Door het slotjequote:
Ik welquote:
Ken je die uitdrukking, ’een plank voor je kop hebben’?quote:Op zondag 21 februari 2021 19:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Deisyy zag een plank over het hoofd, toen stootte ze haar hoofd.
Ow sorry, ik dacht oprecht dat ik de laatste hadquote:
En tonja legde het nog wel zo duidelijk uit.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:20 schreef Soury het volgende:
iets over het hoofd zien (=iets vergeten of ontbreken) Ik begrijp het nog steeds niet
Niet voor mij.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En tonja legde het nog wel zo duidelijk uit.
Bedankt voor de reminder mede-user, ik heb de OP aangepast.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:20 schreef Domnivoor het volgende:
Zeg TS, wordt het niet eens tijd voor Sunday Night Fever?
Misschien kan ze het voor jou uit tekenen ofzo.quote:
Ja dat is beterquote:Op zondag 21 februari 2021 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
Tonja zou het eigenlijk moeten tekenen.
Ik ken wel 'Een bord voor je kop hebben' Maar die plank werkt ook primaquote:Op zondag 21 februari 2021 19:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ken je die uitdrukking, ’een plank voor je kop hebben’?
Het betekent: iets niet willen zien.
Om de verwarring te vergrotenquote:Op zondag 21 februari 2021 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
Tonja zou het eigenlijk moeten tekenen.
Soms duiken dingen ineens op lijkt het wel.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow sorry, ik dacht oprecht dat ik de laatste had![]()
Zouden ze toch eens iets aan moeten doen.
Ik verwar me rotquote:
Die plank komt ook wel aan ja.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ken wel 'Een bord voor je kop hebben' Maar die plank werkt ook prima
quote:Op zondag 21 februari 2021 19:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Soms duiken dingen ineens op lijkt het wel.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |