Waar ?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:00 schreef drakin het volgende:
Er is een I am Groot serie gepland/verwacht
Ah leuk...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij Prisha thuis
Het word een reality soap
Het zou over baby groot gaanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er zijn al beelden vrijgegeven:
[ afbeelding ]
Ooit zag Groot er zo uitquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja en? Alsof Baby Groot geen familie heeft?
Die heb ik overal in huis als bakje voor van allesquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:52 schreef Soury het volgende:
Lente in mijn hoofd, balkon opgeruimd. En deze gekocht [ link | afbeelding ]
Ik had aardewerk bakjes maar de helft is kapot gewaaid een maand geleden. Zelfs mijn rieten matten die om het balkon heen zitten (Tie rips) was omver. Ik had er tot vandaag even geen zin in. Nu weer wel. Die hangpotjes ga ik ook vastbinden, als het waait is het hier 3 keer erger. Ik woon in een schoorsteen lijkt welquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb ik overal in huis als bakje voor van alles
En ja ze zouden op het balkon, ooit.
O daar heb ik geen last van, ik heb een balkonnetje aan mijn huis, dat was ooit een droom, een huis met een balkonnetje boven de erker en met van die openslaande deuren.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had aardewerk bakjes maar de helft is kapot gewaaid een maand geleden. Zelfs mijn rieten matten die om het balkon heen zitten (Tie rips) was omver. Ik had er tot vandaag even geen zin in. Nu weer wel. Die hangpotjes ga ik ook vastbinden, als het waait is het hier 3 keer erger. Ik woon in een schoorsteen lijkt wel
Die is mooi!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:00 schreef Soury het volgende:
Mijn tapijt is gister geleverd [ link | afbeelding ] Blij mee
Oh ik zit er wel vaak met mooi weer. Laptop of e reader en een koptelefoonquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:02 schreef drakin het volgende:
[..]
O daar heb ik geen last van, ik heb een balkonnetje aan mijn huis, dat was ooit een droom, een huis met een balkonnetje boven de erker en met van die openslaande deuren.
In de praktijk staan hooguit de deuren op een kieren kom ik nooit op dat balkon. Maar ik heb mijn droom
Ik heb nog een tuinquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik zit er wel vaak met mooi weer. Laptop of e reader en een koptelefoon
Leeg ?? Serieus. Oh ik speel op dit moment Unravel, two point hospital (maar daar vind ik nog niet zo veel aan), en Untitled Goose game, die heb ik eigenlijk uitgespeeld. Fucking grappig, ik kan nog een bonus level spelen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Die is mooi!
Wat is jouw kamer verder leeg en welke game ben je aan het spelen?
Ja mijn huis is te klein voor al mijn spullenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Leeg ?? Serieus. Oh ik speel op dit moment Unravel, two point hospital (maar daar vind ik nog niet zo veel aan), en Untitled Goose game, die heb ik eigenlijk uitgespeeld. Fucking grappig, ik kan nog een bonus level spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |