Oh Postcode. Ja ik had een handcreme in December ofzo gewonnen. En 2 weken geleden lag het in de busquote:Op zondag 21 februari 2021 23:49 schreef chufi het volgende:
Ik moet nog steeds thee kado krijgen ... van de PC Loterij..
Ik maak ook wel mijn eigen thee, daar kunnen zakjes ook niet tegenop.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik ook niet vaak maar dan moet het wel lekker zijn. En daar kunnen zakjes niet tegenop. Vanille thee was mijn favoriet maar die hebben ze niet meer
Oehhh!!!quote:Op zondag 21 februari 2021 23:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maak ook wel mijn eigen thee, daar kunnen zakjes ook niet tegenop.
Ja ... ik die 12 provincien prijs x 4 en dus ook Thee, maar dat was een afhaalprijs en dat is tijdelijk nog niet mogelijk ...quote:Op zondag 21 februari 2021 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh Postcode. Ja ik had een handcreme in December ofzo gewonnen. En 2 weken geleden lag het in de bus
Niet in de webwinkel, sorryquote:
quote:
We hebben hier een kraam vol grote glazen potten kruiden, echt van alles kun je er krijgen. En mijn kruidenrek bestaat ook uit - ehhh even denken - 40-60 glazen potjes, ben echt met eten met kruiden aan het spelen, maar kan er dus ook wel aardig wat drankjes mee brouwen.quote:
Nee dank je, nu ben je wat gevaarlijkquote:Op maandag 22 februari 2021 00:01 schreef drakin het volgende:
[..]
We hebben hier een kraam vol grote glazen potten kruiden, echt van alles kun je er krijgen. En mijn kruidenrek bestaat ook uit - ehhh even denken - 40-60 glazen potjes, ben echt met eten met kruiden aan het spelen, maar kan er dus ook wel aardig wat drankjes mee brouwen.
thee gevaarlijk?quote:Op maandag 22 februari 2021 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dank je, nu ben je wat gevaarlijk
Drankjes brouwen.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:06 schreef drakin het volgende:
[..]
thee gevaarlijk?
eten kruiden gevaarlijk?
thee is een drankjequote:
Ohh ik heb ooit PB geblockd.(Jaren geleden) Verder niemand. Ik zie het nut er niet van inquote:Op maandag 22 februari 2021 00:07 schreef drakin het volgende:
ow trouwens, als je abo afloopt zie je zeker weer al die vervelende troela's die ik geblokkeerd heb
Ja joh maar het was zoals je het zegtquote:Op maandag 22 februari 2021 00:08 schreef drakin het volgende:
[..]
thee is een drankje
Soep ook eigenlijk
En koffie, die staat ook in dat kruidenrek
wie is pb?quote:Op maandag 22 februari 2021 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh ik heb ooit PB geblockd.(Jaren geleden) Verder niemand. Ik zie het nut er niet van in
Ik doe het daarna alleen maar in mijn heksenketelmokquote:Op maandag 22 februari 2021 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja joh maar het was zoals je het zegt
Pearlbitch. In de COS ik werd knetter gek van haar. Dat is nu overquote:
Ik weet niet eens wie het isquote:Op maandag 22 februari 2021 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Pearlbitch. In de COS ik werd knetter gek van haar. Dat is nu over
Nee het heeft weinig nut, behalve dat je nieuwsgierig wordt naar de inhoud die je niet ziet maar wel dat er gepost is ,...quote:Op maandag 22 februari 2021 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh ik heb ooit PB geblockd.(Jaren geleden) Verder niemand. Ik zie het nut er niet van in
Het was haar gespam van die tweeling. Foto's en geil gezeik. Ik was daar wat zat vanquote:Op maandag 22 februari 2021 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee het heeft weinig nut, behalve dat je nieuwsgierig wordt naar de inhoud die je niet ziet maar wel dat er gepost is ,...
Ze heeft zo haar voorkeurenquote:Op maandag 22 februari 2021 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was haar gespam van die tweeling. Foto's en geil gezeik. Ik was daar wat zat van
Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op maandag 22 februari 2021 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was haar gespam van die tweeling. Foto's en geil gezeik. Ik was daar wat zat van
Ik kon het niet meer aanzien. Verder is het een tof wijfquote:
Ik weet nu geloof ik wel wat uto is, maar cos zegt me dan weer niksquote:
Latersquote:Op maandag 22 februari 2021 00:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet nu geloof ik wel wat uto is, maar cos zegt me dan weer niks
ik ga nog even een serie zien voor ik ga slapen
Ah ok dat soort filmpjes , ja dan zijn er nog genoeg domme mensenquote:Op maandag 22 februari 2021 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
Zit van die domme filmpjes te kijken.
Men neme een kleine alligator, goed vasthouden.
Dan laat je ze ergens inbijten, als man zeg maar precies daar waar je niet gebeten wil worden. En met opzet daar.
En dan gek vinden dat het pijn doet
Hoi pullup!quote:
Vanochtend werken maar ik heb vanmiddag de tijd om een rondje te fietsenquote:Op maandag 22 februari 2021 07:16 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hoi pullup!Ook zo op pad? Het wordt weer een heerlijke dag. Helaas moet ik het grootste deel binnen zitten.
quote:Op maandag 22 februari 2021 06:18 schreef pullup het volgende:
BDS chickie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede match wel the weeknd en Daft Punkquote:
Oud Duits dus min of meerquote:Op maandag 22 februari 2021 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit weer Duits te doen, sommige zinnen zijn wat ongelukkig.
'De wereld is vol plezier'
Niet een zin die ik nu zou gebruiken zeg maar.
AH OK.. ja leuk is anders...quote:Op maandag 22 februari 2021 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
Bedoel meer dat de huidige wereld niet vol plezier is
ja vast wel.. Ik schrok 2 weken terug van het publiek bij het tennis .... En zag vanmiddag iemand zonder masker in de super ... maar durfde er niets van te zeggen .. was een enge vent .quote:Op maandag 22 februari 2021 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
Hopelijk straks weer beter
Dan gaan we eng kijken naar elkaar als we dan ergens komen waar het druk is
Zag hier van de week ook een huisarts in de wachtkamer zonder kapje lopenquote:Op maandag 22 februari 2021 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
ja vast wel.. Ik schrok 2 weken terug van het publiek bij het tennis .... En zag vanmiddag iemand zonder masker in de super ... maar durfde er niets van te zeggen .. was een enge vent .
Wie ? je collega of de dokter?quote:Op maandag 22 februari 2021 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, was toen een beetje een geintje. Nu is ze al even ziek
Das minder leuk ... kut ziekte ..quote:
Laatste keer was het niet vol, maar gelukkig is het grotendeels een nachtvlucht dus dan moete die gasten pittenquote:Op maandag 22 februari 2021 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
Das ook niet de lekkerste baan nu nee. Zeker op zulke lange vluchten lijkt mij dat het niet echt 'veilig' kan.
Daar ga ik wel vanuit ... medische meen ik me te herinnerenquote:Op maandag 22 februari 2021 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben ze wel goede mondkapjes? Of diezelfde als die wij hier moeten gebruiken?
Ze heeft met vorige vluchten iig niets opgelopenquote:Op maandag 22 februari 2021 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
Mooi, die beschermen haar dan ook in ieder geval.
Ja ... misschien doen ze het wel na dr vlucht of zo ...quote:Op maandag 22 februari 2021 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Houden zo
En hopelijk voor haar ook snel een vaccin.
Ja , maar denk het niet ...quote:Op maandag 22 februari 2021 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zou echt nog best snel zijn dan.
Een sleur je hut tochje van 400.000 $quote:Op dinsdag 23 februari 2021 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
Toch wel handig als je je huis kan meenemen
Ja geen idee ..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
Wat zou het kosten om zo'n pand opnieuw te bouwen? Zeker als het al een oud huis is.
Ja toch .... Maar ja die leveranciers hebben het misschien ook niet altijd voor het uitkiezen ..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
Echt bizar die VOC mentaliteit van de AH.
Wat mij betreft stoppen gewoon alle leveranciers met leveren onder deze voorwaarden. Dan is die gekte zo weg bij de AH.
Hulloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |