Jaquote:Op zondag 21 februari 2021 18:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen dat je maar beter helemaal je nest niet uit kan komen.
Ouchquote:Op zondag 21 februari 2021 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja
Ik wilde vanmorgen even de plinten kuizen, en ging met het swifferding over de plinten in de gang. Mijn gang is zo'n 6 m. lang en ik ging in volle vaart half gebukt (want kort Swifferding) naar het eind van de gang, maar was vergeten dat daar vorige week een plank is opgehangen en knalde vol met mijn harses tegen die plank, ik lag ineens gestrekt.
Veranderingen doen soms pijn jaquote:Op zondag 21 februari 2021 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja
Ik wilde vanmorgen even de plinten kuizen, en ging met het swifferding over de plinten in de gang. Mijn gang is zo'n 6 m. lang en ik ging in volle vaart half gebukt (want kort Swifferding) naar het eind van de gang, maar was vergeten dat daar vorige week een plank is opgehangen en knalde vol met mijn harses tegen die plank, ik lag ineens gestrekt.
Wel een mooi woord, kuiz(s)enquote:Op zondag 21 februari 2021 18:46 schreef Deisyy het volgende:
God straft meteen, geen plinten kuizen op zondag
Is het met een s ja? Kan best hoor, wie weet heb ik een hersenbeschadigingquote:
Ja dat, het maakt het een stuk vriendelijker vind ik.quote:
De pijn blijft helaas wel hetzelfdequote:Op zondag 21 februari 2021 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat, het maakt het een stuk vriendelijker vind ik.
Ik mis mijn plinten niet dat waren wel wat stofvangers die ik over het hoofd zagquote:Op zondag 21 februari 2021 18:46 schreef Deisyy het volgende:
God straft meteen, geen plinten kuizen op zondag
Over het hoofd zienquote:Op zondag 21 februari 2021 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mis mijn plinten niet dat waren wel wat stofvangers die ik over het hoofd zag
Wat is daar fout aan?quote:
Ja ookquote:Op zondag 21 februari 2021 19:07 schreef Sodeknetters het volgende:
Kennelijk is er een plank letterlijk over het hoofd gezien.![]()
Hoi hoi
En in gestrekte draf toen richting plinten.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Deisyy zag een plank over het hoofd, toen stootte ze haar hoofd.
Zo kun je er wel makkelijker bij komen met je korte swiffertje.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En in gestrekte draf toen richting plinten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |