktquote:
Ik eet nooit dessertsquote:Op zondag 21 februari 2021 23:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker spul. Ook over desserts.
Ze waren meestal te koop bij Simon Leveltquote:Op zondag 21 februari 2021 23:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag zoiets ook op insta voorbijkomen bij een ondernemer die koffiegeluk heet
Dat is lekkere koffiequote:Op zondag 21 februari 2021 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze waren meestal te koop bij Simon Levelt
Alleen als ik weer eens Ben&Jerry krijg van de postcode loterij.quote:
En Theequote:
Heb die van hun nog nooit gehad, ik drink ook nauwelijks theequote:
Oh ik ook niet vaak maar dan moet het wel lekker zijn. En daar kunnen zakjes niet tegenop. Vanille thee was mijn favoriet maar die hebben ze niet meerquote:Op zondag 21 februari 2021 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb die van hun nog nooit gehad, ik drink ook nauwelijks thee
PC loterij? Je betaald voor iets wat niet bestaatquote:Op zondag 21 februari 2021 23:49 schreef chufi het volgende:
Ik moet nog steeds thee kado krijgen ... van de PC Loterij..
Oh Postcode. Ja ik had een handcreme in December ofzo gewonnen. En 2 weken geleden lag het in de busquote:Op zondag 21 februari 2021 23:49 schreef chufi het volgende:
Ik moet nog steeds thee kado krijgen ... van de PC Loterij..
Ik maak ook wel mijn eigen thee, daar kunnen zakjes ook niet tegenop.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik ook niet vaak maar dan moet het wel lekker zijn. En daar kunnen zakjes niet tegenop. Vanille thee was mijn favoriet maar die hebben ze niet meer
Oehhh!!!quote:Op zondag 21 februari 2021 23:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maak ook wel mijn eigen thee, daar kunnen zakjes ook niet tegenop.
Ja ... ik die 12 provincien prijs x 4 en dus ook Thee, maar dat was een afhaalprijs en dat is tijdelijk nog niet mogelijk ...quote:Op zondag 21 februari 2021 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh Postcode. Ja ik had een handcreme in December ofzo gewonnen. En 2 weken geleden lag het in de bus
Niet in de webwinkel, sorryquote:
quote:
We hebben hier een kraam vol grote glazen potten kruiden, echt van alles kun je er krijgen. En mijn kruidenrek bestaat ook uit - ehhh even denken - 40-60 glazen potjes, ben echt met eten met kruiden aan het spelen, maar kan er dus ook wel aardig wat drankjes mee brouwen.quote:
Nee dank je, nu ben je wat gevaarlijkquote:Op maandag 22 februari 2021 00:01 schreef drakin het volgende:
[..]
We hebben hier een kraam vol grote glazen potten kruiden, echt van alles kun je er krijgen. En mijn kruidenrek bestaat ook uit - ehhh even denken - 40-60 glazen potjes, ben echt met eten met kruiden aan het spelen, maar kan er dus ook wel aardig wat drankjes mee brouwen.
thee gevaarlijk?quote:Op maandag 22 februari 2021 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dank je, nu ben je wat gevaarlijk
Drankjes brouwen.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:06 schreef drakin het volgende:
[..]
thee gevaarlijk?
eten kruiden gevaarlijk?
thee is een drankjequote:
Ohh ik heb ooit PB geblockd.(Jaren geleden) Verder niemand. Ik zie het nut er niet van inquote:Op maandag 22 februari 2021 00:07 schreef drakin het volgende:
ow trouwens, als je abo afloopt zie je zeker weer al die vervelende troela's die ik geblokkeerd heb
Ja joh maar het was zoals je het zegtquote:Op maandag 22 februari 2021 00:08 schreef drakin het volgende:
[..]
thee is een drankje
Soep ook eigenlijk
En koffie, die staat ook in dat kruidenrek
wie is pb?quote:Op maandag 22 februari 2021 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh ik heb ooit PB geblockd.(Jaren geleden) Verder niemand. Ik zie het nut er niet van in
Ik doe het daarna alleen maar in mijn heksenketelmokquote:Op maandag 22 februari 2021 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja joh maar het was zoals je het zegt
Pearlbitch. In de COS ik werd knetter gek van haar. Dat is nu overquote:
Ik weet niet eens wie het isquote:Op maandag 22 februari 2021 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Pearlbitch. In de COS ik werd knetter gek van haar. Dat is nu over
Nee het heeft weinig nut, behalve dat je nieuwsgierig wordt naar de inhoud die je niet ziet maar wel dat er gepost is ,...quote:Op maandag 22 februari 2021 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh ik heb ooit PB geblockd.(Jaren geleden) Verder niemand. Ik zie het nut er niet van in
Het was haar gespam van die tweeling. Foto's en geil gezeik. Ik was daar wat zat vanquote:Op maandag 22 februari 2021 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee het heeft weinig nut, behalve dat je nieuwsgierig wordt naar de inhoud die je niet ziet maar wel dat er gepost is ,...
Ze heeft zo haar voorkeurenquote:Op maandag 22 februari 2021 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was haar gespam van die tweeling. Foto's en geil gezeik. Ik was daar wat zat van
Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op maandag 22 februari 2021 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was haar gespam van die tweeling. Foto's en geil gezeik. Ik was daar wat zat van
Ik kon het niet meer aanzien. Verder is het een tof wijfquote:
Ik weet nu geloof ik wel wat uto is, maar cos zegt me dan weer niksquote:
Latersquote:Op maandag 22 februari 2021 00:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet nu geloof ik wel wat uto is, maar cos zegt me dan weer niks
ik ga nog even een serie zien voor ik ga slapen
Ah ok dat soort filmpjes , ja dan zijn er nog genoeg domme mensenquote:Op maandag 22 februari 2021 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
Zit van die domme filmpjes te kijken.
Men neme een kleine alligator, goed vasthouden.
Dan laat je ze ergens inbijten, als man zeg maar precies daar waar je niet gebeten wil worden. En met opzet daar.
En dan gek vinden dat het pijn doet
Hoi pullup!quote:
Vanochtend werken maar ik heb vanmiddag de tijd om een rondje te fietsenquote:Op maandag 22 februari 2021 07:16 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hoi pullup!Ook zo op pad? Het wordt weer een heerlijke dag. Helaas moet ik het grootste deel binnen zitten.
quote:Op maandag 22 februari 2021 06:18 schreef pullup het volgende:
BDS chickie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede match wel the weeknd en Daft Punkquote:
Oud Duits dus min of meerquote:Op maandag 22 februari 2021 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit weer Duits te doen, sommige zinnen zijn wat ongelukkig.
'De wereld is vol plezier'
Niet een zin die ik nu zou gebruiken zeg maar.
AH OK.. ja leuk is anders...quote:Op maandag 22 februari 2021 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
Bedoel meer dat de huidige wereld niet vol plezier is
ja vast wel.. Ik schrok 2 weken terug van het publiek bij het tennis .... En zag vanmiddag iemand zonder masker in de super ... maar durfde er niets van te zeggen .. was een enge vent .quote:Op maandag 22 februari 2021 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
Hopelijk straks weer beter
Dan gaan we eng kijken naar elkaar als we dan ergens komen waar het druk is
Zag hier van de week ook een huisarts in de wachtkamer zonder kapje lopenquote:Op maandag 22 februari 2021 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
ja vast wel.. Ik schrok 2 weken terug van het publiek bij het tennis .... En zag vanmiddag iemand zonder masker in de super ... maar durfde er niets van te zeggen .. was een enge vent .
Wie ? je collega of de dokter?quote:Op maandag 22 februari 2021 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, was toen een beetje een geintje. Nu is ze al even ziek
Das minder leuk ... kut ziekte ..quote:
Laatste keer was het niet vol, maar gelukkig is het grotendeels een nachtvlucht dus dan moete die gasten pittenquote:Op maandag 22 februari 2021 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
Das ook niet de lekkerste baan nu nee. Zeker op zulke lange vluchten lijkt mij dat het niet echt 'veilig' kan.
Daar ga ik wel vanuit ... medische meen ik me te herinnerenquote:Op maandag 22 februari 2021 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben ze wel goede mondkapjes? Of diezelfde als die wij hier moeten gebruiken?
Ze heeft met vorige vluchten iig niets opgelopenquote:Op maandag 22 februari 2021 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
Mooi, die beschermen haar dan ook in ieder geval.
Ja ... misschien doen ze het wel na dr vlucht of zo ...quote:Op maandag 22 februari 2021 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Houden zo
En hopelijk voor haar ook snel een vaccin.
Ja , maar denk het niet ...quote:Op maandag 22 februari 2021 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zou echt nog best snel zijn dan.
Een sleur je hut tochje van 400.000 $quote:Op dinsdag 23 februari 2021 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
Toch wel handig als je je huis kan meenemen
Ja geen idee ..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
Wat zou het kosten om zo'n pand opnieuw te bouwen? Zeker als het al een oud huis is.
Ja toch .... Maar ja die leveranciers hebben het misschien ook niet altijd voor het uitkiezen ..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
Echt bizar die VOC mentaliteit van de AH.
Wat mij betreft stoppen gewoon alle leveranciers met leveren onder deze voorwaarden. Dan is die gekte zo weg bij de AH.
Hulloquote:
Waar ?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:00 schreef drakin het volgende:
Er is een I am Groot serie gepland/verwacht
Ah leuk...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij Prisha thuis
Het word een reality soap
Het zou over baby groot gaanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er zijn al beelden vrijgegeven:
[ afbeelding ]
Ooit zag Groot er zo uitquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja en? Alsof Baby Groot geen familie heeft?
Die heb ik overal in huis als bakje voor van allesquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:52 schreef Soury het volgende:
Lente in mijn hoofd, balkon opgeruimd. En deze gekocht [ link | afbeelding ]
Ik had aardewerk bakjes maar de helft is kapot gewaaid een maand geleden. Zelfs mijn rieten matten die om het balkon heen zitten (Tie rips) was omver. Ik had er tot vandaag even geen zin in. Nu weer wel. Die hangpotjes ga ik ook vastbinden, als het waait is het hier 3 keer erger. Ik woon in een schoorsteen lijkt welquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb ik overal in huis als bakje voor van alles
En ja ze zouden op het balkon, ooit.
O daar heb ik geen last van, ik heb een balkonnetje aan mijn huis, dat was ooit een droom, een huis met een balkonnetje boven de erker en met van die openslaande deuren.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had aardewerk bakjes maar de helft is kapot gewaaid een maand geleden. Zelfs mijn rieten matten die om het balkon heen zitten (Tie rips) was omver. Ik had er tot vandaag even geen zin in. Nu weer wel. Die hangpotjes ga ik ook vastbinden, als het waait is het hier 3 keer erger. Ik woon in een schoorsteen lijkt wel
Die is mooi!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:00 schreef Soury het volgende:
Mijn tapijt is gister geleverd [ link | afbeelding ] Blij mee
Oh ik zit er wel vaak met mooi weer. Laptop of e reader en een koptelefoonquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:02 schreef drakin het volgende:
[..]
O daar heb ik geen last van, ik heb een balkonnetje aan mijn huis, dat was ooit een droom, een huis met een balkonnetje boven de erker en met van die openslaande deuren.
In de praktijk staan hooguit de deuren op een kieren kom ik nooit op dat balkon. Maar ik heb mijn droom
Ik heb nog een tuinquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik zit er wel vaak met mooi weer. Laptop of e reader en een koptelefoon
Leeg ?? Serieus. Oh ik speel op dit moment Unravel, two point hospital (maar daar vind ik nog niet zo veel aan), en Untitled Goose game, die heb ik eigenlijk uitgespeeld. Fucking grappig, ik kan nog een bonus level spelen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Die is mooi!
Wat is jouw kamer verder leeg en welke game ben je aan het spelen?
Ja mijn huis is te klein voor al mijn spullenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Leeg ?? Serieus. Oh ik speel op dit moment Unravel, two point hospital (maar daar vind ik nog niet zo veel aan), en Untitled Goose game, die heb ik eigenlijk uitgespeeld. Fucking grappig, ik kan nog een bonus level spelen.
Jaquote:
Ik woon hier per 1 maart 2 jaar. Mijn vorige huis heb ik na 30 jaar verlaten. Dat was een schone start. Je wil niet weten wat ik allemaal bij de stort heb gezet.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja mijn huis is te klein voor al mijn spullen
Hoeft ook niet, ik probeer mijn spullen gewoon te verkopen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik woon hier per 1 maart 2 jaar. Mijn vorige huis heb ik na 30 jaar verlaten. Dat was een schone start. Je wil niet weten wat ik allemaal bij de stort heb gezet.
Ik had een berging waar ik mijn fiets in moest worstelen. Er lagen zefls auto banden inquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, ik probeer mijn spullen gewoon te verkopen.
Gister een beeldje, vandaag een paar oorbellen, over 30 jaar heb ik een kamer leeg
O zo vol stond mijn hok ook, maar ik heb gewoon 2 fietsen voor 1 ingeruild en ga dat ergens dit jaar nog een keer doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een berging waar ik mijn fiets in moest worstelen. Er lagen zefls auto banden in
Slim.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:22 schreef drakin het volgende:
[..]
O zo vol stond mijn hok ook, maar ik heb gewoon 2 fietsen voor 1 ingeruild en ga dat ergens dit jaar nog een keer doen.
Never ending story vond ik leuker, maar het is sowieso niet mijn afdelingquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:23 schreef drakin het volgende:
Intussen lees ik het Disney topic, had het met mijn zoon er gister over.
Blijken ze net vandaag duurder te zijn geworden, geen Disney dus![]()
Maar wel zag ik een nieuwe Star wars film![]()
En nog mooier, Willow! Mijn favo eigthies film
Dus het wordt toch duurder, ik had al begrepen dat er per vandaag heel veel series bij zouden komen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:23 schreef drakin het volgende:
Intussen lees ik het Disney topic, had het met mijn zoon er gister over.
Blijken ze net vandaag duurder te zijn geworden, geen Disney dus![]()
Maar wel zag ik een nieuwe Star wars film![]()
En nog mooier, Willow! Mijn favo eigthies film
Tja dat soort dagen. Het zonnetje schijnt voor hem iigquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:27 schreef Deisyy het volgende:
23 februari, de verjaardag van mijn vader, hij had 93 jaar geworden
We zaten er dus gister even aan te denken om samen een abo te nemen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus het wordt toch duurder, ik had al begrepen dat er per vandaag heel veel series bij zouden komen.
Niet dat ik een account heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ik woon stukken noordelijker hier is het al donkerquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja dat soort dagen. Het zonnetje schijnt voor hem iig
Het zijn dagen met een glimlach inmiddels en inderdaad het was heerlijk weer vandaag.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja dat soort dagen. Het zonnetje schijnt voor hem iig
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:31 schreef drakin het volgende:
[..]
We zaten er dus gister even aan te denken om samen een abo te nemen.
Maar toen was het nog 6,99 = 3,50 per persoon. Dat kan ik nog net aan, 4,50 per persoon wordt me toch echt veel te veel.Er schijnen wel goede series bij te komen, maar als je veel van die series al eens gezien hebt is het ook zonde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik moet echt denken mijn pa is al weer weer 26 jaar geleden overleden.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn dagen met een glimlach inmiddels en inderdaad het was heerlijk weer vandaag.
Ik kan wel even wachten met die series, en via een omweg lukt het ook ze te zienquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er schijnen wel goede series bij te komen, maar als je veel van die series al eens gezien hebt is het ook zonde.
De mijne ook, januari 1995, op vrijdag de 13e, hij was pas 68 jaar. 26 jaar klinkt als zo lang geleden, maar ik weet het nog als de dag van gisteren.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet echt denken mijn pa is al weer weer 26 jaar geleden overleden.
Ja ik heb ook een Tweakers account. Dat is downloaden. Maar dat is met een omweg illigaal legaal.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan wel even wachten met die series, en via een omweg lukt het ook ze te zien
Ik lift ook mee op het abo van mijn dochterquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan wel even wachten met die series, en via een omweg lukt het ook ze te zien
Gekke is dat je zelf al richting de leeftijd gaat. Mijn vader was 62 en mijn zus is al bijna net zo oudquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijne ook, januari 1995, op vrijdag de 13e, hij was pas 68 jaar. 26 jaar klinkt als zo lang geleden, maar ik weet het nog als de dag van gisteren.
quote:
Ja dat kan ook. Je hebt het niet voor het kiezen qua familiequote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:43 schreef drakin het volgende:
Was die van mij maar 20 jaar eerder gegaan, wat een ellendeling
Dan was jouw vader ook ontzettend jong zeg. Raar idee inderdaad dat we steeds meer in de buurt komen, al dat duurt dat voor mij nog 15 jaarquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Gekke is dat je zelf al richting de leeftijd gaat. Mijn vader was 62 en mijn zus is al bijna net zo oud
Klopt, ik weet gelukkig dat er heel veel lieve vaders bestaan, just my bad luck.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat kan ook. Je hebt het niet voor het kiezen qua familie
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:43 schreef drakin het volgende:
Was die van mij maar 20 jaar eerder gegaan, wat een ellendeling
Je hebt je ouders inderdaad niet voor het kiezen, maar fijn dat je moeder er nog is. Die van mij is ook al weer bijna 20 jaar geleden overleden, ik was op mijn 35e al wees.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, ik weet gelukkig dat er heel veel lieve vaders bestaan, just my bad luck.
Heb dan wel mijn mams nog
Jup, en als je denkt dat het nog erger kan, dan is dit er 1.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Sorry hoor. Was het zo'n etterbak ja?
Ja ik moet ook nog wel even voor dat ik pensioen krijgquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan was jouw vader ook ontzettend jong zeg. Raar idee inderdaad dat we steeds meer in de buurt komen, al dat duurt dat voor mij nog 15 jaar
ow dat is wel heel jong alquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt je ouders inderdaad niet voor het kiezen, maar fijn dat je moeder er nog is. Die van mij is ook al weer bijna 20 jaar geleden overleden, ik was op mijn 35e al wees.
Daarom van genieten!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:46 schreef Treehut362 het volgende:
Het leven is een damp: zo voorbij.
Dat is erg jong zeg, ik heb ook alleen maar de moeder van moeder's kant gekend, de rest was er al van tussen gepiept voordat ik geboren werd.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:47 schreef drakin het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ik mijn opa's nooit gekend heb, beide dood op 52 jarige leeftijd.
Wel in een ander jaar. Vooral de pa van mijn moeder moet een hele fijne man zijn geweest.
Ik zit wel eens te denken om mijn pensioen uit te laten betalen. Kost wel watquote:
Ik kende zelfs mijn oerbeppe nog, o wat was dat een lief mens, zo lief dat toen mijn mama beppe werd ze echt straalde omdat ze haar naam draagt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is erg jong zeg, ik heb ook alleen maar de moeder van moeder's kant gekend, de rest was er al van tussen gepiept voordat ik geboren werd.
Oh dat is kutquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Jup, en als je denkt dat het nog erger kan, dan is dit er 1.
Zit ook in de familie aan zijn kant, zijn voorouders waren al klote corrupte lui die misbruik van hun macht maakten.quote:
Je denkt dat je het niet gaat halen?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit wel eens te denken om mijn pensioen uit te laten betalen. Kost wel wat
Treequote:
Heel eerlijk. Jawel maar niet echt lang met mijn levensstijl.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je denkt dat je het niet gaat halen?
Dat zijn veelbelovende leeftijdenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:53 schreef Treehut362 het volgende:
Mijn oma was 98.
Mijn ene opa 89 en de andere 92.
De andere oma die was overleden toen was ik 5.
Gezond eten, voldoende slaap en regelmatig bewegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |